

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC.
- Harri Holkeri -

NEGOCJACJE

Celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji niezbędnych do skutecznego funkcjonowania w relacjach w drugim człowiekiem. Uświadomienie sobie znaczenia, jaki wpływ mają nasze emocje oraz umiejętność ich rozpoznawania u innych, na jakość naszych kontaktów z drugim człowiekiem. Duży nacisk położymy na komunikację niewerbalną i jej wpływ na drugiego człowieka.
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa
szkolenie 2-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Ilość uczestników: 5 - 15
dla osób indywidualnych
WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych
RABAT!
O SZKOLENIU
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak umiejętność empatii wpływa na kształtowanie satysfakcjonujących relacji z klientami, współpracownikami i podwładnymi. Nauczą się nazywać własne emocje i zdobędą umiejętność właściwego rozpoznawania emocji u innych ludzi. Poznają skuteczne techniki umożliwiające wczuwanie się w emocje innych ludzi. Dzięki temu zaczną zwracać uwagę na te aspekty komunikacji niewerbalnej, które w czytelny sposób informują, jakie stany emocjonalne przechodzi ich rozmówca.
PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I
Ta część szkolenia jest poświęcona, poszerzeniu wiedzy na temat emocji i ich wpływu na zachowanie człowieka oraz zdobywaniu umiejętności rozumienia i kontrolowania własnych emocji.
-
Inteligencję Emocjonalną IE czyli:
- Zdolność do rozpoznawania, rozumienia i kontrolowania własnych oraz cudzych emocji,
- Zdolność do efektywnego wykorzystywania emocji w kierowaniu własnym oraz cudzym działaniem. -
Czym są emocje? Definicje i wynikające z nich wskazówki praktyczne.
-
Próba klasyfikacji emocji i wydzielenia emocji podstawowych – emocje osiowe według Paula Ekmana i Daniela Goldmana.
-
Ćwiczenie „Zarządzanie emocjami” mające na celu, określenie najczęściej przeżywanych stanów emocjonalnych. Zidentyfikowanie i nazwanie własnych emocji, które najczęściej kierują zachowaniem danej osoby.
-
Jak moje emocje wpływają na ludzi wokół mnie i na ocenę mojej osoby - czyli rozwijanie świadomości z wywierania wpływu w aspekcie komunikacji niewerbalnej.
-
Inteligencja Emocjonalna a Temperament, czyli czego zmienić nie możemy!

DZIEŃ II
Ta część szkolenia jest poświęcona zdobywaniu i rozwijaniu umiejętności rozumienia i odczuwania emocji przeżywanych przez innych ludzi oraz rozwijaniu umiejętności z zakresu wywierania wpływu.
-
Empatia czyli, w jaki sposób „odczuć” to, co przeżywa druga osoba w bezpośrednim kontakcie ze mną.
-
Ćwiczenie „Dramat trójkąta” służące rozpoznawaniu podstawowych nie przystosowawczych emocji przeżywanych przez ludzi w sytuacjach zależności: - Współpracownik - Współpracownik. W trakcie ćwiczenia każdy z uczestników będzie miał możliwość odegrania ról związanych z odczuwaniem konkretnych emocji.
-
Konsekwencje tłumienia emocji i ich wpływ na fizjologię. Przegląd badań Hansa Sayle nad przewlekłym stresem.
-
Sposoby radzenia sobie z negatywnymi ocenami.
-
Ćwiczenia służące rozpoznawaniu emocji u innych i rozwijaniu umiejętności do „wchodzenia” w cudze stany emocjonalne.
-
Analiza komunikacji niewerbalnej w kontekście przeżywanych emocji
-
Postawa ciała, ton głosu, charakterystyczne gesty i ich wpływ na nieświadomość
-
Ćwiczenia, których głównym celem, będzie rozwinięcie umiejętności wywierania wpływu na drugiego człowieka.
-
Elementy stylów poznawczych i ich wpływ na komunikację międzyludzką.
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
KONTAKT