Uczestnicząc w kursie nabędziesz unikalne umiejętności praktyczne w zakresie efektywnego budowania silnej marki osobistej, które są kluczowym czynnikiem sukcesu w karierze zawodowej i biznesie. Pozwala to budować i wzmacniać zaufanie, utrzymywać dobre relacje i silne więzi z Klientami, Kontrahentami, Partnerami biznesowymi czy Współpracownikami. Kształtuje sposób percepcji marki jako wyjątkowej i oryginalnej, wpływając na budowanie renomy produktów czy usług firmy. Pozwala na wykreowanie własnego wizerunku unikatowego eksperta w wąskiej dziedzinie.
Dołącz do grupy uczestników kursu Master Class Personal Brand Academy i dowiedz się:
co składa się na wizerunek i dlaczego marka osobista jest tak ważna?
jak budować wizerunek profesjonalisty i osoby w pełni kompetentnej w swojej branży
jak budować swoją pewność siebie w kontekście budowania silnej marki osobistej?
jak wyznaczać cele rozwojowe dla swojej marki osobistej?
jakie znaczenie ma dress code i savoir-vivre w budowaniu silnej marki?
w jaki sposób tworzyć pozytywne relacje, zaufanie i własną wiarygodność?
jak skutecznie komunikować się, aby być dobrze zrozumianym w kontaktach wewnątrz i na zewnątrz organizacji?
jak posługiwać się językiem korzyści w kontekście swoich osiągnięć i wzmacniania swojej pozycji?
jak rozwijać się i inspirować od innych nie tracąc swojej autentyczności?
w jaki sposób skutecznie budować swoją markę w organizacji, w której pracujemy?
w jaki sposób budować strategię silnej marki osobistej?
jak budować swoją pewność siebie i zdecydowanie w kontaktach interpersonalnych wewnątrz i na zewnątrz swojej organizacji?
w jaki sposób dotrzeć do grupy docelowej i jaką przyjąć strategię komunikacji?
jak podnieść swoją efektywność biznesową i atrakcyjność na wysoce nasyconym rynku?
jak rozwijać i wykorzystać w pełni swój potencjał zawodowy, swoje mocne strony?
jak zbudować przewagę konkurencyjną na tle innych marek?
w jaki sposób skutecznie wykorzystywać media społecznościowe w kreowaniu silnej marki?(facebook / instagram / linkedin / twitter / youtube)
jakie są najczęściej popełniane błędy w budowaniu swojej marki osobistej w mediach społecznościowych?
jakie są strategie rozwiązywania sytuacji kryzysowych w trakcie budowania swojej silnej marki?
Od ponad 25 lat związany z profesjonalnym opowiadaniem i wystąpieniami – swoją przygodę rozpoczął w Radiu Fama Sochaczew, następnie pracował w Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice. Pod koniec 2001 roku dołączył do Radia ESKA, gdzie był dziennikarzem muzycznym, producentem, wydawcą programów, a potem zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego. Po blisko 18 latach przeszedł do Radia ZET, pełniąc funkcje Redaktora Naczelnego i Dyrektora Programowego.
Jest lektorem radiowym i telewizyjnym – jego głos słychać m.in. w programach Polsatu, Polsatu 2, TVN, TTV i innych. Założył Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA, ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka jako certyfikowany Trener Mentalny i został Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International.
Swoje bogate doświadczenie medialne wykorzystuje w treningu mentalnym, szkoleniach i warsztatach, pomagając budować efektywne zespoły i osiągać cele. W treningach grupowych i indywidualnych stawia na narzędzia budujące pewność siebie, ucząc technik koncentracji, uważności, prawa do porażki, zarządzania własną energią i sobą w czasie, pewności siebie przez mówienie, nawyku zwyciężania oraz storytellingu dla liderów i biznesu.
Z wykształcenia jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.
Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska, międzynarodowy akredytowany trener biznesu, dyplomowany coach, doświadczony menedżer i handlowiec. Współwłaściciel Centrum Biznesowych Inspiracji, autor licznych publikacji branżowych i autorskich szkoleń z coachingu, sprzedaży, wystąpień publicznych i zarządzania. Wykładowca akademicki, doradca i praktyk biznesu.
Posiada bogate doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży. Odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych, zarządzając zespołem około 500 osób. Jego zespoły regularnie zajmowały czołowe miejsca w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych. Jest prelegentem wielu konferencji o tematyce rozwojowej, menedżerskiej i sprzedażowej.
Występował na wydarzeniach obok takich ekspertów jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Prowadzi coachingi oraz szkolenia otwarte i zamknięte na wszystkich szczeblach zarządzania. Posiada liczne certyfikaty trenerskie i coachingowe, a wiedzę zdobywał m.in. na studiach podyplomowych na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”. Doświadczenie zawodowe wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz rozwijania kompetencji pracowników w różnych branżach, co przekłada się na wzrost ich skuteczności i wyników finansowych.
Współpracuje jako wykładowca z SWPS, Wyższą Szkołą Handlową w Radomiu, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji oraz projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.
Szkoleniowo i coachingowo współpracował z pracownikami takich firm jak Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski, Bakoma, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, PFRON, Ryłko, ZUS, PARP, Tauron, Orlen, IKEA Retail, Metro Warszawskie, Państwowe Porty Lotnicze i wielu innych.
2025© Brian Tracy International Sp. z o.o.