HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

NEGOCJACJE

Celem tego szkolenia jest zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu Programowania Neurolingwistycznego (NLP), oraz Psychologii wywierania wpływu. Przedstawione zostaną techniki wykorzystywane przez najskuteczniejszych negocjatorów, sprzedawców, handlowców oraz menedżerów, służące uzyskiwaniu celów biznesowych. W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i ćwiczeniach sprzedażowych, bazujących na prezentowanej wiedzy. 

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

ZAAWANSOWANE TECHNIKI

SPRZEDAŻY

CZYLI NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

 

O SZKOLENIU

Nauczysz się bardzo precyzyjnie wywoływać u klienta określone uczucia związane z Twoim produktem/usługą, dzięki czemu produkt/usługa, zacznie się Twojemu klientowi bardzo dobrze kojarzyć. Będziesz potrafił umiejętnie stosować metafory i stosować zaawansowane techniki sprzedaży, które sprawią, iż klientowi będzie bardzo trudno odmówić skorzystania z Twojej oferty. Będzie potrafił tak precyzyjnie prezentować produkt, że obalisz niemal wszystkie obiekcje klienta, zanim zdąży je on wypowiedzieć.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

Ta część szkolenia służy opanowaniu umiejętności Słuchania Odzwierciedlającego, niezbędnego do skutecznej analizy potrzeb i oczekiwań klienta oraz zapoznaniu się z najczęściej występującymi „Przeszkodami komunikacyjnymi”, które wpływają na powstawanie sytuacji „trudnych” w kontakcie z klientem.

  • Rama partnerstwa, czyli pierwszy krok do rozwiązywania konfliktów i budowania długofalowych relacji z klientami w myśl zasady WIN-WIN, według Dr Dudleya Weeksa, pracującego nad rozwiązywaniem konfliktów w partiach politycznych oraz dużych korporacjach, w ponad 60 krajach.

  • Konflikty – 12 najczęstszych Przeszkód w komunikacji, prowadzących do konfliktu i trudności w procesie sprzedaży

  • Słuchanie Odzwierciedlające – niezwykle pomocna umiejętność, umożliwiająca odzwierciedlenie uczuć i informacji z zawartości wypowiedzi drugiej osoby.

  • Pytania zorientowane na rozwiązanie konfliktu, czyli Model Zmiany, nazywany podejściem Zorientowanym na Rozwiązanie, opracowany przez Steva de Shazera oraz Insoo Kim Berga.

  • Komunikat „JA”, składający się z trzech części komunikat „JA”, zaproponowany przez Dr Thomasa Gordona
     

DZIEŃ II

Ta część szkolenia będzie poświęcona ćwiczeniu zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych, niezbędnych w profesjonalnej sprzedaży oraz poznaniu szeregu technik wykorzystanych w sprzedaży.

  • W jaki sposób mówić o produkcie i usłudze, aby przekonać klienta za pierwszym razem i bezbłędnie trafić opisać je w taki sposób, aby klient miał jak najmniej zastrzeżeń. 

  • .Użycie metafory w procesie sprzedaży, czyli jak tworzyć wizję produktu/usługi w umyśle klienta w niezauważalny sposób

  • Zaawansowane techniki sprzedaży;
    - Technika kontrastu, czyli umiejętne posługiwanie się porównaniami;
    - Język ujarzmiania, czyli, w jaki sposób utrzymywać przewagę nad rozmówcą, przy pomocy, następujących metod: milczenie, budzenie wątpliwości, użycie wieloznaczności;
    - Technika przesądów, czyli, w jaki sposób umiejętnie prezentować dane liczbowe i statystyki;
    - Technika przygwożdżenia, bardzo dobrze sprawdzająca się w sytuacji kiedy klienci przywiązuję dużą wagę do dobrej prezentacji przed innymi;
    - Technika przyjaciół, czyli zapoznanie z techniką wykorzystywaną niemalże przez wszystkich handlowców;
    - Technika skojarzeń, czyli jak przy pomocy odpowiednich słów, wywołać natychmiastowy obraz w wyobraźni klienta;

     

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube