11-12/10 | 25-26/10 | 08-09/11/2024
6 dni
Warszawa
najważniejsze informacje

O szkoleniu

Uczestnicząc w kursie nabędziesz unikalne umiejętności praktyczne w zakresie efektywnego budowania silnej marki osobistej, które są kluczowym czynnikiem sukcesu w karierze zawodowej i biznesie. Pozwala to budować i wzmacniać zaufanie, utrzymywać dobre relacje i silne więzi z Klientami, Kontrahentami, Partnerami biznesowymi czy Współpracownikami. Kształtuje sposób percepcji marki jako wyjątkowej i oryginalnej, wpływając na budowanie renomy produktów czy usług firmy. Pozwala na wykreowanie własnego wizerunku unikatowego eksperta w wąskiej dziedzinie.

Dołącz do grupy uczestników kursu Master Class Personal Brand Academy i dowiedz się:

  • co składa się na wizerunek i dlaczego marka osobista jest tak ważna?

  • jak budować wizerunek profesjonalisty i osoby w pełni kompetentnej w swojej branży

  • jak budować swoją pewność siebie w kontekście budowania silnej marki osobistej?

  • jak wyznaczać cele rozwojowe dla swojej marki osobistej?

  • jakie znaczenie ma dress code i savoir-vivre w budowaniu silnej marki?

  • w jaki sposób tworzyć pozytywne relacje, zaufanie i własną wiarygodność?

  • jak skutecznie komunikować się, aby być dobrze zrozumianym w kontaktach wewnątrz i na zewnątrz organizacji?

  • jak posługiwać się językiem korzyści w kontekście swoich osiągnięć i wzmacniania swojej pozycji?

  • jak rozwijać się i inspirować od innych nie tracąc swojej autentyczności?

  • w jaki sposób skutecznie budować swoją markę w organizacji, w której pracujemy?

  • w jaki sposób budować strategię silnej marki osobistej?

  • jak budować swoją pewność siebie i zdecydowanie w kontaktach interpersonalnych wewnątrz i na zewnątrz swojej organizacji?

  • w jaki sposób dotrzeć do grupy docelowej i jaką przyjąć strategię komunikacji?

  • jak podnieść swoją efektywność biznesową i atrakcyjność na wysoce nasyconym rynku?

  • jak rozwijać i wykorzystać w pełni swój potencjał zawodowy, swoje mocne strony?

  • jak zbudować przewagę konkurencyjną na tle innych marek?

  • w jaki sposób skutecznie wykorzystywać media społecznościowe w kreowaniu silnej marki?(facebook / instagram / linkedin / twitter / youtube)

  • jakie są najczęściej popełniane błędy w budowaniu swojej marki osobistej w mediach społecznościowych?

  • jakie są strategie rozwiązywania sytuacji kryzysowych w trakcie budowania swojej silnej marki?

Zalety szkolenia

Uczestnicząc w szkoleniu
Master Class Personal Brand Academy

  • Otrzymasz SPRAWDZONĄ WIEDZĘ, niezbędną do samodzielnego przygotowania i prowadzenia profesjonalnych strategii budowania marki osobistej.
  • Opanujesz skuteczne ZARZĄDZANIE SOBĄ I SWOJĄ REPUTACJĄ w środowisku biznesowym oraz budowanie zaufania i silnej więzi z uczestnikami otoczenia biznesowego - Klientami, Kontrahentami, Partnerami Biznesowymi, Współpracownikami.
  • Zyskasz praktyczne, sprawdzone przez najlepszych kreatorów wizerunku umiejętności wiarygodnego i autentycznego, EKSPERCKIEGO WIZERUNKU.
  • Możliwość ROZWOJU SWOJEJ KARIERY przy wykorzystaniu kanałów promocyjnych BTI – publikacje w mediach społecznościowych, na prestiżowym blogu Brian Tracy Polska, notka Absolwenta na stronie www.briantracy.pl
  • Możliwość praktycznego, warsztatowego przećwiczenia zdobytych umiejętności W TRAKCIE SZEŚCIU INTENSYWNYCH DNI.
  • Mentoring uznanych i utytułowanych mówców, właścicieli firm szkoleniowych, pracujących z największymi korporacjami w Polsce.
  • Międzynarodowy certyfikat w języku polskim, angielskim, niemieckim i francuskim.
  • Prawo do praktyki, poprzez udział w LIVE organizowanych przez Brian Tracy International Polska.
  • Dogłębną ANALIZĘ WŁASNEGO PROFILU OSOBOWOŚCIOWEGO, zasobów i deficytów dzięki profesjonalnym testom.
  • Prawo do uczestnictwa w atrakcyjnych warsztatach doszkalających dla mówców ZE ZNIŻKĄ PARTNERSKĄ 30%.
  • Możliwość publikacji autorskich artykułów i promowania własnej marki na zaprzyjaźnionych portalach internetowych.
  • Możliwość nawiązania ciekawych kontaktów i POLECEŃ W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM.
Nasi specjaliści

Prowadzący

Patrycja Korpacka-Błaszczuk
DYREKTOR MERYTORYCZNA BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Patrycja Korpacka-Błaszczuk

Dyrektor merytoryczna Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu. Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej. Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim. Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.
Michał Celeda
DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Michał Celeda

Od ponad 25 lat związany z profesjonalnym opowiadaniem i wystąpieniami – swoją przygodę rozpoczął w Radiu Fama Sochaczew, następnie pracował w Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice. Pod koniec 2001 roku dołączył do Radia ESKA, gdzie był dziennikarzem muzycznym, producentem, wydawcą programów, a potem zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego. Po blisko 18 latach przeszedł do Radia ZET, pełniąc funkcje Redaktora Naczelnego i Dyrektora Programowego.

Jest lektorem radiowym i telewizyjnym – jego głos słychać m.in. w programach Polsatu, Polsatu 2, TVN, TTV i innych. Założył Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA, ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka jako certyfikowany Trener Mentalny i został Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International.

Swoje bogate doświadczenie medialne wykorzystuje w treningu mentalnym, szkoleniach i warsztatach, pomagając budować efektywne zespoły i osiągać cele. W treningach grupowych i indywidualnych stawia na narzędzia budujące pewność siebie, ucząc technik koncentracji, uważności, prawa do porażki, zarządzania własną energią i sobą w czasie, pewności siebie przez mówienie, nawyku zwyciężania oraz storytellingu dla liderów i biznesu.

Z wykształcenia jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Mariusz Błaszczuk
DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Mariusz Błaszczuk

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska, międzynarodowy akredytowany trener biznesu, dyplomowany coach, doświadczony menedżer i handlowiec. Współwłaściciel Centrum Biznesowych Inspiracji, autor licznych publikacji branżowych i autorskich szkoleń z coachingu, sprzedaży, wystąpień publicznych i zarządzania. Wykładowca akademicki, doradca i praktyk biznesu.

Posiada bogate doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży. Odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych, zarządzając zespołem około 500 osób. Jego zespoły regularnie zajmowały czołowe miejsca w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych. Jest prelegentem wielu konferencji o tematyce rozwojowej, menedżerskiej i sprzedażowej.

Występował na wydarzeniach obok takich ekspertów jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Prowadzi coachingi oraz szkolenia otwarte i zamknięte na wszystkich szczeblach zarządzania. Posiada liczne certyfikaty trenerskie i coachingowe, a wiedzę zdobywał m.in. na studiach podyplomowych na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”. Doświadczenie zawodowe wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz rozwijania kompetencji pracowników w różnych branżach, co przekłada się na wzrost ich skuteczności i wyników finansowych.

Współpracuje jako wykładowca z SWPS, Wyższą Szkołą Handlową w Radomiu, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji oraz projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

Szkoleniowo i coachingowo współpracował z pracownikami takich firm jak Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski, Bakoma, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, PFRON, Ryłko, ZUS, PARP, Tauron, Orlen, IKEA Retail, Metro Warszawskie, Państwowe Porty Lotnicze i wielu innych.

plan Akademii

Program

MODUŁ I: JAK WYKORZYSTAĆ SWOJĄ MARKĘ, BY OSIĄGAĆ WIĘCEJ?

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Personal branding i jego rola w XXI w.
  • Stwórz swoją własną markę.
  • Analiza własnych talentów, kompetencji, mocnych stron oraz stron do poprawy.
  • Analiza SWOT a moje nowe JA.
  • Co mnie wyróżnia na tle konkurencji - selekcja strategicznych informacji.
  • Praca nad zwiększaniem pewności siebie.
  • Wyznaczanie celów rozwojowych.
  • Indywidualny plan działania.
  • Budowa BIO zgodnie z obowiązującymi trendami.
  • Skuteczna sprzedaż własnych usług.
  • Budowanie autorytetu i wizerunku profesjonalisty.
  • Wiarygodność i spójność przekazu - a Twoja marka osobista.
  • Naturalny entuzjazm oraz ekspresja zamiast akwizytorstwa i sztuczności.
  • Mowa ciała a profesjonalny odbiór naszej marki.
  • Sprzedażowa gra słów, czyli werbalne techniki wpływu w procesie rozmowy z klientem.
  • Język korzyści w personal branding – czy wciąż aktualny?
  • Metody kreowania potrzeb.
  • Usuwanie słów obniżających autorytet i wagę wypowiedzi.
  • Skuteczna argumentacja – metody przedstawiania argumentów.
  • Sprzedaż produktów a sprzedaż usług.
  • Moja prezentacja sprzedażowa – feedback indywidualny.

MODUŁ II: ETYKIETA TOWARZYSKA I BIZNESOWA

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Punktualność: usługi, biznes, sytuacje towarzyskie.
  • Precedencja przy przedstawianiu siebie oraz osób nam towarzyszących, oraz przy podawaniu dłoni.
  • Zasady pierwszeństwa w sytuacjach codziennych.
  • Prezenty w sytuacjach prywatnych i zawodowych.
  • Właściwe formy powitania. Uścisk dłoni, najczęstsze błędy popełniane przy powitaniu.
  • Pożegnanie pracownika. (emerytura, zwolnienie)
  • Pogrzeb, ważna uroczystość zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesowym: powiadamianie, kondolencje, ceremonia, ubiór, stypa.
  • Rozmowa kwalifikacyjna i zasady dla kandydatów ubiegających się o pracę.
  • Standardy dobrego pracownika, budowanie relacji w zespole w oparciu o zasady savoir-vivre,
  • Kto z kim na Ty: zasady dotyczące skracania dystansu, środowiska używające profesjonalnej tytulatury.
  • Wizytówki: standardy wizerunkowe, wizytówki w kontaktach międzynarodowych.
  • Najważniejsze elementy profesjonalnego, biznesowego kontaktu z klientem.
  • Media społecznościowe, profile prywatne kontra życie zawodowe.
  • Savoir-vivre podczas lekcji, wykładów i konferencji on line.
  • Dress code – dostosowanie stroju do sytuacji, kobiecy wizerunek w świecie pieniądza, najczęstsze uchybienia dotyczące strojów formalnych.
  • Dobry styl i gracja w dodatkach i konkretnych stylizacjach.
  • Wyczucie smaku i szyk podczas uroczystości i przyjęć biznesowych, stroje formalne i nieformalne. Zaproszenie z zawartą informacją o stroju.
  • Kolory jako sprzymierzeńcy naszego wizerunku.
  • Dlaczego mężczyzna powinien dobrze wyglądać.
  • Garderoba biznesmena jako inwestycja.
  • Jak się ubrać na różne okazje, zachowując indywidualność i zasady dress code.
  • Garderoba męska: styl elegancki, półelegancki, styl casualowy.

MODUŁ III: BUDOWA MARKI I KANAŁY KOMUNIKACJI

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Czy budowa marki Coca Cola lub Netflix różni się od budowy marki własnej?
  • Budowa marki i pozycjonowanie w oparciu o Brand Ladder: cele, wartości, benefity, osobowość marki i insighty; omówienie RTB
  • Osobowość marki na podstawie archetypów Junga
  • Budowa marki osobistej w oparciu o narzędzia: analiza zasobów i spójna konstrukcja
  • Strategia marki czym różni się od strategii marketingowej i strategii komunikacji
  • Zarządzanie marką a kreowanie wizerunku
  • Grupa docelowa
  • Profilowanie
  • Targetowanie komunikacji
  • Badanie potencjału grupy docelowej
  • Media tradycyjne szeroko zasięgowe
  • Nowoczesne kanały i dotarcie punktów
  • Dopasowanie skali działania do wyboru strategii mediowej
  • Zadanie domowe

