7-11 Lipca 2025
5 dni
Warszawa
najważniejsze informacje

O szkoleniu

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą pozyskać najważniejsze i sprawdzone informacje na temat przygotowywania szkoleń, a także pragną nauczyć się kluczowych umiejętności i zdobyć wiedzę na temat najważniejszych zagadnień dotyczących prowadzenia szkoleń. W grupie docelowej są trenerzy, kierownicy i menedżerowie wyższego i średniego szczebla zarządzania, liderzy pragnący pobudzić zasoby wewnętrznej motywacji i zaangażowanie zespołu oraz dążący do wprowadzenia nowoczesnych praktyk szkoleniowych w kulturze organizacyjnej. Akademia jest adresowana również do menedżerów dążących do zwiększenia efektywności swojego zespołu poprzez profesjonalne szkolenia i wzmocnienie relacji z pracownikami.

Warsztaty mają charakter interaktywny, są to przede wszystkim ćwiczenia praktyczne, analiza typowych i specyficznych sytuacji zaczerpniętych z doświadczeń Uczestników. W pracy z grupą obowiązuje zasada: „Nie mówmy o tym – zróbmy to”. Metody, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań, nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu.

Cele Master Class Business Trainer:

  • Doskonalenie umiejętności trenerskich i menedżerskich.

  • Poznanie sposobów identyfikacji potrzeb szkoleniowych.

  • Poznanie metod przygotowania i tworzenia projektów szkoleniowych.

  • Stworzenie bazy szkoleniowej przez każdego uczestnika.

  • Zdobywanie i doskonalenie sztuki bycia profesjonalnym i charyzmatycznym szkoleniowcem.

  • Zrozumienie procesu grupowego.

  • Zwiększenie własnej efektywności w nauczaniu innych - nauka przekazywania wiedzy i umiejętności.

  • Weryfikacja i kształtowanie własnego stylu prowadzenia warsztatów.

  • Nauka nawiązywania i utrzymywania kontaktu z grupą i poszczególnymi uczestnikami szkolenia oraz sposobów skupiania uwagi uczestników.

  • Poznanie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych, konfliktowych, niezręcznych i nieprzewidywalnych.

  • Nauka sposobów udzielania informacji zwrotnych i dostosowania języka do odbiorców.

  • Doskonalenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

  • Przeprowadzenie próbki szkolenia + otrzymanie informacji zwrotnych od dyrektora merytorycznego BTI.

Ikona króla szachowego jako symbol kursu Master Class Business Trainer - Akredytowany kurs Brian Tracy International dla przyszłych trenerów biznesowych.Kompas jako symbol kierunku i strategii w kursie Master Class Business Trainer – Akredytowany kurs Brian Tracy International dla trenerów.
Zalety szkolenia

Uczestnicząc w szkoleniu
Master Class Business Trainer

  • Otrzymasz SPRAWDZONĄ WIEDZĘ, niezbędną do samodzielnego przygotowania, prowadzenia i ewaluacji szkoleń.
  • WŁĄCZYMY CIĘ W GRONO AKREDYTOWANYCH TRENERÓW Brian Tracy International.
  • Otrzymasz możliwość rozwoju swojej kariery przy wykorzystaniu kanałów promocyjnych BTI – publikacje w mediach społecznościowych, notka trenerska na stronie www.briantracy.pl.
  • Praktycznie, WARSZTATOWO PRZEĆWICZYSZ ZOBYTE UMIEJĘTNOŚCI w trakcie pięciu intensywnych dni.
  • Mentoring uznanych i utytułowanych trenerów, właścicieli firm szkoleniowych, pracujących z największymi korporacjami w Polsce.
  • Otrzymasz MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT TRENERSKI zgodny z Europejską Normą Kwalifikacji na poziomie V z suplementem potwierdzającym Twoje umiejętności w języku polskim, angielskim, niemieckim i francuskim.
  • Zyskasz prawo do odpłatnej praktyki, poprzez przygotowywanie i współprowadzenie szkoleń organizowanych przez Brian Tracy International
  • Przeprowadzisz dogłębną analizę własnego profilu osobowościowego, zasobów i deficytów dzięki profesjonalnym testom.
  • Będziesz miał PRAWO DO UCZESTNICTWA W ATRAKCYJNYCH WARSZTATCH DOSZKALAJĄCYCH dla trenerów ze zniżką partnerską 30 proc.
  • Będziesz miał możliwość publikacji autorskich artykułów i promowania własnej marki na zaprzyjaźnionych portalach internetowych.
  • Nawiążesz ciekawe kontakty KONTAKTY W ŚRODOWISKU TRENERSKIM.
Nasi specjaliści

Prowadzący

Patrycja Korpacka-Błaszczuk
DYREKTOR MERYTORYCZNA BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Patrycja Korpacka-Błaszczuk

Dyrektor merytoryczna Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu. Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej. Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim. Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.
Michał Celeda
DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Michał Celeda

Od ponad 25 lat związany z profesjonalnym opowiadaniem i wystąpieniami – swoją przygodę rozpoczął w Radiu Fama Sochaczew, następnie pracował w Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice. Pod koniec 2001 roku dołączył do Radia ESKA, gdzie był dziennikarzem muzycznym, producentem, wydawcą programów, a potem zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego. Po blisko 18 latach przeszedł do Radia ZET, pełniąc funkcje Redaktora Naczelnego i Dyrektora Programowego.

Jest lektorem radiowym i telewizyjnym – jego głos słychać m.in. w programach Polsatu, Polsatu 2, TVN, TTV i innych. Założył Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA, ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka jako certyfikowany Trener Mentalny i został Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International.

Swoje bogate doświadczenie medialne wykorzystuje w treningu mentalnym, szkoleniach i warsztatach, pomagając budować efektywne zespoły i osiągać cele. W treningach grupowych i indywidualnych stawia na narzędzia budujące pewność siebie, ucząc technik koncentracji, uważności, prawa do porażki, zarządzania własną energią i sobą w czasie, pewności siebie przez mówienie, nawyku zwyciężania oraz storytellingu dla liderów i biznesu.

Z wykształcenia jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Mariusz Błaszczuk
DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Mariusz Błaszczuk

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska, międzynarodowy akredytowany trener biznesu, dyplomowany coach, doświadczony menedżer i handlowiec. Współwłaściciel Centrum Biznesowych Inspiracji, autor licznych publikacji branżowych i autorskich szkoleń z coachingu, sprzedaży, wystąpień publicznych i zarządzania. Wykładowca akademicki, doradca i praktyk biznesu.

Posiada bogate doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży. Odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych, zarządzając zespołem około 500 osób. Jego zespoły regularnie zajmowały czołowe miejsca w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych. Jest prelegentem wielu konferencji o tematyce rozwojowej, menedżerskiej i sprzedażowej.

Występował na wydarzeniach obok takich ekspertów jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Prowadzi coachingi oraz szkolenia otwarte i zamknięte na wszystkich szczeblach zarządzania. Posiada liczne certyfikaty trenerskie i coachingowe, a wiedzę zdobywał m.in. na studiach podyplomowych na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”. Doświadczenie zawodowe wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz rozwijania kompetencji pracowników w różnych branżach, co przekłada się na wzrost ich skuteczności i wyników finansowych.

Współpracuje jako wykładowca z SWPS, Wyższą Szkołą Handlową w Radomiu, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji oraz projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

Szkoleniowo i coachingowo współpracował z pracownikami takich firm jak Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski, Bakoma, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, PFRON, Ryłko, ZUS, PARP, Tauron, Orlen, IKEA Retail, Metro Warszawskie, Państwowe Porty Lotnicze i wielu innych.

Robert Kozak
EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Robert Kozak

Robert Kozak jest byłym Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem „Wiadomości” i „Teleexpressu” w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem „Biblii Dziennikarstwa” (Wydawnictwo ZNAK). Zasiada w radach nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.

plan Akademii

Program

MODUŁ I : TRENER XXI W. – JAK INSPIROWAĆ RÓŻNYCH UCZESTNIKÓW, ZACHOWUJĄC KLUCZOWE STANDARDY TRENERSKIE.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Najważniejsze i najczęściej spotykane błędy nawet u doświadczonych trenerów.
  • Efektywne treningi - jak je przygotować?
  • Jak? Gdzie? Kiedy? Struktura i podział czasowy każdego modułu szkoleniowego.
  • Najważniejsze zasady przy tworzeniu scenariuszy szkoleniowych.
  • Każdego inspiruje coś innego – różne style trenerskie
  • Jak odpowiednio dopasować sposób prowadzenia zajęć do grupy - mity i obawy na ten temat.
  • Jak stymulować umysł, aby zwiększyć stopień przyswajania wiedzy.
  • Czerp pomysły z własnej studni – jak sprawić by zajęcia stały się jeszcze bardziej atrakcyjne?
  • Tworzenie ćwiczeń i metod szkoleniowych – skrypty, energizery, ice breakery, gry, zabawy, panel dyskusyjny, filmiki, ćwiczenia indywidualne, scenki, ćwiczenia przed kamerą itd.
  • Dopasowanie ćwiczeń do modułu oraz poziomu i specyfiki grupy.

MODUŁ II: ZA KULISAMI CZYLI CAŁY PROCES PRZYGOTOWANIA SZKOLENIA I JEGO EWALUACJI.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Techniki badania i rozpoznania potrzeb uczestników z różnych branż.
  • Rozmowy z potencjalnymi klientami.
  • Plan B – czyli co zrobić w sytuacjach niespodziewanych „atrakcji” w trakcie rozmów sprzedażowych.
  • Efektywne i efektowe programy – jak je tworzyć.
  • Sposoby dopasowywania programów do poziomu i specyfiki grupy.
  • Cele, korzyści i efekty.
  • O Efektach - czyli metody ewaluacji i oceny szkolenia.
  • Tworzenie profesjonalnych raportów poszkoleniowych.
  • Tworzenie scenariuszy szkoleń biznesowych pod profesjonalnym okiem trenera.
  • Przygotowanie do stworzenia autorskiego scenariusza szkoleniowego przez każdego uczestnika.

MODUŁ III: ZASKOCZENIE? CZYLI TRUDNE SYTUACJE W PRACY TRENERA.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Rola doceniania w pracy trenera.
  • Miło i konstruktywnie - bezpieczne formy feedbacku.
  • Co zrobić, żeby innym się chciało? - jak zwiększyć motywację grupy?
  • Angażowanie uczestników.
  • Jak postępować w sytuacji, gdy inni się ze mną nie zgadzają?
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami uczestników.
  • Rola umiejętności radzenia sobie z krytyką.
  • Metody obrony przed manipulacją.
  • Jak poskromić opór grupy.
  • Rodzaje grup – zamknięta, „wysłana za karę”, skonfliktowana, ekspercka, ekspresyjna, zabawowa, niezaangażowana itd.
  • Jak zachowując spokój, znaleźć taktowne i skuteczne wyjście z każdej zaskakującej sytuacji.

MODUŁ IV: STWÓRZ SWOJĄ WŁASNĄ MARKĘ. AUTOPREZENTACJA TRENERA.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Powiedz więcej nie używając słów, czyli wstęp do Mowy Ciała.
  • Odpowiednia komunikacja niewerbalna a pierwsze wrażenie.
  • Fundamenty budowania spójnego wizerunku. Rola stroju i dodatków a odbiór trenera przez uczestników.
  • Twoja Marka - Savoir vivre i etykieta trenera.
  • Bez wpadek – jak prowadzić zajęcia, aby unikać niezręcznych nieporozumień.
  • Praca nad głosem.
  • Skuteczny dobór przykładów.
  • Strach ma wielkie oczy. Techniki radzenie sobie ze stresem.

MODUŁ V: EWALUACJA KURSU

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Przeprowadzenie próbki szkolenia/ modułu szkoleniowego + otrzymanie informacji zwrotnych od dyrektora merytorycznego BTI.
  • Analiza mocnych stron każdego uczestnika oraz wskazanie elementów wymagających poprawy.

MODUŁ I ON-LINE: TRENER ON-LINE

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Autoprezentacja przez Internet – na co warto zwrócić uwagę.
  • Planowanie długości spotkania, przerw, odstępów czasowych pomiędzy sesjami. Jak robić to skutecznie?
  • Tworzenie studia - niezbędne narzędzia.
  • Najczęstsze błędy – jak ich unikać.
  • Sytuacje trudne i zagrożenia w pracy trenera on-line.
  • Jak zaangażować uczestników przez Internet?
  • Metody utrzymywania uwagi on-line.

MODUŁ II ON-LINE: JAK WYKORZYSTAĆ SWOJĄ MARKĘ?

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Personal branding i jego rola w XXI w.
  • Co mnie wyróżnia na tle konkurencji - selekcja strategicznych informacji.
  • Indywidualny plan działania.
  • Budowa BIO zgodnie z obowiązującymi trendami.
  • Wiarygodność i spójność przekazu - a Twoja marka osobista.
  • Sprzedażowa gra słów, czyli werbalne techniki wywierania wpływu w procesie rozmowy z klientem.
  • Dyskusja o cenie – szansa czy zagrożenia.

MODUŁ III ON-LINE: AUTOPREZENTACJA TRENERA I PROWADZENIE WYSTĄPIEŃ ONLINE

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
  • Autoprezentacja Trenera – praca online
  • Praca głosem – jak przygotować aparat mowy i swoje ciało do prowadzenia szkolenia online
  • Mowa Ciała trenera podczas szkolenia online
Ikona przedstawiająca żarówkę otoczoną atomową orbitą, symbolizująca innowacyjne pomysły i rozwój, symbolizujące kurs Master Class Business Trainer.
Zalety szkolenia

Dodatkowe informacje

  • Kurs trwa 5 dni – 40 godzin szkoleniowych.
  • Dodatkowo dla uczestników przeprowadzone zostaną 3 moduły szkoleniowe on-line.
  • Każdego dnia zapewniony jest catering w postaci całodziennych przerw kawowych oraz lunchu.
  • Uczestnik otrzymuje materiały dydaktyczne w postaci obszernego skryptu szkoleniowego oraz dostęp do trzech audiobooków autorstwa Briana Tracy.
  • Po ukończeniu kursu, uczestnik otrzymuje akredytację trenerską Brian Tracy International umożliwiającą prowadzenie szkoleń otwartych, zamkniętych oraz udział w konferencjach BTI.
  • Po otrzymaniu pozytywnego wyniku egzaminu, uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat trenerski na poziomie IV EQF.
  • ​Cena kursu: 14 900 zł netto.
  • Wielkość grupy szkoleniowej: maksymalnie 12 osób
Kontakt

MASZ PYTANIA?
Zadzwoń, napisz

Kamil Romel Sambor
CEO Brian Tracy International Polska

Kamil Romel Sambor

+48 602 899 999
kamil.romel@360sbc.pl
Formularz zapisu

Zapisz się i podnieś swoje kwalifikacje!

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu