top of page
sales tlo.png

I zjazd:  12-13.04.2024

II zjazd:  26-27.04.2024

III zjazd: 10-11.05.2024

Warszawa

cudzyslow.png

NIE SĄDZĘ, BY KTOKOLWIEK URODZIŁ SIĘ ZE SMYKAŁKĄ DO HANDLU. ZA TO KAŻDY Z NAS MOŻE ZOSTAĆ TYM, KIM ZECHCE.

Frank Bettger

O SZKOLENIU

JEŚLI JESTEŚ

ozobnik_bialy.png
  • Handlowcem 

  • Szefem sprzedaży

  • Przedsiębiorcą 

  • Menedżerem 

  • Liderem 

  • Pracownikiem działu handlowego

  • Właścicielem firmy

kola_zebate_edited.png

ZASTANAWIASZ SIĘ

ozdobnik_zloty.png

1

W jaki sposób OSIĄGAĆ WIĘCEJ W SPRZEDAŻY I PODNIEŚĆ SWOJĄ ATRAKCYJNOŚĆ NA RYNKU PRACY?

2

Jak BUDOWAĆ AUTORYTET W SPRZEDAŻY bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu?

3

W jaki sposób ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW?

4

Jak dotrzeć do najbardziej NIEDOSTĘPNYCH KLIENTÓW?

5

W jaki sposób budować DŁUGOTRWAŁE RELACJE

6

Co zrobić, aby BYĆ WZOREM dla swoich handlowców?

I chcesz zdobyć MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT BRIAN TRACY INTERNATIONAL, największej i najbardziej rozpoznawalnej firmy szkoleniowo - doradczej na świecie

CZYM JEST KURS

ozdobnik_zloty.png
kola_zebate_edited.png

ZASTANAWIASZ SIĘ

ozdobnik_zloty.png

1

W jaki sposób OSIĄGAĆ WIĘCEJ W SPRZEDAŻY I PODNIEŚĆ SWOJĄ ATRAKCYJNOŚĆ NA RYNKU PRACY?

2

Jak BUDOWAĆ AUTORYTET W SPRZEDAŻY bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu?

3

W jaki sposób ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW?

4

Jak dotrzeć do najbardziej NIEDOSTĘPNYCH KLIENTÓW?

5

W jaki sposób budować DŁUGOTRWAŁE RELACJE

6

Co zrobić, aby BYĆ WZOREM dla swoich handlowców?

I chcesz zdobyć MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT BRIAN TRACY INTERNATIONAL, największej i najbardziej rozpoznawalnej firmy szkoleniowo - doradczej na świecie

MASTER CLASS SALES ACADEMY

JEST DLA CIEBIE!

Kurs akredytacyjny MASTER CLASS SALES ACADEMY to ogromna dawka praktycznej wiedzy sprzedażowej, przekazana przez najlepszych trenerów biznesu. To najpełniejszy program rozwojowy dla sprzedaży w Polsce. Akademię prowadzą – międzynarodowi trenerzy i dyrektorzy merytoryczni Brian Tracy International Patrycja Korpacka Błaszczuk, Mariusz Błaszczuk, Marcin Sebastian Rogowski.

CEL.png

DLACZEGO WARTO?

ozobnik_bialy.png

DECYDUJĄC SIĘ NA UDZIAŁ W TEJ NAJBARDZIEJ KOMPLEKSOWEJ I PRAKTYCZNEJ AKADEMII

 

MASTER CLASS

SALES ACADEMY

 

 

ZDOBĘDZIESZ WIELE KORZYŚCI, KTÓRE PRZEŁOŻĄ SIĘ NA NATYCHMIASTOWY WZROST SPRZEDAŻY TWOJEJ LUB TWOJEGO ZESPOŁU.

KORZYŚCI

ozobnik_bialy.png
  • ZYSKASZ najpełniejszą i najnowszą wiedzę z obszaru sprzedaży i zarządzania sprzedażą – niezawodne techniki  i praktyki asów sprzedaży.

 

  • OTRZYMASZ możliwość praktycznego, warsztatowego przećwiczenia zdobytych umiejętności w trakcie sześciu intensywnych dni Akademii.

 

  • STANIESZ SIĘ POSIADACZEM MIĘDZYNARODOWEGO CERTYFIKATU BTI w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, wraz z suplementem.

 

  • UMIEŚCIMY notkę bio wraz ze zdjęciem o ukończeniu Akademii w World Business Class Magazine ORAZ NA STRONIE WWW.BRIANTRACY.PL

 

  • ZYSKASZ dogłębną analizę własnego profilu osobowościowego, zasobów i deficytów dzięki profesjonalnym testom.

  • BĘDZIESZ MIAŁ PRAWO DO UCZESTNICTWA w atrakcyjnych warsztatach doszkalających dla managerów, coachów i trenerów ze zniżką partnerską 30%.

 

  • OTRZYMASZ MOŻLIWOŚĆ PUBLIKACJI AUTORSKICH ARTYKUŁÓW i promowania własnej marki na zaprzyjaźnionych portalach internetowych.

 

  • BĘDZIESZ MIAŁ MOŻLIWOŚĆ NAWIĄZANIA CIEKAWYCH KONTAKTÓW i poleceń w środowisku szkoleniowym.

  •  

  • ZYSKASZ MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU SWOJEJ KARIERY przy wykorzystaniu kanałów promocyjnych BTI – publikacje w mediach społecznościowych, w prestiżowym miesięczniku „World Business Class Magazine”

 

  • OTRZYMASZ PODRĘCZNIK SPRZEDAŻY BTI oraz PLATYNOWĄ KOLEKCJĘ audiobooków Briana Tracy z obszaru sprzedaży i zarządzania sprzedażą.

CZEGO SIĘ DOWIESZ

PROWADZĄCY

ozobnik_bialy.png
chess-2727443_1280.jpg

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

ozdobnik_zloty_edited.png
  1. JAKIE SĄ CECHY CZOŁOWYCH SPRZEDAWCÓW, 

  2. JAKA JEST ROLA POSTAW W OSIĄGANIU SUKCESU,

  3. JAKIE SĄ TWOJE ZASOBY I PREDYSPOZYCJE W SPRZEDAŻY,

  4. CO DETERMINUJE TWOJE WYNIKI I EFEKTYWNOŚĆ,

  5. CZY SAMOAKCEPTACJA MINIMALIZUJE OBAWY WYNIKAJĄCE Z PRACY W SPRZEDAŻY, 

  6. JAK WDROŻYĆ SIEDEM KROKÓW DO DOBREJ KONDYCJI I SUKCESU,

  7. W JAKI SPOSÓB WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI ORAZ POSTAWA SĄ FILARAMI ROZWOJU,

  8. JAKIE SĄ SPOSOBY PRZEPROWADZANIA ANALIZY KLIENTA,

  9. JAKIE SĄ SPOSOBY POSZUKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW,

  10. JAK MOŻNA ZMAKSYMALIZOWAĆ SWÓJ POTENCJAŁ,

  11. CZY ISTNIEJE OPTYMALNY MODEL SPRZEDAŻY,

  12. JAK ODNIEŚĆ CELE ORGANIZACJI DO SWOICH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH,

  13. JAKIE SĄ SKUTECZNE SPOSOBY PREZENTACJI I AUTOPREZENTACJI W SPRZEDAŻY,

  14. NA CZYM POLEGA WIARYGODNOŚĆ W SPRZEDAŻY - PREZENTER, DORADCA, MÓWCA,

  15. DLACZEGO RELACJE DLA KLIENTA SĄ ZWYKLE WAŻNIEJSZE NIŻ PRODUKTY I USŁUGI,

  16. DLACZEGO ZAŻYŁOŚĆ Z KLIENTEM JEST KLUCZEM DO WYSOKIEJ PRZEWIDYWALNEJ I WIELOKROTNEJ SPRZEDAŻY,

  17. JAK WYGLĄDA KONCEPCJA PRZEWAGI NAD KONKURENCJĄ W SPRZEDAŻY, 

  18. JAKIE SĄ SPOSOBY ANALIZY DOBORU PRODUKTÓW ORAZ SPOSOBY PRZEPROWADZANIA ANALIZ KONKURENCJI RYNKU,

  19. JAK WAŻNE JEST POSZUKIWANIE INFORMACJI O KLIENCIE I OKREŚLENIE JEGO POTRZEB ORAZ WARTOŚCI,

  20. NA CZYM POLEGA KONSTRUOWANIE STRATEGII SPRZEDAŻY,

  21. JAKIE SĄ TYPY KLIENTÓW, 

  22. JAKIE SĄ KLIENCKIE PROCESY DECYZYJNE,

  23. JAKA JEST ROLA WARTOŚCI W PROCESIE REALIZACJI CELÓW SPRZEDAŻY,

  24. JAK WAŻNA JEST SZTUKA ZADAWANIA PYTAŃ I SŁUCHANIA W SPRZEDAŻY,

  25. JAK WAŻNA JEST RELACJA W SPRZEDAŻY, 

  26. JAKI JEST MÓJ OSOBISTY STYL PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ

  27. JAKIE SĄ SPOSOBY FINALIZOWANIA SPRZEDAŻY,

  28. JAKIE SĄ NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI PRZY FINALIZOWANIU TRANSAKCJI,

  29. JAKIE SĄ FILARY OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ

  30. JAK SKUTECZNIE NEGOCJOWAĆ W SPRZEDAŻY

  31. JAK RADZIĆ SOBIE Z MANIPULACJAMI KUPIECKIMI 

  32. JAK ROZPOZNAWAĆ BLEF I PRAWDZIWE EMOCJE KUPCA 

  33. JAK SPRZEDAWAĆ DROŻEJ, DZIĘKI LEPSZEMU PROWADZENIU NEGOCJACJI 

  34. JAK WŁAŚCIWIE DOBIERAĆ STYL NEGOCJACYJNY W ZALEŻNOŚCI OD KONTEKSTU I TYPU KLIENTA

  35. JAK UNIKNĄĆ SPRZEDAWANIA WYŁĄCZNIE CENĄ 

  36. JAK WYKORZYSTYWAĆ W SPRZEDAŻY 30 NAJSKUTECZNIEJSZYCH TECHNIK NEGOCJACYJNYCH  

prelegenci
ludziki.png
patrycja.png

PATRYCJA

KORPACKA-BŁASZCZUK

linia.png

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczna Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu.

 

Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej.  Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G.

 

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

 

Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.

mariusz.png

MARIUSZ

BŁASZCZUK

linia.png

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International, międzynarodowy trener biznesu, dyplomowany i certyfikowany coach, doświadczony menedżer, wykładowca uczelni wyższych, doradca personalny i praktyk biznesu.

 

Autor wielu publikacji branżowych i twórca autorskich szkoleń sprzedażowych i menedżerskich. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Posiada liczne dyplomy i certyfikaty trenerskie oraz coachingowe, ale przede wszystkim bogate doświadczenie biznesowe m.in. w pracy w bankowości, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży ds. Bankowości Detalicznej oraz Premium. Odpowiadał wówczas za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów).

 

Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował TOP-owe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych o czym świadczą liczne dyplomy, statuetki i referencje. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił także, pracując w sieci telefonii komórkowej Play, oraz przy współpracy z Netią i NC+. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, a także współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

 

Praktyczne i teoretyczne umiejętności, które zdobył na licznych kursach i studiach podyplomowych m.in. na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”, oraz doświadczenie zawodowe, które posiada, obecnie wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz do kształtowania i rozwoju pracowników z różnorodnych branż. Przekłada się to na ich skuteczność w działaniu i wzrost wyników finansowych. Jest osobą otwartą na ludzi i nowe możliwości, nieustannie dba o swój rozwój a świadczone przez niego usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingów oraz szkoleń otwartych i zamkniętych na wszystkich szczeblach zarządzania.

 

Szkoleniowo lub coaching-owo współpracował m. in. z pracownikami takich firm jak: Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, BZWBK Leasing, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski (NBP), Bakoma, Ceramika Paradyż, Centrum Nauki Kopernik, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, Grupa OLX, Volkswagen Bank, Intercars, PFRON, Ryłko, ZUS, UniCredit, LUMAG, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Ministerstwo Rozwoju, Europejskie Centrum Bajki, Tauron, PFRON, ARMIR, DNB Bank Polska, Centrum Onkologii w Lublinie, Państwowe Porty Lotnicze, Metro Warszawskie, Zakłady Azotowe Puławy, MDDP Akademia Biznesu, TUV Rheinland, Orlen, IKEA Retail i wieloma innymi.

rogowski.png

MARCIN SEBASTIAN

ROGOWSKI

linia.png

DYREKTOR MERYTORYCZNY

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International (PL) Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe o sumie kilkuset mln euro. Uzyskał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.

 

Występował na największych konferencjach rozwojowych u boku Briana Tracy, Roberta Cialdniniego, Richarda Denny, Rogera Dawsona. Autor licznych publikacji eksperckich, m in dla World Business Class Magazine, Forbes, Personel i Zarządzanie. Szkolił większość  z największych firm w Polsce wg rankingu Forbsa.

PROGRAM

ozdobnik_zloty.png
AGENDA KONGRES
lnia_zlota.png

DZIEŃ 1

lnia_zlota.png

KWALIFIKACJE HANDLOWCA W NOWEJ ERZE BIZNESU.

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Moje zasoby i predyspozycje w sprzedaży.

  • Siedem kroków do dobrej kondycji i sukcesu.

  • Maksymalizowanie swojego potencjału.

  • Czego nam potrzeba, by realizować cele sprzedażowe?

  • Kształtowanie świadomości celów - filar autorozwoju.

  • Cele organizacji – cele sprzedaży – moje cele.

  • Najważniejsze zasady profesjonalnej sprzedaży. 

  • Handlowiec w XXI wieku – o czym powinien pamiętać.

  • Bazowe elementy procesu sprzedażowego.

  • Waga relacji w sprzedaży.

  • Rodzaje klientów i ich proces decyzyjności. 

chess-2727443_1280.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 2

lnia_zlota.png

STRATEGIA W SPRZEDAŻY.

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Rola sprzedaży a pozycja firmy na rynku.

  • Nowy model sprzedaży.

  • Koncepcja przewagi nad konkurencją.

  • Analiza klienta.

  • Analiza rynku i konkurencji.

  • Poszukiwanie informacji o kliencie – określenie jego potrzeb i wartości.

  • Psychologiczny profil klienta. 

  • Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube itd. – jak je wykorzystać, by osiągać więcej?

kola_zebate_edited.png
lnia_zlota.png

DZIEŃ 3

lnia_zlota.png

SPRZEDAŻ vs DZISIEJSZE REALIA RYNKOWE

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Pytania – klucz do efektywnej sprzedaży. 

  • Rodzaje pytań możliwych do zastosowania w procesie sprzedaży.

  • Metody prowadzenia rozmowy handlowej poprzez zadawanie pytań.

  • Język korzyści w sprzedaży – czy wciąż aktualny?.

  • Od potrzeb do rozwiązań.

  • Skuteczna prezentacja.

  • Metody przedstawiania argumentów.

  • Wykorzystywanie informacji zebranych na etapie badania potrzeb do prezentacji produktu.

paper-3213924_1280_edited.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 4

lnia_zlota.png

AUTOPREZENTACJA A FILARY SUKCESU W SPRZEDAŻY

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Wiarygodny mówca w sprzedaży.

  • Jak czytanie mowy ciała wpływa na sukces sprzedaży?

  • Niuanse komunikacji niewerbalnej: kontakt wzrokowy, postawa,

  • gestykulacja, dystans interpersonalny, mimika, naturalność uśmiechu. 

  • Pierwsze i ostatnie wrażenie. 

  • Moja prezentacja sprzedażowa – feedback indywidualny.

  • Sprzedażowa gra słów, czyli werbalne techniki wpływu w procesie rozmowy z klientem.

  • Usuwanie słów obniżających autorytet i wagę wypowiedzi.

manhattan-336708_1280.jpg
foto_1.png
lnia_zlota.png

DZIEŃ 5

lnia_zlota.png

NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Negocjacje a skuteczność handlowca XXI w.

  • Co nas ogranicza i utrudnia prowadzenie skutecznych negocjacji?

  • Rodzaje i style negocjacyjne.

  • Najbardziej skuteczne techniki.

  • Kiedy powiedzieć STOP w negocjacjach cenowych.

  • Jak  radzić sobie z irytacją i stresem podczas rozmów negocjacyjnych?

  • Wymagający partner negocjacji – jak z nim postępować?

  • Trudne momenty podczas finalizacji rozmów negocjacyjnych.

chess-3578166_1280_edited.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 6

lnia_zlota.png

ROLA PREWENCJI A OBIEKCJE KLIENTÓW.

CZEGO SIĘ DOWIESZ?

  • Co klientów blokuje najbardziej przed dokonaniem zakupu właśnie u nas? 

  • Rodzaje obiekcji sprzedażowych.

  • Metody przeciwdziałania obiekcjom klientów. 

  • Sposoby radzenia sobie z krytyką ze strony klientów.

  • Perspektywa klienta – jak ją zrozumieć.

  • Szczepionka sprzedażowa.

  • Skuteczne techniki zamknięcia sprzedaży.

  • Nie pozwól klientowi „uciec…”

Dwóch mężczyzn drżenie rąk

CO OTRZYMASZ

ozobnik_bialy.png

1

UDZIAŁ W KURSIE -  6 DNI - 48 GODZIN STACJONARNEGO SZKOLENIA Z PEŁNYM WYŻYWIENIEM W PRESTIŻOWYM CENTRUM SZKOLENIOWYM W WARSZAWIE

2

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE - PONAD 100 STRON PRAKTYCZNYCH TECHNIK Z ZAKRESU SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI 

3

MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT LIDERA SPRZEDAŻY PO UKOŃCZENIU WSZYSTKICH POZIOMÓW KURSU

4

PAKIET MATERiAŁÓW DYDAKTYCZNYCH BRIANA TRACY - ZESZYTY ĆWICZEŃ ORAZ AUDIOBOOKI

INWESTYCJA W KURS TO: 14 900 zł netto

co otrzymasz
Kotwica 1

ZAPRASZAMY PO WIĘCEJ INFORMACJI:

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 - 899 - 999

kamil.romel@360sbc.pl 

lnia_zlota.png
lnia_zlota.png
bottom of page