HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

WIELCY LIDERZY NIE WYKORZYSTUJĄ LUDZI PO TO,

ABY SAMI MOGLI WYGRYWAĆ. PRZEWODZĄ LUDZIOM,

ABY ODNOSIĆ WSPÓLNE ZWYCIĘSTWA.

 

- John C. Maxwell -

PRZYWÓDZTWO

Wyzwanie: pieniądze już nie są motywatorem, i co dalej? Wyzwanie: nie mamy pieniędzy dla pracowników, dla których pieniądze są jeszcze motywatorem, i co dalej? Na takie i podobne pytania odpowiemy podczas szkolenia.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Z ELEMENTAMI MOTYWOWANIA

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 1-dniowe

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

 

O SZKOLENIU

 

Celem spotkania jest zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy i technik z zakresu automotywacji i wywierania wpływu na najważniejszą osobę w Twoim życiu – na siebie samego. Zaprezentowane zostaną techniki automotywacji stosowane przez wybitnych sportowców, Prezesów, oraz tych, którzy wydawać by się mogło „mają wszystko”. 
Celem jest zaprezentowanie skutków i efektów, jakie niosą za sobą określone przekonania pracowników firmy na ich wewnętrzną motywację. Specjaliści dostaną zestaw skutecznych narzędzi, z zakresu psychologii poznawczej i emocji i motywacji, służących wpływaniu na samego siebie. Cel osiągniemy poprzez ćwiczenia i analizowanie własnych doświadczeń biznesowych.
Dodatkowo, dzięki narzędziom do zmiany postaw i wzbudzania wewnętrznej motywacji, uczestnicy będą wiedzieć, w jaki sposób zmieniać własne przekonania, które oddalają ich od efektywnej i satysfakcjonującej pracy. Nauczą się sami w subtelny sposób zmieniać przekonania innych pracowników, tak aby cele firmy, były jeszcze szybciej i efektywniej realizowane.

PROGRAM SZKOLENIA

  • Drugi klucz do Twojej wewnętrznej motywacji: 2. Stan emocjonalny. Techniki wzbudzania pożądanego stanu emocjonalnego. Znasz fragment piosenki: „Pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko”. Banalny? Wspólnie odkryjemy ile siły tkwi w nastawieniu do drugiego człowieka, sytuacji, wyzwania, które przed Tobą oraz ile magii i siły posiadają kolory!

  • Przegląd najczęstszych ograniczających przekonań występujących u ludzi:
    - Efekt „Zwierciadła” – lustrzanego odbicia.
    - Efekt „Podwójnych norm”;
    - Efekt „Źdźbła i belki”;
    - Efekt „Biegunowego myślenia”.

  • Trzeci klucz do Twojej wewnętrznej motywacji: 3. Działanie. Techniki wyłapywania MOMENTÓW ZMIANY/POTENCJALNOŚCI. Przypadek, zbieg okoliczności, przeznaczenie… Coś dzieje się w Twoim życiu, coś dziwnego, niespotykanego i nie wiesz jak to zinterpretować? Czas najwyższy wziąć odpowiedzialność za własne życie we własne ręce i zobaczyć, co z tego wyniknie. Choćby na jakiś czas…

  • „Przeramowanie znaczenia” i „przeramowanie kontekstu” - techniki służące znajdowaniu nowych znaczeń dla utrwalonych ograniczających przekonań na temat pracy i roli jaką „gram” w korporacji

  • Czwarty klucz do wzbudzenia motywacji: Planowanie przyszłości. Ustalanie CELÓW (SPECIFY). Wizualizacja przyszłości na LINII CZASU i ustalenie celów na bliższą i dalszą przyszłość…

  • W jaki sposób wpływać na samego siebie tak, aby w trudnych i wymagających sytuacjach z łatwością wzbudzać u siebie poczucie pewności siebie i wewnętrznej motywacji. 

  • Technika „Submodalności” czyli zastanów się sam, nad tym dlaczego w pewnych sytuacjach tracisz pewność siebie. 

  • Technika „Asocjacja – Dysocjacja”, czyli spójrz siebie z bardzo dużego dystansu, znajdź i zmień te wszystkie zachowania, które wywołują u Ciebie poczucie niepewności.

  • Technika „W Czasie – Przez Czas”, czyli wyobraź sobie, najgorszą z najgorszych sytuacji w jakich możesz być i zacznijmy zmieniać to wyobrażenie, które tkwi tylko i wyłącznie w Twojej głowie.

  • Koncepcja Poziomów Logicznych, określają i wyjaśniająca: „Jak i dlaczego ludzie tworzą ograniczające ich przekonania”, wg Georga Batesona i jej zastosowanie do określenia roli, zadań, obowiązków, postaw i przekonań skutecznego pracownika

  • Twoja: Przyszłość. Przeszłość. Teraźniejszość. 
    Pierwszy klucz do wzbudzania wewnętrznej motywacji, to: 1. Stan umysłu. Umiejętność bycia „TU I TERAZ”, czyli kilka prostych technik, jak nauczyć się dostrzegać i interpretować rzeczy, zjawiska, sytuacje, pojawiających się ni stąd ni zowąd ludzi, na Twojej drodze zwanej życiem. Czy aby na pewno pojawia się to wszystko „przypadkiem”?

  • Cztery klucze niezbędne do wzbudzenia motywacji i realizacji celów: 1. Stan umysłu, 
    2. Stan emocjonalny, 3. Działanie, 4. Cele. 

  • „Czas jest złudzeniem” – tak twierdził Albert Einstein. Przyjrzyjmy się, więc temu złudzeniu i ustalimy jak Twoje zachowania, myśli, emocje, wpływają na kształt rzeczywistości, która dopiero przed Tobą. W tym momencie zapoznamy się z „Czarnoksiężnikiem z OZ”, czyli odkryjemy filtr percepcji „Ognisko Zainteresowań”, który ukształtował się w naszym umyśle około 3 roku życia, stając się nawykiem naszego umysłu i sprawdzimy jak wpływa on na nasze wybory, których dokonujemy w dorosłym życiu i w jaki sposób wpływa na naszą motywację

  • Zarządzanie zespołem w kontekście motywowania pozafinansowego

  • Przegląd modeli programów motywacji pozafinansowej stosowanych przez największe korporacje w kraju.

  • Motywacja indywidualna na przykładzie programu motywacji miesięcznej „Atena”

  • Motywacja zespołowa roczna i półroczna na przykładzie programu „Afrodyta”

  • Motywacja roczna w kategoriach: Lider, Współpracownik, Przyjaciel Klienta, Innowator na przykładzie programu „Tytan”.

  • Systemowe podejście do zarządzania szkoleniami na przykładzie programu „Helios”

  • Motywacja zespołowa, czyli co się na nią składa i od kogo zależy;

  • Efektywność pracy zespołu w przypadku spadku motywacji;
    WORK – SHOP – Studium przypadku – „Co motywuje i demotywuje pracowników?”

 

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube