NEGOCJACJE


JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC.
- Harri Holkeri -

NEGOCJACJE

Trening dla doświadczonych negocjatorów poszukujących nowych, niekonwencjonalnych i skutecznych metod negocjowania z twardym partnerem.
Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa
szkolenie 1-dniowe



DAWID I GOLIAT
CZYLI NEGOCJACJE ZAKUPOWE Z FIRMAMI
O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU
CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Ilość uczestników: 5 - 15
dla osób indywidualnych
WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych
RABAT!
O SZKOLENIU
Podczas treningu rozwijamy umiejętności długofalowych negocjacji z partnerem o silnej pozycji na rynku. Uczestnicy poznają strategie stosowane przez monopolistów i partnerów i silnej pozycji na rynku. Nauczą się budować własną silną pozycję w kontakcie z monopolistą.

CELE SZKOLENIOWE
-
Wzrost sprawności i efektywności negocjowania warunków współpracy z monopolistą lub partnerem o silnej pozycji na rynku.
-
Rozwijanie psychologicznych umiejętności radzenia sobie z „twardymi” technikami stosowanymi przez partnerów o silnej pozycji na rynku.
-
Rozpoznawanie typów negocjatorów sprawiających wrażenie „monopolisty” na rynku.
-
Ukazanie złożoności procesu wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces, jak i na porażkę negocjatora.
-
Prezentacja postawy leadershipowych w kontakcie z Klientem i w budowaniu z nim relacji w obszarze twardych negocjacji pozycyjnych!

ODPOWIEMY NA PYTANIA
-
Monopolista? Czy aby na pewno i dlaczego tak nam się wydaje?
-
Słaba pozycja? Czyja? Moja czy lidera na rynku?
-
Dlaczego liderowi jest trudno zrezygnować z naszych usług/produktów?
-
Analiza zysków i strat? Ja tracę ale co traci monopolista, rezygnując ze współpracy ze mną?
-
Jak budować poczucie własnej wartości w negocjacjach, czyli słów kilka o zasłonie dymnej.
PROGRAM SZKOLENIA

Jak budować silną pozycję wyjściową w negocjacjach z partnerem o silnej pozycji negocjacyjnej. Analiza postaw negocjacyjnych.
-
Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku – Typ Ekspresywny.
-
Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku – Typ Analityczny.
-
Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku – Typ Przywódczy.
-
Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku – Typ Przyjacielski.
W co grają negocjatorzy o silnej pozycji na rynku – przegląd technik i zagrywek.
-
Technika TAKE IT or LEAVE IT – i jak sobie z nią radzić?
-
Wojna psychologiczna, czyli gra na czas. Kto przetrzyma kogo?
-
Technika wycofanie oferty i jak sobie z nią radzić i skutecznie przeciwdziałać?

Impas w negocjacjach. Strategie i techniki wychodzenia z impasu.
-
Wyliczenie kosztów i strat wynikających z braku porozumienia.
-
Wyliczenie utraconych korzyści wynikających z braku porozumienia.
-
Wyliczenie korzyści wynikających z podpisania porozumienia.
-
Spotkanie „poza protokołem”.
-
Zmiana miejsca negocjacji.
-
Wymiana negocjatorów – jeżeli jest silny spór/konflikt interpersonalny
-
Ponowne przeanalizowanie spornych obszarów negocjacji
-
Stworzenie „grup roboczych” – każda ze stron negocjacji
-
Odroczenie w czasie – o ile jest taka możliwość
-
„Gra w otwarte karty”
-
Mediacje
-
Arbitraż

-
Technika „ZASŁONA DYMNA”, czyli jak doprowadzić do sytuacji, że znów zaczynamy negocjować z partnerem o silnej pozycji na rynku?
-
Drzewa decyzyjne, czyli siła argumentacji wg Fishera’a i Uhr’y.
-
Efektywność pracy zespołu negocjacyjnego w perspektywie długoterminowej
-
Jak się zachowują prawdziwi Liderzy i Przywódcy w kontakcie z partnerami o silnej pozycji na rynku, czyli przegląd zachowań z komunikacji niewerbalnej tzw. Mowy Ciała, charakterystycznej dla liderów
-
TURNIEJ NEGOCJACYJNY, czyli gra negocjacyjna: „Negocjacje z monopolistą”. Czas trwania , od 1,5 do 2 godzin zegarowych.
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
KONTAKT