Kurs Master Class Sales Leaders Academy to ogromna dawka praktycznej wiedzy sprzedażowej, przekazana przez najlepszych trenerów biznesu. To najpełniejszy program rozwojowy dla sprzedaży w Polsce. Akademię prowadzą – międzynarodowi trenerzy i dyrektorzy merytoryczni Brian Tracy International Patrycja Korpacka Błaszczuk, Mariusz Błaszczuk, Marcin Sebastian Rogowski - autorytety w dziedzinie sprzedaży i negocjacji.
W czasie akademii dowiesz się:
jakie są cechy czołowych sprzedawców,
jaka jest rola postaw w osiąganiu sukcesu,
jakie są twoje zasoby i predyspozycje w sprzedaży,
co determinuje twoje wyniki i efektywność,
czy samoakceptacja minimalizuje obawy wynikające z pracy w sprzedaży,
jak wdrożyć siedem kroków do dobrej kondycji i sukcesu,
w jaki sposób wiedza, umiejętności oraz postawa są filarami rozwoju,
jakie są sposoby przeprowadzania analizy klienta,
jakie są sposoby poszukiwania nowych klientów,
jak można zmaksymalizować swój potencjał,
czy istnieje optymalny model sprzedaży,
jak odnieść cele organizacji do swoich celów sprzedażowych,
jakie są skuteczne sposoby prezentacji i autoprezentacji w sprzedaży,
na czym polega wiarygodność w sprzedaży - prezenter, doradca, mówca,
dlaczego relacje dla klienta są zwykle ważniejsze niż produkty i usługi,
dlaczego zażyłość z klientem jest kluczem do wysokiej przewidywalnej i wielokrotnej sprzedaży,
jak wygląda koncepcja przewagi nad konkurencją w sprzedaży,
jakie są sposoby analizy doboru produktów oraz sposoby przeprowadzania analiz konkurencji rynku,
jak ważne jest poszukiwanie informacji o kliencie i określenie jego potrzeb oraz wartości,
na czym polega konstruowanie strategii sprzedaży,
jakie są typy klientów,
jakie są klienckie procesy decyzyjne,
jaka jest rola wartości w procesie realizacji celów sprzedaży,
jak ważna jest sztuka zadawania pytań i słuchania w sprzedaży,
jak ważna jest relacja w sprzedaży,
jaki jest mój osobisty styl prezentacji sprzedażowej,
jakie są sposoby finalizowania sprzedaży,
jakie są najskuteczniejsze techniki przy finalizowaniu transakcji,
jakie są filary obsługi posprzedażowej,
jak skutecznie negocjować w sprzedaży,
jak radzić sobie z manipulacjami kupieckimi,
jak rozpoznawać blef i prawdziwe emocje kupca,
jak sprzedawać drożej, dzięki lepszemu prowadzeniu negocjacji,
jak właściwie dobierać styl negocjacyjny w zależności od kontekstu i typu klienta,
jak uniknąć sprzedawania wyłącznie ceną,
jak wykorzystywać w sprzedaży 30 najskuteczniejszych technik negocjacyjnych.
Zdobędziesz wiele korzyści, które przełożą się na natychmiastowy wzrost sprzedaży twojej lub twojego zespołu:
Od ponad 25 lat związany z profesjonalnym opowiadaniem i wystąpieniami – swoją przygodę rozpoczął w Radiu Fama Sochaczew, następnie pracował w Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice. Pod koniec 2001 roku dołączył do Radia ESKA, gdzie był dziennikarzem muzycznym, producentem, wydawcą programów, a potem zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego. Po blisko 18 latach przeszedł do Radia ZET, pełniąc funkcje Redaktora Naczelnego i Dyrektora Programowego.
Jest lektorem radiowym i telewizyjnym – jego głos słychać m.in. w programach Polsatu, Polsatu 2, TVN, TTV i innych. Założył Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA, ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka jako certyfikowany Trener Mentalny i został Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International.
Swoje bogate doświadczenie medialne wykorzystuje w treningu mentalnym, szkoleniach i warsztatach, pomagając budować efektywne zespoły i osiągać cele. W treningach grupowych i indywidualnych stawia na narzędzia budujące pewność siebie, ucząc technik koncentracji, uważności, prawa do porażki, zarządzania własną energią i sobą w czasie, pewności siebie przez mówienie, nawyku zwyciężania oraz storytellingu dla liderów i biznesu.
Z wykształcenia jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.
Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska, międzynarodowy akredytowany trener biznesu, dyplomowany coach, doświadczony menedżer i handlowiec. Współwłaściciel Centrum Biznesowych Inspiracji, autor licznych publikacji branżowych i autorskich szkoleń z coachingu, sprzedaży, wystąpień publicznych i zarządzania. Wykładowca akademicki, doradca i praktyk biznesu.
Posiada bogate doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży. Odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych, zarządzając zespołem około 500 osób. Jego zespoły regularnie zajmowały czołowe miejsca w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych. Jest prelegentem wielu konferencji o tematyce rozwojowej, menedżerskiej i sprzedażowej.
Występował na wydarzeniach obok takich ekspertów jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Prowadzi coachingi oraz szkolenia otwarte i zamknięte na wszystkich szczeblach zarządzania. Posiada liczne certyfikaty trenerskie i coachingowe, a wiedzę zdobywał m.in. na studiach podyplomowych na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”. Doświadczenie zawodowe wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz rozwijania kompetencji pracowników w różnych branżach, co przekłada się na wzrost ich skuteczności i wyników finansowych.
Współpracuje jako wykładowca z SWPS, Wyższą Szkołą Handlową w Radomiu, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji oraz projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.
Szkoleniowo i coachingowo współpracował z pracownikami takich firm jak Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski, Bakoma, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, PFRON, Ryłko, ZUS, PARP, Tauron, Orlen, IKEA Retail, Metro Warszawskie, Państwowe Porty Lotnicze i wielu innych.
Robert Kozak jest byłym Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem „Wiadomości” i „Teleexpressu” w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem „Biblii Dziennikarstwa” (Wydawnictwo ZNAK). Zasiada w radach nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.
2025© Brian Tracy International Sp. z o.o.