Do ceny produktu doliczane jest 17 zł na koszty wysyłki kurierskiej i pakowania.

Jak znajdować najlepszych klientów, sprawić by kupowali, wracali i polecali Ciebie oraz Twoją firmę innym?

Wiadomo, że kluczowy dla każdego biznesu jest klient. To od Twoich umiejętności znajdowania klientów i przekonywania ich do zakupu, zależy powodzenie w biznesie. W czasie tego programu nauczysz się jak budować relacje, aby ludzie i firmy stawali się Twoimi lojalnymi klientami i polecali Twoje produktu i usługi innym.

Zadowolonemu klientowi dziesięciokrotnie łatwiej można sprzedać kolejny produkt, niż jakiejkolwiek innej osobie. Najtrudniejsza i najbardziej kosztowana jest pierwsza sprzedaż. Jeśli dana osoba już coś u Ciebie kupiła, kolejna sprzedaż jest łatwiejsza i przyjemniejsza. A kiedy ludzie skojarzą kupowanie w Twojej firmie z przyjemnością, będą chętnie do Ciebie wracali i zarekomendują Ciebie lub Twój produkt znajomym. W każdym biznesie wysoka jakość obsługi klientów jest najlepszym sposobem, aby wracali po więcej. W niniejszym programie tym dowiesz się, jak rozwinąć strategie obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję klientów, zwiększają sprzedaż, przychody i dochodowość firmy.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... "Jak mogę kreować lojalnych klientów?"

Ten program jest dla Ciebie odpowiedzią!

Nauczysz się m.in.:

  1. Jak używać niezwykle skutecznej techniki tworzenia klienta-rzecznika

  2. Jak pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybór

  3. Jak sprawić, by klienci Cię polecali swoim znajomym

  4. Jak budować lojalność klientów

  5. Jak praktykować siedem zasad kreowania klientów na całe życie

  6. Dla kogo jest ta płyta?

  7. Dla właścicieli małych, średnich a nawet dużych przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmy

  8. Dla osób, którzy na co dzień kontaktują się z innymi ludźmi, aby poprawić swoje kontakty

  9. Dla pracowników z działów obsługi klienta, aby lepiej obsługiwać klientów i budzić większe zaufanie

  10. Dla sprzedawców, którzy chcą zwielokrotnić ponowną sprzedaż

  11. Dla osób pracujących w marketingu sieciowym, aby budować większe sieci i zadowolenie klientów

 

KONTAKT

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

  • Facebook
  • YouTube

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.