MODUŁ IV: BUDOWANIE MARKI W INTERNECIE

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Kariery w sieci: chwilowi celebryci, czy prawdziwe gwiazdy
  • Omówienie zadania domowego
  • Pytania i oczekiwania
  • Era mobile
  • Narzędzia do tworzenia kreatywnego contentu
  • Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, LinkedIn
  • Planowanie komunikacji w social mediach: przekaz, kanały, pomiar efektywność
  • Zamykanie kont: case study
  • Spory wydawców
  • Optymalizację wyników ADSów
  • Ekosystem Google z omówieniem: Google Trends, Google Moja Firma, Google Analytics
  • Pozycjonowanie i ADS-y
  • Bańka filtrująca
  • Sposoby konsumowania Internetu
  • Młode pokolenie w sieci

MODUŁ V: AUTOPREZENTACJA, WARSZTATY KAMEROWE

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • specyfika internetu - casy
  • warstwa werbalna i niewerbalna wystąpienia, m.in.aura emocjonalna, gestykulacja, detale w wyglądzie, dykcja, język, polszczyzna, konstrukcja wystąpienia, storytelling
  • mówić ciekawie – oto jest wyzwanie!
  • scena/kulisy – jak wyznaczyć granice
  • rola rekwizytu
  • mowa ciała (mimika, gesty, terytorium)
  • parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia)
  • słowa
  • wygląd zewnętrzny
  • postawa
  • głos
  • powitanie
  • uśmiech
  • kontakt wzrokowy
  • co naprawdę dociera do widza?
  • dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy
  • kultura i etykieta rozmowy
  • jak opanować stres
  • jak reagować na przeszkadzanie i prowokację
  • setka
  • setka z dopytaniem
  • rozmowa “na żywo” z dziennikarzem

MODUŁ VI: EGZAMIN

  • Test wiedzy praktycznej podsumowujący treści omawiane podczas Akademii.
  • Przeprowadzenie sesji nagrań video do własnych kanałów społecznościowych / live / relacje / backstage / zapowiedź wywiadu
  • Sesja informacji zwrotnych, czyli feedback od grupy i trenerów oceniających.
Zalety szkolenia

Dodatkowe informacje

CO OTRZYMASZ?
  • najpełniejszą i najnowszą wiedzę z obszaru personal brandingu
  • zajęcia warsztatowe 6-dniowe
  • możliwość praktycznego, warsztatowego przećwiczenia zdobytych umiejętności w trakcie sześciu intensywnych dni - 60-70% czasu warsztatów stanowią ćwiczenia praktyczne
  • podręcznik personal brandingu BTI – ponad 100 stron użytecznej wiedzy
  • międzynarodowy certyfikat Brian Tracy International w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim.
  • notkę bio wraz ze zdjęciem na stronie www.briantracy.pl
  • 2 x 60 min live z trenerami Brian Tracy Polska na fanpejdżu Brian Tracy Polska w ramach budowania swojej silnej marki osobistej
  • artykuł merytoryczny na blogu Brian Tracy Polska w ramach budowania swojej silnej marki osobistej
  • dogłębną analizę własnego profilu osobowościowego, zasobów i deficytów dzięki profesjonalnym testom
  • prawo do uczestnictwa w atrakcyjnych warsztatach doszkalających ze zniżką partnerską 30%
  • możliwość publikacji autorskich artykułów i promowania własnej marki na zaprzyjaźnionych portalach internetowych
  • sesje coachingowe z prezesem Brian Tracy International pozwalające poznać tajniki praktycznej wiedzy w jaki docierać do potencjalnych klientów biznesowych?
  • dodatkowo cenę kursu wliczone są: całodzienne przerwy kawowe, lunch, materiały piśmiennicze
Kontakt

MASZ PYTANIA?
Zadzwoń, napisz

Kamil Romel Sambor
CEO Brian Tracy International Polska

Kamil Romel Sambor

+48 602 899 999
kamil.romel@360sbc.pl
Formularz zapisu

Zapisz się i podnieś swoje kwalifikacje!

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu