24-28/03/2025
5 dni
Warszawa
najważniejsze informacje

O szkoleniu

Jeśli zastanawiasz się:

  • w jaki sposób rozwijać ludzi i motywować ich do działania

  • w jaki sposób zwiększyć lojalność i zaangażowanie pracowników

  • jak dotrzeć nie tylko do pokolenia y, ale też do millenialsów i osób 50+

  • jak sprawić, żeby chciało im się chcieć

  • jak zarządzać talentami i przekazywać im unikatową wiedzę w firmie

  • jak budować autorytet bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu

  • jak zwiększyć swoją efektywność managerską i podnieść atrakcyjność (własną i firmy) na rynku

  • jak zarządzać ludźmi, aby czuli, że mają realny wpływ na to co dzieje się w firmie

  • co zrobić, aby być wzorem dla swoich podopiecznych

  • jak właściwie poprowadzić zespół, aby maksymalizować zyski twojej firmy, a twoi pracownicy nie tracili zapału do pracy

to kurs MASTER CLASS COACH & MENTOR jest dla Ciebie!

Celem MASTER CLASS COACH & MENTOR jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności coachingu i mentoringu oraz przybliżenie im technik, które niezwykle skutecznie wpływają na rozwój zawodowy jak i osobisty pracowników. Bogaty merytorycznie program okraszony dużą ilością ćwiczeń i narzędzi przybliży uczestnikom istotę celów i metodologii coachingu i mentoringu. Udział w akademii będzie szansą na uświadomienie i wydobycie swoich wrodzonych predyspozycji i nieodkrytych talentów tak istotnych w pracy mentora i coacha. Wartością dodaną Akademii jest przybliżenie i doświadczenie różnych zastosowań coachingu i mentoringu w biznesie, w pracy zawodowej i życiu osobistym.

MASTER CLASS COACH & MENTOR adresowany jest do:

  • właścicieli firm, którym zależy na zmaksymalizowaniu skuteczności i odpowiedzialności zespołów, menedżerów obejmujących funkcje mentorów czy coachów

  • liderów podejmujących się roli osoby dzielącej się własną wiedzą i doświadczeniem z innymi trenerów, planujących rozwijać kompetencje mentoringowe i coachingowe u siebie i innych ludzi

  • liderów pragnących zwiększyć wiedzę i zaangażowanie zespołu oraz pragnących wprowadzić inne praktyki zarządzania, a także wszystkich osób, które chcą poznać i zrozumieć, na czym polega mentoring i coaching

  • wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym

Ikona symbolizująca przywództwo i strategię, jako przedmiot kursu Master Class Mentor & Coach, akredytowanego szkolenia z zakresu mentorstwa i coachingu Brian Tracy InternationalKompas symbolizujący kierunek i strategię, doskonały obrazek dla kursu Master Class Leadership Academy, szkolenia z przywództwa i rozwoju osobistego
Zalety szkolenia

Uczestnicząc w szkoleniu
Master Class Mentor & Coach

  • UZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI pozwalających świadczyć usługi związane z mentoringiem i coachingiem.
  • ZROZUMIENIE PODSTAWOWYCH RÓŻNIC pomiędzy mentoringiem, coachingiem, trenerstwem i doradztwem.
  • Poznanie niezbędnych zasad pracy w relacji MENTORSKIEJ I COACHINGOWEJ.
  • POZNANIE ROLI, ZADAŃ, KOMPETENCJI i zakresu odpowiedzialności mentora i coacha.
  • Poznanie METODYKI PROWADZENIA PROCESU mentoringu i coachingu.
  • Poznanie procesów DIAGNOZY I PLANOWANIA POTRZEB ROZWOJOWYCH w relacji mentorskiej i coachingowej.
  • Poprawa umiejętności wyznaczania luki kompetencyjnej u mentee i coachee.
  • POZNANIE NARZĘDZI ułatwiających wyznaczanie osiąganie celów klientów.
  • NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI ZARZĄDZANIA PROCESEM EDUKACYJNYM i dzielenia się swoim doświadczeniem.
Nasi specjaliści

Prowadzący

Patrycja Korpacka-Błaszczuk
DYREKTOR MERYTORYCZNA BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Patrycja Korpacka-Błaszczuk

Dyrektor merytoryczna Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu. Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej. Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim. Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.
Michał Celeda
DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Michał Celeda

Od ponad 25 lat związany z profesjonalnym opowiadaniem i wystąpieniami – swoją przygodę rozpoczął w Radiu Fama Sochaczew, następnie pracował w Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice. Pod koniec 2001 roku dołączył do Radia ESKA, gdzie był dziennikarzem muzycznym, producentem, wydawcą programów, a potem zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego. Po blisko 18 latach przeszedł do Radia ZET, pełniąc funkcje Redaktora Naczelnego i Dyrektora Programowego.

Jest lektorem radiowym i telewizyjnym – jego głos słychać m.in. w programach Polsatu, Polsatu 2, TVN, TTV i innych. Założył Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA, ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka jako certyfikowany Trener Mentalny i został Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International.

Swoje bogate doświadczenie medialne wykorzystuje w treningu mentalnym, szkoleniach i warsztatach, pomagając budować efektywne zespoły i osiągać cele. W treningach grupowych i indywidualnych stawia na narzędzia budujące pewność siebie, ucząc technik koncentracji, uważności, prawa do porażki, zarządzania własną energią i sobą w czasie, pewności siebie przez mówienie, nawyku zwyciężania oraz storytellingu dla liderów i biznesu.

Z wykształcenia jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Mariusz Błaszczuk
DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Mariusz Błaszczuk

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska, międzynarodowy akredytowany trener biznesu, dyplomowany coach, doświadczony menedżer i handlowiec. Współwłaściciel Centrum Biznesowych Inspiracji, autor licznych publikacji branżowych i autorskich szkoleń z coachingu, sprzedaży, wystąpień publicznych i zarządzania. Wykładowca akademicki, doradca i praktyk biznesu.

Posiada bogate doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży. Odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych, zarządzając zespołem około 500 osób. Jego zespoły regularnie zajmowały czołowe miejsca w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych. Jest prelegentem wielu konferencji o tematyce rozwojowej, menedżerskiej i sprzedażowej.

Występował na wydarzeniach obok takich ekspertów jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Prowadzi coachingi oraz szkolenia otwarte i zamknięte na wszystkich szczeblach zarządzania. Posiada liczne certyfikaty trenerskie i coachingowe, a wiedzę zdobywał m.in. na studiach podyplomowych na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”. Doświadczenie zawodowe wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz rozwijania kompetencji pracowników w różnych branżach, co przekłada się na wzrost ich skuteczności i wyników finansowych.

Współpracuje jako wykładowca z SWPS, Wyższą Szkołą Handlową w Radomiu, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji oraz projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

Szkoleniowo i coachingowo współpracował z pracownikami takich firm jak Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski, Bakoma, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, PFRON, Ryłko, ZUS, PARP, Tauron, Orlen, IKEA Retail, Metro Warszawskie, Państwowe Porty Lotnicze i wielu innych.

Robert Kozak
EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Robert Kozak

Robert Kozak jest byłym Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem „Wiadomości” i „Teleexpressu” w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem „Biblii Dziennikarstwa” (Wydawnictwo ZNAK). Zasiada w radach nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.

Kompas symbolizujący kierunek i strategię, jako przedmiot zainteresowania kursu Master Class Leadership Academy, który wspiera rozwój umiejętności przywódczych i wyznaczanie celów
plan Akademii

Program

MODUŁ I: PRAWDY I MITY O COACHINGU I MENTORINGU W BIZNESIE

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Czym jest mentoring a czym coaching, kiedy i dla kogo?
  • Mentor, Mentee, Coach, Coachee, Doradca, Trener - czym różni się mentoring od coachingu, doradztwa i treningu?
  • Dlaczego zarówno coaching jak i mentoring działają i jak wpływają na rozwój naszych kompetencji?
  • Mistrzowskie narzekanie - czym jest zmiana i jak na nią reagujemy w mentoringu? A jak w coachingu?
  • Co powinien wiedzieć mentor, a co coach, by ludzie chcieli rozwijać swoje kompetencje?
  • W jaki sposób mentoring i coaching kształtują i wspierają zaangażowanie klienta?
  • Mentor i coach jako partnerzy współodpowiedzialni za działania rozwojowe w biznesie - zadania i zakres odpowiedzialności mentora i coacha.
  • Specyfika relacji mentor – mentee, coach – coachee.
  • Budowanie atmosfery i autorytetu, a skuteczność mentoringu i coachingu.
  • Uzyskiwanie wzajemnego zaufania.
  • Techniki lingwistyczne - słowa, które uspokajają.
  • Jak to zrobić? - założenia i struktura rozmów mentoringowych i coachingowych.
  • Diagnoza potrzeb mentee/coachee.
  • Przełamywanie oporu, obaw i wstyd mentee/ coachee.
  • „Zadania domowe” i ich rola w procesie.
  • Używanie przykładów w coachingu.
  • Rola pochwał i informacji zwrotnych w procesie mentoringu i coachingu.
  • Jasność i zwięzłość komunikatów.
  • Konstruktywna krytyka a mentoring.
  • Jak umysł klienta przyswaja informacje?
  • Zasady udzielania informacji zwrotnych w mentoringu i coachingu operacyjnym. Kiedy i w jaki sposób ich udzielać?
  • Metody udzielania informacji zwrotnych.
  • Sposoby radzenia sobie z krytyką.
  • Rozwijanie kluczowych umiejętności w pracy z klientami – cele.
  • Charakterystyka dobrze sformułowanych celów w coachingu.
  • Praca nad celami i kompetencjami coachee.
  • Skalowanie - warsztat wyznaczania celów i zadań.
  • Koło celów.
  • Wykorzystanie analizy SWOT do pracy coachingowej - impulsy do zmiany i nauki.

MODUŁ II: COACHING – ETYKA I STANDARDY. ROLA I PROFIL KOMPETENCYJNY COACHA.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Model kompetencji w coachingu.
  • Rola etyki coacha.
  • Superwizja i monitorowanie efektów w procesie coaching.
  • Standardy pracy w coachingu.
  • Rozwijanie kluczowych umiejętności w pracy z klientami – rola słów i pytań.
  • Słuchać a słyszeć, czyli o umiejętności aktywnego słuchania.
  • Sztuka zadawania skutecznych pytań - rodzaje pytań.
  • Jak zadawać pytania, jakich używać argumentów i jak wywierać wpływ, by klient podjął decyzję i sam jej zapragnął?
  • Słowa klucze – jak szybko trafić do klienta.
  • Zdania, zwroty doceniające i dowartościowujące.
  • Wyrazy, które irytują i prowokują rozmówcę.
  • Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod w pracy coacha i mentora – wstęp.
  • Najbardziej skuteczne metody coachingowe.
  • Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod w pracy coacha i mentora - ćwiczenia.
  • Metoda postrzegania sytuacji z innej perspektywy.

MODUŁ III: PALETA SKUTECZNYCH NARZĘDZI W PRACY COACHA I MENTORA.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Metody projekcyjne - praca z kartami.
  • Metoda Wielkiej Piątki.
  • Metoda Walta Disneya.
  • Metoda Action Plan.
  • Praca z przekonaniami i nawykami.
  • Praca z generalizacjami.
  • Wybrane narzędzia coachingowe.
  • Gra „Coaching w biznesie” – ćwiczenia.
  • Typowe błędy – jak ich unikać?
  • Typowe błędy w kontaktach z mentee.
  • Typowe błędy w rozmowach coachingowych.

MODUŁ IV: MEN-TOR CZYLI JAK SKUTECZNIE TOROWAĆ DROGĘ NASZYCH PODWŁADNYCH?

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Manager w roli mentora.
  • Po co menadżerowi mentoring? Korzyści i zalety.
  • Co ma wspólnego mentoring z mentoringowym stylem zarządzania?
  • Założenia mentoringowego stylu zarządzania.
  • Mentoring a budowanie zespołowej współodpowiedzialności za pracę.
  • Zasady budowania relacji mentor – podwładny.
  • Mentoring a ” terroring” - błędne rozumienie procesu mentoringu przez menagerów i jego konsekwencje.
  • Metody budowania autorytetu.
  • Narzędzia managerskie w procesie mentoringu – mentor jako lider.
  • Plan rozwoju osobistego.
  • Delegowanie zadań na tle odpowiedzialności i sumienności ich wykonywania.
  • Wdrażanie programów mentoringowych w organizacji – przyczyny niepowodzeń.

MODUŁ V: EGZAMIN AKREDYTACYJNY

Ikona symbolizująca innowacyjność i kreatywność, związana z kursem Master Class Leadership Academy, rozwój umiejętności przywódczych i nowoczesnego myślenia
Zalety szkolenia

Dodatkowe informacje

  • Kurs trwa 5 dni - 40 godzin szkoleniowych.
  • W czasie trwania szkolenia zapewnione są całodzienne przerwy kawowe oraz lunch.
  • Uczestnik otrzymuje materiały dydaktyczne w postaci skryptu szkoleniowego - praktyczne techniki z zakresu coachingu i mentoringu oraz pakiet materiałów dydaktycznych Briana Tracy w wersji audio.
  • Uczestnik otrzymuje akredytację Brian Tracy International umożliwiającą świadczenie usług związanych z coachngiem i mentoringiem .
  • Po ukończeniu szkolenia, uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat coacha i mentora Brian Tracy International.
  • Cena kursu to: 16.900 zł netto
  • Wielkość grupy szkoleniowej: maksymalnie 12 osób
Kontakt

MASZ PYTANIA?
Zadzwoń, napisz

Kamil Romel Sambor
CEO Brian Tracy International Polska

Kamil Romel Sambor

+48 602 899 999
kamil.romel@360sbc.pl
Formularz zapisu

Zapisz się i podnieś swoje kwalifikacje!

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu