7-8/03 | 21-22/03 | 04-05/04/2025
6 dni
Warszawa
najważniejsze informacje

O szkoleniu

Kurs Master Class Sales Leaders Academy to ogromna dawka praktycznej wiedzy sprzedażowej, przekazana przez najlepszych trenerów biznesu. To najpełniejszy program rozwojowy dla sprzedaży w Polsce. Akademię prowadzą – międzynarodowi trenerzy i dyrektorzy merytoryczni Brian Tracy International Patrycja Korpacka Błaszczuk, Mariusz Błaszczuk, Marcin Sebastian Rogowski - autorytety w dziedzinie sprzedaży i negocjacji.

W czasie akademii dowiesz się:

  • jakie są cechy czołowych sprzedawców, 

  • jaka jest rola postaw w osiąganiu sukcesu,

  • jakie są twoje zasoby i predyspozycje w sprzedaży,

  • co determinuje twoje wyniki i efektywność,

  • czy samoakceptacja minimalizuje obawy wynikające z pracy w sprzedaży, 

  • jak wdrożyć siedem kroków do dobrej kondycji i sukcesu,

  • w jaki sposób wiedza, umiejętności oraz postawa są filarami rozwoju,

  • jakie są sposoby przeprowadzania analizy klienta,

  • jakie są sposoby poszukiwania nowych klientów,

  • jak można zmaksymalizować swój potencjał,

  • czy istnieje optymalny model sprzedaży,

  • jak odnieść cele organizacji do swoich celów sprzedażowych,

  • jakie są skuteczne sposoby prezentacji i autoprezentacji w sprzedaży,

  • na czym polega wiarygodność w sprzedaży - prezenter, doradca, mówca,

  • dlaczego relacje dla klienta są zwykle ważniejsze niż produkty i usługi,

  • dlaczego zażyłość z klientem jest kluczem do wysokiej przewidywalnej i wielokrotnej sprzedaży,

  • jak wygląda koncepcja przewagi nad konkurencją w sprzedaży, 

  • jakie są sposoby analizy doboru produktów oraz sposoby przeprowadzania analiz konkurencji rynku,

  • jak ważne jest poszukiwanie informacji o kliencie i określenie jego potrzeb oraz wartości,

  • na czym polega konstruowanie strategii sprzedaży,

  • jakie są typy klientów, 

  • jakie są klienckie procesy decyzyjne,

  • jaka jest rola wartości w procesie realizacji celów sprzedaży,

  • jak ważna jest sztuka zadawania pytań i słuchania w sprzedaży,

  • jak ważna jest relacja w sprzedaży, 

  • jaki jest mój osobisty styl prezentacji sprzedażowej, 

  • jakie są sposoby finalizowania sprzedaży,

  • jakie są najskuteczniejsze techniki przy finalizowaniu transakcji,

  • jakie są filary obsługi posprzedażowej, 

  • jak skutecznie negocjować w sprzedaży,

  • jak radzić sobie z manipulacjami kupieckimi,

  • jak rozpoznawać blef i prawdziwe emocje kupca,

  • jak sprzedawać drożej, dzięki lepszemu prowadzeniu negocjacji, 

  • jak właściwie dobierać styl negocjacyjny w zależności od kontekstu i typu klienta,

  • jak uniknąć sprzedawania wyłącznie ceną,

  • jak wykorzystywać w sprzedaży 30 najskuteczniejszych technik negocjacyjnych.

Zalety szkolenia

Uczestnicząc w szkoleniu
Master Class Sales Leaders Academy

Zdobędziesz wiele korzyści, które przełożą się na natychmiastowy wzrost sprzedaży twojej lub twojego zespołu:

  • ZYSKASZ najpełniejszą i najnowszą wiedzę z obszaru sprzedaży i zarządzania sprzedażą – niezawodne techniki i praktyki asów sprzedaży.
  • OTRZYMASZ możliwość praktycznego, warsztatowego przećwiczenia zdobytych umiejętności w trakcie sześciu intensywnych dni Akademii.
  • STANIESZ SIĘ POSIADACZEM MIĘDZYNARODOWEGO CERTYFIKATU BTI w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, wraz z suplementem.
  • UMIEŚCIMY notkę bio wraz ze zdjęciem o ukończeniu Akademii w World Business Class Magazine ORAZ NA STRONIE WWW.BRIANTRACY.PL
  • ZYSKASZ dogłębną analizę własnego profilu osobowościowego, zasobów i deficytów dzięki profesjonalnym testom.
  • BĘDZIESZ MIAŁ PRAWO DO UCZESTNICTWA w atrakcyjnych warsztatach doszkalających dla managerów, coachów i trenerów ze zniżką partnerską 30%.
  • OTRZYMASZ MOŻLIWOŚĆ PUBLIKACJI AUTORSKICH ARTYKUŁÓW i promowania własnej marki na zaprzyjaźnionych portalach internetowych.
  • BĘDZIESZ MIAŁ MOŻLIWOŚĆ NAWIĄZANIA CIEKAWYCH KONTAKTÓW i poleceń w środowisku szkoleniowym.
  • ZYSKASZ MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU SWOJEJ KARIERY przy wykorzystaniu kanałów promocyjnych BTI – publikacje w mediach społecznościowych.
  • OTRZYMASZ PODRĘCZNIK SPRZEDAŻY BTI oraz PLATYNOWĄ KOLEKCJĘ audiobooków Briana Tracy z obszaru sprzedaży i zarządzania sprzedażą.
Nasi specjaliści

Prowadzący

Patrycja Korpacka-Błaszczuk
DYREKTOR MERYTORYCZNA BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Patrycja Korpacka-Błaszczuk

Dyrektor merytoryczna Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu. Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej. Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim. Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.
Michał Celeda
DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Michał Celeda

Od ponad 25 lat związany z profesjonalnym opowiadaniem i wystąpieniami – swoją przygodę rozpoczął w Radiu Fama Sochaczew, następnie pracował w Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice. Pod koniec 2001 roku dołączył do Radia ESKA, gdzie był dziennikarzem muzycznym, producentem, wydawcą programów, a potem zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego. Po blisko 18 latach przeszedł do Radia ZET, pełniąc funkcje Redaktora Naczelnego i Dyrektora Programowego.

Jest lektorem radiowym i telewizyjnym – jego głos słychać m.in. w programach Polsatu, Polsatu 2, TVN, TTV i innych. Założył Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA, ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka jako certyfikowany Trener Mentalny i został Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International.

Swoje bogate doświadczenie medialne wykorzystuje w treningu mentalnym, szkoleniach i warsztatach, pomagając budować efektywne zespoły i osiągać cele. W treningach grupowych i indywidualnych stawia na narzędzia budujące pewność siebie, ucząc technik koncentracji, uważności, prawa do porażki, zarządzania własną energią i sobą w czasie, pewności siebie przez mówienie, nawyku zwyciężania oraz storytellingu dla liderów i biznesu.

Z wykształcenia jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Mariusz Błaszczuk
DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Mariusz Błaszczuk

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska, międzynarodowy akredytowany trener biznesu, dyplomowany coach, doświadczony menedżer i handlowiec. Współwłaściciel Centrum Biznesowych Inspiracji, autor licznych publikacji branżowych i autorskich szkoleń z coachingu, sprzedaży, wystąpień publicznych i zarządzania. Wykładowca akademicki, doradca i praktyk biznesu.

Posiada bogate doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży. Odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych, zarządzając zespołem około 500 osób. Jego zespoły regularnie zajmowały czołowe miejsca w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych. Jest prelegentem wielu konferencji o tematyce rozwojowej, menedżerskiej i sprzedażowej.

Występował na wydarzeniach obok takich ekspertów jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Prowadzi coachingi oraz szkolenia otwarte i zamknięte na wszystkich szczeblach zarządzania. Posiada liczne certyfikaty trenerskie i coachingowe, a wiedzę zdobywał m.in. na studiach podyplomowych na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”. Doświadczenie zawodowe wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz rozwijania kompetencji pracowników w różnych branżach, co przekłada się na wzrost ich skuteczności i wyników finansowych.

Współpracuje jako wykładowca z SWPS, Wyższą Szkołą Handlową w Radomiu, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji oraz projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

Szkoleniowo i coachingowo współpracował z pracownikami takich firm jak Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski, Bakoma, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, PFRON, Ryłko, ZUS, PARP, Tauron, Orlen, IKEA Retail, Metro Warszawskie, Państwowe Porty Lotnicze i wielu innych.

Robert Kozak
EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Robert Kozak

Robert Kozak jest byłym Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem „Wiadomości” i „Teleexpressu” w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem „Biblii Dziennikarstwa” (Wydawnictwo ZNAK). Zasiada w radach nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.

plan Akademii

Program

MODUŁ I : KWALIFIKACJE HANDLOWCA W NOWEJ ERZE BIZNESU

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Moje zasoby i predyspozycje w sprzedaży.
  • Siedem kroków do dobrej kondycji i sukcesu.
  • Maksymalizowanie swojego potencjału.
  • Czego nam potrzeba, by realizować cele sprzedażowe?
  • Kształtowanie świadomości celów - filar autorozwoju.
  • Cele organizacji – cele sprzedaży – moje cele.
  • Najważniejsze zasady profesjonalnej sprzedaży.
  • Handlowiec w XXI wieku – o czym powinien pamiętać.
  • Bazowe elementy procesu sprzedażowego.
  • Waga relacji w sprzedaży.
  • Rodzaje klientów i ich proces decyzyjności.

MODUŁ II: STRATEGIA W SPRZEDAŻY

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Rola sprzedaży a pozycja firmy na rynku.
  • Nowy model sprzedaży.
  • Koncepcja przewagi nad konkurencją.
  • Analiza klienta.
  • Analiza rynku i konkurencji.
  • Poszukiwanie informacji o kliencie – określenie jego potrzeb i wartości.
  • Psychologiczny profil klienta.
  • Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube itd. – jak je wykorzystać, by osiągać więcej?

MODUŁ III: SPRZEDAŻ VS DZISIEJSZE RALIA RYNKOWE

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Pytania – klucz do efektywnej sprzedaży.
  • Rodzaje pytań możliwych do zastosowania w procesie sprzedaży.
  • Metody prowadzenia rozmowy handlowej poprzez zadawanie pytań.
  • Język korzyści w sprzedaży – czy wciąż aktualny?
  • Od potrzeb do rozwiązań.
  • Skuteczna prezentacja.
  • Metody przedstawiania argumentów.
  • Wykorzystywanie informacji zebranych na etapie badania potrzeb do prezentacji produktu.

MODUŁ IV: AUTOPREZENTACJA A FILARY SUKCESU W SPRZEDAŻY

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Wiarygodny mówca w sprzedaży.
  • Jak czytanie mowy ciała wpływa na sukces sprzedaży?
  • Niuanse komunikacji niewerbalnej: kontakt wzrokowy, postawa, gestykulacja, dystans interpersonalny, mimika, naturalność uśmiechu.
  • Pierwsze i ostatnie wrażenie.
  • Moja prezentacja sprzedażowa – feedback indywidualny.
  • Sprzedażowa gra słów, czyli werbalne techniki wpływu w procesie rozmowy z klientem.
  • Usuwanie słów obniżających autorytet i wagę wypowiedzi.

MODUŁ V: NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Negocjacje a skuteczność handlowca XXI w.
  • Co nas ogranicza i utrudnia prowadzenie skutecznych negocjacji?
  • Rodzaje i style negocjacyjne.
  • Najbardziej skuteczne techniki.
  • Kiedy powiedzieć STOP w negocjacjach cenowych.
  • Jak radzić sobie z irytacją i stresem podczas rozmów negocjacyjnych?
  • Wymagający partner negocjacji – jak z nim postępować?
  • Trudne momenty podczas finalizacji rozmów negocjacyjnych.

MODUŁ VI: ROLA PREWENCJI A OBIEKCJE KLIENTÓW

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Co klientów blokuje najbardziej przed dokonaniem zakupu właśnie u nas?
  • Rodzaje obiekcji sprzedażowych.
  • Metody przeciwdziałania obiekcjom klientów.
  • Sposoby radzenia sobie z krytyką ze strony klientów.
  • Perspektywa klienta – jak ją zrozumieć.
  • Szczepionka sprzedażowa.
  • Skuteczne techniki zamknięcia sprzedaży.
  • Nie pozwól klientowi „uciec…”
Zalety szkolenia

Dodatkowe informacje

  • Kurs trwa 6 dni - 48 godzin stacjonarnego szkolenia.
  • Szkolenia odbywa się w prestiżowym centrum szkoleniowym w Warszawie.
  • W czasie trwania całego kursu uczestnikom zapewniamy całodzienne przerwy kawowe oraz lunch.
  • Uczestnik otrzymuje materiały dydaktyczne - ponad 100 stron praktycznych technik z zakresu sprzedaży i negocjacji oraz pakiet materiałów dydaktycznych Briana Tracy w wersji audio.
  • Po ukończeniu kursu, uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat lidera sprzedaży.
  • Inwestycja w kurs to: 14.900 zł netto
  • Wielkość grupy szkoleniowej: maksymalnie 12 osób
Kontakt

MASZ PYTANIA?
Zadzwoń, napisz

Kamil Romel Sambor
CEO Brian Tracy International Polska

Kamil Romel Sambor

+48 602 899 999
kamil.romel@360sbc.pl
Formularz zapisu

Zapisz się i podnieś swoje kwalifikacje!

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu