google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 
Dwóch mężczyzn drżenie rąk

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

ikonka_negocjacje.png

NEGOCJACJE

Celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji niezbędnych do skutecznego funkcjonowania w relacjach w drugim człowiekiem. Uświadomienie sobie znaczenia, jaki wpływ mają nasze emocje oraz umiejętność ich rozpoznawania u innych, na jakość naszych kontaktów z drugim człowiekiem. Duży nacisk położymy na komunikację niewerbalną i jej wpływ na drugiego człowieka.

INTELIGENCJA EMOCJONALNA

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

cyfrowy umysł
 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

 

O SZKOLENIU

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak umiejętność empatii wpływa na kształtowanie satysfakcjonujących relacji z klientami, współpracownikami i podwładnymi. Nauczą się nazywać własne emocje i zdobędą umiejętność właściwego rozpoznawania emocji u innych ludzi. Poznają skuteczne techniki umożliwiające wczuwanie się w emocje innych ludzi. Dzięki temu zaczną zwracać uwagę na te aspekty komunikacji niewerbalnej, które w czytelny sposób informują, jakie stany emocjonalne przechodzi ich rozmówca.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

Ta część szkolenia jest poświęcona, poszerzeniu wiedzy na temat emocji i ich wpływu na zachowanie człowieka oraz zdobywaniu umiejętności rozumienia i kontrolowania własnych emocji.

  • Inteligencję Emocjonalną IE czyli:
    - Zdolność do rozpoznawania, rozumienia i kontrolowania własnych oraz cudzych emocji,
    - Zdolność do efektywnego wykorzystywania emocji w kierowaniu własnym oraz cudzym działaniem.

  • Czym są emocje? Definicje i wynikające z nich wskazówki praktyczne.

  • Próba klasyfikacji emocji i wydzielenia emocji podstawowych – emocje osiowe według Paula Ekmana i Daniela Goldmana.

  • Ćwiczenie „Zarządzanie emocjami” mające na celu, określenie najczęściej przeżywanych stanów emocjonalnych. Zidentyfikowanie i nazwanie własnych emocji, które najczęściej kierują zachowaniem danej osoby.

  • Jak moje emocje wpływają na ludzi wokół mnie i na ocenę mojej osoby - czyli rozwijanie świadomości z wywierania wpływu w aspekcie komunikacji niewerbalnej.

  • Inteligencja Emocjonalna a Temperament, czyli czego zmienić nie możemy!
     

DZIEŃ II

Ta część szkolenia jest poświęcona zdobywaniu i rozwijaniu umiejętności rozumienia i odczuwania emocji przeżywanych przez innych ludzi oraz rozwijaniu umiejętności z zakresu wywierania wpływu.

  •  Empatia czyli, w jaki sposób „odczuć” to, co przeżywa druga osoba w bezpośrednim kontakcie ze mną.

  • Ćwiczenie „Dramat trójkąta” służące rozpoznawaniu podstawowych nie przystosowawczych emocji przeżywanych przez ludzi w sytuacjach zależności: - Współpracownik - Współpracownik. W trakcie ćwiczenia każdy z uczestników będzie miał możliwość odegrania ról związanych z odczuwaniem konkretnych emocji.

  • Konsekwencje tłumienia emocji i ich wpływ na fizjologię. Przegląd badań Hansa Sayle nad przewlekłym stresem. 

  • Sposoby radzenia sobie z negatywnymi ocenami.

  • Ćwiczenia służące rozpoznawaniu emocji u innych i rozwijaniu umiejętności do „wchodzenia” w cudze stany emocjonalne.

  • Analiza komunikacji niewerbalnej w kontekście przeżywanych emocji

  • Postawa ciała, ton głosu, charakterystyczne gesty i ich wpływ na nieświadomość

  • Ćwiczenia, których głównym celem, będzie rozwinięcie umiejętności wywierania wpływu na drugiego człowieka.

  • Elementy stylów poznawczych i ich wpływ na komunikację międzyludzką.

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA