
POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.
OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ
JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ
NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI
DO SUKCESÓW.
- Brian Tracy -


Jednym z największych wyzwań w sprzedaży jest pozyskanie nowych leadów (prospektów), aby zasilić lejek sprzedaży.
Warsztat ma za główny cel odpowiedzieć na pytania; jak to zrobić?, jak maksymalizować naszą skuteczność w pozyskaniu nowych potencjalnych klientów i w ten sposób zapewnić lepsze wyniki sprzedażowe teraz i w przyszłości?
Program obejmuje najlepsze sposoby pozyskiwania, w tym, jak ustawić spotkania za pomocą telefonu, e-mail, taktyk online i social media oraz innych dostępnych metod.
SALES PROSPECTING
METODY POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW NA RYNKU B2B
Trener: Mauricio Vatgas

Miejsce: Warszawa
szkolenie 1-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

NAUCZYSZ SIĘ
-
Opracować przekonującą propozycję wartości i powody, aby decydenci przyjęli zaproszenie na spotkanie
-
Dostarczyć propozycję wartości przez telefon, e-mail i inne metody, aby doprowadzić do spotkania.
-
Współpracować z gatekeeperami
-
Poszukać w istniejących bazach kontaktów i sieciach networkingowych, aby wygenerować więcej potencjalnych klientów.
-
Zbudować wiarygodność, zaufanie i relację z potencjalnymi klientami na wczesnym etapie procesu sprzedaży.
.

EFEKTY SZKOLENIOWE
Nauczysz się:
-
Jak przebić się do trudno dostępnych menedżerów
-
Zainspirować kupujących do rozważenia zakupu od ciebie, w krótkim okresie
-
Tworzyć nowe relacje, które przyniosą korzyści biznesowe w dłuższej perspektywie czasowej.
-
Przezwyciężyć niechęć do prospektowania
-
Rozwijać twój przekaz handlowy, aby był słyszalny
-
Tworzyć osobiste kampanie, aby wejść do ważnych organizacji
-
Ustawiać spotkania w trakcie trwania konferencji
-
Pozycjonować siebie jako cenny zasób dla własnych klientów.
-
Maksymalizować czas poszukiwań i działania na rynku.
PROGRAM SZKOLENIA

PODSTAWY PROSPECTINGU
-
Znaleźć właściwych klientów.
-
Segmentacja rynku.
-
Zdefiniowanie grupy docelowej
-
Kryteria określające klienta – cechy klienta
-
Stworzenie opisu klienta docelowego
-
Jak przedstawić twoją firmę.
-
Korzystać ze zdarzeń kluczowych, aby silnie uwidocznić naszą firmę.
-
Gromadzić informacje i sprawdzić prospekt przed spotkanie.
-
Internet jako narzędzie pozyskiwania nowych klientów.
-
Poznawanie tajników wyszukiwania telefonicznego, e-mailowego, pocztowego i w mediach społecznościowych.
-
Zarządzanie swoją reputacją i marką online.
-
Możliwości internetu w procesie pozyskiwaniu wiedzy na temat trendów rynkowych i zachowań klientów.
-
Zarządzaj swoim czasem i dniem, aby jak najlepiej wykorzystać swoje wysiłki w zakresie poszukiwań potencjalnych klientów.
-
Networking – co to takiego i jakimi prawami się rządzi?
-
Cechy networkingu
-
Czym nie jest networking
-
E-networking – budowanie kontaktów w sieci.
-
Jakie korzyści z networking.
-
Tracenie szans pozyskania klienta. Marnowanie szans na sprzedaż

STRATEGIA PROSPECTINGU
-
Skupienie się na właściwych klientach i targetach.
-
Opracowanie strategii przekazywania wartości podczas spotkania.
-
Budowa planów penetracji i strategii kontaktów, aby pozyskać ważnych klientów
-
Personalizacja oferty produktowej/usługowej
-
Dopasowanie kanałów promocyjnych
-
Wybór języka i stylu komunikacji
-
Jak powinna wyglądać obsługa klienta
-
Właściwy dobór kanałów dystrybucji
-
Budowa Lejka sprzedażowego
-
Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy
-
Budowanie własnej bazy klientów
-
Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych.

REALIZACJA PROSPECTINGU
-
Współpraca z gatekeeperami w celu wygenerowania spotkań z osobami decydującymi w firmie klienta.
-
Personalizowanie komunikatów dla klientów.
-
Angażowanie utraconych lub nieaktywnych klientów za pomocą technik "reverse direction".
-
Otwieranie rozmów ciekawych i intrygujących dla klientów, skłaniających ich do zaaranżowania spotkania.

POKONYWANIE WYZWAŃ ZWIĄZANYCH Z PROSPECTINGIEM
-
Jak eliminować odkładanie na później.
-
Jak samo-motywować się do działania.
-
Znalezienie czasu na prospecting w obliczu zakłóceń otoczenia.
-
Wykorzystanie spotkań nie-prezentacyjnych na twoją korzyść
-
Przezwyciężanie nerwów, niechęci do telefonowania i bezczynności.
KONTAKT
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI