top of page

JAK SKUTECZNIE PROWADZIĆ

ROZMOWY W SYTUACJACH

KONFLIKOTOWYCH?

Trenerzy: Mariusz Błaszczuk

szkolenie 1-dniowe

konflikt.jpg
top.png

Miejsce: Warszawa

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla firm

SZKOLENIE OTWARTE

Ilość uczestników: 5 - 12

dla osób indywidualnych

zł netto/osoba

2.790

zł netto/osoba

1.190

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 2 osób 

RABAT!

terminy

TERMINY I MIEJSCE

WYBIERZ NAJBARDZIEJ DOGODNĄ DLA SIEBIE DATĘ I MIEJSCE

06.07.2022 | WARSZAWA

o szkoleniu

O SZKOLENIU

Celem szkolenia jest udoskonalenie i rozwój umiejętności w zakresie efektywnego i profesjonalnego prowadzenia rozmów z Klientem, Współpracownikiem czy Partnerem Biznesowym w sytuacjach kryzysowych, niestandardowych i trudnych emocjonalnie.


Metody pracy polegają na warsztatowym przećwiczeniu technik. Podczas najbardziej skutecznych ćwiczeń praktycznych uczestnicy rozwiną swoje umiejętności i praktyczny warsztat: radzenia sobie w trudnych sytuacjach konfliktowych, skutecznej komunikacji z drugim człowiekiem, budowania dobrej atmosfery, konstruktywnego myślenia nastawionego na rozwiązania, postawy asertywnej i obrony swoich przekonań.


Udział w warsztacie pozwoli znaleźć odpowiedzi na często nurtujące pytania, m.in., w jaki sposób postępować, jakich technik i metod użyć, aby skutecznie rozwiązywać trudne sytuacje kryzysowe? 

Udział w sesjach ma na celu dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy oraz rozwinięcie umiejętności wyrażania swoich myśli i przekonań sztuki i zasad prowadzenia rozmów z klientami, współpracownikami czy partnerami biznesowymi. 

Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności nieustannej poprawy jakości pracy oraz doskonalenia własnego stylu zarządzania sytuacjami kryzysowymi. W trakcie szkolenia uczestnicy nabędą także umiejętności w zakresie rozwijania i doskonalenia zasad w zakresie postawy asertywnej i obowiązków. 

 

METODOLOGIA STOSOWANA W PROJEKCIE

  • obserwacja;

  • dyskusja;

  • ćwiczenia grupowe i indywidualne;

  • burza mózgów;

  • wymiana doświadczeń;

  • gry strategiczne

  • feedback;

  • mini wykład interaktywny;

  • role playing;

  • enerigizery;

  • symulacje i case study

  • testy, kwestinariusze

 
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Skutecznie przekazywać informacje zwrotne

  • Efektywnie i przejrzyście komunikować się w trudnych sytuacjach

  • Kreatywnie i skutecznie rozwiązywać sytuacje kryzysowe 

  • Tworzyć pozytywne relacje z trudnymi klientami/współpracownikami/partnerami biznesowymi 

  • Rozwijać elastyczną i otwartą komunikację, sprzyjającą współdziałaniu w sytuacjach zmiany

  • Podchodzić ze zrozumieniem i empatią do zachowań klientów czy współpracowników 

  • Sprawić, aby być wysłuchanym przez drugą stronę

  • Panować nad własnymi emocjami i wykorzystywać je do skuteczniejszego działania na polu zawodowym

  • Działać i podejmować decyzje w sytuacjach konfliktowych

PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  •  Rola emocji w sytuacjach kryzysowych.

  • Metody radzenia sobie z trudnym rozmówcą

  • Metody przekazywania informacji zwrotnej.

  • Wartość feedbacku.

  • Model sandwich

  • Model SPIN.

  • Model DROP

  • Model KOMUNIKAT JA

  • Model FOKUS

  • Model fuko,

  • Metody radzenia sobie z trudnych rozmówcą.

  • Zapowiedź sankcji i jej realizacja.

  • Strategie rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.

  • Asertywność i obrona swoich przekonań w kontakcie z drugim człowiekiem

  • Umiejętność działania i podejmowania decyzji także w sytuacjach trudnych i kryzysowych.

  • Aktywne słuchanie i bariery komunikacyjne

ic_testimoniale_edited.png

KORZYŚCI:

  • profesjonalne przekazywanie informacji zwrotnych

  • skuteczne porozumiewanie się w sytuacjach trudnych 

  • poznanie metod egzekwowania zadań i realizacji sankcji

  • poznanie narzędzi skutecznych w komunikacji asertywnej

  • poznanie skutecznej reakcji na zarzuty

  • rozwinięcie umiejętności aktywnego słuchania

  • rozwinięcie umiejętności zadawania skutecznych pytań

  • tworzenie optymistycznego środowiska i atmosfery współpracy
     

INWESTUJĄC W SZKOLENIE

OTRZYMASZ

MERYTORYCZNIE PRZYGOTOWANE MATERIAŁY SZKOLENIOWE

IMIENNY CERTYFIKAT BRIAN

TRACY INTERNATIONAL

MATERIAŁY DO NOTOWANIA

LUNCH

CAŁODZIENNY BUFET 

KAWOWY

AUDIOBOOKI SZKOLENIOWE

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL-SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMELI@BRIANTRACY.PL

bottom of page