top of page

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Jednym z największych wyzwań w sprzedaży jest pozyskanie nowych leadów (prospektów), aby zasilić lejek sprzedaży.

Warsztat ma za główny cel odpowiedzieć na pytania; jak to zrobić?, jak maksymalizować naszą skuteczność w pozyskaniu nowych potencjalnych klientów i w ten sposób zapewnić lepsze wyniki sprzedażowe teraz i w przyszłości?

​Program obejmuje najlepsze sposoby pozyskiwania, w tym, jak ustawić spotkania za pomocą telefonu, e-mail, taktyk online i social media oraz innych dostępnych metod.

SALES PROSPECTING

METODY POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW NA RYNKU B2B

Trener: Mauricio Vatgas

Miejsce: Warszawa

szkolenie 1-dniowe

Fotolia_171146884_Subscription_Monthly_M.jpg

CENNIK

cennik

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

O SZKOLENIU

o szkoleniu

NAUCZYSZ SIĘ

  • Opracować przekonującą propozycję wartości i powody, aby decydenci przyjęli zaproszenie na spotkanie

  • Dostarczyć propozycję wartości przez telefon, e-mail i inne metody, aby doprowadzić do spotkania.

  • Współpracować z gatekeeperami

  • Poszukać w istniejących bazach kontaktów i sieciach networkingowych, aby wygenerować więcej potencjalnych klientów.

  • Zbudować wiarygodność, zaufanie i relację z potencjalnymi klientami na wczesnym etapie procesu sprzedaży.

.

EFEKTY SZKOLENIOWE

Nauczysz się:

  • Jak przebić się do trudno dostępnych menedżerów

  • Zainspirować kupujących do rozważenia zakupu od ciebie, w krótkim okresie

  • Tworzyć nowe relacje, które przyniosą korzyści biznesowe w dłuższej perspektywie czasowej.

  • Przezwyciężyć niechęć do prospektowania

  • Rozwijać twój przekaz handlowy, aby był słyszalny

  • Tworzyć osobiste kampanie, aby wejść do ważnych organizacji

  • Ustawiać spotkania w trakcie trwania konferencji

  • Pozycjonować siebie jako cenny zasób dla własnych klientów.

  • Maksymalizować czas poszukiwań i działania na rynku.

PROGRAM SZKOLENIA

PODSTAWY PROSPECTINGU

  • Znaleźć właściwych klientów.

  • Segmentacja rynku.

  • Zdefiniowanie grupy docelowej

  • Kryteria określające klienta – cechy klienta

  • Stworzenie opisu klienta docelowego

  • Jak przedstawić twoją firmę.

  • Korzystać ze zdarzeń kluczowych, aby silnie uwidocznić naszą firmę.

  • Gromadzić informacje i sprawdzić prospekt przed spotkanie.

  • Internet jako narzędzie pozyskiwania nowych klientów.

  • Poznawanie tajników wyszukiwania telefonicznego, e-mailowego, pocztowego i w mediach społecznościowych.

  • Zarządzanie swoją reputacją i marką online.

  • Możliwości internetu w procesie pozyskiwaniu wiedzy na temat trendów rynkowych i zachowań klientów.

  • Zarządzaj swoim czasem i dniem, aby jak najlepiej wykorzystać swoje wysiłki w zakresie poszukiwań potencjalnych klientów.

  • Networking – co to takiego i jakimi prawami się rządzi?

  • Cechy networkingu

  • Czym nie jest networking

  • E-networking – budowanie kontaktów w sieci.

  • Jakie korzyści z networking.

  • Tracenie szans pozyskania klienta. Marnowanie szans na sprzedaż

STRATEGIA PROSPECTINGU

  • Skupienie się na właściwych klientach i targetach.

  • Opracowanie strategii przekazywania wartości podczas spotkania.

  • Budowa planów penetracji i strategii kontaktów, aby pozyskać ważnych klientów

  • Personalizacja oferty produktowej/usługowej

  • Dopasowanie kanałów promocyjnych

  • Wybór języka i stylu komunikacji

  • Jak powinna wyglądać obsługa klienta

  • Właściwy dobór kanałów dystrybucji

  • Budowa Lejka sprzedażowego

  • Kryteria sukcesu w sprzedaży, czyli analiza wyników własnej pracy

  • Budowanie własnej bazy klientów

  • Odzyskiwanie klientów biernych – sposoby odnawiania relacji handlowych.

REALIZACJA PROSPECTINGU

  • Współpraca z gatekeeperami w celu wygenerowania spotkań z osobami decydującymi w firmie klienta.

  • Personalizowanie komunikatów dla klientów.

  • Angażowanie utraconych lub nieaktywnych klientów za pomocą technik "reverse direction".

  • Otwieranie rozmów ciekawych i intrygujących dla klientów, skłaniających ich do zaaranżowania spotkania.

POKONYWANIE WYZWAŃ ZWIĄZANYCH Z PROSPECTINGIEM

  • Jak eliminować odkładanie na później.

  • Jak samo-motywować się do działania.

  • Znalezienie czasu na prospecting w obliczu zakłóceń otoczenia.

  • Wykorzystanie spotkań nie-prezentacyjnych na twoją korzyść

  • Przezwyciężanie nerwów, niechęci do telefonowania i bezczynności.

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

bottom of page