Kurs Master Class Sales Leaders Academy to ogromna dawka praktycznej wiedzy sprzedażowej, przekazana przez najlepszych trenerów biznesu. To najpełniejszy program rozwojowy dla sprzedaży w Polsce. Akademię prowadzą – międzynarodowi trenerzy i dyrektorzy merytoryczni Brian Tracy International Patrycja Korpacka Błaszczuk, Mariusz Błaszczuk, Marcin Sebastian Rogowski - autorytety w dziedzinie sprzedaży i negocjacji.
W czasie akademii dowiesz się:
jakie są cechy czołowych sprzedawców,
jaka jest rola postaw w osiąganiu sukcesu,
jakie są twoje zasoby i predyspozycje w sprzedaży,
co determinuje twoje wyniki i efektywność,
czy samoakceptacja minimalizuje obawy wynikające z pracy w sprzedaży,
jak wdrożyć siedem kroków do dobrej kondycji i sukcesu,
w jaki sposób wiedza, umiejętności oraz postawa są filarami rozwoju,
jakie są sposoby przeprowadzania analizy klienta,
jakie są sposoby poszukiwania nowych klientów,
jak można zmaksymalizować swój potencjał,
czy istnieje optymalny model sprzedaży,
jak odnieść cele organizacji do swoich celów sprzedażowych,
jakie są skuteczne sposoby prezentacji i autoprezentacji w sprzedaży,
na czym polega wiarygodność w sprzedaży - prezenter, doradca, mówca,
dlaczego relacje dla klienta są zwykle ważniejsze niż produkty i usługi,
dlaczego zażyłość z klientem jest kluczem do wysokiej przewidywalnej i wielokrotnej sprzedaży,
jak wygląda koncepcja przewagi nad konkurencją w sprzedaży,
jakie są sposoby analizy doboru produktów oraz sposoby przeprowadzania analiz konkurencji rynku,
jak ważne jest poszukiwanie informacji o kliencie i określenie jego potrzeb oraz wartości,
na czym polega konstruowanie strategii sprzedaży,
jakie są typy klientów,
jakie są klienckie procesy decyzyjne,
jaka jest rola wartości w procesie realizacji celów sprzedaży,
jak ważna jest sztuka zadawania pytań i słuchania w sprzedaży,
jak ważna jest relacja w sprzedaży,
jaki jest mój osobisty styl prezentacji sprzedażowej,
jakie są sposoby finalizowania sprzedaży,
jakie są najskuteczniejsze techniki przy finalizowaniu transakcji,
jakie są filary obsługi posprzedażowej,
jak skutecznie negocjować w sprzedaży,
jak radzić sobie z manipulacjami kupieckimi,
jak rozpoznawać blef i prawdziwe emocje kupca,
jak sprzedawać drożej, dzięki lepszemu prowadzeniu negocjacji,
jak właściwie dobierać styl negocjacyjny w zależności od kontekstu i typu klienta,
jak uniknąć sprzedawania wyłącznie ceną,
jak wykorzystywać w sprzedaży 30 najskuteczniejszych technik negocjacyjnych.
Zdobędziesz wiele korzyści, które przełożą się na natychmiastowy wzrost sprzedaży twojej lub twojego zespołu:
2025© Brian Tracy International Sp. z o.o.