HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

NEGOCJACJE

Celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji niezbędnych do skutecznego funkcjonowania w relacjach w drugim człowiekiem. Uświadomienie sobie znaczenia, jaki wpływ mają nasze emocje oraz umiejętność ich rozpoznawania u innych, na jakość naszych kontaktów z drugim człowiekiem. Duży nacisk położymy na komunikację niewerbalną i jej wpływ na drugiego człowieka.

INTELIGENCJA EMOCJONALNA

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

 

O SZKOLENIU

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak umiejętność empatii wpływa na kształtowanie satysfakcjonujących relacji z klientami, współpracownikami i podwładnymi. Nauczą się nazywać własne emocje i zdobędą umiejętność właściwego rozpoznawania emocji u innych ludzi. Poznają skuteczne techniki umożliwiające wczuwanie się w emocje innych ludzi. Dzięki temu zaczną zwracać uwagę na te aspekty komunikacji niewerbalnej, które w czytelny sposób informują, jakie stany emocjonalne przechodzi ich rozmówca.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

Ta część szkolenia jest poświęcona, poszerzeniu wiedzy na temat emocji i ich wpływu na zachowanie człowieka oraz zdobywaniu umiejętności rozumienia i kontrolowania własnych emocji.

  • Inteligencję Emocjonalną IE czyli:
    - Zdolność do rozpoznawania, rozumienia i kontrolowania własnych oraz cudzych emocji,
    - Zdolność do efektywnego wykorzystywania emocji w kierowaniu własnym oraz cudzym działaniem.

  • Czym są emocje? Definicje i wynikające z nich wskazówki praktyczne.

  • Próba klasyfikacji emocji i wydzielenia emocji podstawowych – emocje osiowe według Paula Ekmana i Daniela Goldmana.

  • Ćwiczenie „Zarządzanie emocjami” mające na celu, określenie najczęściej przeżywanych stanów emocjonalnych. Zidentyfikowanie i nazwanie własnych emocji, które najczęściej kierują zachowaniem danej osoby.

  • Jak moje emocje wpływają na ludzi wokół mnie i na ocenę mojej osoby - czyli rozwijanie świadomości z wywierania wpływu w aspekcie komunikacji niewerbalnej.

  • Inteligencja Emocjonalna a Temperament, czyli czego zmienić nie możemy!
     

DZIEŃ II

Ta część szkolenia jest poświęcona zdobywaniu i rozwijaniu umiejętności rozumienia i odczuwania emocji przeżywanych przez innych ludzi oraz rozwijaniu umiejętności z zakresu wywierania wpływu.

  •  Empatia czyli, w jaki sposób „odczuć” to, co przeżywa druga osoba w bezpośrednim kontakcie ze mną.

  • Ćwiczenie „Dramat trójkąta” służące rozpoznawaniu podstawowych nie przystosowawczych emocji przeżywanych przez ludzi w sytuacjach zależności: - Współpracownik - Współpracownik. W trakcie ćwiczenia każdy z uczestników będzie miał możliwość odegrania ról związanych z odczuwaniem konkretnych emocji.

  • Konsekwencje tłumienia emocji i ich wpływ na fizjologię. Przegląd badań Hansa Sayle nad przewlekłym stresem. 

  • Sposoby radzenia sobie z negatywnymi ocenami.

  • Ćwiczenia służące rozpoznawaniu emocji u innych i rozwijaniu umiejętności do „wchodzenia” w cudze stany emocjonalne.

  • Analiza komunikacji niewerbalnej w kontekście przeżywanych emocji

  • Postawa ciała, ton głosu, charakterystyczne gesty i ich wpływ na nieświadomość

  • Ćwiczenia, których głównym celem, będzie rozwinięcie umiejętności wywierania wpływu na drugiego człowieka.

  • Elementy stylów poznawczych i ich wpływ na komunikację międzyludzką.

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube