HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Jednym z największych wyzwań w sprzedaży jest pozyskanie nowych leadów (prospektów), aby zasilić lejek sprzedaży.

Warsztat ma za główny cel odpowiedzieć na pytania; jak to zrobić?, jak maksymalizować naszą skuteczność w pozyskaniu nowych potencjalnych klientów i w ten sposób zapewnić lepsze wyniki sprzedażowe teraz i w przyszłości?

​Program obejmuje najlepsze sposoby pozyskiwania, w tym, jak ustawić spotkania za pomocą telefonu, e-mail, taktyk online i social media oraz innych dostępnych metod.

SALES PROSPECTING

METODY POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW NA RYNKU B2B

Trener: Mauricio Vatgas

Miejsce: Warszawa

szkolenie 1-dniowe

CENNIK

 

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

 

NAUCZYSZ SIĘ

  • Opracować przekonującą propozycję wartości i powody, aby decydenci przyjęli zaproszenie na spotkanie

  • Dostarczyć propozycję wartości przez telefon, e-mail i inne metody, aby doprowadzić do spotkania.

  • Współpracować z gatekeeperami

  • Poszukać w istniejących bazach kontaktów i sieciach networkingowych, aby wygenerować więcej potencjalnych klientów.

  • Zbudować wiarygodność, zaufanie i relację z potencjalnymi klientami na wczesnym etapie procesu sprzedaży.

.

EFEKTY SZKOLENIOWE

Nauczysz się:

  • Jak przebić się do trudno dostępnych menedżerów

  • Zainspirować kupujących do rozważenia zakupu od ciebie, w krótkim okresie

  • Tworzyć nowe relacje, które przyniosą korzyści biznesowe w dłuższej perspektywie czasowej.

  • Przezwyciężyć niechęć do prospektowania

  • Rozwijać twój przekaz handlowy, aby był słyszalny

  • Tworzyć osobiste kampanie, aby wejść do ważnych organizacji

  • Ustawiać spotkania w trakcie trwania konferencji

  • Pozycjonować siebie jako cenny zasób dla własnych klientów.

  • Maksymalizować czas poszukiwań i działania na rynku.

PROGRAM SZKOLENIA

PODSTAWY PROSPECTINGU

  • Znaleźć właściwych klientów.

  • Segmentacja rynku.

  • Zdefiniowanie grupy docelowej

  • Kryteria określające klienta – cechy klienta

  • Stworzenie opisu klienta docelowego

  • Jak przedstawić twoją firmę.

  • Korzystać ze zdarzeń kluczowych, aby silnie uwidocznić naszą firmę.

  • Gromadzić informacje i sprawdzić prospekt przed spotkanie.

  • Internet jako narzędzie pozyskiwania nowych klientów.

  • Poznawanie tajników wyszukiwania telefonicznego, e-mailowego, pocztowego i w mediach społecznościowych.

  • Zarządzanie swoją reputacją i marką online.

  • Możliwości internetu w procesie pozyskiwaniu wiedzy na temat trendów rynkowych i zachowań klientów.

  • Zarządzaj swoim czasem i dniem, aby jak najlepiej wykorzystać swoje wysiłki w zakresie poszukiwań potencjalnych klientów.

  • Networking – co to takiego i jakimi prawami się rządzi?

  • Cechy networkingu

  • Czym nie jest networking

  • E-networking – budowanie kontaktów w sieci.

  • Jakie korzyści z networking.

  • Tracenie szans pozyskania klienta. Marnowanie szans na sprzedaż

STRATEGIA PROSPECTINGU

  • Skupienie się na właściwych klientach i targetach.

  • Opracowanie strategii przekazywania wartości podczas spotkania.

  • Budowa planów penetracji i strategii kontaktów, aby pozyskać ważnych klientów

  • Personalizacja oferty produktowej/usługowej

  • Dopasowanie kanałów promocyjnych

  • Wybór języka i stylu komunikacji

  • Jak powinna wyglądać obsługa klienta

  • Właściwy dobór kanałów dystrybucji

  • Budowa Lejka sprzedażowego

  • Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy

  • Budowanie własnej bazy klientów

  • Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych.

REALIZACJA PROSPECTINGU

  • Współpraca z gatekeeperami w celu wygenerowania spotkań z osobami decydującymi w firmie klienta.

  • Personalizowanie komunikatów dla klientów.

  • Angażowanie utraconych lub nieaktywnych klientów za pomocą technik "reverse direction".

  • Otwieranie rozmów ciekawych i intrygujących dla klientów, skłaniających ich do zaaranżowania spotkania.

POKONYWANIE WYZWAŃ ZWIĄZANYCH Z PROSPECTINGIEM

  • Jak eliminować odkładanie na później.

  • Jak samo-motywować się do działania.

  • Znalezienie czasu na prospecting w obliczu zakłóceń otoczenia.

  • Wykorzystanie spotkań nie-prezentacyjnych na twoją korzyść

  • Przezwyciężanie nerwów, niechęci do telefonowania i bezczynności.

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube