google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 
Dwóch mężczyzn drżenie rąk

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

ikonka_negocjacje.png

NEGOCJACJE

Celem tego szkolenia jest zaprezentowanie najczęstszych zachowań, stosowanych przez negocjatorów, w celu budowania wizerunku lidera, bądź „zastraszania” partnera negocjacji. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać te zachowania, właściwie je interpretować, poznają przyczyny własnych reakcji na te zachowania i nauczą się je stosować, mając zarazem mocne wsparcie w postaci teorii psychologicznej: cech osobowości wg Eysencka.

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

Trofea

JAK BYĆ LIDEREM

W PROWADZONYCH NEGOCJACJACH

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

 

O SZKOLENIU

Szkolenie w sposób komplementarny ukazuje złożoność procesu wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces, jak i na porażkę negocjatora. Czynnikiem wyróżniającym niniejszy program jest fakt, że dotyka on także umiejętności przywództwa w negocjacjach w obszarze miękkich kompetencji. Szkolenie uświadamia negocjatorom, iż nie wystarczy prowadzić negocjacje, trzeba jeszcze prezentować postawy leadershipowe w kontakcie z Klientem i w budowaniu z nim relacji również w obszarze twardych negocjacji pozycyjnych. Dopiero kompetencje w obszarach wiedza, umiejętności i postawy, dają pełen obraz negocjatora-profesjonalisty, który w trudnej rzeczywistości rynkowej, będzie świadom, że naprzeciw niego nie zasiadł przeciwnik, lecz partner w wynik spotkania powinien być tylko jeden: WIN-WIN!

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

Szkolenie to służy rozwojowi umiejętności z obszaru psychologicznych aspektów negocjacji. Polega na rozwiązywaniu case’ów negocjacyjnych w obecności kamery oraz rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, charakterystycznych dla liderów, oraz wzmacnianiu pewności siebie.

  • Analiza komunikacji niewerbalnej, charakterystycznej dla liderów.

  • Postawa ciała, ton głosu, charakterystyczne gesty i ich wpływ na nieświadomość partnera negocjacji, poddawanemu tego typu wpływowi.

  • Połączenie zdobytych umiejętności z zakresu osobowości lidera, stylu komunikacji lidera, oraz zachowań niewerbalnych lidera, z poczuciem pewności siebie.

  • Ćwiczenia, których głównym celem, będzie rozwinięcie umiejętności z zakresu komunikacji niewerbalnej, cechującej liderów, oraz wzmocnienie poczucia pewności siebie u negocjatorów.

  • Psychologia negocjacji, czyli co warto robić, a czego bezwzględnie unikać w trakcie rozmów

  • Typologia negocjatorów, czyli omówienie i prezentacja podstawowych typów negocjatorów

  • Typ negocjatora – Ekspresywny

  • Typ negocjatora – Analityczny

DZIEŃ II

Ciąg dalszy rozwoju umiejętności z obszaru psychologicznych aspektów negocjacji.

  • Typ negocjatora – Przywódczy. 

  • Opis problemu i przedstawienie założeń ćwiczenia;

  • Opis psychologiczny Typu negocjatora;

  • Scenka negocjacyjna. Nagranie na kamerę video;

  • Analiza psychologiczna postawy negocjacyjnej negocjatora.

  • Typ negocjatora – Przyjacielski. 

  • Opis problemu i przedstawienie założeń ćwiczenia;

  • Opis psychologiczny Typu negocjatora;

  • Scenka negocjacyjna. Nagranie na kamerę video;

  • Analiza psychologiczna postawy negocjacyjnej negocjatora.
     

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA