Do ceny produktu doliczane jest 17 zł na koszty wysyłki kurierskiej i pakowania.
Jak znajdować najlepszych klientów, sprawić by kupowali, wracali i polecali Ciebie oraz Twoją firmę innym?
Wiadomo, że kluczowy dla każdego biznesu jest klient. To od Twoich umiejętności znajdowania klientów i przekonywania ich do zakupu, zależy powodzenie w biznesie. W czasie tego programu nauczysz się jak budować relacje, aby ludzie i firmy stawali się Twoimi lojalnymi klientami i polecali Twoje produktu i usługi innym.
Zadowolonemu klientowi dziesięciokrotnie łatwiej można sprzedać kolejny produkt, niż jakiejkolwiek innej osobie. Najtrudniejsza i najbardziej kosztowana jest pierwsza sprzedaż. Jeśli dana osoba już coś u Ciebie kupiła, kolejna sprzedaż jest łatwiejsza i przyjemniejsza. A kiedy ludzie skojarzą kupowanie w Twojej firmie z przyjemnością, będą chętnie do Ciebie wracali i zarekomendują Ciebie lub Twój produkt znajomym. W każdym biznesie wysoka jakość obsługi klientów jest najlepszym sposobem, aby wracali po więcej. W niniejszym programie tym dowiesz się, jak rozwinąć strategie obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję klientów, zwiększają sprzedaż, przychody i dochodowość firmy.
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... "Jak mogę kreować lojalnych klientów?"
Ten program jest dla Ciebie odpowiedzią!
Nauczysz się m.in.:
-
Jak używać niezwykle skutecznej techniki tworzenia klienta-rzecznika
-
Jak pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybór
-
Jak sprawić, by klienci Cię polecali swoim znajomym
-
Jak budować lojalność klientów
-
Jak praktykować siedem zasad kreowania klientów na całe życie
-
Dla kogo jest ta płyta?
-
Dla właścicieli małych, średnich a nawet dużych przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmy
-
Dla osób, którzy na co dzień kontaktują się z innymi ludźmi, aby poprawić swoje kontakty
-
Dla pracowników z działów obsługi klienta, aby lepiej obsługiwać klientów i budzić większe zaufanie
-
Dla sprzedawców, którzy chcą zwielokrotnić ponowną sprzedaż
-
Dla osób pracujących w marketingu sieciowym, aby budować większe sieci i zadowolenie klientów