

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC.
- Harri Holkeri -

NEGOCJACJE

Celem tego szkolenia jest zaprezentowanie najczęstszych zachowań, stosowanych przez negocjatorów, w celu budowania wizerunku lidera, bądź „zastraszania” partnera negocjacji. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać te zachowania, właściwie je interpretować, poznają przyczyny własnych reakcji na te zachowania i nauczą się je stosować, mając zarazem mocne wsparcie w postaci teorii psychologicznej: cech osobowości wg Eysencka.
Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa
szkolenie 2-dniowe



JAK BYĆ LIDEREM
W PROWADZONYCH NEGOCJACJACH
CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Ilość uczestników: 5 - 15
dla osób indywidualnych
WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych
RABAT!
O SZKOLENIU
Szkolenie w sposób komplementarny ukazuje złożoność procesu wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces, jak i na porażkę negocjatora. Czynnikiem wyróżniającym niniejszy program jest fakt, że dotyka on także umiejętności przywództwa w negocjacjach w obszarze miękkich kompetencji. Szkolenie uświadamia negocjatorom, iż nie wystarczy prowadzić negocjacje, trzeba jeszcze prezentować postawy leadershipowe w kontakcie z Klientem i w budowaniu z nim relacji również w obszarze twardych negocjacji pozycyjnych. Dopiero kompetencje w obszarach wiedza, umiejętności i postawy, dają pełen obraz negocjatora-profesjonalisty, który w trudnej rzeczywistości rynkowej, będzie świadom, że naprzeciw niego nie zasiadł przeciwnik, lecz partner w wynik spotkania powinien być tylko jeden: WIN-WIN!
PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I
Szkolenie to służy rozwojowi umiejętności z obszaru psychologicznych aspektów negocjacji. Polega na rozwiązywaniu case’ów negocjacyjnych w obecności kamery oraz rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, charakterystycznych dla liderów, oraz wzmacnianiu pewności siebie.
-
Analiza komunikacji niewerbalnej, charakterystycznej dla liderów.
-
Postawa ciała, ton głosu, charakterystyczne gesty i ich wpływ na nieświadomość partnera negocjacji, poddawanemu tego typu wpływowi.
-
Połączenie zdobytych umiejętności z zakresu osobowości lidera, stylu komunikacji lidera, oraz zachowań niewerbalnych lidera, z poczuciem pewności siebie.
-
Ćwiczenia, których głównym celem, będzie rozwinięcie umiejętności z zakresu komunikacji niewerbalnej, cechującej liderów, oraz wzmocnienie poczucia pewności siebie u negocjatorów.
-
Psychologia negocjacji, czyli co warto robić, a czego bezwzględnie unikać w trakcie rozmów
-
Typologia negocjatorów, czyli omówienie i prezentacja podstawowych typów negocjatorów
-
Typ negocjatora – Ekspresywny
-
Typ negocjatora – Analityczny

DZIEŃ II
Ciąg dalszy rozwoju umiejętności z obszaru psychologicznych aspektów negocjacji.
-
Typ negocjatora – Przywódczy.
-
Opis problemu i przedstawienie założeń ćwiczenia;
-
Opis psychologiczny Typu negocjatora;
-
Scenka negocjacyjna. Nagranie na kamerę video;
-
Analiza psychologiczna postawy negocjacyjnej negocjatora.
-
Typ negocjatora – Przyjacielski.
-
Opis problemu i przedstawienie założeń ćwiczenia;
-
Opis psychologiczny Typu negocjatora;
-
Scenka negocjacyjna. Nagranie na kamerę video;
-
Analiza psychologiczna postawy negocjacyjnej negocjatora.
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
KONTAKT