google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 
Dwóch mężczyzn drżenie rąk

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

ikonka_negocjacje.png

NEGOCJACJE

  • Jak rozpoznać blef, manipulacje i jak się przed nimi bronić?

  • Jak, dzięki technikom negocjacyjnym, znacząco poprawić wyniki?

  • Jak radzić sobie z presją, agresją i trudnymi emocjami w negocjacjach?

TWARDE NEGOCJACJE

Trener: Marcin S. Rogowski

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

lwice
 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

 

O SZKOLENIU

Program warsztatów kładzie nacisk na umiejętność stosowania i radzenia sobie z twardym stylem negocjowania. Warsztaty te cieszą się od kilku lat niesłabnącym powodzeniem wśród kupców, sprzedawców, managerów  dużych, międzynarodowych korporacji oraz przedsiębiorców. Każdego roku, w  kilkunastu edycjach bierze udział kilkuset uczestników, którzy niezmiennie  zwracają  uwagę na użyteczność przedstawianych technik. Zastosowanie zaledwie kilku z nich skutkuje odzyskaniem inwestycji w szkolenie w przeciągu kilku dni. Do najważniejszych obszarów szkolenia należy nauka umiejętności właściwego przygotowania i przeprowadzenia strategii negocjacyjnej przy zastosowaniu  zaawansowanych taktyk negocjacyjnych. 

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

  • Wzrost zysków i ograniczenie kosztów dzięki lepszemu wynikowi negocjacji

  • Wzmocnienie profesjonalnego wizerunku i pozycji firmy  wobec partnerów biznesowych

  • Zmniejszenie stresu i większa satysfakcja osób prowadzących negocjacje

 

  • Wzrost efektywności w obszarze współpracy z kluczowymi partnerami

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Poznanie kluczowych cech i zachowań dobrego negocjatora

  • Wzmocnienie pewności siebie w obszarze negocjacji
     

  • Zrozumienie przyczyn trudnych emocji i nauka radzenia sobie z nimi
     

  • Nauka przygotowania negocjacji w oparciu metody Rogera Dawsona
     

  • Nauka zarządzania kontekstem negocjacji – czasem i przestrzenią
     

  • Nauka wywierania wpływu poprzez reguły i taktyki negocjacyjne
     

  • Poznanie pięciu stylów negocjacyjnych i diagnoza własnych preferencji 
     

  • Nauka efektywnego przeprowadzania rozmów negocjacyjnych
     

  • Nauka rozpoznawania blefu i manipulacji
     

  • Nauka czytania i kontrolowania mowy ciała
     

  • Przygotowanie skutecznych strategii na najbliższe negocjacje

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

WPROWADZENIE

  • Prezentacja metody i trenera

  • Program i cele indywidualne

  • Autoanaliza kompetencji, pretest

ROLA, CECHY I ZACHOWANIA NEGOCJATORA

  • Ćwiczenie wprowadzające

  • Prawa negocjatora

  • Kontekst twardych negocjacji wg Jima Campa

  • Zasady przygotowania negocjacji Batna, Watna, Zopa

  • Ćwiczenie przygotowania negocjacji

 

KONTEKST NEGOCJACJI

  • Case study „COMPLAIN“ – cz.I

  • Kontekst – czas, miejsce, skład zespołu negocjacyjnego

  • Wywieranie wpływu przed negocjacjami

 

PRZERWA OBIADOWA


PROWADZENIE ROZMÓW

  • Case study „COMPLAIN“ – cz. II

  • Zasady prowadzenia negocjacji wg Rogera Dawsona

  • Błędy w prowadzeniu rozmów

 

MECHANIZMY WYWIERANIA WPŁYWU 

  • Case study „EKSPERYMENT“

  • Etyczność wywierania wpływu

  • Reguły Roberta Cialdiniego w praktyce

PODSUMOWANIE 

  • Pytania

  • Zadanie domowe

DZIEŃ II

WPROWADZENIE

  • Pytania i oczekiwania

  • Przypomnienie informacji z dnia pierwszego

 

TAKTYKI NEGOCJACYJNE

  • Taktyki początkowe, środkowe i końcowe

  • Przełamywanie impasu

  • Przygotowanie strategii z uwzględnieniem taktyk

 

STYLE NEGOCJACYJNE 

  • Test rozwiązywania sporów. 

  • Case study „Treasure“. 

  • Pułapki negocjacji win-win.

 

MOWA CIAŁA W NEGOCJACJACH  

  • Kinestyka – gesty i mikroekspresje. 

  • Rozpoznawanie blefu. 

  • Proksemika i haptyka – radzenie sobie z próbą dominacji.

 

PODSUMOWANIE

  • Gra integrująca wiedzę „Metropoly“  

  • Egzamin. 

  • Indywidualny Plan Rozwojowy.

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA