top of page

NEGOCJACJE

Dwóch mężczyzn drżenie rąk

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

ikonka_negocjacje.png

NEGOCJACJE

Trening dla doświadczonych negocjatorów poszukujących nowych, niekonwencjonalnych i skutecznych metod negocjowania z twardym partnerem.

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 1-dniowe

formalna Boks

DAWID I GOLIAT

CZYLI NEGOCJACJE ZAKUPOWE Z FIRMAMI

O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU

cennik

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

o szkoleniu

O SZKOLENIU

Podczas treningu rozwijamy umiejętności długofalowych negocjacji z partnerem o silnej pozycji na rynku. Uczestnicy poznają strategie stosowane przez monopolistów i partnerów i silnej pozycji na rynku.  Nauczą się budować własną silną pozycję w kontakcie z monopolistą.

CELE SZKOLENIOWE

  • Wzrost sprawności i efektywności negocjowania warunków współpracy z monopolistą lub partnerem o silnej pozycji na rynku.

  • Rozwijanie psychologicznych umiejętności radzenia sobie z „twardymi” technikami stosowanymi przez partnerów o silnej pozycji na rynku.

  • Rozpoznawanie typów negocjatorów sprawiających wrażenie „monopolisty” na rynku.

  • Ukazanie  złożoności procesu wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces, jak i na porażkę negocjatora.

  • Prezentacja postawy leadershipowych w kontakcie z Klientem i w budowaniu z nim relacji w obszarze twardych negocjacji pozycyjnych!

ODPOWIEMY NA PYTANIA

  • Monopolista? Czy aby na pewno i dlaczego tak nam się wydaje?

  • Słaba pozycja? Czyja? Moja czy lidera na rynku?

  • Dlaczego liderowi jest trudno zrezygnować z naszych usług/produktów?

  • Analiza zysków i strat? Ja tracę ale co traci monopolista, rezygnując ze współpracy ze mną?

  • Jak budować poczucie własnej wartości w negocjacjach, czyli słów kilka o zasłonie dymnej.

PROGRAM SZKOLENIA

Jak budować silną pozycję wyjściową w negocjacjach z partnerem o silnej pozycji negocjacyjnej. Analiza postaw negocjacyjnych.

  • Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku – Typ Ekspresywny. 

  • Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku –  Typ Analityczny. 

  • Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku – Typ Przywódczy. 

  • Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku  –  Typ Przyjacielski. 

W co grają negocjatorzy o silnej pozycji na rynku – przegląd technik i zagrywek.

  • Technika TAKE IT or LEAVE IT – i jak sobie z nią radzić?

  • Wojna psychologiczna, czyli gra na czas. Kto przetrzyma kogo?

  • Technika wycofanie oferty i jak sobie z nią radzić i skutecznie przeciwdziałać? 

Impas w negocjacjach. Strategie i techniki wychodzenia z impasu.

  • Wyliczenie kosztów i strat wynikających z braku porozumienia.

  • Wyliczenie utraconych korzyści wynikających z braku porozumienia.

  • Wyliczenie korzyści wynikających z podpisania porozumienia.

  • Spotkanie „poza protokołem”.

  • Zmiana miejsca negocjacji.

  • Wymiana negocjatorów – jeżeli jest silny spór/konflikt interpersonalny

  • Ponowne przeanalizowanie spornych obszarów negocjacji

  • Stworzenie „grup roboczych” – każda ze stron negocjacji

  • Odroczenie w czasie – o ile jest taka możliwość

  • „Gra w otwarte karty”

  •  Mediacje

  •  Arbitraż

  • Technika „ZASŁONA DYMNA”, czyli jak doprowadzić do sytuacji, że znów zaczynamy negocjować z partnerem o silnej pozycji na rynku?

  • Drzewa decyzyjne, czyli siła argumentacji wg Fishera’a i Uhr’y.

  • Efektywność pracy zespołu negocjacyjnego  w perspektywie długoterminowej

  • Jak się zachowują prawdziwi Liderzy i Przywódcy w kontakcie z partnerami o silnej pozycji na rynku, czyli przegląd zachowań z komunikacji niewerbalnej tzw. Mowy Ciała, charakterystycznej dla liderów

  • ​TURNIEJ NEGOCJACYJNY, czyli gra negocjacyjna: „Negocjacje z monopolistą”. Czas trwania , od 1,5 do 2 godzin zegarowych.

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

bottom of page