25 - 29/11/2019

WARSZAWA

NAJPROSTSZA DEFINICJA COACHINGU OKREŚLA TĘ DYSCYPLINĘ JAKO ŚWIADOMY, DOBROWOLNY TRENING PROWADZĄCY DO ZMIANY NA LEPSZE 

 

MENTORING TO INSPIRACJA PROWADZĄCA DO PRZECHODZENIA NA WYŻSZY STAN ŚWIADOMOŚCI, KTÓRY POZWALA Z INNEJ PERSPEKTYWY ROZWIĄZAĆ PROBLEMY POWSTAŁE NA POPRZEDNIM POZIOMIE ŚWIADOMOŚCI 

 

JEŚLI JESTEŚ

  • właścicielem firmy

  • trenerem

  • managerem

  • liderem

  • fascynuje Cię praca z ludźmi…

ZASTANAWIASZ SIĘ

1

W JAKI SPOSÓB ROZWIJAĆ LUDZI I MOTYWOWAĆ ICH DO DZIAŁANIA

2

W JAKI SPOSÓB ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW

3

JAK DOTRZEĆ NIE TYLKO DO POKOLENIA Y, ALE TEŻ DO MILLENIALSÓW I OSÓB 50+

4

JAK SPRAWIĆ, ŻEBY CHCIAŁO IM SIĘ CHCIEĆ

5

JAK ZARZĄDZAĆ TALENTAMI I PRZEKAZYWAĆ IM UNIKATOWĄ WIEDZĘ W FIRMIE 

6

JAK BUDOWAĆ AUTORYTET BAZUJĄC NA SWOJEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIU

7

JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ MANAGERSKĄ I PODNIEŚĆ ATRAKCYJNOŚĆ (WŁASNĄ I FIRMY) NA RYNKU

8

JAK ZARZĄDZAĆ LUDŹMI, ABY CZULI, ŻE MAJĄ REALNY WPŁYW NA TO CO DZIEJE SIĘ W FIRMIE

9

CO ZROBIĆ, ABY BYĆ WZOREM DLA SWOICH PODOPIECZNYCH

10

JAK  WŁAŚCIWIE POPROWADZIĆ ZESPÓŁ, ABY MAKSYMALIZOWAĆ ZYSKI TWOJEJ FIRMY, A TWOI PRACOWNICY NIE TRACILI ZAPŁU DO PRACY

 

CEL KURSU

Celem MASTER CLASS COACH & MENTOR jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności coachingu i mentoringu oraz przybliżenie im technik, które niezwykle skutecznie wpływają na rozwój zawodowy jak i osobisty pracowników. Bogaty merytorycznie program okraszony dużą ilością ćwiczeń i narzędzi przybliży uczestnikom istotę celów i metodologii coachingu i mentoringu. Udział w akademii będzie szansą na uświadomienie i wydobycie swoich wrodzonych predyspozycji i nieodkrytych talentów tak istotnych w pracy mentora i coacha. Wartością dodaną Akademii jest przybliżenie i doświadczenie różnych zastosowań coachingu i mentoringu w biznesie, w pracy zawodowej i życiu osobistym.

DLA KOGO

MASTER CLASS COACH & MENTOR adresowany jest do:

 

  • właścicieli firm, którym zależy na zmaksymalizowaniu skuteczności i odpowiedzialności zespołów, menedżerów obejmujących funkcje mentorów czy coachów

  • liderów podejmujących się roli osoby dzielącej się własną wiedzą i doświadczeniem z innymi trenerów, planujących rozwijać kompetencje mentoringowe i coachingowe u siebie i innych ludzi

  • liderów pragnących zwiększyć wiedzę i zaangażowanie zespołu oraz pragnących wprowadzić inne praktyki zarządzania, a także wszystkich osób, które chcą poznać i zrozumieć, na czym polega mentoring i coaching

  • wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym

KORZYŚCI

  •  UZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI  pozwalających świadczyć usługi związane z mentoringiem i coachingiem

