ŚWIĄTECZNE CENY

PAKIET 17 PŁYT

MAKSIMUM REZULTATÓW

W BIZNESIE

PAKIET 17 PŁYT MAKSIMUM REZULTATÓW W BIZNESIE ZAWIERA:

1. NAJWAŻNIEJSZE FILARY SUKCESU FIRMY

Droga do bogactwa jest wybrukowana sprzedażą i obsługą klienta. Ty też powinieneś poświęcać co najmniej 50% czasu  tym dwóm obszarom. Jeśli ktoś zapyta czym się zajmujesz w firmie, możesz powiedzieć: „odpowiadam za pozyskiwanie nowych transakcji i obsługę klienta.”

Twoim zadaniem jest szukanie i utrzymywanie przy sobie klienta, od rana do wieczora.  Klienci są wszystkim. Jak mawiał Peter Drucker:  „celem biznesu jest zdobyć i utrzymać przy sobie klienta. Wszelkie działania skutecznych firm skupiają się na pozyskiwaniu i utrzymywaniu przy sobie klientów.”

Zatem jeśli obracasz się w świecie biznesu, obracasz się również w świecie obsługi klienta – bez znaczenia na jakim stanowisku się znajdujesz i jakie zadania wykonujesz. Gdy w sposób płynny, sprawny i nowoczesny prowadzisz swój marketing, sprzedaż i obsługę klienta,  rozwijasz swoją sieć klientów, którzy dzięki temu są docelowymi odbiorcami Twoich produktów. Tacy klienci zostają z Tobą na dłużej, a nawet na zawsze, cenią sobie Twój produkt, akceptują jego cenę i kupują od Ciebie nieustannie. W tej lekcji, nauczę Cię jak tego dokonać. Chcę abyś miał obsesję. Obsesję na punkcie swoich klientów, marketingu i sprzedaży. Obsesję, która stanie się Twoją pasją, dzięki czemu będziesz doskonałym partnerem biznesowym.  

CO WIĘCEJ?

  1. Mix marketingowy

  2. 4 klucze skutecznej strategii marketingowej

  3. Skuteczna reklama

  4. Najważniejsze słowo w biznesie

  5. Ostateczne pytanie

2. PLANOWANIE RENTOWNOŚCI

W biznesie pierwszą rzeczą do zrobienia jest planowanie, ponowne planowanie i planowanie tak długo, aż twoje plany zaczną się systematycznie sprawdzać i przynosić rezultaty, jakich oczekujesz. Główną przyczyną porażki w biznesie jest nieumiejętność planowania z wyprzedzeniem, a po drugie, nieumiejętność rewidowania planów, jeśli się z jakiegoś powodu nie sprawdzą. Porażka w planowaniu to planowanie porażki.

 

Jeśli chcesz wzbogacić się na swoim biznesie, kluczowe jest, abyś skupił się na zaplanowaniu swojej strategii marketingowej, biznesowej i sprzedażowej. Następnie musisz skupić się na swoich klientach.

Dzięki tej płycie dowiesz się jak dokonać tego w prawidłowy sposób zwiększając wartość swoich produktów, co  w naturalny sposób zwiększy Twoją sprzedaż, a tym samym przypływ gotówki – dzięki czemu będziesz mógł zaoferować swoim klientom coś więcej.

Chętnie przeprowadzę Cię przez ten proces od początku do końca, dzieląc się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem które zdobywałem latami. Mam Ci naprawdę dużo do powiedzenia na ten temat. Zatem, do usłyszenia!

CO WIĘCEJ?

  1. 12 czynników sukcesu w biznesie

  2. Jak zaplanować swój biznes?

  3. Siedem strategicznych pytań do biznes planu

  4. Usystematyzuj swoje działania biznesowe

3. WYBÓR WŁAŚCIWEGO PRODUKTU

Wielkie sukcesy odnoszą tylko Ci ludzie, którzy mocno wierzą w to, co oferują. Jeżeli jesteś głęboko pewien swojego produktu, bardzo łatwo go sprzedasz. Jeżeli łatwo przyjdzie Ci sprzedaż, równie łatwo pomnożysz swój dochód, a jak wiadomo wysoki dochód, to właśnie jedna ze składowych spektakularnego sukcesu. Jak widzisz, aby Twój biznes rozwijał się i kwitł musisz dokładnie wiedzieć, co zaoferujesz ludziom.

PRZEJDŹ PRZEZ KILKA OBOWIĄZKOWYCH PUNKTÓW. MOŻESZ MIEĆ PEWNOŚĆ, ŻE SĄ ONE NAJLEPSZYM, CO JESTEŚ W STANIE ZROBIĆ, ABY OSIĄGNĄĆ SUKCES. A PRZECIEŻ WŁAŚNIE NA TYM CI ZALEŻY.

Zanim zaczniesz układać szczegółowy plan - skup się na podstawach. Czy wiesz, co najpierw powinien zrobić przedsiębiorca, aby jego plany nie zakończyły się spektakularnym… niepowodzeniem? Przede wszystkim wybierz, to co będziesz sprzedawał, następnie sprawdź, czy jesteś w stanie zawojować rynek tego produktu - innymi słowy poznaj konkurencję. Kolejnym procesem, który powinieneś zaplanować jest sposób w jaki zdobędziesz Twój produkt. Jeśli chcesz wiedzieć wszystko o planowaniu sprzedaży od strony produktu skorzystaj z tej właśnie płyty!

4. KLUCZE DO SUKCESU W PRZEDSIĘBIORSTWIE

BRIAN TRACY PRZEDSTAWI CI PROSTY, 7-CZĘŚCIOWY PRZEPIS, Z KTÓREGO MOŻESZ SKORZYSTAĆ, ABY WYZNACZYĆ SOBIE I NASTĘPNIE OSIĄGNĄĆ KAŻDY CEL W BIZNESIE.


To czego się za chwilę nauczysz, może odmienić całe Twoje biznesowe życie. W tym pełnym pośpiechu i ciągłej zmiany świecie najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić dla siebie i Twojego biznesu jest dostarczanie sprawdzonych, pewnych i co najważniejsze skutecznych narzędzi, z których skorzystali już najlepsi przedsiębiorcy. Zapewne słyszałeś, że 80% nowych firm upada w ciągu pierwszych dwóch lat działalności, z drugiej strony 90% biznesów uruchamianych przez ludzi, którzy wiedzą co robią, po pięciu latach nadal się rozwija i kwitnie.

Postaw sobie taki sam cel i daj sobie szansę na osiągnięcie sukcesu!

5. ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY

Na szczęście zamykanie sprzedaży jest umiejętnością, którą możesz opanować dzięki nauce i praktyce. Wiele tysięcy moich studentów podwoiło, a wręcz potroiło swoje dochody, wykorzystując metody i techniki, których uczę w tej sesji. Ty też możesz!

Nauczę Cię 23 technik zamknięcia sprzedaży z jednego prostego powodu. Przy zwykłej sprzedaży, niewiele ponad osiemdziesiąt procent prób sprzedaży zamykana jest dopiero po piątej próbie jej domknięcia. To znaczy, kiedy po raz piąty prosisz potencjalnego klienta o zakup.

Zaledwie dziesięć procent sprzedawców zna na tyle dużo różnych technik zamykania sprzedaży, czy sposobów proszenia o zamówienie i ma na tyle możliwości poproszenia o zakup, by zrobić to pięć razy wcześniej i szybciej. Im więcej technik zamykania znasz, tym bardziej prawdopodobne, że zamkniesz sprzedaż w trakcie pierwszej rozmowy sprzedażowej!

Pamiętaj, że dobrzy sprzedawcy się tworzą, nie rodzą. Większość najskuteczniejszych sprzedawców na świecie była kiedyś nieśmiała i nieporadna w sprzedawaniu. Stali się świetnymi w swym fachu ucząc się i ćwicząc. Jeśli zrobisz to co oni, też będziesz skuteczny. A wtedy już nic Cię nie powstrzyma od osiągnięcia sukcesu w sprzedaży.

6. JAK ZDOBYĆ SERCA I UMYSŁY KLIENTÓW

Sposób w jaki pozycjonujesz się w sercach i umysłach potencjalnych i obecnych klientów najczęściej decyduje o tym, jak łatwo im coś sprzedajesz, ile im sprzedajesz, jak często od Ciebie coś kupują i czy polecają Cię innym. Twoja pozycja może być wynikiem przypadkowych działań w całym okresie prowadzenia działalności, ale możesz też z rozmysłem zaplanować co mają o Tobie pomyśleć Twoi klienci, gdy podczas przypadkowej rozmowy usłyszą Twoje nazwisko.

Jeśli uda Ci się zdobyć serce i umysł Twoich klientów zapewniam Cię, będą od Ciebie kupowali z łatwością i to często. Ale to nie wszystko. Będą również rekomendować Ciebie i Twój produkt swoim znajomym. Dobra wiadomość jest taka, że to Ty jesteś odpowiedzialny za zdobycie serca i umysłu Twoich klientów. Czas zatem to zrobić. W tej lekcji, pokaże Ci jak tego dokonać, poprzez wyróżnienie się od Twojej konkurencji, a tym samym poprawić jakoś życia Twoich aktualnych i przyszłych klientów.

CO WIĘCEJ?

  1. Twoja pozycja w oczach klientów

  2. Pamiętaj, reputacja Twojej firmy jest najważniejsza!

  3. Z czym chcesz się kojarzyć Twoim klientom?

  4. Twoja marka

7. PRZEZ SPRZEDAŻ NA SZCZYT

Niezależnie od nazwy stanowiska jesteś sprzedawcą. Sprzedajesz swoje produkty lub usługi. Przekonujesz banki, aby pożyczyły Ci pieniądze, sprzedając wiarygodność swojej osoby. Przekonujesz dostawców do samego siebie, aby uzyskać i zachować dobre ceny jego produktów. Teraz jest czas na to, abyś odpowiedział na pytanie: jak dobry jesteś w sprzedawaniu?

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy sprzedawcy są bardziej skuteczni niż inni i osiągają większe sukcesy w sprzedaży niż pozostali? Czy intrygowało Cię, dlaczego niektórzy ludzie zdobywają szczyt w karierze sprzedawcy w ciągu kliku miesięcy lub kilku lat i zyskują przy tym ogromny szacunek i uznanie ważnych osób z ich otoczenia Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, aby osiągnąć takie rezultaty jak najlepsi sprzedawcy w Twojej branży? Witaj w tłumie, w którym każdy chce odnieść sukces, ale tylko niewielu tego dokona.
 

W programie Briana Tracy dowiesz się:

  1. Co robią najlepsi sprzedawcy

  2. Jak zastosować w swojej pracy Nowy Model Sprzedaży

  3. Jak przygotować swoją prezentację o produkcie czy usłudze, aby wyróżniać się na rynku

  4. Jak wykorzystać FORMUŁĘ 1000% do osiągnięcia większej produktywności.

To Ty jesteś swoim najbardziej wartościowym aktywem. Twój czas jest Twoim najcenniejszym środkiem. Pracując nad sobą i korzystając w produktywny sposób ze swojego czasu po to, aby zwiększyć swoją zdolność zarobkową, możesz stać się jednym z najbardziej kompetentnych, pewnych siebie, doskonale wyszkolonych i najlepiej zarabiających ludzi w Twojej profesji.
„Wyżyny, na które człowiek się wzbił, nie zostały zdobyte jednym krótkim lotem, ale nocą, kiedy każdy inny spał, to on piął się w górę, krok za krokiem”. Oto wspaniała zasada zdobywania osobistej doskonałości: wszystko, co warto zrobić, warto najpierw zrobić źle - a często nawet warto zrobić to źle kilkakrotnie - póki nie stanie się doskonałe.

8. 21 SPOSOBÓW BY ZATRUDNIĆ I UTRZYMAĆ NAJLEPSZYCH LUDZI

Najmądrzejszą decyzją biznesową, jaką możesz podjąć jest zatrudnienie kompetentnych ludzi. Zgromadzenie na pokładzie właściwych osób pozwoli Ci zaoszczędzić tysiące złotych, a Twoja firma będzie działać sprawnie i wydajnie. Jako właściciel czy menedżer w firmie wiesz, że zatrudnienie niewłaściwego człowieka jest zwykle najbardziej kosztownym błędem, jaki możesz popełnić.

Ten program dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz mógł zatrudniać idealną osobę na każde stanowisko, już zawsze.

Wprowadź swój biznes na wyższy poziom. Sukces Twojej firmy w 95% zależy od ludzi, którzy w niej pracują. Umiejętność zatrudnienia najlepszych gwarantuje, iż będzie ona wybitna!

 

Z „21 sposobów, by zatrudnić i zatrzymać najlepszych ludzi” nauczysz się jak:

  • znaleźć najlepszych ludzi, którzy będą dla Ciebie pracować;

  • zdefiniować czego dokładnie szukasz u kandydata;

  • stworzyć miejsce, w którym świetnie się pracuje;

  • przeprowadzać rozmowę, by dokonać najlepszego wyboru.

MODUŁY SZKOLENIOWE:

  1. Liczy się dobry wybór 

  2. Wybierz właściwych ludzi 

  3. Przemyśl stanowisko pracy 

  4. Napisz opis stanowiska pracy 

  5. Znajdź odpowiednich kandydatów 

  6. Przeprowadź skuteczną rozmowę rekrutacyjną 

  7. Stosuj Prawo Trzech 

  8. Prześledź wcześniejsze dokonania 

  9. Dokładnie sprawdź referencje 

  10. Naucz się właściwie wybierać 

  11. Rozpoznaj najlepszy prognostyk sukcesu 

  12. Wynegocjuj odpowiednią pensję 

  13. Odpowiednio uruchamiaj ludzi 

  14. Uruchamiaj ich intensywnie 

  15. Szybko rozwiązuj problemy 

  16. Profesjonalnie poprawiaj skuteczność 

  17. Zakładaj jak najlepsze intencje 

  18. Zaspokajaj ich kluczowe potrzeby 

  19. Stosuj zarządzanie partycypacyjne 

  20. Spraw, by czuli się ważni 

  21. Stwórz miejsce, w którym się świetnie pracuje 

  22. Bądź zawsze skupiony na ludziach 

9. HIGH PERFORMANCE MANAGMENT

Tempo pracy i mnogość wyzwań wysoko podnoszą poprzeczkę liderom zespołów – wymagania i oczekiwania często wydają się przerastać możliwości jednej osoby. Istnieją jednak metody, które pozwolą stać się dobrym liderem, mistrzem komunikacji oraz motywatorem całego zespołu.

 

Słuchając tego szkolenia, dowiesz się:

 

  1. kim jest lider i jak sprostać wyzwaniom tego stanowiska,

  2. jak planować skuteczne strategie,

  3. jak zarządzać zmianą,

  4. w jaki sposób motywować zespół i rozwijać jego członków,

  5. jaka metoda komunikacji jest najskuteczniejsza,

  6. czy dobry menadżer może być też powiernikiem i coachem swojego zespołu

10. STRATEGIE ZARZĄDZANIA CZASEM

Jak zarządzać sobą w czasie i organizować każdy obszar swojego życia?
Wyobraź sobie, że jesteś jedną z tych osób, która to osiągnęła. Jesteś przykładem sukcesu dla ludzi wokół Ciebie. Potrafisz odznaczyć każde zadanie na codziennej liście jako zrealizowane i na koniec dnia czujesz dumę i zadowolenie z własnej skuteczności i efektywności!

Teraz zapytaj siebie...

  1. Czy chcę zrealizować swoje marzenia?

  2. Czy chcę mieć więcej czasu na rozrywkę, relaks i realizowanie swoich pasji?

  3. Czy chcę osiągnąć sukces finansowy i żyć w sposób jaki pragnę?

  4. Czy chcę zwiększyć swoją produktywność?

 

Jeżeli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi "TAK", mamy dla Ciebie skuteczne narzędzia aby to zrealizować. Poprzez techniki zarządzania czasem i organizacji, możesz podwoić, a nawet potroić swoją produktywność. A zwiększając produktywność, osiągniesz znacznie więcej sukcesów niż do tej pory!

W tym programie nauczysz się:

  1. Jak ustalać priorytety i nimi zarządzać

  2. Które sposoby zarządzania czasem naprawdę działają

  3. Jak wyeliminować wszystko, co stoi Ci na przeszkodzie do sukcesu

  4. Mówić "NIE" dla mało ważnych spraw i być bardziej asertywnym

  5. Jak spędzać więcej czasu robiąc to co lubisz robić z ludźmi, na których Ci zależy

  6. Program który trzymasz w ręku to Twój osobisty przewodnik zarządzania sobą w czasie i zwiększania efektywności. Gdy zastosujesz tą wiedzę w życiu, gwarantujemy zmiany, na których Ci zależy!

11. 21 STRATEGII WYBITNYCH MANAGERÓW

Wspaniale jest żyć w dzisiejszych czasach. Jeszcze nigdy w historii nie było takiego zapotrzebowania na dobrych menedżerów, jak obecnie. Wciąż jednak 20% z nich przynosi 80% wyników. Dwadzieścia procent menedżerów zarabia większe pieniądze, szybciej awansuje i osiąga finansową niezależność szybciej, niż pozostałe 80%. Dlaczego? 

Bo najlepsi wiedzą, jak wydobyć ze swoich ludzi maksimum produktywności. I właśnie tego się zaraz nauczysz. W tym programie Brian Tracy - jeden z czołowych autorytetów światowych w dziedzinie zarządzania i przywództwa, przedstawia 21 najlepszych strategii, by wydobyć jak najwięcej z siebie i innych.

Zawartość płyty:

  1. Najlepsi menedżerowie

  2. Jasność jest niezbędna

  3. Istotna jest kompetencja

  4. Znajdź swoje ograniczenia

  5. Odblokuj swoją kreatywność

  6. Absolutna koncentracja

  7. Miej odwagę bronić swoich przekonań

  8. Rozwijaj swój charakter

  9. Zaplanuj każdy detal zawczasu

  10. Zorganizuj swoją pracę zanim ją rozpoczniesz

  11. Zatrudniaj odpowiednich ludzi na każdym szczeblu

  12. Skutecznie deleguj

  13. Nadzoruj to, czego oczekujesz

  14. Ustalaj standardy wykonania

  15. Informuj wszystkich

  16. Skupiaj się na wysokim poziomie produktywności

  17. Zaangażuj się w zadowalanie Klientów

  18. Sięgaj po wysoką dochodowość

  19. Dbaj o jakość we wszystkim co robisz

  20. Koncentruj się na ciągłym doskonaleniu

  21. Stale wprowadzaj innowacje

  22. Buduj swoich ludzi

  23. Jak używać tego nagrania

12. 21 STRATEGII WYBITNYCH SPRZEDAWCÓW

Z płyty "21 strategii wybitnych sprzedawców" dowiesz się jak:

  1. zbudować wyjątkową wiarygodność,

  2. zwrócić na siebie uwagę każdego potencjalnego Klienta, 

  3. finalizować więcej transakcji,

  4. pozycjonować siebie w umysłach Klientów, 

  5. budować relacje z nimi,

  6. zarabiać więcej pieniędzy.

Więcej potencjalnych Klientów i więcej zamykanych sprzedaży - od zaraz! Poznaj 21 najmocniejszych, sprawdzonych pomysłów podnoszących efektywność sprzedaży. Wykorzystaj je, by wejść do elity swojej branży!

13. SZTUKA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ

Fakt: Im więcej firma inwestuje w swoich sprzedawców, tym szybciej zwiększa swoje obroty!

W tym programie szkoleniowym audio Brian Tracy nauczy Cię, jak stawać się coraz większym profesjonalistą i robić karierę w sprzedaży. Słuchając tej płyty, nabędziesz niezbędnej wiedzy, jak stać się liderem dla sprzedawców, skutecznie ich motywować i prowadzić do sukcesu.

Dowiesz się też, jak:

  1. rekrutować najlepszych,

  2. zwiększać sprzedaż w Twoim zespole,

  3. planować, organizować i delegować zadania, aby osiągać najlepsze rezultaty,

  4. tworzyć entuzjastycznie nastawione, produktywne i zdecydowane zespoły sprzedażowe.

Przez ponad 40 lat pracy Brian Tracy wyszkolił przeszło 3 miliony profesjonalnych sprzedawców i menedżerów sprzedaży. Ten program oferuje Ci lata doświadczeń i wiedzy w pigułce. Przesłuchaj, zastosuj w praktyce i ciesz się efektami!

14. STRATEGIE ROZWIĄZYWANIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH

Od czasu do czasu ty sam lub twoja firma przeżywacie problemy, trudności, nieprzewidziane przeszkody lub kryzys, który może cię wytrącić z równowagi lub wręcz zagrozić twojemu istnieniu. Okazuje się, że każda firma co dwa, trzy miesiące przeżywa kryzys, który może być groźny, o ile odpowiednio się go nie rozwiąże.

Człowiek przeżywa to samo: kryzys osobisty, rodzinny, finansowy, zdrowotny, który czasem potrafi rozłożyć nas na łopatki. A jednak, "kiedy robi się pod górkę, twardziele idą dalej". To właśnie w sytuacjach kryzysowych pokazujesz sobie i innym, kim jesteś naprawdę.

Jak powiedział Epiktet: "To nie sytuacja tworzy człowieka, ona go tylko ukazuje jemu samemu". Nagłe kłopoty, niespodziewane problemy, z natury swej, pojawiają się bez uprzedzenia. Nie chcemy ich, nie oczekujemy, a mogą nieść dla nas poważne implikacje. Są nieuniknione. Nigdy ich całkowicie nie wyeliminujemy. W równaniu: problem - reakcja możemy kontrolować wyłącznie część pod tytułem "nasza reakcja". Zawsze decydujesz tylko o tym, jak zareagujesz na nieuniknione wzloty i upadki w biznesie i w życiu.

Twoja odpowiedź na wydarzenia zależy tylko od ciebie. Właśnie dlatego odpowiedzialność decyduje o tym, czy przetrwasz i czy odniesiesz sukces. Reagując skutecznie wznosisz się na poziom owych nieuniknionych przeciwności, które cię czekają. Ucząc się reagować skutecznie, cały czas będziesz rozwijać swoją wiedzę, doświadczenie, mądrość i dojrzałość.

Pełnię swoich możliwości możesz osiągnąć jedynie wtedy, gdy nauczysz się skutecznie radzić sobie z ciężkimi sytuacjami w życiu. Osiągniesz swoje cele tylko wtedy, gdy nauczysz się skutecznie reagować w nieuniknionych sytuacjach kryzysowych.

15. POTĘGA SAMODYSCYPLINY

16. POTĘGA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

Skuteczna komunikacja to jedna z najistotniejszych umiejętności we współczesnym świecie. W jaki sposób przedstawiać ludziom swoje pomysły, pozyskiwać ich do współpracy, jak skutecznie się komunikować, przekonywać, dochodzić do porozumienia?

 

Z tego szkolenia dowiesz się:

  1. co i jak mówić, by inni nas słuchali i respektowali to, co mamy do powiedzenia,

  2. jak sprawić, by ludzie chcieli zrobić to, co im proponujemy,

  3. skąd pochodzi osobista siła i skuteczność w komunikacji z ludźmi,

  4. jak efektywnie słuchać i dlaczego jest to takie ważne,

  5. jak zdobyć zaufanie ludzi i wiarygodność w ich oczach,

  6. jak szybko dojść do porozumienia z każdym człowiekiem.

Ludzie prawdziwego sukcesu opanowali sztukę komunikacji w stopniu mistrzowskim. To bardzo ważny element ich drogi - dzięki niej zyskali ogromną siłę i zdobywają to, czego chcą. Jak mówi Brian Tracy, jakość naszej komunikacji z innymi decyduje o jakości ich kontaktów z nami. Możemy więc powiedzieć, że od jakości naszej komunikacji z innymi zależy jakość życia.

16. POTĘGA PEWNOŚCI SIEBIE

Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą większy sukces niż inni? Ponieważ są pewni siebie!
Jaki jeden wielki cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział, że nie może ci się nie udać? Jakie wspaniałe rzeczy chciałbyś zrobić ze swoim życiem, gdybyś miał zagwarantowany sukces we wszystkich swoich staraniach? Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia.

Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją \"mentalną kondycję\", myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu. Prowadząc cię krok po kroku, Brian Tracy pomoże ci zbudować fundamenty wiary w siebie, która będzie trwała przez całe życie. Odkryjesz, jak możesz ustalić, czego naprawdę chcesz, i uwolnisz osobiste siły, aby to osiągnąć.

 

Nauczysz się, jak:

  1. określać swoje wartości, żyć w zgodzie z nimi i w pełni wykorzystywać swój potencjał;

  2. wyznaczać jasne cele i sporządzać pisemne plany ich zdobycia;

  3. przez całe życie doskonalić się w wybranej dziedzinie i dbać o osobisty rozwój;

  4. zaprogramować podświadomość tak, aby odpowiadała w pozytywny i konstruktywny sposób na każdy problem lub trudność;

  5. zminimalizować swoje słabości i zmaksymalizować siły do większych osiągnięć;

  6. osiągnąć wyższe poziomy odwagi i niezwykłej wytrwałości.

 

Stań się niepowstrzymany, niepokonany i nieustraszony w każdym obszarze swojego życia dzięki potędze niewzruszonej pewności siebie. Zostań człowiekiem czynu, pokonaj każdą przeszkodę i zdobądź każdy szczyt. Dzięki swojej nowo odnalezionej niezachwianej pewności siebie osiągniesz każdy cel, jaki sobie wyznaczysz.

 

PAKIET 11 PŁYT

MAKSIMUM REZULTATÓW

1. ZOSTAŃ MISTRZEM NEGOCJACJI

Twoja - jako przedsiębiorcy - umiejętność negocjowania w swoim własnym imieniu, pozwoli Ci zaoszczędzić, albo wręcz budować majątek w trakcie Twojej kariery. Ogólnie mówiąc - całe życie to negocjacje. Negocjujesz każdym i o każdy element swojego życia prywatnego i zawodowego . Ten proces nigdy się nie kończy. To nie jest tak naprawdę kwestia tego, czy masz negocjować, czy nie. Jedyne pytanie brzmi: jak dobry jesteś w negocjowaniu? Jedną z najważniejszych rzeczy, za które odpowiadasz w swoim życiu, jest nauczenie się, jak dobrze negocjować w każdej możliwej sytuacji. Po prostu, chodzi o to, abyś dostał więcej tego, czego Ty chcesz. Szybciej i łatwiej, niż byś to dostał, gdyby to druga osoba była w negocjowaniu lepsza od Ciebie.

Istnieje kilka uniwersalnych zasad negocjowania, które możesz opanować i wcielić w życie od zaraz. Pomogą Ci one zdobyć więcej rzeczy, których naprawdę potrzebujesz. W sposób lepszy, łatwiejszy i szybszy, niż dotąd. Kiedy będziesz wytrwale stosować te zasady - zapewniam Cię osobiście - każdy aspekt Twojego życia ulegnie poprawie.

Poznaj niekonwencjonalne zasady negocjacji biznesowych:

  1. Zasada korzyści własnych

  2. Zasada przyszłościowości

  3. Zasada nieograniczonych możliwości

  4. Zasada właściwego momentu

  5. Zasada przygotowania

  6. Zasada uprawnień

  7. Zasada odwrócenia ról

  8. Zasada mocy

  9. Zasada wzajemności 

  10. Zasada odejścia 

  11. Zasada ostateczności

Zrozum, że możesz sobie oszczędzić równowartość wielu miesięcy, a nawet lat ciężkiej pracy, nauczywszy się dobrze negocjować. Możesz, jeśli uwierzysz, że możesz. Posłuchaj jakie siedem ćwiczeń mam Ci do zaproponowania, tylko po to, abyś stał się dobrym negocjatorem. Nigdy nie bój się negocjacji.

2. ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY

Na szczęście zamykanie sprzedaży jest umiejętnością, którą możesz opanować dzięki nauce i praktyce. Wiele tysięcy moich studentów podwoiło, a wręcz potroiło swoje dochody, wykorzystując metody i techniki, których uczę w tej sesji. Ty też możesz!

Nauczę Cię 23 technik zamknięcia sprzedaży z jednego prostego powodu. Przy zwykłej sprzedaży, niewiele ponad osiemdziesiąt procent prób sprzedaży zamykana jest dopiero po piątej próbie jej domknięcia. To znaczy, kiedy po raz piąty prosisz potencjalnego klienta o zakup.

Zaledwie dziesięć procent sprzedawców zna na tyle dużo różnych technik zamykania sprzedaży, czy sposobów proszenia o zamówienie i ma na tyle możliwości poproszenia o zakup, by zrobić to pięć razy wcześniej i szybciej. Im więcej technik zamykania znasz, tym bardziej prawdopodobne, że zamkniesz sprzedaż w trakcie pierwszej rozmowy sprzedażowej!

Pamiętaj, że dobrzy sprzedawcy się tworzą, nie rodzą. Większość najskuteczniejszych sprzedawców na świecie była kiedyś nieśmiała i nieporadna w sprzedawaniu. Stali się świetnymi w swym fachu ucząc się i ćwicząc. Jeśli zrobisz to co oni, też będziesz skuteczny. A wtedy już nic Cię nie powstrzyma od osiągnięcia sukcesu w sprzedaży.

3. JAK ZDOBYĆ SERCA I UMYSŁY KLIENTÓW

Sposób w jaki pozycjonujesz się w sercach i umysłach potencjalnych i obecnych klientów najczęściej decyduje o tym, jak łatwo im coś sprzedajesz, ile im sprzedajesz, jak często od Ciebie coś kupują i czy polecają Cię innym. Twoja pozycja może być wynikiem przypadkowych działań w całym okresie prowadzenia działalności, ale możesz też z rozmysłem zaplanować co mają o Tobie pomyśleć Twoi klienci, gdy podczas przypadkowej rozmowy usłyszą Twoje nazwisko.

Jeśli uda Ci się zdobyć serce i umysł Twoich klientów zapewniam Cię, będą od Ciebie kupowali z łatwością i to często. Ale to nie wszystko. Będą również rekomendować Ciebie i Twój produkt swoim znajomym. Dobra wiadomość jest taka, że to Ty jesteś odpowiedzialny za zdobycie serca i umysłu Twoich klientów. Czas zatem to zrobić. W tej lekcji, pokaże Ci jak tego dokonać, poprzez wyróżnienie się od Twojej konkurencji, a tym samym poprawić jakoś życia Twoich aktualnych i przyszłych klientów.

CO WIĘCEJ?

  1. Twoja pozycja w oczach klientów

  2. Pamiętaj, reputacja Twojej firmy jest najważniejsza!

  3. Z czym chcesz się kojarzyć Twoim klientom?

  4. Twoja marka

4. PRZEZ SPRZEDAŻ NA SZCZYT

Niezależnie od nazwy stanowiska jesteś sprzedawcą. Sprzedajesz swoje produkty lub usługi. Przekonujesz banki, aby pożyczyły Ci pieniądze, sprzedając wiarygodność swojej osoby. Przekonujesz dostawców do samego siebie, aby uzyskać i zachować dobre ceny jego produktów. Teraz jest czas na to, abyś odpowiedział na pytanie: jak dobry jesteś w sprzedawaniu?

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy sprzedawcy są bardziej skuteczni niż inni i osiągają większe sukcesy w sprzedaży niż pozostali? Czy intrygowało Cię, dlaczego niektórzy ludzie zdobywają szczyt w karierze sprzedawcy w ciągu kliku miesięcy lub kilku lat i zyskują przy tym ogromny szacunek i uznanie ważnych osób z ich otoczenia Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, aby osiągnąć takie rezultaty jak najlepsi sprzedawcy w Twojej branży? Witaj w tłumie, w którym każdy chce odnieść sukces, ale tylko niewielu tego dokona.
 

W programie Briana Tracy dowiesz się:

  1. Co robią najlepsi sprzedawcy

  2. Jak zastosować w swojej pracy Nowy Model Sprzedaży

  3. Jak przygotować swoją prezentację o produkcie czy usłudze, aby wyróżniać się na rynku

  4. Jak wykorzystać FORMUŁĘ 1000% do osiągnięcia większej produktywności.

To Ty jesteś swoim najbardziej wartościowym aktywem. Twój czas jest Twoim najcenniejszym środkiem. Pracując nad sobą i korzystając w produktywny sposób ze swojego czasu po to, aby zwiększyć swoją zdolność zarobkową, możesz stać się jednym z najbardziej kompetentnych, pewnych siebie, doskonale wyszkolonych i najlepiej zarabiających ludzi w Twojej profesji.
„Wyżyny, na które człowiek się wzbił, nie zostały zdobyte jednym krótkim lotem, ale nocą, kiedy każdy inny spał, to on piął się w górę, krok za krokiem”. Oto wspaniała zasada zdobywania osobistej doskonałości: wszystko, co warto zrobić, warto najpierw zrobić źle - a często nawet warto zrobić to źle kilkakrotnie - póki nie stanie się doskonałe.

5. 21 STRATEGII WYBITNYCH MANAGERÓW

Wspaniale jest żyć w dzisiejszych czasach. Jeszcze nigdy w historii nie było takiego zapotrzebowania na dobrych menedżerów, jak obecnie. Wciąż jednak 20% z nich przynosi 80% wyników. Dwadzieścia procent menedżerów zarabia większe pieniądze, szybciej awansuje i osiąga finansową niezależność szybciej, niż pozostałe 80%. Dlaczego? 

Bo najlepsi wiedzą, jak wydobyć ze swoich ludzi maksimum produktywności. I właśnie tego się zaraz nauczysz. W tym programie Brian Tracy - jeden z czołowych autorytetów światowych w dziedzinie zarządzania i przywództwa, przedstawia 21 najlepszych strategii, by wydobyć jak najwięcej z siebie i innych.

Zawartość płyty:

  1. Najlepsi menedżerowie

  2. Jasność jest niezbędna

  3. Istotna jest kompetencja

  4. Znajdź swoje ograniczenia

  5. Odblokuj swoją kreatywność

  6. Absolutna koncentracja

  7. Miej odwagę bronić swoich przekonań

  8. Rozwijaj swój charakter

  9. Zaplanuj każdy detal zawczasu

  10. Zorganizuj swoją pracę zanim ją rozpoczniesz

  11. Zatrudniaj odpowiednich ludzi na każdym szczeblu

  12. Skutecznie deleguj

  13. Nadzoruj to, czego oczekujesz

  14. Ustalaj standardy wykonania

  15. Informuj wszystkich

  16. Skupiaj się na wysokim poziomie produktywności

  17. Zaangażuj się w zadowalanie Klientów

  18. Sięgaj po wysoką dochodowość

  19. Dbaj o jakość we wszystkim co robisz

  20. Koncentruj się na ciągłym doskonaleniu

  21. Stale wprowadzaj innowacje

  22. Buduj swoich ludzi

  23. Jak używać tego nagrania

6. STRATEGIE ZARZĄDZANIA CZASEM

Jak zarządzać sobą w czasie i organizować każdy obszar swojego życia?
Wyobraź sobie, że jesteś jedną z tych osób, która to osiągnęła. Jesteś przykładem sukcesu dla ludzi wokół Ciebie. Potrafisz odznaczyć każde zadanie na codziennej liście jako zrealizowane i na koniec dnia czujesz dumę i zadowolenie z własnej skuteczności i efektywności!

Teraz zapytaj siebie...

  1. Czy chcę zrealizować swoje marzenia?

  2. Czy chcę mieć więcej czasu na rozrywkę, relaks i realizowanie swoich pasji?

  3. Czy chcę osiągnąć sukces finansowy i żyć w sposób jaki pragnę?

  4. Czy chcę zwiększyć swoją produktywność?

 

Jeżeli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi "TAK", mamy dla Ciebie skuteczne narzędzia aby to zrealizować. Poprzez techniki zarządzania czasem i organizacji, możesz podwoić, a nawet potroić swoją produktywność. A zwiększając produktywność, osiągniesz znacznie więcej sukcesów niż do tej pory!

W tym programie nauczysz się:

  1. Jak ustalać priorytety i nimi zarządzać

  2. Które sposoby zarządzania czasem naprawdę działają

  3. Jak wyeliminować wszystko, co stoi Ci na przeszkodzie do sukcesu

  4. Mówić "NIE" dla mało ważnych spraw i być bardziej asertywnym

  5. Jak spędzać więcej czasu robiąc to co lubisz robić z ludźmi, na których Ci zależy

  6. Program który trzymasz w ręku to Twój osobisty przewodnik zarządzania sobą w czasie i zwiększania efektywności. Gdy zastosujesz tą wiedzę w życiu, gwarantujemy zmiany, na których Ci zależy!

7. POTĘGA PEWNOŚCI SIEBIE

Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą większy sukces niż inni? Ponieważ są pewni siebie!
Jaki jeden wielki cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział, że nie może ci się nie udać? Jakie wspaniałe rzeczy chciałbyś zrobić ze swoim życiem, gdybyś miał zagwarantowany sukces we wszystkich swoich staraniach? Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia.

Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją \"mentalną kondycję\", myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu. Prowadząc cię krok po kroku, Brian Tracy pomoże ci zbudować fundamenty wiary w siebie, która będzie trwała przez całe życie. Odkryjesz, jak możesz ustalić, czego naprawdę chcesz, i uwolnisz osobiste siły, aby to osiągnąć.

 

Nauczysz się, jak:

  1. określać swoje wartości, żyć w zgodzie z nimi i w pełni wykorzystywać swój potencjał;

  2. wyznaczać jasne cele i sporządzać pisemne plany ich zdobycia;

  3. przez całe życie doskonalić się w wybranej dziedzinie i dbać o osobisty rozwój;

  4. zaprogramować podświadomość tak, aby odpowiadała w pozytywny i konstruktywny sposób na każdy problem lub trudność;

  5. zminimalizować swoje słabości i zmaksymalizować siły do większych osiągnięć;

  6. osiągnąć wyższe poziomy odwagi i niezwykłej wytrwałości.

 

Stań się niepowstrzymany, niepokonany i nieustraszony w każdym obszarze swojego życia dzięki potędze niewzruszonej pewności siebie. Zostań człowiekiem czynu, pokonaj każdą przeszkodę i zdobądź każdy szczyt. Dzięki swojej nowo odnalezionej niezachwianej pewności siebie osiągniesz każdy cel, jaki sobie wyznaczysz.

8. POTĘGA SAMODYSCYPLINY

9. POTĘGA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

Skuteczna komunikacja to jedna z najistotniejszych umiejętności we współczesnym świecie. W jaki sposób przedstawiać ludziom swoje pomysły, pozyskiwać ich do współpracy, jak skutecznie się komunikować, przekonywać, dochodzić do porozumienia?

 

Z tego szkolenia dowiesz się:

  1. co i jak mówić, by inni nas słuchali i respektowali to, co mamy do powiedzenia,

  2. jak sprawić, by ludzie chcieli zrobić to, co im proponujemy,

  3. skąd pochodzi osobista siła i skuteczność w komunikacji z ludźmi,

  4. jak efektywnie słuchać i dlaczego jest to takie ważne,

  5. jak zdobyć zaufanie ludzi i wiarygodność w ich oczach,

  6. jak szybko dojść do porozumienia z każdym człowiekiem.

Ludzie prawdziwego sukcesu opanowali sztukę komunikacji w stopniu mistrzowskim. To bardzo ważny element ich drogi - dzięki niej zyskali ogromną siłę i zdobywają to, czego chcą. Jak mówi Brian Tracy, jakość naszej komunikacji z innymi decyduje o jakości ich kontaktów z nami. Możemy więc powiedzieć, że od jakości naszej komunikacji z innymi zależy jakość życia.

10. SZTUKA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ

Fakt: Im więcej firma inwestuje w swoich sprzedawców, tym szybciej zwiększa swoje obroty!

W tym programie szkoleniowym audio Brian Tracy nauczy Cię, jak stawać się coraz większym profesjonalistą i robić karierę w sprzedaży. Słuchając tej płyty, nabędziesz niezbędnej wiedzy, jak stać się liderem dla sprzedawców, skutecznie ich motywować i prowadzić do sukcesu.

Dowiesz się też, jak:

  1. rekrutować najlepszych,

  2. zwiększać sprzedaż w Twoim zespole,

  3. planować, organizować i delegować zadania, aby osiągać najlepsze rezultaty,

  4. tworzyć entuzjastycznie nastawione, produktywne i zdecydowane zespoły sprzedażowe.

Przez ponad 40 lat pracy Brian Tracy wyszkolił przeszło 3 miliony profesjonalnych sprzedawców i menedżerów sprzedaży. Ten program oferuje Ci lata doświadczeń i wiedzy w pigułce. Przesłuchaj, zastosuj w praktyce i ciesz się efektami!

11. SZTUKA POZYSKANIA I UTRZYMANIA NAJLEPSZYCH KLIENTÓW

Jak znajdować najlepszych klientów, sprawić by kupowali, wracali i polecali Ciebie oraz Twoją firmę innym?

Wiadomo, że kluczowy dla każdego biznesu jest klient. To od Twoich umiejętności znajdowania klientów i przekonywania ich do zakupu, zależy powodzenie w biznesie. W czasie tego programu nauczysz się jak budować relacje, aby ludzie i firmy stawali się Twoimi lojalnymi klientami i polecali Twoje produktu i usługi innym.

Zadowolonemu klientowi dziesięciokrotnie łatwiej można sprzedać kolejny produkt, niż jakiejkolwiek innej osobie. Najtrudniejsza i najbardziej kosztowana jest pierwsza sprzedaż. Jeśli dana osoba już coś u Ciebie kupiła, kolejna sprzedaż jest łatwiejsza i przyjemniejsza. A kiedy ludzie skojarzą kupowanie w Twojej firmie z przyjemnością, będą chętnie do Ciebie wracali i zarekomendują Ciebie lub Twój produkt znajomym. W każdym biznesie wysoka jakość obsługi klientów jest najlepszym sposobem, aby wracali po więcej. W niniejszym programie tym dowiesz się, jak rozwinąć strategie obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję klientów, zwiększają sprzedaż, przychody i dochodowość firmy.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się... "Jak mogę kreować lojalnych klientów?"

Ten program jest dla Ciebie odpowiedzią!

Nauczysz się m.in.:

  1. Jak używać niezwykle skutecznej techniki tworzenia klienta-rzecznika

  2. Jak pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybór

  3. Jak sprawić, by klienci Cię polecali swoim znajomym

  4. Jak budować lojalność klientów

  5. Jak praktykować siedem zasad kreowania klientów na całe życie

  6. Dla kogo jest ta płyta?

  7. Dla właścicieli małych, średnich a nawet dużych przedsiębiorstw, aby zwiększyć obroty firmy

  8. Dla osób, którzy na co dzień kontaktują się z innymi ludźmi, aby poprawić swoje kontakty

  9. Dla pracowników z działów obsługi klienta, aby lepiej obsługiwać klientów i budzić większe zaufanie

  10. Dla sprzedawców, którzy chcą zwielokrotnić ponowną sprzedaż

  11. Dla osób pracujących w marketingu sieciowym, aby budować większe sieci i zadowolenie klientów

 

PAKIET 3 PŁYT

MAKSIMUM OSIĄGNIĘĆ W SPRZEDAŻY

1. KLUCZ DO SUKCESU W SPRZEDAŻY

Ludzie niezależnie od tego, co twierdzą, są w stu procentach istotami emocjonalnymi Co to oznacza? Wszystko, co robimy – nasza motywacja, dążenia, obawy, pragnienia, nadzieje – za wszystkim kryją się nasze wewnętrzne emocje. Rozumiejąc emocje potencjalnych klientów, zwiększamy szansę dokonania sprzedaży bardziej niż gdybyśmy odwoływali się do logicznej strony ich osobowości.

Kluczowym elementem sukcesu w biznesie jest tak zwany „czynnik przyjaźni”. Opiera się na trzech składnikach: czasie, trosce i szacunku.

Istnieją trzy dziedziny tworzenia wartości dla klienta: jedna to doskonałość operacyjna, druga innowacyjne produkty i usługi, a trzecia to zażyłość z klientem. Różne działy firmy pracują w różnym stopniu z tymi czynnikami. Dla Ciebie, jako sprzedawcy czy szefa sprzedaży, zażyłość z klientem jest kluczem do większej sprzedaży.

Oglądając to seminarium dowiesz się, jak myślą i działają najlepsi handlowcy, jak budują wartościowe relacje z klientami, jak planują swoje działania, aby osiągać maksymalne rezultaty, jak pracują z celami, zarządzają czasem, motywacją osobistą oraz osób, z którymi pracują, a także jak budują pewność siebie.

W programie nauczysz się:

  1. Jak działa sprzedaż relacyjna? W jaki sposób kształtować partnerstwo w relacjach z klientem, aby zwiększyć sprzedaż?

  2. Jak kreować potrzeby u Twoich klientów?

  3. Co tak naprawdę decyduje o sukcesie? Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w sprzedaży i jaką rolę odgrywa nastawienie w Twoich codziennych osiągnięciach?

  4. Jak rozwijać systematyczność, konsekwencję i determinację, klucze do wybitnych osiągnięć?

  5. Jak zbudować i utrzymać wysoką motywację u siebie i współpracowników?

  6. Jak pokonywać strach przed odrzuceniem i porażką – najsilniejszymi lękami każdego sprzedawcy?

  7. Jak wykształcić w sobie samodyscyplinę i pewność siebie – fundamenty osobowości najlepszych sprzedawców?

2. NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY

Dowiedz się, jak strategicznie planować sprzedaż, wynajdywać lepszych potencjalnych klientów, budować wiarygodność aby zwiekszać sprzedaż, sprawnie używać metod zamykania sprzedaży i pozyskiwania nowych zamówień, oraz jak zarządzać lejkiem sprzedażowym!

  1. Klucz do sukcesu w sprzedaży zawsze był taki sam - spędzać więcej czasu z lepszymi potencjalnymi klientami.

  2. A zatem kim są i gdzie są Twoi najlepsi potencjalni klienci? Dlaczego kupują od Ciebie? Dlaczego w ogóle kupują od kogokolwiek? Jak możesz spędzić więcej czasu z dobrymi potencjalnymi klientami? Kto stanowi ośrodek oddziaływania? Co robisz w sposób doskonały? Kto może najbardziej skorzystać z Twojej przewagi konkurencyjnej?

  3. Kiedy zidentyfikujesz te rzeczy, będziesz mógł precyzyjnie kierować swoją ofertę do najlepszych potencjalnych klientów, którzy mogą kupić więcej twoich produktów i usług oraz zrobić to szybciej od innych ludzi.

Dlaczego jedni sprzedawcy potrafią zamykać niemal każdą transakcję i zarabiają krocie, a inni ledwie wiążą koniec z końcem? Czemu jedne zespoły sprzedażowe doskonale ze sobą współpracują, a inne nie potrafią się porozumieć?

Podczas tego seminarium dowiesz się, jak strategicznie planować sprzedaż, wynajdywać lepszych potencjalnych klientów, budować wiarygodność aby zwiekszyć sprzedaż, sprawnie używać metod zamykania sprzedaży i pozyskiwania nowych zamówień, oraz jak zarządzać lejkiem sprzedażowym.

W programie:

  1. Łańcuch krytycznych umiejętności - jak wpływa na rezultaty Twoje i Twojego zespołu?

  2. Czym jest osobiste planowanie strategiczne sprzedaży i jak wpływa na osiągane wyniki przez Ciebie i Twoich ludzi?

  3. Jak zarządzać priorytetami i planować pracę zespołu?

  4. Najważniejsze pytania w sprzedaży – klucz do poznania klienta.

  5. Sprzedaż dwustopniowa – sposób na minimalizowanie obiekcji klienta.

  6. Skuteczne prezentacje handlowe – kluczowe zasady przedstawiania oferty klientowi.

  7. Strategie zarządzania rozproszonymi zespołami sprzedażowymi.

3. SZTUKA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ

Jak rekrutować odpowiednich ludzi, budować profesjonalne zespoły sprzedażowe, skutecznie nimi zarządzać i osiągać ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe?

Fakt 1.

Sprzedaż jest fundamentem każdej firmy. Nie jest ważne to, ile produktów firma potrafi wyprodukować. Jeżeli nawet jest ważna ich innowacyjność czy przydatność, to jednak najważniejsze jest ile przedsiębiorstwo jest w stanie tych produktów sprzedać.

Fakt 2.

Manager sprzedaży to jedno z najważniejszych stanowisk w firmie. Każdy dział w organizacji jest ważny. Jednak dział sprzedaży to kręgosłup całej firmy. Od kompetencji managera sprzedaży zależą obroty i przyszłość jednostki. Gdy sprzedaż spada, cała firma traci na wartości, przestaje się rozwijać a czasem bankrutuje. Gdy sprzedaż rośnie, firma rozwija się i pokonuje konkurencję.

Fakt 3. 

Kiedy inwestuje się w rozwój managerów sprzedaży ma to ogromny wpływ na wyniki. Inwestycja w profesjonalny zespół sprzedażowy to jedna z najlepszych inwestycji, jakie może podjąć organizacja. To jedyna bezpieczna inwestycja, która zawsze zwraca się w bieżącym, lub kolejnym roku. Najlepsze firmy zawsze inwestują w swoich sprzedawców i zarządzającymi nimi menadżerów.

Fakt 4. 

Zarządzanie sprzedażą to wieloetapowy, trudny proces dla ambitnych. Osoba która podejmuje się zarządzania sprzedażą w swojej firmie, musi zdawać sobie sprawę z olbrzymiej odpowiedzialności. To człowiek, który powinien łączyć w sobie cechy lidera, dobrego sprzedawcy i organizatora. To przywódca, który potrafi pociągnąć za sobą ludzi rozwijać w nich entuzjazm i zaangażowanie do pracy.

Fakt 5. 

Rekrutowanie sprzedawców to jeden z priorytetów w firmie. Najważniejszym warunkiem sukcesu w biznesie jest umiejętność przyciągania i zatrzymywania najlepszych. To oni są podstawą firmy. Rekrutacja to zarówno umiejętność zdefiniowania profilu idealnego sprzedawcy i znalezienie odpowiadających temu profilowi ludzi.

 

Aby to osiągnąć potrzebne są takie kompetencje jak np. umiejętna rozmowa kwalifikacyjna i idąca za nią rozważna decyzja o zatrudnieniu, a potem nieustanne szlifowanie nowo przyjętego człowieka na piękny, lśniący diament. Wszystkie te czynniki, oraz wiele innych omówi Brian Tracy na seminarium Sztuka Zarządzania Sprzedażą.  Brian Tracy w ciągu ostatnich 30 lat przeszkolił setki tysięcy menedżerów sprzedaży. Organizacje zarobiły dzięki niemu miliardy euro. To firmy, które należą do czołówki najlepszych przedsiębiorstw na całym świecie. Teraz również Twoja firma może do nich dołączyć i skorzystać z ponad 30-letniego doświadczenia tego światowej klasy eksperta.

Podczas seminarium odpowiesz sobie na pytanie o to jak:

  1. Formułować jasne i ambitne cele oraz określać sposoby ich realizacji

  2. Planować strategię sprzedaży dla zespołu i indywidualnie dla jego członków

  3. Oceniać i analizować rezultaty, podejmować dobre strategiczne decyzje

  4. Pobudzać aktywność i dyscyplinę w działaniu

  5. Budować wysoką motywację i determinację u sprzedawców

  6. Być mentorem, coachem lub trenerem dla swoich ludzi i jaki styl zarządzanie wykorzystywać w różnych sytuacjach

  7. Prowadzić szkolenia i warsztaty dla swojego zespołu

  8. Zarządzać sobą i swoim rozwojem jako managera sprzedaży

  9. Znajdować sprzedawców o największym potencjale i prowadzić proces rekrutacji

  10. Radzić sobie ze zniechęceniem, słabymi wynikami, brakiem aktywności i sytuacjami konfliktowymi

  11. Efektywnie organizować czas, by maksymalizować sprzedaż

Dla kogo jest ta konferencja?

  1. Dla osób zarządzających zespołami sprzedażowymi

  2. Dla osób które zatrudniają sprzedawców

  3. Dla trenerów i coachów sprzedaży

  4. Dla dyrektorów działów handlowych

  5. Dla przyszłych managerów sprzedaży

 

KONTAKT

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

  • Facebook
  • YouTube

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.