top of page
Medale Army

WIELCY LIDERZY NIE WYKORZYSTUJĄ LUDZI PO TO,

ABY SAMI MOGLI WYGRYWAĆ. PRZEWODZĄ LUDZIOM,

ABY ODNOSIĆ WSPÓLNE ZWYCIĘSTWA.

 

- John C. Maxwell -

ikonka_przywodztwo.png

PRZYWÓDZTWO

Niestandardowy warsztat dla kierowników i menadżerów sprzedaży. Oparty o metodę CVP (Change Value Process) Adama Dęboskiego, skupia się na tym, jak zarządzać zespołem, aby wpływać na ich energię, sposób myślenia, motywację, skupienie na wynikach. 

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

SPRZEDAŻY

JAK WPŁYWAĆ NA SPOSÓB MYŚLENIA HANDLOWCÓW

Trener: Adam Dębowski

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

Fotolia_120753490_Subscription_Monthly_M
cennik

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

SZKOLENIE OTWARTE

Ilość uczestników: 5 - 12

dla grup

zł netto/osoba

1.799

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 3 osób 

RABAT!

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

terminy

TERMINY I MIEJSCE

WYBIERZ NAJBARDZIEJ DOGODNĄ DLA SIEBIE DATĘ I MIEJSCE

25.05.2018 | WARSZAWA

17.06.2018 | ŁÓDŹ

25.05.2018 | WARSZAWA

17.06.2018 | ŁÓDŹ

25.05.2018 | WARSZAWA

17.06.2018 | ŁÓDŹ

o szkoleniu

O SZKOLENIU

Problemy na które odpowiada szkolenie

  • rekrutowanie niby dobrych handlowców, ale którzy okazują się, że nie nadążają za naszym stylem i wymaganiami

  • spadki energii, motywacji handlowców w wyniku braku efektów

  • niezrozumienie wymagań i standardów pracy przez handlowców

  • nietrzymanie się przez handlowców ustaleń

  • różne „charakterki” w zespole, które źle na siebie wpływają

  • brak realizacji wymagań, które przełożony daje handlowcom (handlowiec nie dzwoni tyle ile powinien, nie prowadzi CRM, nie pilnuje notatek, źle przygotowuje raport itp)

  • mała elastyczność przy wprowadzaniu zmian

  • narzekanie handlowców na: zmiany, ceny, produkt, rynek

CELE SZKOLENIOWE

  • Poznać metody pracy z niechęcią oporem handlowców

  • Rozwinąć metody rekrutacji dopasowane do rynku, produktu i wymagań kierownika/menadżera

  • Zbudować własne metody docierania do handlowców, aby realizowali wymagania i standardy, które narzuca przełożony i firma

  • Mobilizowanie pracowników w trudnych momentach
    budowanie systemów motywacyjnych, które same utrzymają energię

EFEKTY SZKOLENIOWE

  • Sprawniejszy zespół, realizujący założenia
    otwarty umysł, który pozwoli na lepsze decyzje i elastyczne zachowania

  • Wyłapanie nowych rozwiązań, które wpływają na sprzedaż

  • Radzenie sobie z oporem pracownikami
    większy spokój, bez wkurzania się nadmiernego na pracowników

  • Zyskanie pracowników z bardziej otwartymi umysłami, w których budzą się inicjatywy i niestandardowe rozwiązania

  • Kreatywne podejście handlowców

  • Rozwój mentalności sprzedażowej skupionej na połączeniu filozofii „dociśnij, doszlifuj, domknij” oraz budowaniu relacji z klientami w oparciu o wartości
    budowanie lepszych relacji z klientami

     

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

  • Jakie są rodzaje sprzedaży i jak to wpływa na sprzedaż: 1.0, 2.0, 3.0

  • Jakie są style zarządzania zespołem sprzedaży

  • Nieoczywiste przekonania i sposoby pracowników

  • Radzenie sobie z różnymi typami pracowników: leń, narzekacz, przeambitny, narcyz, wszechwiedzący, obawowicz, krecik, mądrala.

  • Model TT - unikalne spojrzenie na etapy rozwoju rynku, które pozwala zmienić sposób myślenia i formę sprzedaży

  • Jak mierzyć prawdopodobieństwo sukcesu - jak analizować czynniki wpływające na efektywność sprzedaży

  • Jak wykorzystać współczesne metody marketingu i PR w zarządzaniu zespołem

DZIEŃ II

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL-SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

bottom of page