  •  ZROZUMIENIE PODSTAWOWYCH RÓŻNIC  pomiędzy mentoringiem, coachingiem, renerstwem i doradztwem

  • Poznanie niezbędnych zasad pracy w relacji MENTORKIEJ I COACHINGOWEJ 

  • POZNANIE ROLI, ZADAŃ, KOMPETENCJI  i zakresu odpowiedzialności mentora i coacha

  • Poznanie METODYKI PROWADZENIA PROCESU  mentoringu i coachingu

  • Poznanie procesów DIAGNOZY I PLANOWANIA POTRZEB ROZWOJOWYCH  w relacji mentorskiej i coachingowej

  • Poprawa umiejętności wyznaczania luki kompetencyjnej u mentee i coachee.

  •  POZNANIE NARZĄDZI ułatwiających wyznaczanie osiąganie celów klientów.

  •  NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI ZARZĄDZANIA PROCESEM EDUKACYJNYM  i dzielenia się swoim doświadczeniem.

PROWADZĄCY

MARCIN SEBASTIAN

ROGOWSKI

DYREKTOR MERYTORYCZNY

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International (PL) Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe o sumie kilkuset mln euro. Uzyskał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.  

 

Występował na największych konferencjach rozwojowych u boku Briana Tracy, Roberta Cialdniniego, Richarda Denny, Rogera Dawsona.

 

Autor licznych publikacji eksperckich, m in dla World Business Class Magazine, Forbes, Personel i Zarządzanie. Szkolił większość  z największych firm w Polsce wg rankingu Forbsa.

SZYMON

LACH

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Doświadczony trener, sprzedawca, mówca i konferansjer. Od 2009 r. trener sprzedaży i umiejętności miękkich. Specjalizuje się w takich obszarach, jak: komunikacja interpersonalna, sprzedaż, telemarketing, wystąpienia publiczne, treningi kreatywnego i twórczego myślenia oraz etykieta biznesowa.

 

Od 2012 r. pracuje również jako wykładowca na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w sprzedaży. Zaczynał w szkole średniej, sprzedając kosmetyki popularnych firm koleżankom z innych klas. Później sprzedawca i menedżer zespołów sprzedażowych w kilku firmach.  

 

Szkolił m.in. pracowników takich firm, jak: PZU, PZU Zdrowie, Bank PKO, Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, Iglotex, BASF, Piwniczanka i wielu innych.

PATRYCJA

KORPACKA-BŁASZCZUK

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Współwłaściciel firmy szkoleniowej CENTRUM BIZNESOWYCH INSPIRACJI. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu.

 

Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej.  Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G.

 

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

 

Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.

 

MARIUSZ

BŁASZCZUK

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Współwłaściciel firmy szkoleniowej CENTRUM BIZNESOWYCH INSPIRACJI, międzynarodowy trener biznesu, dyplomowany i certyfikowany coach, doświadczony menedżer, wykładowca uczelni wyższych, doradca personalny i praktyk biznesu.

 

Autor wielu publikacji branżowych i twórca autorskich szkoleń sprzedażowych i menedżerskich. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Posiada liczne dyplomy i certyfikaty trenerskie oraz coachingowe, ale przede wszystkim bogate doświadczenie biznesowe m.in. w pracy w bankowości, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży ds. Bankowości Detalicznej oraz Premium. Odpowiadał wówczas za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów).

 

Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował TOP-owe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych o czym świadczą liczne dyplomy, statuetki i referencje. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił także, pracując w sieci telefonii komórkowej Play, oraz przy współpracy z Netią i NC+. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, a także współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

 

Praktyczne i teoretyczne umiejętności, które zdobył na licznych kursach i studiach podyplomowych m.in. na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”, oraz doświadczenie zawodowe, które posiada, obecnie wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz do kształtowania i rozwoju pracowników z różnorodnych branż. Przekłada się to na ich skuteczność w działaniu i wzrost wyników finansowych. Jest osobą otwartą na ludzi i nowe możliwości, nieustannie dba o swój rozwój a świadczone przez niego usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingów oraz szkoleń otwartych i zamkniętych na wszystkich szczeblach zarządzania.

 

Szkoleniowo lub coaching-owo współpracował m. in. z pracownikami takich firm jak: Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, BZWBK Leasing, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski (NBP), Bakoma, Ceramika Paradyż, Centrum Nauki Kopernik, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, Grupa OLX, Volkswagen Bank, Intercars, PFRON, Ryłko, ZUS, UniCredit, LUMAG, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Ministerstwo Rozwoju, Europejskie Centrum Bajki, Tauron, PFRON, ARMIR, DNB Bank Polska, Centrum Onkologii w Lublinie, Państwowe Porty Lotnicze, Metro Warszawskie, Zakłady Azotowe Puławy, MDDP Akademia Biznesu, TUV Rheinland, Orlen, IKEA Retail i wieloma innymi.

PROGRAM

DZIEŃ 1

PROWADZENIE: PATRYCJA KORPACKA - BŁASZCZUK, MARIUSZ BŁASZCZUK

  • Czym jest mentoring a czym coaching, kiedy i dla kogo?

  • Mentor, Mentee, Coach, Coachee, Doradca, Trener - czym różni się mentoring od coachingu, doradztwa i treningu?

  • Dlaczego zarówno coaching jak i mentoring działają i jak wpływają na rozwój naszych kompetencji?

  • Mistrzowskie narzekanie- czym jest zmiana i jak na nią reagujemy w mentoringu? A jak w coachingu?

  • Co powinien wiedzieć mentor, a co coach, by ludzie chcieli rozwijać swoje kompetencje?

  • W jaki sposób mentoring i coaching kształtują i wspierają zaangażowanie klienta?

  • Mentor i coach jako partnerzy współodpowiedzialni za działania rozwojowe w biznesie - zadania i zakres odpowiedzialności mentora i coacha.

  • Model kompetencji w mentoringu i coachingu.

  • Standardy pracy w coachingu i mentoringu.

  • Rola samoświadomości mentora i coacha, a skuteczność procesu. Specyfika relacji mentor – mentee, coach – coachee

  • Uzyskiwanie wzajemnego zaufania. Jak to zrobić?- założenia i struktura rozmów mentoringowych i coachingowych.

  • Diagnoza potrzeb mentee/coachee.

  • Przełamywanie oporu, obaw i wstydu mentee/ coachee

  • Warsztat wyznaczania obszarów rozwojowych klientów. Co-mentor czyli łączenie mentoringu i coachingu-autorska metoda.

DZIEŃ 2

PROWADZENIE: PATRYCJA KORPACKA - BŁASZCZUK, MARIUSZ BŁASZCZUK

  • Słuchać a słyszeć, czyli o umiejętności aktywnego słuchania.

  • Sztuka zadawania skutecznych pytań - rodzaje pytań. Jak zadawać pytania, jakich używać argumentów i jak wywierać wpływ, by klient podjął decyzję i sam jej zapragnął?

  • Rola umiejętności przekazywania wiedzy w relacji mentor – mentee.

  • Rola umiejętności przekazywania wiedzy w relacji coach– coachee.

  • Storytelling i używanie przykładów.

  • Nauka przez doświadczenie. Perswazja w mentoringu.

  • Słowa klucze – jak szybko trafić do klienta. Zdania, zwroty doceniające i dowartościowujące.

  • Techniki lingwistyczne - słowa, które uspokajają.

  • Wyrazy, które irytują i prowokują rozmówcę. Jasność i zwięzłość komunikatów.

  • Konstruktywna krytyka a mentoring.

  • Jak umysł klienta przyswaja informacje?

  • Zasady udzielania informacji zwrotnych w mentoringu . Kiedy i w jaki sposób ich udzielać?

  • Metoda „Kanapki”, „Spinki”, „PWW” i „FUKO”.

  • Typowe błędy w kontaktach z mentee.

  • Typowe błędy w rozmowach coachingowych.

  • Sposoby radzenia sobie z krytyką.

DZIEŃ 3

PROWADZENIE: MARCIN SEBASTIAN ROGOWSKI

  • Charakterystyka dobrze sformułowanych celów w coachingu.

  • Praca nad celami i kompetencjami coachee.

  • Skalowanie - warsztat wyznaczania celów i zadań.

  • Koło celów i analiza SWOT- impulsy do zmiany i nauki.

  • Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod w pracy coacha.

  • Metoda postrzegania sytuacji z innej perspektywy.

  • „Zadania domowe” i ich rola w coachingu.

  • Metoda pracy z obawami, przekonaniami i negatywnymi doświadczeniami.

  • Rola wartości w procesie coachingu.

  • Superwizja i monitorowanie efektów w procesie mentoringu.

DZIEŃ 4

PROWADZENIE: SZYMON LACH

  • Menager w roli mentora. Po co menadżerowi mentoring? Korzyści i zalety.

  • Co ma wspólnego mentoring z mentoringowym stylem zarządzania?

  • Założenia mentoringowego stylu zarządzania.

  • Mentoring a budowanie zespołowej współodpowiedzialności za pracę.

  • Zasady budowania relacji mentor – podwładny.

  • Mentoring a ” terroring” - błędne rozumienie procesu mentoringu przez menagerów i jego konsekwencje.

  • Metody budowania autorytetu.

  • Narzędzia menadżerskie w procesie mentoringu – mentor jako lider.

  • Plan rozwoju osobistego.

  • Delegowanie zadań na tle odpowiedzialności i sumienności ich wykonywania.

  • Wdrażanie programów mentoringowych w organizacji – przyczyny niepowodzeń.

DZIEŃ 5

PROWADZENIE: PATRYCJA KORPACKA - BŁASZCZUK, MARIUSZ BŁASZCZUK

  • EGZAMIN AKREDYTACYJNY

  • FEEDBACK MENTORÓW

  • WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW

 

CO OTRZYMASZ

1

UDZIAŁ W KURSIE -  5 DNI - 40 GODZIN Z PEŁNYM WYŻYWIENIEM W PRESTIŻOWYM CENTRUM SZKOLENIOWYM W WARSZAWIE

2

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE - PONAD 100 STRON PRAKTYCZNYCH TECHNIK Z ZAKRESU COACHINGU I MENTORINGU 

3

AKREDYTACJA BRIAN TRACY INTERNATIONAL UMOŻLIWIAJĄCA ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z COACHNGIEM I MENTORINGIEM 

4

BEZPŁATNY UDZIAŁ W JEDNEJ KONFERENCJI BRAIN TRACY INTERNATIONAL, Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEPROWADZENIA SESJI COACHINGOWO/MENTORINGOWEJ POD OKIEM PROFESJONALNYCH MENTORÓW I COACHÓW 

5

MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT COACHA I MENTORA BRIAN TRACY INTERNATIONAL

6

PAKIET MATERiAŁÓW DYDAKTYCZNYCH BRIANA TRACY - ZESZYTY ĆWICZEŃ ORAZ AUDIOBOOKI

CZY WIESZ, ŻE:

MAMY TYLKO 12 MIEJSC

 

MASZ MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI W RATACH

 

RATY NIE SĄ OPROCENTOWANE

 

PRZY ZGŁOSZENIU DO 10 SIERPNIA OTRZYMASZ 20% RABATU

 

DODATKOWE 20% UMORZENIA WARTOŚCI KURSU MOŻESZ UZYSKAĆ Z KREDYTU ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH

ZAPRASZAMY PO WIĘCEJ INFORMACJI:

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 - 899 - 999

kamil.romel@360sbc.pl 

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube