google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 

Do ceny produktu doliczane jest 17 zł na koszty wysyłki kurierskiej i pakowania.

Jak znajdować najlepszych klientów, sprawić by kupowali, wracali i polecali Ciebie oraz Twoją firmę innym?

Wiadomo, że kluczowy dla każdego biznesu jest klient. To od Twoich umiejętności znajdowania klientów i przekonywania ich do zakupu, zależy powodzenie w biznesie. W czasie tego programu nauczysz się jak budować relacje, aby ludzie i firmy stawali się Twoimi lojalnymi klientami i polecali Twoje produktu i usługi innym.

Zadowolonemu klientowi dziesięciokrotnie łatwiej można sprzedać kolejny produkt, niż jakiejkolwiek innej osobie. Najtrudniejsza i najbardziej kosztowana jest pierwsza sprzedaż. Jeśli dana osoba już coś u Ciebie kupiła, kolejna sprzedaż jest łatwiejsza i przyjemniejsza. A kiedy ludzie skojarzą kupowanie w Twojej firmie z przyjemnością, będą chętnie do Ciebie wracali i zarekomendują Ciebie lub Twój produkt znajomym. W każdym biznesie wysoka jakość obsługi klientów jest najlepszym sposobem, aby wracali po więcej. W niniejszym programie tym dowiesz się, jak rozwinąć strategie obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję klientów, zwiększają sprzedaż, przychody i dochodowość firmy.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... "Jak mogę kreować lojalnych klientów?"

Ten program jest dla Ciebie odpowiedzią!

Nauczysz się m.in.:

  1. Jak używać niezwykle skutecznej techniki tworzenia klienta-rzecznika

  2. Jak pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybór

  3. Jak sprawić, by klienci Cię polecali swoim znajomym

  4. Jak budować lojalność klientów

  5. Jak praktykować siedem zasad kreowania klientów na całe życie

  6. Dla kogo jest ta płyta?

  7. Dla właścicieli małych, średnich a nawet dużych przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmy

  8. Dla osób, którzy na co dzień kontaktują się z innymi ludźmi, aby poprawić swoje kontakty

  9. Dla pracowników z działów obsługi klienta, aby lepiej obsługiwać klientów i budzić większe zaufanie

  10. Dla sprzedawców, którzy chcą zwielokrotnić ponowną sprzedaż

  11. Dla osób pracujących w marketingu sieciowym, aby budować większe sieci i zadowolenie klientów