google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page

28-30/11, 12-14/12/2024

6 DNI

WARSZAWA

O SZKOLENIU

Kurs Masterr Class Sales Leaders Academy to ogromna dawka praktycznej wiedzy sprzedażowej, przekazana przez najlepszych trenerów biznesu. To najpełniejszy program rozwojowy dla sprzedaży w Polsce. Akademię prowadzą – międzynarodowi trenerzy i dyrektorzy merytoryczni Brian Tracy International Patrycja Korpacka Błaszczuk, Mariusz Błaszczuk, Marcin Sebastian Rogowski - autorytety w dziedzinie sprzedaży i negocjacji.


W czasie akademii dowiesz się:

  • jakie są cechy czołowych sprzedawców, 

  • jaka jest rola postaw w osiąganiu sukcesu,

  • jakie są twoje zasoby i predyspozycje w sprzedaży,

  • co determinuje twoje wyniki i efektywność,

  • czy samoakceptacja minimalizuje obawy wynikające z pracy w sprzedaży, 

  • jak wdrożyć siedem kroków do dobrej kondycji i sukcesu,

  • w jaki sposób wiedza, umiejętności oraz postawa są filarami rozwoju,

  • jakie są sposoby przeprowadzania analizy klienta,

  • jakie są sposoby poszukiwania nowych klientów,

  • jak można zmaksymalizować swój potencjał,

  • czy istnieje optymalny model sprzedaży,

  • jak odnieść cele organizacji do swoich celów sprzedażowych,

  • jakie są skuteczne sposoby prezentacji i autoprezentacji w sprzedaży,

  • na czym polega wiarygodność w sprzedaży - prezenter, doradca, mówca,

  • dlaczego relacje dla klienta są zwykle ważniejsze niż produkty i usługi,

  • dlaczego zażyłość z klientem jest kluczem do wysokiej przewidywalnej i wielokrotnej sprzedaży,

  • jak wygląda koncepcja przewagi nad konkurencją w sprzedaży, 

  • jakie są sposoby analizy doboru produktów oraz sposoby przeprowadzania analiz konkurencji rynku,

  • jak ważne jest poszukiwanie informacji o kliencie i określenie jego potrzeb oraz wartości,

  • na czym polega konstruowanie strategii sprzedaży,

  • jakie są typy klientów, 

  • jakie są klienckie procesy decyzyjne,

  • jaka jest rola wartości w procesie realizacji celów sprzedaży,

  • jak ważna jest sztuka zadawania pytań i słuchania w sprzedaży,

  • jak ważna jest relacja w sprzedaży, 

  • jaki jest mój osobisty styl prezentacji sprzedażowej, 

  • jakie są sposoby finalizowania sprzedaży,

  • jakie są najskuteczniejsze techniki przy finalizowaniu transakcji,

  • jakie są filary obsługi posprzedażowej, 

  • jak skutecznie negocjować w sprzedaży

  • jak radzić sobie z manipulacjami kupieckimi 

  • jak rozpoznawać blef i prawdziwe emocje kupca 

  • jak sprzedawać drożej, dzięki lepszemu prowadzeniu negocjacji 

  • jak właściwie dobierać styl negocjacyjny w zależności od kontekstu i typu klienta

  • jak uniknąć sprzedawania wyłącznie ceną 

  • jak wykorzystywać w sprzedaży 30 najskuteczniejszych technik negocjacyjnych

Decydując się na udział w tej najbardziej kompleksowej i praktycznej akademii, zdobędziesz wiele korzyści, które przełożą się na natychmiastowy wzrost sprzedaży twojej lub twojego zespołu:


  • ZYSKASZ najpełniejszą i najnowszą wiedzę z obszaru sprzedaży i zarządzania sprzedażą – niezawodne techniki i praktyki asów sprzedaży.

  • OTRZYMASZ możliwość praktycznego, warsztatowego przećwiczenia zdobytych umiejętności w trakcie sześciu intensywnych dni Akademii.

  • STANIESZ SIĘ POSIADACZEM MIĘDZYNARODOWEGO CERTYFIKATU BTI w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, wraz z suplementem.

  • UMIEŚCIMY notkę bio wraz ze zdjęciem o ukończeniu Akademii w World Business Class Magazine ORAZ NA STRONIE WWW.BRIANTRACY.PL

  • ZYSKASZ dogłębną analizę własnego profilu osobowościowego, zasobów i deficytów dzięki profesjonalnym testom.

  • BĘDZIESZ MIAŁ PRAWO DO UCZESTNICTWA w atrakcyjnych warsztatach doszkalających dla managerów, coachów i trenerów ze zniżką partnerską 30%.

  • OTRZYMASZ MOŻLIWOŚĆ PUBLIKACJI AUTORSKICH ARTYKUŁÓW i promowania własnej marki na zaprzyjaźnionych portalach internetowych.

  • BĘDZIESZ MIAŁ MOŻLIWOŚĆ NAWIĄZANIA CIEKAWYCH KONTAKTÓW i poleceń w środowisku szkoleniowym.

  • ZYSKASZ MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU SWOJEJ KARIERY przy wykorzystaniu kanałów promocyjnych BTI – publikacje w mediach społecznościowych.

  • OTRZYMASZ PODRĘCZNIK SPRZEDAŻY BTI oraz PLATYNOWĄ KOLEKCJĘ audiobooków Briana Tracy z obszaru sprzedaży i zarządzania sprzedażą.



PROWADZĄCY

PATRYCJA KORPACKA-BŁASZCZUK

DYREKTOR MERYTORYCZNA BRIAN TRACY INTERNATIONAL


 

Dyrektor merytoryczna Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu.


Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej. Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G.


Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.


Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.


 
MICHAŁ CELEDA

DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL


 

Swoją przygodę z profesjonalnym opowiadaniem, mówieniem do mikrofonu zacząłem ponad 25 lat temu w Radiu Fama Sochaczew (moim rodzinnym mieście). Później przyszedł czas na Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice, a pod koniec 2001 roku zacząłem pracę w Radiu ESKA. Przez lata byłem dziennikarzem muzycznym, producentem i wydawcą programów radiowych, by następnie zostać zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego Radia Eska. Po blisko 18. latach pracy w Radiu Eska przeszedłem do Radia ZET, w którym pracowałem jako Redaktor Naczelny i Dyrektor Programowy. Jestem również lektorem radiowym i telewizyjnym, a mój głos możesz usłyszeć m.in.: w popularnych programach stacji telewizyjnych takich jak Polsat, Polsat 2, TVN, TTV i wielu innych. Nazywam się Michał Celeda, a moja praca to moja pasja. Dlatego też, dawno temu postawiłem na rozwój osobisty i założyłem Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA. Z powodzeniem ukończyłem Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka i zostałem certyfikowanym Trenerem Mentalnym. Jestem również Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International. Moje doświadczenie zawodowe, zdobyte dzięki pracy w mediach i zajmowanym stanowiskom, wykorzystuję w Treningu Mentalnym, a także w autorskich szkoleniach i warsztatach. Pomagam budować i rozwijać sprawne zespoły, które nie boją się wyzwań, a przede wszystkim osiągają własne cele. Zarówno w procesach grupowych jak i w indywidualnym treningu mentalnym stawiam na narzędzia budujące Pewność Siebie. By sprostać naszym codziennym zadaniom w pracy, w domu, a także by osiągać wyznaczane przez nas samych cele uczę technik Koncentracji, Uważności, Prawa Do Porażki, Zarządzania Własną Energią i Sobą W Czasie, Pewności Siebie Przez Mówienie, Nawyku Zwyciężania, Storytellingu dla Liderów, Storytellingu dla Biznesu.


Z wykształcenia jestem Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International, Trenerem Mentalnym ( Akademia Trenerów Mentalnych Jakub B.Bączek); Dziennikarzem - Absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.


 
MARIUSZ BŁASZCZUK

DYREKTOR MERYTORYCZNY BRIAN TRACY INTERNATIONAL


 

Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska. Międzynarodowy, akredytowany trener biznesu, dyplomowany coach, doświadczony handlowiec i menedżer. Współwłaściciel firmy szkoleniowej Centrum Biznesowych Inspiracji. Autor wielu publikacji branżowych i twórca licznych autorskich szkoleń z coachingu, sprzedaży, wystąpień publicznych i zarządzania. Wykładowca uczelni wyższych, doradca i praktyk biznesu.


Posiada bogate doświadczenie biznesowe w pracy w międzynarodowych korporacjach. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił pełniąc funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży (Detalicznej oraz Premium). Będąc na stanowisku Regionalnego Menedżera Sprzedaży odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów). Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował TOP-owe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych.


Występował na wydarzeniach i konferencjach m.in. z takimi osobami jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingów oraz szkoleń otwartych i zamkniętych na wszystkich szczeblach zarządzania.


Posiada liczne dyplomy i certyfikaty trenerskie oraz coachingowe. Praktyczne i teoretyczne umiejętności, które zdobył na licznych kursach i studiach podyplomowych m.in. na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”, oraz doświadczenie zawodowe, które posiada, obecnie wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz do kształtowania i rozwoju pracowników z różnorodnych branż. Przekłada się to na ich skuteczność w działaniu i wzrost wyników finansowych.


Jest wykładowcą-współpracującym w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS), Wyższej Szkoły Handlowej w Radomiu, Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji, a także współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.


Szkoleniowo lub coachingowo współpracował m. in. z pracownikami takich firm jak: Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, BZWBK Leasing, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski (NBP), Bakoma, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group, Polska, PLAY, PFRON, Ryłko, ZUS, PARP, Tauron, Państwowe Porty Lotnicze, Metro Warszawskie, Orlen, IKEA Retail i wieloma innymi.


 
ROBERT KOZAK

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL


 

Robert Kozak jest byłym Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem „Wiadomości” i „Teleexpressu” w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certyfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem „Biblii Dziennikarstwa” (Wydawnictwo ZNAK). Zasiada w radach nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.


 

MODUŁ I : KWALIFIKACJE HANDLOWCA W NOWEJ ERZE BIZNESU


PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • Moje zasoby i predyspozycje w sprzedaży.

  • Siedem kroków do dobrej kondycji i sukcesu.

  • Maksymalizowanie swojego potencjału.

  • Czego nam potrzeba, by realizować cele sprzedażowe?

  • Kształtowanie świadomości celów - filar autorozwoju.

  • Cele organizacji – cele sprzedaży – moje cele.

  • Najważniejsze zasady profesjonalnej sprzedaży.

  • Handlowiec w XXI wieku – o czym powinien pamiętać.

  • Bazowe elementy procesu sprzedażowego.

  • Waga relacji w sprzedaży.

  • Rodzaje klientów i ich proces decyzyjności.


 

MODUŁ II: STRATEGIA W SPRZEDAŻY


PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • Rola sprzedaży a pozycja firmy na rynku.

  • Nowy model sprzedaży.

  • Koncepcja przewagi nad konkurencją.

  • Analiza klienta.

  • Analiza rynku i konkurencji.

  • Poszukiwanie informacji o kliencie – określenie jego potrzeb i wartości.

  • Psychologiczny profil klienta.

  • Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube itd. – jak je wykorzystać, by osiągać więcej?


 

MODUŁ III: SPRZEDAŻ VS DZISIEJSZE RALIA RYNKOWE


PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • Pytania – klucz do efektywnej sprzedaży.

  • Rodzaje pytań możliwych do zastosowania w procesie sprzedaży.

  • Metody prowadzenia rozmowy handlowej poprzez zadawanie pytań.

  • Język korzyści w sprzedaży – czy wciąż aktualny?.

  • Od potrzeb do rozwiązań.

  • Skuteczna prezentacja.

  • Metody przedstawiania argumentów.

  • Wykorzystywanie informacji zebranych na etapie badania potrzeb do prezentacji produktu.

 

MODUŁ IV: AUTOPREZENTACJA A FILARY SUKCESU W SPRZEDAŻY


PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • Wiarygodny mówca w sprzedaży.

  • Jak czytanie mowy ciała wpływa na sukces sprzedaży?

  • Niuanse komunikacji niewerbalnej: kontakt wzrokowy, postawa,

  • gestykulacja, dystans interpersonalny, mimika, naturalność uśmiechu.

  • Pierwsze i ostatnie wrażenie.

  • Moja prezentacja sprzedażowa – feedback indywidualny.

  • Sprzedażowa gra słów, czyli werbalne techniki wpływu w procesie rozmowy z klientem.

  • Usuwanie słów obniżających autorytet i wagę wypowiedzi.

 

MODUŁ V: NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY 


PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • Negocjacje a skuteczność handlowca XXI w.

  • Co nas ogranicza i utrudnia prowadzenie skutecznych negocjacji?

  • Rodzaje i style negocjacyjne.

  • Najbardziej skuteczne techniki.

  • Kiedy powiedzieć STOP w negocjacjach cenowych.

  • Jak radzić sobie z irytacją i stresem podczas rozmów negocjacyjnych?

  • Wymagający partner negocjacji – jak z nim postępować?

  • Trudne momenty podczas finalizacji rozmów negocjacyjnych.

 

MODUŁ VI: ROLA PREWENCJI A OBIEKCJE KLIENTÓW


PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • Co klientów blokuje najbardziej przed dokonaniem zakupu właśnie u nas? 

  • Rodzaje obiekcji sprzedażowych.

  • Metody przeciwdziałania obiekcjom klientów. 

  • Sposoby radzenia sobie z krytyką ze strony klientów.

  • Perspektywa klienta – jak ją zrozumieć.

  • Szczepionka sprzedażowa.

  • Skuteczne techniki zamknięcia sprzedaży.

  • Nie pozwól klientowi „uciec…”


 

PROGRAM
korzyści_trybiki_ikonka_edited.png
DODATKOWE INFORMACJE

  • Kurs trwa 6 dni - 48 godzin stacjonarnego szkolenia.

  • Szkolenia odbywa się w prestiżowym centrum szkoleniowym w Warszawie.

  • W czasie trwania całego kursu uczestnikom zapewniamy całodzienne przerwy kawowe oraz lunch.

  • Uczestnik otrzymuje materiały dydaktyczne - ponad 100 stron praktycznych technik z zakresu sprzedaży i negocjacji oraz pakiet materiałów dydaktycznych Briana Tracy w wersji audio

  • Po ukończeniu kursu, uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat lidera sprzedaży

  • Inwestycja w kurs to: 14.900 zł netto

  • Wielkość grupy szkoleniowej: maksymalnie 12 osób



korzyści_zarówka_ikonka.png
bottom of page