google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page
bt_złoty.png

WARSZAWA

logo.png

27.11 - 01.12.2023

NAJPROSTSZA DEFINICJA COACHINGU OKREŚLA TĘ DYSCYPLINĘ JAKO ŚWIADOMY, DOBROWOLNY TRENING PROWADZĄCY DO ZMIANY NA LEPSZE 

cudzyslow.png
Kotwica 1

MENTORING TO INSPIRACJA PROWADZĄCA DO PRZECHODZENIA NA WYŻSZY STAN ŚWIADOMOŚCI, KTÓRY POZWALA Z INNEJ PERSPEKTYWY ROZWIĄZAĆ PROBLEMY POWSTAŁE NA POPRZEDNIM POZIOMIE ŚWIADOMOŚCI 

O SZKOLENIU

JEŚLI JESTEŚ

ozobnik_bialy.png
  • właścicielem firmy

  • trenerem

  • managerem

  • liderem

  • fascynuje Cię praca z ludźmi…

ZASTANAWIASZ SIĘ

ozdobnik_zloty.png

1

W JAKI SPOSÓB ROZWIJAĆ LUDZI I MOTYWOWAĆ ICH DO DZIAŁANIA

2

W JAKI SPOSÓB ZWIĘKSZYĆ LOJALNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW

3

JAK DOTRZEĆ NIE TYLKO DO POKOLENIA Y, ALE TEŻ DO MILLENIALSÓW I OSÓB 50+

4

JAK SPRAWIĆ, ŻEBY CHCIAŁO IM SIĘ CHCIEĆ

5

JAK ZARZĄDZAĆ TALENTAMI I PRZEKAZYWAĆ IM UNIKATOWĄ WIEDZĘ W FIRMIE 

6

JAK BUDOWAĆ AUTORYTET BAZUJĄC NA SWOJEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIU

7

JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ MANAGERSKĄ I PODNIEŚĆ ATRAKCYJNOŚĆ (WŁASNĄ I FIRMY) NA RYNKU

8

JAK ZARZĄDZAĆ LUDŹMI, ABY CZULI, ŻE MAJĄ REALNY WPŁYW NA TO CO DZIEJE SIĘ W FIRMIE

9

CO ZROBIĆ, ABY BYĆ WZOREM DLA SWOICH PODOPIECZNYCH

10

JAK  WŁAŚCIWIE POPROWADZIĆ ZESPÓŁ, ABY MAKSYMALIZOWAĆ ZYSKI TWOJEJ FIRMY, A TWOI PRACOWNICY NIE TRACILI ZAPŁU DO PRACY

CZEGO SIĘ DOWIESZ

CEL KURSU

ozdobnik_zloty.png

Celem MASTER CLASS COACH & MENTOR jest wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności coachingu i mentoringu oraz przybliżenie im technik, które niezwykle skutecznie wpływają na rozwój zawodowy jak i osobisty pracowników. Bogaty merytorycznie program okraszony dużą ilością ćwiczeń i narzędzi przybliży uczestnikom istotę celów i metodologii coachingu i mentoringu. Udział w akademii będzie szansą na uświadomienie i wydobycie swoich wrodzonych predyspozycji i nieodkrytych talentów tak istotnych w pracy mentora i coacha. Wartością dodaną Akademii jest przybliżenie i doświadczenie różnych zastosowań coachingu i mentoringu w biznesie, w pracy zawodowej i życiu osobistym.

CEL.png

DLA KOGO

ozobnik_bialy.png

MASTER CLASS COACH & MENTOR adresowany jest do:

 

  • właścicieli firm, którym zależy na zmaksymalizowaniu skuteczności i odpowiedzialności zespołów, menedżerów obejmujących funkcje mentorów czy coachów

  • liderów podejmujących się roli osoby dzielącej się własną wiedzą i doświadczeniem z innymi trenerów, planujących rozwijać kompetencje mentoringowe i coachingowe u siebie i innych ludzi

  • liderów pragnących zwiększyć wiedzę i zaangażowanie zespołu oraz pragnących wprowadzić inne praktyki zarządzania, a także wszystkich osób, które chcą poznać i zrozumieć, na czym polega mentoring i coaching

  • wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym

KORZYŚCI

ozobnik_bialy.png
  •  UZYSKANIE UMIEJĘTNOŚCI  pozwalających świadczyć usługi związane z mentoringiem i coachingiem

  •  ZROZUMIENIE PODSTAWOWYCH RÓŻNIC  pomiędzy mentoringiem, coachingiem, renerstwem i doradztwem

  • Poznanie niezbędnych zasad pracy w relacji MENTORKIEJ I COACHINGOWEJ 

  • POZNANIE ROLI, ZADAŃ, KOMPETENCJI  i zakresu odpowiedzialności mentora i coacha

  • Poznanie METODYKI PROWADZENIA PROCESU  mentoringu i coachingu

  • Poznanie procesów DIAGNOZY I PLANOWANIA POTRZEB ROZWOJOWYCH  w relacji mentorskiej i coachingowej

  • Poprawa umiejętności wyznaczania luki kompetencyjnej u mentee i coachee.

  •  POZNANIE NARZĄDZI ułatwiających wyznaczanie osiąganie celów klientów.

  •  NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI ZARZĄDZANIA PROCESEM EDUKACYJNYM  i dzielenia się swoim doświadczeniem.

PROWADZĄCY

ozobnik_bialy.png
KRUPA.png

GRZEGORZ

KRUPA

linia.png

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

ludziki.png

Trener Biznesu, Konsultant, Coach, Mentor, Partner w rozwoju ludzi i organizacji. Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Socjologii a także Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach im.Wojciecha Korfantego na Wydziale Zarządzania. Posiada ponad 25 lat doświadczenia w tworzeniu, rozwijaniu, szkoleniu efektywnych zespołów sprzedażowych Handlu Rozdrobnionego, Horeca i Handlu Nowoczesnego dla Coca - Cola, Colgate Palmolive, Agros Nova. Pozytywny lider pracujący z ludźmi nastawionymi na

budowanie partnerskich relacji biznesowych z klientami. Menedżer myślenia strategicznego rozwijający kompetencje i zaangażowanie zespołów sprzedażowych.Trener rozwijający umiejętności pracy i zarządzania zespołami i grupami rozproszonymi. Specjalizuje się w zakresie zarządzania zmianą, zarządzania wzrostem przychodów, efektywnych
procesów sprzedażowych, sprzedaży transakcyjnej oraz konsultacyjnej, negocjacji oraz budowaniu kompetencji i rutyn pracy w działach komercyjnych. Przeszkolił ponad 2000 dni szkoleniowych na szkoleniach warsztatowych.

patrycja.png

PATRYCJA

KORPACKA-BŁASZCZUK

linia.png

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu.

 

Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej.  Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G.

 

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

 

Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.

prelegenci
mariusz.png

MARIUSZ

BŁASZCZUK

linia.png

TRENER

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International, międzynarodowy trener biznesu, dyplomowany i certyfikowany coach, doświadczony menedżer, wykładowca uczelni wyższych, doradca personalny i praktyk biznesu.

 

Autor wielu publikacji branżowych i twórca autorskich szkoleń sprzedażowych i menedżerskich. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Posiada liczne dyplomy i certyfikaty trenerskie oraz coachingowe, ale przede wszystkim bogate doświadczenie biznesowe m.in. w pracy w bankowości, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży ds. Bankowości Detalicznej oraz Premium. Odpowiadał wówczas za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów).

 

Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował TOP-owe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych o czym świadczą liczne dyplomy, statuetki i referencje. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił także, pracując w sieci telefonii komórkowej Play, oraz przy współpracy z Netią i NC+. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, a także współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.

 

Praktyczne i teoretyczne umiejętności, które zdobył na licznych kursach i studiach podyplomowych m.in. na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”, oraz doświadczenie zawodowe, które posiada, obecnie wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz do kształtowania i rozwoju pracowników z różnorodnych branż. Przekłada się to na ich skuteczność w działaniu i wzrost wyników finansowych. Jest osobą otwartą na ludzi i nowe możliwości, nieustannie dba o swój rozwój a świadczone przez niego usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingów oraz szkoleń otwartych i zamkniętych na wszystkich szczeblach zarządzania.

 

Szkoleniowo lub coaching-owo współpracował m. in. z pracownikami takich firm jak: Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, BZWBK Leasing, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski (NBP), Bakoma, Ceramika Paradyż, Centrum Nauki Kopernik, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, Grupa OLX, Volkswagen Bank, Intercars, PFRON, Ryłko, ZUS, UniCredit, LUMAG, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Ministerstwo Rozwoju, Europejskie Centrum Bajki, Tauron, PFRON, ARMIR, DNB Bank Polska, Centrum Onkologii w Lublinie, Państwowe Porty Lotnicze, Metro Warszawskie, Zakłady Azotowe Puławy, MDDP Akademia Biznesu, TUV Rheinland, Orlen, IKEA Retail i wieloma innymi.

PROGRAM

ozdobnik_zloty.png
lnia_zlota.png

DZIEŃ 1

lnia_zlota.png

Prawdy i mity o coachingu i mentoringu w biznesie.

  • Czym jest mentoring a czym coaching, kiedy i dla kogo?

  • Mentor, Mentee, Coach, Coachee, Doradca, Trener - czym różni się mentoring od coachingu, doradztwa i treningu?

  • Dlaczego zarówno coaching jak i mentoring działają i jak wpływają na rozwój naszych kompetencji?

  • Mistrzowskie narzekanie- czym jest zmiana i jak na nią reagujemy w mentoringu?  A jak w coachingu?

  • Co powinien wiedzieć mentor, a co coach, by ludzie chcieli rozwijać swoje kompetencje?

  • W jaki sposób mentoring i coaching kształtują i wspierają zaangażowanie klienta?

  • Mentor i coach jako partnerzy współodpowiedzialni za działania rozwojowe w biznesie - zadania i zakres odpowiedzialności mentora i coacha.

  • Specyfika relacji mentor – mentee, coach – coachee

Budowanie atmosfery i autorytetu, a skuteczność mentoringu i coachingu.

  • Uzyskiwanie wzajemnego zaufania.

  • Techniki lingwistyczne - słowa, które uspokajają.

  • Jak to zrobić?- założenia i struktura rozmów mentoringowych i coachingowych.

  • Diagnoza potrzeb mentee/coachee.

  • Przełamywanie oporu, obaw i wstyd mentee/ coachee

  • „Zadania domowe” i ich rola w procesie.

  • Używanie przykładów w coachingu

Rola pochwał i informacji zwrotnych w procesie mentoringu i
coachingu.

  • Jasność i zwięzłość komunikatów.

  • Konstruktywna krytyka a mentoring.

  • Jak umysł klienta przyswaja informacje?

  • Zasady udzielania informacji zwrotnych w mentoringu i coachingu operacyjnym. Kiedy i w jaki sposób ich udzielać?

  • Metody udzielania informacji zwrotnych.

  • Sposoby radzenia sobie z krytyką.

Rozwijanie kluczowych umiejętności w pracy z klientami – cele.

  • Charakterystyka dobrze sformułowanych celów w coachingu.

  • Praca nad celami i kompetencjami coachee.

  • Skalowanie - warsztat wyznaczania celów i zadań.

  • Koło celów.

  • Wykorzystanie analizy SWOT do pracy coachingowej - impulsy do zmiany i nauki.

chess-2727443_1280.jpg
architecture-3107302_1280.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 2

lnia_zlota.png

Coaching – etyka i standardy. Rola i profil kompetencyjny
coacha.

  • Model kompetencji w coachingu.

  • Rola etyki coacha

  • Superwizja i monitorowanie efektów w procesie coaching

  • Standardy pracy w coachingu.

Rozwijanie kluczowych umiejętności w pracy z klientami – rola słów i pytań.

  • Słuchać a słyszeć, czyli o umiejętności aktywnego słuchania.

  • Sztuka zadawania skutecznych pytań - rodzaje pytań.

  • Jak zadawać pytania, jakich używać argumentów i jak wywierać wpływ, by klient podjął decyzję i sam jej zapragnął?

  • Słowa klucze – jak szybko trafić do klienta.

  • Zdania, zwroty doceniające i dowartościowujące.

  • Wyrazy, które irytują i prowokują rozmówcę.

  • Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod w pracy coacha i mentora – wstęp.

Najbardziej skuteczne metody coachingowe

  • Model GROW – jedna z najbardziej skutecznych metod w pracy coacha i mentora - ćwiczenia.

  • Metoda postrzegania sytuacji z innej perspektywy.

agreement-3489902_1280_edited.jpg
kola_zebate_edited.png
lnia_zlota.png

DZIEŃ 3

lnia_zlota.png

Paleta skutecznych narzędzi w pracy coacha i mentora

  • Metody projekcyjne - praca z kartami.

  • Metoda Wielkiej Piątki.

  • Metoda Walta Disneya.

  • Metoda Action Plan.

  • Praca z przekonaniami i nawykami.

  • Praca z generalizacjami.

  • Wybrane narzędzia coachingowe.

​Gra „Coaching w biznesie” – ćwiczenia.

Typowe błędy – jak ich unikać?

  • Typowe błędy w kontaktach z mentee.

  • Typowe błędy w rozmowach coachingowych.

paper-3213924_1280_edited.jpg
lnia_zlota.png

DZIEŃ 4

lnia_zlota.png

Men-Tor czyli jak skutecznie torować drogę naszych podwładnych?

  • Menager w roli mentora. Po co menadżerowi mentoring? Korzyści i zalety.

  • Co ma wspólnego mentoring z mentoringowym stylem zarządzania?

  • Założenia mentoringowego stylu zarządzania.

  • Mentoring a budowanie zespołowej współodpowiedzialności za pracę.

  • Zasady budowania relacji mentor – podwładny.

  • Mentoring a ” terroring” - błędne rozumienie procesu mentoringu przez menagerów i jego konsekwencje.

  • Metody budowania autorytetu.

  • Narzędzia menadżerskie w procesie mentoringu – mentor jako lider.

  • Plan rozwoju osobistego.

  • Delegowanie zadań na tle odpowiedzialności i sumienności ich wykonywania.

  • Wdrażanie programów mentoringowych w organizacji – przyczyny niepowodzeń.

manhattan-336708_1280.jpg
foto_1.png
lnia_zlota.png

DZIEŃ 5

lnia_zlota.png
  • Test wiedzy podsumowujący treści omawiane podczas Akademii.

  • Przeprowadzenie próbnego mentoringu lub coachingu przez każdego uczestnika szkolenia.

  • Sesja informacji zwrotnych, czyli feedback od grupy i trenerów oceniających.

chess-3578166_1280_edited.jpg
AGENDA KONGRES

CO OTRZYMASZ

ozobnik_bialy.png

1

UDZIAŁ W KURSIE -  5 DNI - 40 GODZIN Z PEŁNYM WYŻYWIENIEM W PRESTIŻOWYM CENTRUM SZKOLENIOWYM W WARSZAWIE

2

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE - PONAD 100 STRON PRAKTYCZNYCH TECHNIK Z ZAKRESU COACHINGU I MENTORINGU 

3

AKREDYTACJA BRIAN TRACY INTERNATIONAL UMOŻLIWIAJĄCA ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z COACHNGIEM I MENTORINGIEM 

4

BEZPŁATNY UDZIAŁ W JEDNEJ KONFERENCJI BRAIN TRACY INTERNATIONAL, Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEPROWADZENIA SESJI COACHINGOWO/MENTORINGOWEJ POD OKIEM PROFESJONALNYCH MENTORÓW I COACHÓW 

5

MIĘDZYNARODOWY CERTYFIKAT COACHA I MENTORA BRIAN TRACY INTERNATIONAL

6

PAKIET MATERiAŁÓW DYDAKTYCZNYCH BRIANA TRACY - ZESZYTY ĆWICZEŃ ORAZ AUDIOBOOKI

CENA: 12.500 zł netto

Przy zgłoszeniu do 15 stycznia otrzymujesz 20% rabatu.

CZY WIESZ, ŻE:

ozdobnik_zloty.png

MAMY TYLKO 12 MIEJSC

 

MASZ MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI W RATACH

 

RATY NIE SĄ OPROCENTOWANE

 

PRZY ZGŁOSZENIU DO 31 GRUDNIA OTRZYMASZ 20% RABATU

 

DODATKOWE 20% UMORZENIA WARTOŚCI KURSU MOŻESZ UZYSKAĆ Z KREDYTU ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH

ZAPRASZAMY PO WIĘCEJ INFORMACJI:

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 - 899 - 999

kamil.romel@360sbc.pl 

lnia_zlota.png
lnia_zlota.png
bottom of page