top of page
Fotolia_87174511_Subscription_Monthly_XXL-scaled-1-2048x1266_edited.jpg
LOGO MCLA.png

23 - 25.05.2024

13 - 15.06.2024

Warszawa

cudzyslow.png

TYLKO TRZY ZJAWISKA WYSTĘPUJĄ W ORGANIZACJI NATURALNIE: SPORY, CHAOS I NISKA EFEKTYWNOŚĆ.

WSZYSTKIE POZOSTAŁE WYMAGAJĄ PRZYWÓDZTWA.

 

- P. Drucker - 

O SZKOLENIU

JEŚLI JESTEŚ

ozobnik_bialy.png
  • Dyrektorem działu i zespołu

  • Dyrektorem ds. Sprzedaży i Rozwoju

  • Dyrektorem ds. handlu

  • Dyrektorem i Szefem departamentu

  • Dyrektorem Zarządzającym

  • Menedżerem

  • Kierownikiem projektu 

  • Właścicielem Firmy

  • Osobą z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami lub projektami

kola_zebate_edited.png

ZASTANAWIASZ SIĘ

ozdobnik_zloty.png

1

W jaki sposób OSIĄGAĆ WIĘCEJ W SPRZEDAŻY I PODNIEŚĆ SWOJĄ ATRAKCYJNOŚĆ NA RYNKU PRACY?

2

Jak BUDOWAĆ AUTORYTET W SPRZEDAŻY bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu?

3

W jaki sposób ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW?

4

Jak dotrzeć do najbardziej NIEDOSTĘPNYCH KLIENTÓW?

5

W jaki sposób budować DŁUGOTRWAŁE RELACJE

6

Co zrobić, aby BYĆ WZOREM dla swoich handlowców?

I chcesz zdobyć MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT BRIAN TRACY INTERNATIONAL, największej i najbardziej rozpoznawalnej firmy szkoleniowo - doradczej na świecie

kola_zebate_edited.png

JEŚLI CHCESZ

ozdobnik_zloty.png

1

Zdobyć MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT PRZYWÓDCY zgodny z wartościami Brian Tracy International

2

Kształcić się po okiem DOŚWIDCZONYCH I PROFESJONALNYCH TRENERÓW I COACHÓW  Brian Tracy International

3

Lepiej ZARZĄDZAĆ swoim zespołem

4

Podnieść KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE i SWOJĄ ATRAKCYJNOŚĆ na rynku pracy

5

POZNAĆ METODY zwiększania motywacji, lojalności i zaangażowania pracowników

6

Poznać 20 ZAAWANSOWANYCH technik zarządzania

Twoją misją jest pomaganie i rozwijanie innych, praca z ludźmi, a Ty sam potrzebujesz zmian i chcesz spojrzeć na obecną sytuację z innej perspektywy

MASTER CLASS LEADERSHIP ACADEMY
JEST DLA CIEBIE!

CZYM JEST KURS

ozdobnik_zloty.png

Nowe otoczenie, zmiany na rynku, w tym warunki i zadania w Firmie wykluczają rutynę i utarte schematy postępowania, dlatego też rozwój staje się koniecznością.  Od każdego menedżera i przywódcy wymaga się, by modyfikował swoje strategie działania i poprawiał wyniki, co dotyczy też jego postaw, zachowań oraz cech i umiejętności. 

 

Niezależnie od tego, czy kierujesz zespołem, pionem czy departamentem, podczas tych warsztatów znajdziesz odpowiedzi, które pomogą Ci osiągnąć kolejny stopień w dążeniu do mistrzostwa w skutecznym przewodzeniu, inspirowaniu i motywowaniu ludzi. 

Naturalny lider doskonali się z korzyścią dla innych. Pamiętaj, że to Ty jesteś dla swoich współpracowników i zespołu autorytetem, kierunkiem zmian, to oni podążają za tobą!

MASTER CLASS LEADERSHIP ACADEMY to cykl warsztatów szkoleniowych przygotowany w oparciu o własny know- how oraz wieloletnie doświadczenie menedżerskie i trenerskie trenerów i coachów prowadzących.

Warsztaty przede wszystkim mają dostarczyć kompletnego zestawu narzędzi oraz wiedzy i umiejętności do skutecznego przewodzenia zespołem i organizacją. Rola lidera jako katalizatora zmian i nowych wizji działania jest kluczowa w spajaniu i integrowaniu zespołów w realizacji strategii Firmy.

MASTER CLASS LEADERSHIP ACADEMY będzie także okazją dla uczestników do przyjrzenia się, w jaki sposób każdy z nich pełni rolę zawodową w zakresie związanym z poruszanym tematem oraz podstawą do własnej oceny zachowań, postaw, umiejętności oraz skuteczności działania, jako lidera zespołu. Kontakt z innymi uczestnikami stworzy także środowisko do wymiany doświadczeń praktycznych pomiędzy uczestnikami reprezentującymi różne firmy/branże, poziom doświadczenia oraz będzie inspiracją do wdrożenia w organizacji nowych pomysłów i narzędzi. Akademia pomoże udoskonalić własne umiejętności, predyspozycje oraz poprawić czy wyeliminować słabe ogniwa, które utrudniają funkcjonowanie w roli przywódcy. 

CEL.png

KORZYŚCI

ozobnik_bialy.png
CZEGO SIĘ DOWIESZ
  • ROZWÓJ KOMPETENCJI OSOBISTYCH I SPOŁECZNYCH ułatwiających menedżerom kierowanie i przewodzenie innymi. 

 

  • WZROST WPŁYWU menedżera na grupy zadaniowe, pracownicze i zespoły. 

  • Kształtowanie KONSTRUKTYWNYCH RELACJI ze współpracownikami poprzez umiejętne komunikowanie, asertywność i postawę - umożliwiające przewodzenie innym, wywieranie wpływu, przekonywanie, inspirowanie, inicjowanie zmian, katalizowanie zmian i rozwoju oraz rozwiązywanie konfliktów w organizacji. 

  • Budowanie i wspieranie umiejętności budowania EFEKTYWNIE PRACUJĄCYCH ZESPOŁÓW oraz skutecznego realizowania strategii, celów i misji Firmy.

  • Rozwój jakościowy i POSTĘP FIRMY na rynku.

  • EFEKTYWNIEJSZE BUDOWANIE wizerunku oraz POZYCJI FIRMY na rynku.

chess-2727443_1280.jpg

CELE AKADEMII

ozdobnik_zloty_edited.png
  1. Przygotowanie osób i menedżerów do pełnienia funkcji przywódczych w firmie. 

  2. Dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do nowoczesnego, opartego na rezultatach, zarządzania firmą i zespołami.

  3. Kształtowanie cech skutecznego i charyzmatycznego przywódcy.

  4. Poznanie skutecznych i zaawansowanych narzędzi managerskich.

  5. Poznanie narzędzi ułatwiających pracę nad przekonaniami pracowników.

  6. Poprawa umiejętności wyznaczania luki kompetencyjnej u pracowników.

  7. Poszerzenie sposobów na zrozumiałe, ciekawe i perswazyjne przekazywanie wiedzy

  8. Poznanie metod ułatwiających rozwiązywanie konfilktów.

  9. Poszerzenie narzędzi ułatwiających wyznaczanie osiąganie celów podwładnych.

  10. Wzrost skuteczności pracowników. 

  11. Podniesienie atrakcyjności na rynku pracy.

  12. Zwiększenie swojej efektywności managerskiej.

  13. Nauka zaawansowanego słuchania i podążania za pracownikammi.

  14. Podniesienie kompetencji w uczeniu podwładnych poprzez doświadczenie.

  15. Doskonalenie umiejętności udzielania informacji zwrotnej.

  16. Poszerzenie umiejętności zwiększania motywacji w zespole.

  17. Zrozumienie przez uczestników konieczności kształcenia umiejętności interpersonalnych, inteligencji emocjonalnej jako podstawy do budowania własnego przywództwa i roli lidera.

  18. Doskonalenie kluczowych kompetencji emocjonalnych przywódcy.

  19. Budowanie autorytetu przywódcy. 

PROWADZĄCY

ozobnik_bialy.png
prelegenci
ludziki.png
patrycja-kolko.png

PATRYCJA

KORPACKA-BŁASZCZUK

linia.png

DYREKTOR MERYTORYCZNY

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczna Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu.

 

Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej.  Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G.

 

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

 

Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.

mariusz-kolko.png

MARIUSZ

BŁASZCZUK

linia.png

DYREKTOR MERYTORYCZNY

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International, międzynarodowy trener biznesu, dyplomowany i certyfikowany coach, doświadczony menedżer, wykładowca uczelni wyższych, doradca personalny i praktyk biznesu.

 

Autor wielu publikacji branżowych i twórca autorskich szkoleń sprzedażowych i menedżerskich. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Posiada liczne dyplomy i certyfikaty trenerskie oraz coachingowe, ale przede wszystkim bogate doświadczenie biznesowe m.in. w pracy w bankowości, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży ds. Bankowości Detalicznej oraz Premium. Odpowiadał wówczas za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów).

 

Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował TOP-owe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych o czym świadczą liczne dyplomy, statuetki i referencje. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił także, pracując w sieci telefonii komórkowej Play, oraz przy współpracy z Netią i NC+. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, a także współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

 

Praktyczne i teoretyczne umiejętności, które zdobył na licznych kursach i studiach podyplomowych m.in. na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”, oraz doświadczenie zawodowe, które posiada, obecnie wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz do kształtowania i rozwoju pracowników z różnorodnych branż. Przekłada się to na ich skuteczność w działaniu i wzrost wyników finansowych. Jest osobą otwartą na ludzi i nowe możliwości, nieustannie dba o swój rozwój a świadczone przez niego usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingów oraz szkoleń otwartych i zamkniętych na wszystkich szczeblach zarządzania.

 

Szkoleniowo lub coaching-owo współpracował m. in. z pracownikami takich firm jak: Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, BZWBK Leasing, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski (NBP), Bakoma, Ceramika Paradyż, Centrum Nauki Kopernik, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, Grupa OLX, Volkswagen Bank, Intercars, PFRON, Ryłko, ZUS, UniCredit, LUMAG, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Ministerstwo Rozwoju, Europejskie Centrum Bajki, Tauron, PFRON, ARMIR, DNB Bank Polska, Centrum Onkologii w Lublinie, Państwowe Porty Lotnicze, Metro Warszawskie, Zakłady Azotowe Puławy, MDDP Akademia Biznesu, TUV Rheinland, Orlen, IKEA Retail i wieloma innymi.

celeda-kolko.png

MICHAŁ

CELEDA

linia.png

DYREKTOR MERYTORYCZNY

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Swoją przygodę z profesjonalnym opowiadaniem, mówieniem do mikrofonu zacząłem ponad 25 lat temu w Radiu Fama Sochaczew (moim rodzinnym mieście). Później przyszedł czas na Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice, a pod koniec 2001 roku zacząłem pracę w Radiu ESKA. Przez lata byłem dziennikarzem muzycznym, producentem i wydawcą programów radiowych, by następnie zostać zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego Radia Eska. Po blisko 18. latach pracy w Radiu Eska przeszedłem do Radia ZET, w którym pracowałem jako Redaktor Naczelny i Dyrektor Programowy. Jestem również lektorem radiowym i telewizyjnym, a mój głos możesz usłyszeć m.in.: w popularnych programach stacji telewizyjnych takich jak Polsat, Polsat 2, TVN, TTV i wielu innych.
 

Nazywam się Michał Celeda, a moja praca to moja pasja. Dlatego też, dawno temu postawiłem na rozwój osobisty i założyłem Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA. Z powodzeniem ukończyłem Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka i zostałem certyfikowanym Trenerem Mentalnym. Jestem również Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International. Moje doświadczenie zawodowe, zdobyte dzięki pracy w mediach i zajmowanym stanowiskom, wykorzystuję w Treningu Mentalnym, a także w autorskich szkoleniach i warsztatach. Pomagam budować i rozwijać sprawne zespoły, które nie boją się wyzwań, a przede wszystkim osiągają własne cele. Zarówno w procesach grupowych jak i w indywidualnym treningu mentalnym stawiam na narzędzia budujące Pewność Siebie. By sprostać naszym codziennym zadaniom w pracy, w domu, a także by osiągać wyznaczane przez nas samych cele uczę technik Koncentracji, Uważności, Prawa Do Porażki, Zarządzania Własną Energią i Sobą W Czasie, Pewności Siebie Przez Mówienie, Nawyku Zwyciężania, Storytellingu dla Liderów, Storytellingu dla Biznesu.

KRUPA.png

GRZEGORZ

KRUPA

linia.png

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Trener Biznesu, Konsultant, Coach, Mentor, Partner w rozwoju ludzi i organizacji. Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Socjologii a także Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach im.Wojciecha Korfantego na Wydziale Zarządzania. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w tworzeniu, rozwijaniu, szkoleniu efektywnych zespołów sprzedażowych Handlu Rozdrobnionego, Horeca i Handlu Nowoczesnego dla Coca-Cola, Colgate Palmolive, Agros Nova. Pozytywny lider pracujący z ludźmi nastawionymi na budowanie partnerskich relacji biznesowych z klientami. Menedżer myślenia strategicznego
rozwijający kompetencje i zaangażowanie zespołów sprzedażowych.Trener rozwijający umiejętności pracy i zarządzania zespołami i grupami rozproszonymi.

Specjalizuje się w zakresie zarządzania zmianą, zarządzania wzrostem przychodów, efektywnych procesów sprzedażowych, sprzedaży transakcyjnej oraz konsultacyjnej, negocjacji oraz budowaniu kompetencji i rutyn pracy w działach komercyjnych. Przeszkolił ponad 2000 dni szkoleniowych na szkoleniach warsztatowych.

PROGRAM

ozdobnik_zloty.png
AGENDA
lnia_zlota.png

DZIEŃ 1

lnia_zlota.png

MISTRZOWIE ZARZĄDZANIA - JAK ONI TO ROBIĄ?

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Skuteczny leadership w XXI w.

  • Jakie są najważniejsze różnice między stereotypowym szefem a prawdziwym, inspirującym liderem?

  • Najważniejsze wartości i kompetencje przywódców.

  • Co motywuje naszych pracowników – główne motywatory obecnych czasów.

  • Sprawdzone metody motywacji pozafinansowej: atmosfera pracy, delegowanie zadań, zarządzanie przez cele, zarządzanie przez wyjątki, zarządzanie przez odpowiedzialność, motywowanie przez przykład.

  • Powody odejścia pracowników z firmy.

  • Jak zapobiegać rotacji w obecnych czasach?

  • Metoda 5xP a sukcesy w zarządzaniu.

  • Zwiększenie skuteczności w kontakcie z pracownikami.

  • „Gdybym miał lepszych ludzi”…czyli prosta droga do destrukcji w zarządzaniu.

  • Rodzaje pracowników a metody komunikacji.

  • Typologia osobowości a sukcesy w zarządzaniu.

  • Weryfikacja mojego stylu zarządzania.

  • Praca nad elastycznością managerską.

  • 12 zasad pracy z różnymi typami osobowości.

  • Zespół marzeń – jak go utworzyć

chess-2727443_1280.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 2

lnia_zlota.png

SKUTECZNE METODY ZARZĄDZANIA, ZMIENIAJĄCE ORGANIZACJE I PRZEDSIĘBIORSTWA NA BARDZIEJ INSPIRUJĄCE I ZMOBILIZOWANE DO DZIAŁANIA.

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Fedback – case study – analiza błędów w przekazywaniu informacji zwrotnej.

  • Feedback a feedforward.

  • Rola pochwał i informacji zwrotnych w procesie zarządzania

  • Jasność i zwięzłość komunikatów.

  • Konstruktywna krytyka a mentoring.

  • Jak umysł pracowników przyswaja informacje? 

  • Reakcja pracownika a model SARA.

  • Psychologiczne powody oporu pracowników w zmianie.

  • Zasady udzielania informacji zwrotnych - kiedy i w jaki sposób ich udzielać?

  • Sprawdzone i skuteczne narzędzia wspomagające przekazywanie informacji zwrotnych.

  • Model DROP.

  • Analiza błędów managerskich – case study.

  • Metody delegowania zadań. 

  • Analiza swojego sposobu zarządzania.

  • Czego nie powinno robić się w delegowaniu zadań?

  • „To nie moja wina”- trudne sytuacje w zespole - ich rozwiązywanie i budowanie relacji.

  • Asertywna komunikacja ze współpracownikami.

kola_zebate_edited.png
lnia_zlota.png

DZIEŃ 3

lnia_zlota.png

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNIE LUB ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Analiza sytuacji i podejmowanie decyzji: 

  • Doskonalenie umiejętności rozpoznawania i analizowania problemów, podejmowania trafnych decyzji i  zarządzania ryzykiem.

puzzle-1713170_1280_edited.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 4

lnia_zlota.png

COACHINGOWE METODY ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Czym jest coaching managerski, kiedy i dla kogo?

  • Różnice pomiędzy coachingiem managerskim a holistycznym.

  • Złote zasady prowadzenia sesji coachingowych z podwładnymi.

  • Jak coaching wpływa na rozwój kompetencji i możliwości u naszych pracowników?

  • Co zrobić, by pracownicy chcieli brać udział w sesjach i rozwijać swoje kompetencje?

  • Jak słuchać z zaangażowaniem i empatią?

  • Coaching a wzmacnianie zaangażowania podwładnych.

  • Czego unikać w trakcie sesji coachingowych z pracownikami?

  • Góra lodowa –poziomy Dilts’a.

  • Metody wyznaczania celów w sposób prawidłowy, motywujący i angażujący pracownika. 

  • Model GROW. 

  • Action plan.

paper-3213924_1280_edited.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 5

lnia_zlota.png

LIDER JAKO MENTOR

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Wdrażanie mentoringu w organizacjach.

  • Uzyskiwanie wzajemnego zaufania.

  • Jak to zrobić?- założenia i struktura rozmów mentoringowych.

  • Diagnoza potrzeb mentee.

  • Przełamywanie oporu, obaw i wstydu mentee.

  • Rola umiejętności przekazywania wiedzy w relacji mentor – mentee.

  • Sposoby przekazywania i dzielenia się wiedzą w biznesie.

  • Storytelling i używanie przykładów.

  • Perswazja w mentoringu.

aaron-burden-NXt5PrOb_7U-unsplash_edited.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 6

lnia_zlota.png

PROFESJONALNA ORGANIZACJA SPOTKAŃ, NARAD I ZEBRAŃ

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Zasadność organizacji spotkań. 

  • Cel spotkania i jego rezultat.

  • Realizacja agendy spotkania.

  • Kompetencje osobiste gospodarza spotkania.

  • Efektywne zarzadzanie czasem w trakcie zebrania.

  • Przyczyny nieudanych spotkań.

  • Najczęściej popełniane błędy podczas prowadzenia spotkań/narad

  • Sposoby na nudę, dekoncentrację i stres uczestników na spotkaniu.

  • Sprawne rozpoczęcie, omówienie postępu prac i zaistniałych problemów.

  • Skuteczne techniki argumentacji.

  • Techniki aktywnego słuchania np. pytania, parafrazy, podsumowanie. 

  • Wybrane zagadnienia z obszaru sztuki prezentacji (przyciąganie uwagi słuchaczy, zyskanie wiarygodności, zarządzanie emocjami własnymi i uczestników spotkania, wykorzystanie głosu i języka ciała w celu skutecznego dotarcia do uczestników spotkania).

  • Niespodziewane sytuacje i sprawdzone radzenia sobie z nimi.  

  • Zakończenie spotkania - przedstawienie planu działania, podjętych decyzji, przekazanie zaleceń.

Bez nazwy-1.jpg

CO OTRZYMASZ

ozobnik_bialy.png

1

UDZIAŁ W KURSIE -  6 DNI - 48 GODZIN STACJONARNEGO SZKOLENIA Z PEŁNYM WYŻYWIENIEM W PRESTIŻOWYM CENTRUM SZKOLENIOWYM W WARSZAWIE ORAZ 2 - GODZINNĄ SESJĘ ONLINE Z MICHAELEM TRACY

2

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE - PONAD 100 STRON PRAKTYCZNYCH TECHNIK Z ZAKRESU SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI 

3

MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT LIDERA ZARZĄDZANIA I PRZYWÓDZTWA PO UKOŃCZENIU KURSU

4

PAKIET MATERiAŁÓW DYDAKTYCZNYCH BRIANA TRACY - ZESZYTY ĆWICZEŃ ORAZ AUDIOBOOKI

INWESTYCJA W KURS TO: 14 900 zł netto

Kotwica 1

ZAPRASZAMY PO WIĘCEJ INFORMACJI:

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 - 899 - 999

kamil.romel@360sbc.pl 

lnia_zlota.png
lnia_zlota.png
Kotwica 2
bottom of page