Autorski program szkoleniowy Briana Tracy
Kompleksowy program rozwojowy dla liderów
7 ekspertów prowadzących warsztaty
Hybrydowa forma kursu
Praktyczne case study i networking
Certyfikat ukończenia programu
Autorski program szkoleniowy Briana Tracy
Kompleksowy program rozwojowy dla liderów
7 ekspertów prowadzących warsztaty
Hybrydowa forma kursu
Praktyczne case study i networking
Certyfikat ukończenia programu
najważniejsze informacje

O programie

Original Brian Tracy Leadership Academy to kompleksowy, prestiżowy program rozwojowy dla liderów, który łączy wyjątkowe sesje szkoleniowe z zakresu przywództwa z bezpośrednim udziałem samego Briana Tracy, światowej sławy eksperta w dziedzinie zarządzania i rozwoju osobistego. Z programu tego korzystali menedżerowie na całym świecie z największych międzynarodowych korporacji takich jak Coca cola, Apple, Microsoft, Chrysler, Boeing, Lufthansa i wiele innych. Program jest skierowany do managerów, dyrektorów oraz liderów zespołów, którzy pragną wzmocnić swoje kompetencje przywódcze, nauczyć się skutecznej autoprezentacji, zarządzania zmianą, korygowania postaw pracowniczych oraz formułowania wizji i celów organizacji.
Program akademii składa się z serii intensywnych warsztatów prowadzonych przez ekspertów z różnych dziedzin, a także dwóch ekskluzywnych sesji online prowadzonych osobiście przez Briana Tracy, które otwierają i zamykają cykl szkoleniowy.
Original Brian Tracy Leadership Academy to wyjątkowa okazja, by wziąć udział w kompleksowym programie przywództwa, który łączy naukę od jednego z najlepszych na świecie liderów z praktycznymi warsztatami opartymi na rzeczywistych wyzwaniach biznesowych.​​​​
Harmonogram

Sesja szkoleniowa 1

15/04/2025 - SESJA ON-LINE
Sesja otwierająca: "Podstawy skutecznego przywództwa".
W trakcie sesji zostaną poruszone zagadnienia:
Efektywna komunikacja
Cele w organizacji, zrozumienie, reguła 7P
Wprowadzenie do kluczowych zasad przywództwa
Jak rozwinąć w sobie cechy, które wyróżniają liderów sukcesu
Budowanie odpowiedniego nastawienia i podejmowanie właściwych decyzji
Motywowanie siebie i innych do osiągania ambitnych celów
Efektywna komunikacja
Cele w organizacji, zrozumienie, reguła 7P
Wprowadzenie do kluczowych zasad przywództwa
Jak rozwinąć w sobie cechy, które wyróżniają liderów sukcesu
Budowanie odpowiedniego nastawienia i podejmowanie właściwych decyzji
Motywowanie siebie i innych do osiągania ambitnych celów
Sesja szkoleniowa 1

19:00-19:45 Efektywna komunikacja

Michał Celeda
PROWADZĄCY:
Michał Celeda
Podczas tego szkolenia dowiesz się jak czynniki osobowościowe i behawioralne wpływają na efektywną komunikację. Michał Celeda porusza takie zagadnienia jak:
  • obraz samego siebie
  • otwartość
  • intencje i emocje
  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • zaufanie
  • błędy w komunikacji
  • różnice wynikające z odgrywanych ról lub obejmowanych stanowisk
Uczestnictwo w szkoleniu (module) na temat efektywnej komunikacji da Ci szereg korzyści, które mogą znacząco wpłynąć zarówno na Twoje osobiste, jak i zawodowe życie. Wśród kluczowych korzyści warto wymienić:
  • zwiększenie świadomości siebie – uczestnicy nauczą się, jak ich obraz samego siebie wpływa na interakcje z innymi, co pozwoli im lepiej zrozumieć swoje reakcje i postawy w różnych sytuacjach
  • poprawa umiejętności interpersonalnych – dzięki przekazanej wiedzy będziesz mogła/mógł rozwijać umiejętności otwartości i zaufania, co jest niezbędne do budowania silnych relacji zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym
  • lepsze zarządzanie emocjami – zrozumienie intencji i emocji w komunikacji pozwoli uczestnikom szkolenia lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach, co może prowadzić do bardziej konstruktywnych rozmów
  • efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna – uczestnicy nauczą się rozpoznawać i wykorzystywać różne formy komunikacji, co zwiększy ich zdolność do przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały
Sesja szkoleniowa 1

19:45-20:30 Cele w organizacji, zrozumienie, reguła 7P

Karolina Karolczak
PROWADZĄCA:
Karolina Karolczak
Ten moduł poświęcony jest strategicznemu podejściu do wyznaczania i realizacji celów organizacyjnych, opartemu na regule 7P, która obejmuje siedem kluczowych elementów marketingu: produkt (product), cena (price), promocja (promotion), miejsce (place), ludzie (people), proces (process) i dowód materialny (physical evidence). Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak efektywnie wdrożyć te elementy w organizacji, aby osiągnąć lepsze wyniki w budowaniu marki, komunikacji z klientem oraz zwiększeniu przewagi konkurencyjnej. Moduł dostarcza zarówno teoretycznych podstaw, jak i praktycznych narzędzi, które wspomogą w codziennym zarządzaniu.
Korzyści dla uczestników:
  • Zrozumienie, jak skutecznie zarządzać każdym z elementów reguły 7P w kontekście organizacji i rynku.
  • Zdobycie umiejętności wyznaczania celów opartych na kompleksowym podejściu do marketingu.
  • Rozwinięcie zdolności analizy rynku, segmentacji klientów oraz dostosowania oferty do ich potrzeb.
  • Lepsze zrozumienie roli zespołu (people) i procesów (process) w budowaniu wartości organizacji.
  • Umiejętność monitorowania i optymalizacji kluczowych wskaźników sukcesu w zakresie produktu, ceny, promocji i dystrybucji.
  • Praktyczne narzędzia do implementacji skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych, zgodnych z regułą 7P.
Sesja szkoleniowa 1

20:30-21:45 Podstawy skutecznego przywództwa

Brian Tracy
PROWADZĄCY:
Brian Tracy
  • Wprowadzenie do kluczowych zasad przywództwa
  • Jak rozwinąć w sobie cechy, które wyróżniają liderów sukcesu
  • Budowanie odpowiedniego nastawienia i podejmowanie właściwych decyzji
  • Motywowanie siebie i innych do osiągania ambitnych celów
Harmonogram

Sesja szkoleniowa 2

08 - 09/05/2025 - SESJA STACJONARNA
Moduł poświęcony między innymi:
Autentyczności w przywództwie - odkrywaniu własnych zasobów i deficytów
Kształtowaniu postaw etycznych i odpowiedzialności w zespole
Zrozumieniu osobistej motywacji lidera i jej wpływu na kulturę zespołu
Nowym formom przywództwa – od tradycyjnego zarządzania do transformacyjnego leadershipu
Radzeniu sobie z globalną konkurencją – jak rozwijać innowacyjność i adaptacyjność
Pracy hybrydowej i zdalnej – jak skutecznie zarządzać rozproszonymi zespołami
Employer brandingowi i retencji talentów – w jaki sposób budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy
Autentyczności w przywództwie - odkrywaniu własnych zasobów i deficytów
Kształtowaniu postaw etycznych i odpowiedzialności w zespole
Zrozumieniu osobistej motywacji lidera i jej wpływu na kulturę zespołu
Nowym formom przywództwa – od tradycyjnego zarządzania do transformacyjnego leadershipu
Radzeniu sobie z globalną konkurencją – jak rozwijać innowacyjność i adaptacyjność
Pracy hybrydowej i zdalnej – jak skutecznie zarządzać rozproszonymi zespołami
Employer brandingowi i retencji talentów – w jaki sposób budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy
Marcin Sebastian Rogowski
PROWADZĄCY:
Marcin Sebastian Rogowski
Sesja szkoleniowa 2

08/05/2025 | 10:00-18:00 Lider jako "role model”

Rola lidera w organizacji to nie tylko zarządzanie, ale przede wszystkim bycie wzorem dla innych. Współczesny lider powinien nie tylko skutecznie przewodzić, ale również inspirować swoim przykładem, budując zaufanie i promując odpowiednie postawy w zespole. Moduł „Lider jako "Role Model" Właściwych Zachowań” pomaga managerom odkryć i rozwijać osobiste zasoby, zrozumieć własne deficyty oraz pracować nad autentycznym przywództwem, opartym na wartościach i odpowiedzialności.
Główne zagadnienia:
  • Samopoznanie i autentyczność lidera– jak zidentyfikować swoje mocne strony, zasoby, które wspierają efektywne przywództwo, oraz obszary do rozwoju i doskonalenia.
  • Zrozumienie deficytów – jak rozpoznawać własne braki, które mogą wpływać na styl przywództwa, oraz strategie, które pozwolą skutecznie nad nimi pracować.
  • Różnorodność liderów – jak różne osobowości, style przywództwa i indywidualne doświadczenia kształtują postawy lidera i wpływają na dynamikę zespołu.
  • Osobiste motywacje a motywowanie zespołu – zrozumienie, w jaki sposób wewnętrzne cele i wartości lidera mogą wpływać na sposób motywowania innych oraz jak wykorzystywać je, aby pozytywnie kształtować środowisko pracy.
  • Wzór odpowiedzialności i etyki – jak być liderem, który inspiruje przez przykład, promując etyczne zachowania, odpowiedzialność za decyzje oraz dbałość o kulturę organizacyjną.
  • Równowaga między oczekiwaniami a możliwościami– jak lider może zarządzać swoimi zasobami, aby unikać wypalenia zawodowego, jednocześnie utrzymując wysoki poziom zaangażowania i efektywności.
  • Przywództwo przez empatię– jak rozwijać wrażliwość na potrzeby innych i jednocześnie dbać o własny dobrostan, by tworzyć zdrową kulturę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wsparciu.
Korzyści dla uczestników:
  • Odkrycie własnych zasobów i deficytów w kontekście przywództwa.
  • Lepsze zrozumienie, jak osobiste wartości i motywacje wpływają na styl zarządzania.
  • Zbudowanie strategii na rzecz autentycznego przywództwa, które inspiruje i motywuje zespół.
  • Rozwój umiejętności zarządzania różnorodnością w zespole i w sobie samym jako liderze.
  • Zwiększenie odpowiedzialności i wrażliwości etycznej w codziennych działaniach przywódczych.
Marcin Sebastian Rogowski
PROWADZĄCY:
Marcin Sebastian Rogowski
Sesja szkoleniowa 2

09/05/2025 | 09:00-17:00 Leadership nowych czasów

Współczesne przywództwo staje przed wyjątkowymi wyzwaniami, które kształtują dzisiejszy rynek pracy. Dynamiczne zmiany technologiczne, rosnąca konkurencja oraz zróżnicowanie pokoleniowe w zespołach wymagają od managerów nowych umiejętności i elastyczności. Moduł "Leadership Nowych Czasów" to odpowiedź na potrzeby liderów, którzy chcą efektywnie zarządzać swoimi zespołami w tych zmiennych warunkach, wykorzystując innowacyjne podejścia i budując autentyczną kulturę przywództwa.
Główne zagadnienia:
  • Zarządzanie różnorodnością pokoleniową – jak zrozumieć i motywować różne grupy wiekowe, w tym pokolenie Z, które coraz liczniej wchodzi na rynek pracy.
  • Nowe formy przywództwa – od tradycyjnego zarządzania do transformacyjnego leadershipu, który angażuje, inspiruje i buduje zaufanie w dynamicznym środowisku.
  • Radzenie sobie z globalną konkurencją – jak rozwijać innowacyjność i adaptacyjność w czasach, gdy rynek staje się coraz bardziej globalny, a konkurencja coraz intensywniejsza.
  • Praca hybrydowa i zdalna – jak skutecznie zarządzać rozproszonymi zespołami, zachowując zaangażowanie, efektywność oraz kulturę organizacyjną.
  • Employer branding i retencja talentów – w jaki sposób budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy i przyciągać najlepszych kandydatów na coraz bardziej wymagającym rynku pracy.
  • Resiliencyjne przywództwo – jak zachować odporność psychiczną i budować zespoły zdolne do szybkiego adaptowania się do zmieniających się warunków oraz niepewności.
  • Rozwój umiejętności miękkich– kluczowe kompetencje w zakresie komunikacji, negocjacji i zarządzania konfliktem w nowej erze pracy.
Korzyści dla uczestników:
  • Zrozumienie kluczowych trendów wpływających na współczesne przywództwo.
  • Zdobycie praktycznych narzędzi do zarządzania różnorodnymi zespołami i kreowania innowacyjnych rozwiązań.
  • Lepsze przygotowanie do skutecznego konkurowania na globalnym rynku pracy.
  • Rozwinięcie umiejętności motywowania i angażowania pracowników z różnych pokoleń.
  • Nauka budowania odporności organizacyjnej w czasach niepewności.
Harmonogram

Sesja szkoleniowa 3

29 - 30/05/2025 - SESJA STACJONARNA
Zagadnienia poruszane w tym module to:
​Definiowanie inspirującej wizji, misji i celów dla organizacji
Przekładanie strategii na mierzalne cele operacyjne
Angażowanie pracowników w realizację ambitnych i śmiałych wizji
Techniki budowania autorytetu lidera poprzez efektywną autoprezentację
Przygotowanie i prowadzenie wystąpień publicznych
Praktyczne ćwiczenia w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej pod okiem znanego dziennikarza telewizyjnego
​Definiowanie inspirującej wizji, misji i celów dla organizacji
Przekładanie strategii na mierzalne cele operacyjne
Angażowanie pracowników w realizację ambitnych i śmiałych wizji
Techniki budowania autorytetu lidera poprzez efektywną autoprezentację
Przygotowanie i prowadzenie wystąpień publicznych
Praktyczne ćwiczenia w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej pod okiem znanego dziennikarza telewizyjnego
Sesja szkoleniowa 3

29/05/2025 | 10:00-18:00 Wizja, misja, cele organizacji

Krzysztof Michalski
PROWADZĄCY:
Krzysztof Michalski
Skuteczne przywództwo opiera się na umiejętności formułowania inspirującej wizji oraz definiowania misji i celów, które angażują cały zespół do wspólnego działania. Moduł „Wizja, Misja, Cele Organizacji” dostarcza liderom narzędzi do tworzenia śmiałych, długofalowych strategii, które motywują pracowników oraz budują zaangażowanie na wszystkich szczeblach organizacji. Liderzy biorący udział w akademii przywództwa dowiedzą się, jak skutecznie komunikować wizję i misję firmy, przekładając je na mierzalne cele, które mobilizują zespoły do realizacji ambitnych planów.
Główne zagadnienia:
  • Definiowanie wizji organizacji – jak formułować śmiałą i inspirującą wizję, która określa długoterminowy kierunek rozwoju organizacji i motywuje pracowników do osiągania wyjątkowych rezultatów.
  • Tworzenie misji organizacji – jak skutecznie zdefiniować misję, która odzwierciedla fundamentalne wartości i cele organizacji oraz jest zrozumiała i przekonywująca dla całego zespołu.
  • Przekładanie wizji i misji na cele – jak przekształcić wizję i misję w konkretne, mierzalne cele operacyjne, które zapewnią realizację strategii organizacji.
  • Angażowanie pracowników w realizację wizji – jak inspirować pracowników do identyfikacji z wizją organizacji i angażować ich w realizację celów poprzez efektywną komunikację i budowanie poczucia odpowiedzialności za wspólny sukces.
  • Śmiałe wizje a rzeczywistość – jak tworzyć ambitne, ale realistyczne cele, które motywują zespół, ale jednocześnie są osiągalne i adekwatne do możliwości organizacji.
  • Budowanie poczucia wspólnego celu – jak rozwijać kulturę organizacyjną, która sprzyja współpracy, innowacyjności i zaangażowaniu pracowników na wszystkich poziomach.
  • Komunikacja wizji i misji – jak efektywnie komunikować cele strategiczne, aby pracownicy rozumieli swoje role w realizacji długofalowej wizji i byli zmotywowani do działania.
  • Ewaluacja i adaptacja – jak regularnie monitorować postępy w realizacji celów i dostosowywać strategię w zależności od zmieniających się warunków rynkowych i organizacyjnych.
Korzyści dla uczestników:
  • Umiejętność tworzenia wizji i misji, które są zarówno śmiałe, jak i realistyczne, oraz potrafią motywować i angażować pracowników.
  • Narzędzia do przekładania wizji na konkretne cele strategiczne, które można skutecznie monitorować i realizować.
  • Zrozumienie, jak angażować zespoły w realizację celów poprzez efektywną komunikację i budowanie poczucia wspólnej odpowiedzialności.
  • Lepsze przygotowanie do prowadzenia organizacji w dynamicznym środowisku, tworzenia długofalowych strategii i dostosowywania ich do zmieniających się warunków.
  • Rozwój umiejętności budowania spójnej kultury organizacyjnej, w której pracownicy czują się współodpowiedzialni za realizację wizji firmy.
Sesja szkoleniowa 3

30/05/2025 | 09:00-17:00 Leadership nowych czasów

Marcin Sebastian Rogowski
PROWADZĄCY:
Marcin Sebastian Rogowski
Autoprezentacja to kluczowy element budowania wizerunku i autorytetu lidera. Efektywne zarządzanie zespołem oraz zdobywanie zaufania pracowników wymaga umiejętności wywierania odpowiedniego wrażenia, zarówno w codziennych interakcjach, jak i podczas wystąpień publicznych. Moduł „Autoprezentacja Lidera” prowadzony przez znanego dziennikarza telewizyjnego, specjalistę w zakresie komunikacji i wystąpień publicznych, pomoże uczestnikom doskonalić swoje umiejętności w zakresie budowania autorytetu, pewności siebie oraz skutecznej komunikacji z zespołem i szeroką publicznością.
Główne zagadnienia:
  • Budowanie autorytetu lidera – jak swoją postawą, stylem komunikacji oraz działaniami budować silny, autentyczny autorytet wśród pracowników, partnerów biznesowych i interesariuszy.
  • Efektywna autoprezentacja – techniki świadomego kreowania wizerunku lidera, który budzi zaufanie, inspiruje i wzmacnia pozycję w organizacji.
  • Wystąpienia publiczne – jak skutecznie przygotować się do wystąpień przed zespołem, klientami czy szeroką publicznością, dbając o merytoryczność, styl i sposób przekazu.
  • Techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej – jak panować nad głosem, tonem i gestykulacją, aby zwiększać efektywność przekazu i budować silną relację z odbiorcami.
  • Radzenie sobie z tremą i stresem – techniki radzenia sobie z presją podczas wystąpień publicznych, zarówno w małych grupach, jak i na dużych scenach.
  • Tworzenie angażujących prezentacji – jak konstruować przekonujące, atrakcyjne prezentacje, które angażują odbiorców, wzmacniają przekaz i wspierają cele lidera.
  • Storytelling lidera – jak opowiadać historie, które inspirują, budują emocjonalne połączenie z odbiorcami i wzmacniają przekaz lidera.
  • Feedback od profesjonalisty – praktyczne ćwiczenia z wystąpień publicznych, po których uczestnicy otrzymają szczegółową informację zwrotną od prowadzącego, znanego dziennikarza TV.
Korzyści dla uczestników:
  • Rozwój umiejętności skutecznej autoprezentacji i budowania autorytetu lidera w różnych sytuacjach biznesowych.
  • Praktyczne narzędzia do przygotowywania i prowadzenia profesjonalnych wystąpień publicznych.
  • Doskonalenie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej, które wzmacniają przekaz i budują relację z odbiorcami.
  • Nauka radzenia sobie ze stresem i tremą podczas wystąpień przed różnymi grupami.
  • Umiejętność wykorzystania storytellingu do budowania więzi z zespołem i szeroką publicznością.
  • Szczegółowa informacja zwrotna od znanego dziennikarza telewizyjnego, pomagająca udoskonalić techniki wystąpień publicznych i autoprezentacji.
Harmonogram

Sesja szkoleniowa 4

12 - 13/06/2025 - SESJA STACJONARNA
Omawiana tematyka:
Metodyka PRINCE2: zarządzanie projektami i zmianami organizacyjnymi
Praktyczne case study z dużej organizacji – skuteczna realizacja projektów zmianowych
Jak przewodzić zespołowi w okresach niepewności i transformacji
Identyfikowanie toksycznych zachowań w zespole i radzenie sobie z nimi
Rozpoznawanie mobbingu równoległego i budowanie zdrowej atmosfery pracy
Strategie korygowania nieodpowiednich postaw z poszanowaniem godności pracowników
Metodyka PRINCE2: zarządzanie projektami i zmianami organizacyjnymi
Praktyczne case study z dużej organizacji – skuteczna realizacja projektów zmianowych
Jak przewodzić zespołowi w okresach niepewności i transformacji
Identyfikowanie toksycznych zachowań w zespole i radzenie sobie z nimi
Rozpoznawanie mobbingu równoległego i budowanie zdrowej atmosfery pracy
Strategie korygowania nieodpowiednich postaw z poszanowaniem godności pracowników
Mauricio Vargas
PROWADZĄCY:
Mauricio Vargas Tapias
Sesja szkoleniowa 4

12/06/2025 | 10:00-18:00 Lider zmian - Jak zarządzać zmianą w organizacji

Zmiana jest nieodłącznym elementem współczesnych organizacji, a rola lidera w zarządzaniu nią jest kluczowa dla sukcesu firmy. Szkolenie „Lider zmian – Jak zarządzać zmianą w organizacji” przygotowuje managerów do skutecznego prowadzenia transformacji w dynamicznym środowisku biznesowym. Uczestnicy poznają sprawdzone narzędzia i metodologie zarządzania zmianą w organizacji. Prowadzący, doświadczony ekspert w dziedzinie zarządzania zmianą, podzieli się praktycznym doświadczeniem z wdrożenia PRINCE2 w dużej organizacji, ukazując realne wyzwania, najlepsze praktyki oraz sposoby na unikanie typowych pułapek.
Główne zagadnienia:
  • Rola lidera w procesie zmian – jak przygotować organizację na zmianę, zrozumieć jej dynamikę oraz zbudować zaangażowanie zespołu.
  • Wprowadzenie do zarządzania projektami zmianowymi.
  • Kluczowe zasady PRINCE2 – struktura zarządzania projektem, zdefiniowane role i odpowiedzialności, zarządzanie ryzykiem oraz kontrola nad procesami zmian.
  • Praktyczne wdrożenie PRINCE2 – przykład z dużej organizacji: od analizy potrzeb, przez planowanie zmian, aż po skuteczną realizację i kontrolę projektów transformacyjnych.
  • Zarządzanie oporem wobec zmian – jak przewidywać i przeciwdziałać oporowi ze strony pracowników, jednocześnie budując ich zaangażowanie i motywację do wprowadzania nowych rozwiązań.
  • Komunikacja zmian – skuteczne metody informowania zespołów o zmianach i korzyściach, jakie niosą, oraz jak zarządzać komunikacją w krytycznych momentach transformacji.
  • Monitorowanie i ocena postępów zmian– jak mierzyć sukces projektu zmianowego, oceniać jego wpływ na organizację oraz wprowadzać niezbędne korekty.
Korzyści dla uczestników:
  • Poznanie skutecznych metod zarządzania zmianą.
  • Zrozumienie roli lidera w procesie zmian oraz jak budować w zespole pozytywną postawę wobec transformacji.
  • Praktyczna wiedza, jak zaplanować, zorganizować i wdrożyć projekt zmianowy, na przykładzie dużej organizacji.
  • Umiejętność radzenia sobie z oporem wobec zmian i motywowania pracowników do zaangażowania w proces.
  • Lepsze zarządzanie ryzykiem i przewidywanie potencjalnych wyzwań związanych z wprowadzaniem zmian.
Sergiusz Ryczel
PROWADZĄCY:
Sergiusz Ryczel
Sesja szkoleniowa 4

13/06/2025 | 09:00-17:00 Korygowanie postaw pracowniczych

W roli lidera jednym z kluczowych zadań jest nie tylko inspirowanie zespołu, ale również reagowanie na nie odpowiednie postawy i zachowania pracowników, które mogą negatywnie wpływać na atmosferę pracy i efektywność zespołu. Szkolenie „Korygowanie Postaw Pracowniczych” przygotowuje managerów do skutecznego rozpoznawania, adresowania i korygowania niepożądanych zachowań w sposób profesjonalny, sprawiedliwy i zgodny z zasadami etyki. W kontekście współczesnych wyzwań, takich jak mobbing równoległy (peer-to-peer), toksyczne zachowania pracowników czy naruszanie zasad współpracy, liderzy muszą być przygotowani, aby tworzyć środowisko pracy oparte na wzajemnym szacunku i odpowiedzialności.
Główne zagadnienia:
  • Rozpoznawanie nieodpowiednich postaw pracowniczych – jak identyfikować toksyczne zachowania w zespole, takie jak agresja, brak szacunku, naruszenie zasad współpracy czy mobbing równoległy.
  • Mobbing równoległy i jego konsekwencje – czym jest mobbing między współpracownikami, jak go rozpoznawać oraz jakie kroki podjąć, aby go wyeliminować, budując zdrową kulturę pracy.
  • Korygowanie toksycznych zachowań – jak reagować na destrukcyjne postawy w sposób asertywny, skuteczny i nie eskalujący konfliktów, zapewniając jednocześnie przestrzeń na poprawę.
  • Strategie rozwiązywania konfliktów – jak moderować trudne rozmowy, konfrontować nieodpowiednie zachowania i budować konstruktywny dialog, który pozwoli na wypracowanie wspólnych rozwiązań.
  • Etyczne przywództwo – rola lidera w kształtowaniu norm i wartości, które promują zdrowe postawy i zapobiegają rozwojowi toksycznej kultury pracy.
  • Tworzenie zdrowego środowiska pracy – jak lider może budować kulturę odpowiedzialności, otwartej komunikacji i wzajemnego szacunku, eliminując toksyczne zachowania i promując pozytywne postawy.
  • Równowaga między dyscypliną a wsparciem – jak korygować postawy, zachowując równowagę między konsekwencjami dla nieodpowiednich zachowań a wsparciem w procesie zmiany.
  • Zapobieganie eskalacji problemów – jak rozpoznawać wczesne sygnały problematycznych zachowań i działać proaktywnie, aby zapobiec ich eskalacji w dłuższej perspektywie.
Korzyści dla uczestników:
  • Umiejętność rozpoznawania i reagowania na toksyczne zachowania, takie jak mobbing równoległy, brak szacunku czy nieetyczne postawy w zespole.
  • Narzędzia do skutecznego korygowania postaw pracowniczych w sposób konstruktywny i zgodny z zasadami etyki.
  • Zrozumienie, jak tworzyć kulturę otwartej komunikacji i wzajemnego szacunku, minimalizując ryzyko konfliktów i destrukcyjnych postaw.
  • Praktyczne techniki rozwiązywania konfliktów i prowadzenia trudnych rozmów, które pomagają eliminować toksyczne zachowania.
  • Zwiększenie umiejętności liderów w budowaniu zdrowego, przyjaznego i odpowiedzialnego środowiska pracy.
Harmonogram

Sesja szkoleniowa 5

17/06/2025 - SESJA ON-LINE
Sesja zamykająca: "Sekrety długoterminowego sukcesu lidera"
Efektywna komunikacja część II
Coaching menedżerski - metody samoregulacji i wpływania na zespół
Podsumowanie kluczowych lekcji akademii
Jak wdrożyć zdobytą wiedzę w praktyce, aby osiągnąć długoterminowy sukces
Zasady skutecznego przywództwa, które przynoszą trwałe efekty
Efektywna komunikacja część II
Coaching menedżerski - metody samoregulacji i wpływania na zespół
Podsumowanie kluczowych lekcji akademii
Jak wdrożyć zdobytą wiedzę w praktyce, aby osiągnąć długoterminowy sukces
Zasady skutecznego przywództwa, które przynoszą trwałe efekty
Sesja szkoleniowa 5

19:00 - 19:45 Efektywna komunikacja część II

Michał Celeda
PROWADZĄCY:
Michał Celeda
Sesja szkoleniowa 5

19:45 - 20:30 Coaching menedżerski - Metody samoregulacji i wpływanie na zespół

Karolina Karolczak
PROWADZĄCA:
Karolina Karolczak
W tym module uczestnicy odkryją kluczowe techniki samoregulacji emocjonalnej i zarządzania własnymi zasobami, które są fundamentem skutecznego przywództwa. Coaching managerski opiera się na umiejętności wpływania na zespół w sposób inspirujący i wspierający, jednocześnie dbając o własną równowagę psychiczną i emocjonalną. Uczestnicy poznają narzędzia, które pomogą im lepiej zarządzać stresem, podejmować świadome decyzje i budować relacje oparte na zaufaniu. Moduł skupi się również na sposobach motywowania zespołu, wzmacniania zaangażowania oraz kształtowania pozytywnej kultury pracy.
Korzyści dla uczestników:
  • Rozwinięcie umiejętności samoregulacji, zarządzania emocjami i utrzymania równowagi w trudnych sytuacjach zawodowych.
  • Poznanie narzędzi i technik coachingowych wspierających efektywne zarządzanie zespołem.
  • Zrozumienie, jak budować pozytywne relacje z zespołem, bazujące na zaufaniu i otwartej komunikacji.
  • Zdobycie wiedzy, jak wpływać na motywację i zaangażowanie pracowników, tworząc sprzyjające warunki do rozwoju.
  • Umiejętność identyfikacji i neutralizacji konfliktów oraz wspierania rozwiązań opartych na współpracy.
Sesja szkoleniowa 5

20:30 - 21:45 Sekrety długoterminowego lidera

Brian Tracy
PROWADZĄCY:
Brian Tracy
  • Podsumowanie kluczowych lekcji akademii
  • Jak wdrożyć zdobytą wiedzę w praktyce, aby osiągnąć długoterminowy sukces
  • Zasady skutecznego przywództwa, które przynoszą trwałe efekty
Dodatkowe informacje

Prowadzący

Założyciel BTI, udziałowiec BTI Polska

Brian Tracy

Założyciel Brian Tracy International, globalnej firmy doradczo-szkoleniowej. Światowy autorytet w dziedzinie przywództwa strategicznego, sprzedaży, rozwoju osobistego i psychologii sukcesu.

Ma ponad 30 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, w których wzięło udział ponad 5 milionów uczestników w ponad 53 krajach. Autor 70 książek przetłumaczonych dotąd na 38 języków, w tym światowych bestsellerów: „Maksimum osiągnięć”, „Psychologia sprzedaży”, „Sposób na sukces”, „Sztuka zatrudniania najlepszych” czy „Turbocoach”.

Szkolił Zarządy i kadrę menedżerską takich firm, jak: IBM, HP, Allianz, Cisco, ABB, Volvo, Citibank, BMW, Deloitte & Touche, McDonell Douglas, Ford, Coca Cola i wielu innych, znajdujących się w ścisłej czołówce światowej gospodarki.

DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Marcin Sebastian Rogowski

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International. Wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Jako czynny, zawodowy negocjator wspiera służby państwowe i organizacje narażone na ataki terrorystyczne. Prowadził negocjacje handlowe o sumie kilkuset mln euro. Posiada ponad dwudziestoletnie, doświadczenie w zarządzaniu organizacjami na stanowiskach prezesa zarządu. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego Krakowie oraz Erickson College, Vancouver. Ukończył renomowane szkoły trenerskie i coachingu, między innymi prestiżową The Art and Science of Coaching. Posiada licencję trenerską Corporate Coach U, Bradenton, USA) oraz certyfikat zarządzania projektami Prince2® Practitioner.

Zrealizował ponad 20 000 godzin szkoleń dla biznesu. Jest autorem ponad 30 oryginalnych programów szkoleniowych. Jest konsultantem zarządów wielu firm – liderów w swoich branżach. Prowadzi warsztaty dla największych polskich i międzynarodowych korporacji, między innymi: Danone, Volkswagen, Lockheed Martin, Astra Zeneca, Shell, Eurocash, Skanska, Saint Gobain, Arcelor Mittal, KGHM, PZU, Allianz, Santander, Bakoma, Wawel, Sheraton Hotels, Hilton Hotels, Accor Hotels. Występował na największych konferencjach rozwojowych w Polsce u boku Briana Tracy, Roberta Cialdiniego, Jordana Bellforta, Richarda Denny Jacka Walkiewicza czy Rogera Dawsona. Autor licznych publikacji eksperckich, m in dla Forbes, World Business Class Magazine, Nowa Sprzedaż, Marketer +, Personel i Zarządzanie.

DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Michał Celeda

Od ponad 25 lat związany z profesjonalnym opowiadaniem i wystąpieniami – swoją przygodę rozpoczął w Radiu Fama Sochaczew, następnie pracował w Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice. Pod koniec 2001 roku dołączył do Radia ESKA, gdzie był dziennikarzem muzycznym, producentem, wydawcą programów, a potem zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego. Po blisko 18 latach przeszedł do Radia ZET, pełniąc funkcje Redaktora Naczelnego i Dyrektora Programowego.

Jest lektorem radiowym i telewizyjnym – jego głos słychać m.in. w programach Polsatu, Polsatu 2, TVN, TTV i innych. Założył Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA, ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka jako certyfikowany Trener Mentalny i został Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International.

Swoje bogate doświadczenie medialne wykorzystuje w treningu mentalnym, szkoleniach i warsztatach, pomagając budować efektywne zespoły i osiągać cele. W treningach grupowych i indywidualnych stawia na narzędzia budujące pewność siebie, ucząc technik koncentracji, uważności, prawa do porażki, zarządzania własną energią i sobą w czasie, pewności siebie przez mówienie, nawyku zwyciężania oraz storytellingu dla liderów i biznesu.

Z wykształcenia jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Karolina Karolczak

Ekspertka z ponad 24-letnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu oraz budowaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Absolwentka MBA w Paryżu, wykładowczyni, trenerka motywacyjna i coach. Ambasadorka programu „Marka jest Kobietą”, autorka programu #celomania i licznych publikacji branżowych.

Obecnie kieruje departamentem Promocji w grupie AsstrA – jej zespół odpowiada za globalną komunikację marki, marketing, PR, e-commerce oraz projekty ESG, wdrażając strategie na rynkach: Europa, Europy Wschodniej, Azja i Ameryka Północna. Wcześniej kierowała marketingiem i komunikacją w Grupie ENEL-MED, a jako Partnership & Procurement Director w Sodexo BRS (obecnie Pluxee) stworzyła model współpracy oparty na Consumer Value Added Proposition, wdrożyła strategię marki Dr Witt, re-launch marek Frugo i Black oraz kampanię Levi’s – 501. W 2021 roku znalazła się w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (25 834 obserwujących).

Stworzyła autorski program Celomania, dzięki któremu jej klienci osiągnęli już ponad 2000 celów. Pracowała z gwiazdami sportu, mistrzami i osobami publicznymi – znana jako trenerka gwiazd lub Karolina od Celów #Celomania.

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Sergiusz Ryczel

Prezenter, konferansjer, trener wystąpień publicznych, mówca motywacyjny, komentator sportowy, dziennikarz, lektor, reporter, reportażysta i wydawca.

W latach 2002–2020 pracował w ITI (TVN, TVN24, TVN24 BIS), a następnie – od 2008 do 2013 w nSport i od 2013 do 2020 w Canal+ Sport, prowadząc serwisy informacyjne, programy publicystyczne oraz sportowe. Regularnie relacjonował występy reprezentacji Polski i mecze Champions League, a ostatnio – wydarzenia żużlowe oraz motoryzacyjne (drift, superenduro, motocross). Czterokrotnie nominowany w plebiscycie Telekamery „Teletygodnia”, od ponad 20 lat moderuje konferencje biznesowe, gale, imprezy integracyjne, incentive, pikniki sportowo-rozrywkowe oraz imprezy masowe (m.in. Superenduro GP, RedBull 111 Megawatt, Monster Jam, Teqball World Championships, European Games).

Na bazie swojego doświadczenia prowadzi warsztaty z komunikacji, prezentacji, wystąpień publicznych i szkoleń medialnych, wspierając video marketing w strategiach Employer Branding oraz Employee Advocacy i pomagając w budowaniu marki osobistej. Z wykształcenia anglista, wykorzystuje bardzo dobrą znajomość języka podczas warsztatów dla międzynarodowych grup oraz osób prowadzących komunikację biznesową.

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Mauricio Vargas Tapias

Doświadczony menedżer i trener biznesu specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym.

Od lat prowadzi szkolenia oraz doradza kadrze wyższego i średniego szczebla oraz zespołom handlowym w różnych branżach rynku B2B – w Polsce, Europie Zachodniej i Środkowej. Od początku kariery angażuje się w projekty usprawniające procesy sprzedażowe i organizacyjne.

Jest właścicielem i trenerem w Baldor Consulting oraz współpracuje z Brian Tracy International jako ekspert i mówca na konferencjach o efektywności działań handlowych. Prowadzi innowacyjne szkolenia z zakresu nowoczesnych metod sprzedaży, pozyskiwania klientów, strategicznego zarządzania sprzedażą i przywództwa. Zyskał zaufanie wielu firm B2B, m.in.: Volkswagen, Global GEWA S.L., EL-PLUS, Temper S.A., Sonepar, PPG Industries, Kente Polska, Dollken, Syzan Contract Manufacturing oraz Neonica Polska.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe i trenerskie. Z sukcesem wprowadził na rynek polski i UE kilka marek produktów technicznych i technologicznych oraz budował strategie rozwoju dla kilkunastu firm B2B.

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dr Krzysztof Michalski

Urodzony w 1967 roku, jest doświadczonym ekonomistą i menedżerem, który zbudował imponującą karierę w globalnych korporacjach i sektorze publicznym.

W latach 1993–2000 rozwijał struktury sprzedaży w czołowych koncernach FMCG, takich jak Coca-Cola czy SC Johnson, ucząc się budować rynek produktu od podstaw dzięki skutecznym negocjacjom i rekrutacji.

Krzysztof wyróżnia się zdolnością tworzenia silnych, zgranych zespołów opartych na solidnych fundamentach i dużym potencjale rozwojowym. W latach 2000–2008 zarządzał firmą produkcyjną, skutecznie radząc sobie w sytuacjach kryzysowych, przebudowując strukturę organizacyjną i budując trwałe relacje z dostawcami oraz klientami.

W latach 2008–2014 pełnił funkcję Prezesa Agencji Mienia WoJskowego, współpracując z centralnymi organami państwa i organizacjami międzynarodowymi, co rozwinęło jego umiejętności negocjacyjne na szczeblu rządowym. Jest także wykładowcą akademickim (m.in. adiunktem na UKSW w Warszawie), doktorem nauk ekonomicznych oraz absolwentem MBA z European University.

Prywatnie pasjonuje się jeździectwem, które rozwija jego siłę woli, koncentrację i harmonię z naturą, oraz podróżami, które inspirują go do odkrywania nowych perspektyw.

Założyciel BTI, udziałowiec BTI Polska

Brian Tracy

Założyciel Brian Tracy International, globalnej firmy doradczo-szkoleniowej. Światowy autorytet w dziedzinie przywództwa strategicznego, sprzedaży, rozwoju osobistego i psychologii sukcesu.

Ma ponad 30 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, w których wzięło udział ponad 5 milionów uczestników w ponad 53 krajach. Autor 70 książek przetłumaczonych dotąd na 38 języków, w tym światowych bestsellerów: „Maksimum osiągnięć”, „Psychologia sprzedaży”, „Sposób na sukces”, „Sztuka zatrudniania najlepszych” czy „Turbocoach”.

Szkolił Zarządy i kadrę menedżerską takich firm, jak: IBM, HP, Allianz, Cisco, ABB, Volvo, Citibank, BMW, Deloitte & Touche, McDonell Douglas, Ford, Coca Cola i wielu innych, znajdujących się w ścisłej czołówce światowej gospodarki.

DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Marcin Sebastian Rogowski

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International. Wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Jako czynny, zawodowy negocjator wspiera służby państwowe i organizacje narażone na ataki terrorystyczne. Prowadził negocjacje handlowe o sumie kilkuset mln euro. Posiada ponad dwudziestoletnie, doświadczenie w zarządzaniu organizacjami na stanowiskach prezesa zarządu. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego Krakowie oraz Erickson College, Vancouver. Ukończył renomowane szkoły trenerskie i coachingu, między innymi prestiżową The Art and Science of Coaching. Posiada licencję trenerską Corporate Coach U, Bradenton, USA) oraz certyfikat zarządzania projektami Prince2® Practitioner.

Zrealizował ponad 20 000 godzin szkoleń dla biznesu. Jest autorem ponad 30 oryginalnych programów szkoleniowych. Jest konsultantem zarządów wielu firm – liderów w swoich branżach. Prowadzi warsztaty dla największych polskich i międzynarodowych korporacji, między innymi: Danone, Volkswagen, Lockheed Martin, Astra Zeneca, Shell, Eurocash, Skanska, Saint Gobain, Arcelor Mittal, KGHM, PZU, Allianz, Santander, Bakoma, Wawel, Sheraton Hotels, Hilton Hotels, Accor Hotels. Występował na największych konferencjach rozwojowych w Polsce u boku Briana Tracy, Roberta Cialdiniego, Jordana Bellforta, Richarda Denny Jacka Walkiewicza czy Rogera Dawsona. Autor licznych publikacji eksperckich, m in dla Forbes, World Business Class Magazine, Nowa Sprzedaż, Marketer +, Personel i Zarządzanie.

DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Michał Celeda

Od ponad 25 lat związany z profesjonalnym opowiadaniem i wystąpieniami – swoją przygodę rozpoczął w Radiu Fama Sochaczew, następnie pracował w Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice. Pod koniec 2001 roku dołączył do Radia ESKA, gdzie był dziennikarzem muzycznym, producentem, wydawcą programów, a potem zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego. Po blisko 18 latach przeszedł do Radia ZET, pełniąc funkcje Redaktora Naczelnego i Dyrektora Programowego.

Jest lektorem radiowym i telewizyjnym – jego głos słychać m.in. w programach Polsatu, Polsatu 2, TVN, TTV i innych. Założył Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA, ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka jako certyfikowany Trener Mentalny i został Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International.

Swoje bogate doświadczenie medialne wykorzystuje w treningu mentalnym, szkoleniach i warsztatach, pomagając budować efektywne zespoły i osiągać cele. W treningach grupowych i indywidualnych stawia na narzędzia budujące pewność siebie, ucząc technik koncentracji, uważności, prawa do porażki, zarządzania własną energią i sobą w czasie, pewności siebie przez mówienie, nawyku zwyciężania oraz storytellingu dla liderów i biznesu.

Z wykształcenia jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Karolina Karolczak

Ekspertka z ponad 24-letnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu oraz budowaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Absolwentka MBA w Paryżu, wykładowczyni, trenerka motywacyjna i coach. Ambasadorka programu „Marka jest Kobietą”, autorka programu #celomania i licznych publikacji branżowych.

Obecnie kieruje departamentem Promocji w grupie AsstrA – jej zespół odpowiada za globalną komunikację marki, marketing, PR, e-commerce oraz projekty ESG, wdrażając strategie na rynkach: Europa, Europy Wschodniej, Azja i Ameryka Północna. Wcześniej kierowała marketingiem i komunikacją w Grupie ENEL-MED, a jako Partnership & Procurement Director w Sodexo BRS (obecnie Pluxee) stworzyła model współpracy oparty na Consumer Value Added Proposition, wdrożyła strategię marki Dr Witt, re-launch marek Frugo i Black oraz kampanię Levi’s – 501. W 2021 roku znalazła się w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (25 834 obserwujących).

Stworzyła autorski program Celomania, dzięki któremu jej klienci osiągnęli już ponad 2000 celów. Pracowała z gwiazdami sportu, mistrzami i osobami publicznymi – znana jako trenerka gwiazd lub Karolina od Celów #Celomania.

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Sergiusz Ryczel

Prezenter, konferansjer, trener wystąpień publicznych, mówca motywacyjny, komentator sportowy, dziennikarz, lektor, reporter, reportażysta i wydawca.

W latach 2002–2020 pracował w ITI (TVN, TVN24, TVN24 BIS), a następnie – od 2008 do 2013 w nSport i od 2013 do 2020 w Canal+ Sport, prowadząc serwisy informacyjne, programy publicystyczne oraz sportowe. Regularnie relacjonował występy reprezentacji Polski i mecze Champions League, a ostatnio – wydarzenia żużlowe oraz motoryzacyjne (drift, superenduro, motocross). Czterokrotnie nominowany w plebiscycie Telekamery „Teletygodnia”, od ponad 20 lat moderuje konferencje biznesowe, gale, imprezy integracyjne, incentive, pikniki sportowo-rozrywkowe oraz imprezy masowe (m.in. Superenduro GP, RedBull 111 Megawatt, Monster Jam, Teqball World Championships, European Games).

Na bazie swojego doświadczenia prowadzi warsztaty z komunikacji, prezentacji, wystąpień publicznych i szkoleń medialnych, wspierając video marketing w strategiach Employer Branding oraz Employee Advocacy i pomagając w budowaniu marki osobistej. Z wykształcenia anglista, wykorzystuje bardzo dobrą znajomość języka podczas warsztatów dla międzynarodowych grup oraz osób prowadzących komunikację biznesową.

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Mauricio Vargas Tapias

Doświadczony menedżer i trener biznesu specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym.

Od lat prowadzi szkolenia oraz doradza kadrze wyższego i średniego szczebla oraz zespołom handlowym w różnych branżach rynku B2B – w Polsce, Europie Zachodniej i Środkowej. Od początku kariery angażuje się w projekty usprawniające procesy sprzedażowe i organizacyjne.

Jest właścicielem i trenerem w Baldor Consulting oraz współpracuje z Brian Tracy International jako ekspert i mówca na konferencjach o efektywności działań handlowych. Prowadzi innowacyjne szkolenia z zakresu nowoczesnych metod sprzedaży, pozyskiwania klientów, strategicznego zarządzania sprzedażą i przywództwa. Zyskał zaufanie wielu firm B2B, m.in.: Volkswagen, Global GEWA S.L., EL-PLUS, Temper S.A., Sonepar, PPG Industries, Kente Polska, Dollken, Syzan Contract Manufacturing oraz Neonica Polska.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe i trenerskie. Z sukcesem wprowadził na rynek polski i UE kilka marek produktów technicznych i technologicznych oraz budował strategie rozwoju dla kilkunastu firm B2B.

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dr Krzysztof Michalski

Urodzony w 1967 roku, jest doświadczonym ekonomistą i menedżerem, który zbudował imponującą karierę w globalnych korporacjach i sektorze publicznym.

W latach 1993–2000 rozwijał struktury sprzedaży w czołowych koncernach FMCG, takich jak Coca-Cola czy SC Johnson, ucząc się budować rynek produktu od podstaw dzięki skutecznym negocjacjom i rekrutacji.

Krzysztof wyróżnia się zdolnością tworzenia silnych, zgranych zespołów opartych na solidnych fundamentach i dużym potencjale rozwojowym. W latach 2000–2008 zarządzał firmą produkcyjną, skutecznie radząc sobie w sytuacjach kryzysowych, przebudowując strukturę organizacyjną i budując trwałe relacje z dostawcami oraz klientami.

W latach 2008–2014 pełnił funkcję Prezesa Agencji Mienia WoJskowego, współpracując z centralnymi organami państwa i organizacjami międzynarodowymi, co rozwinęło jego umiejętności negocjacyjne na szczeblu rządowym. Jest także wykładowcą akademickim (m.in. adiunktem na UKSW w Warszawie), doktorem nauk ekonomicznych oraz absolwentem MBA z European University.

Prywatnie pasjonuje się jeździectwem, które rozwija jego siłę woli, koncentrację i harmonię z naturą, oraz podróżami, które inspirują go do odkrywania nowych perspektyw.

Dodatkowe informacje

Oferta specjalna

Nie czekaj na ostatni moment

Skorzystaj z RABATU w wysokości 5.410 zł

Cena katalogowa wynosi 19.900 zł netto.
Do 31/12/2024 otrzymujesz cenę specjalną - RABAT w wysokości: 5.410 zł
Twoja inwestycja po rabacie:
14.490 zł netto/uczestnik
Formularz zapisu

Zapisz się i podnieś swoje kwalifikacje!

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu