HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

NEGOCJACJE

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

NEGOCJACJE

Trening dla doświadczonych negocjatorów poszukujących nowych, niekonwencjonalnych i skutecznych metod negocjowania z twardym partnerem.

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 1-dniowe

DAWID I GOLIAT

CZYLI NEGOCJACJE ZAKUPOWE Z FIRMAMI

O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

 

O SZKOLENIU

Podczas treningu rozwijamy umiejętności długofalowych negocjacji z partnerem o silnej pozycji na rynku. Uczestnicy poznają strategie stosowane przez monopolistów i partnerów i silnej pozycji na rynku.  Nauczą się budować własną silną pozycję w kontakcie z monopolistą.

CELE SZKOLENIOWE

  • Wzrost sprawności i efektywności negocjowania warunków współpracy z monopolistą lub partnerem o silnej pozycji na rynku.

  • Rozwijanie psychologicznych umiejętności radzenia sobie z „twardymi” technikami stosowanymi przez partnerów o silnej pozycji na rynku.

  • Rozpoznawanie typów negocjatorów sprawiających wrażenie „monopolisty” na rynku.

  • Ukazanie  złożoności procesu wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces, jak i na porażkę negocjatora.

  • Prezentacja postawy leadershipowych w kontakcie z Klientem i w budowaniu z nim relacji w obszarze twardych negocjacji pozycyjnych!

ODPOWIEMY NA PYTANIA

  • Monopolista? Czy aby na pewno i dlaczego tak nam się wydaje?

  • Słaba pozycja? Czyja? Moja czy lidera na rynku?

  • Dlaczego liderowi jest trudno zrezygnować z naszych usług/produktów?

  • Analiza zysków i strat? Ja tracę ale co traci monopolista, rezygnując ze współpracy ze mną?

  • Jak budować poczucie własnej wartości w negocjacjach, czyli słów kilka o zasłonie dymnej.

PROGRAM SZKOLENIA

Jak budować silną pozycję wyjściową w negocjacjach z partnerem o silnej pozycji negocjacyjnej. Analiza postaw negocjacyjnych.

  • Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku – Typ Ekspresywny. 

  • Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku –  Typ Analityczny. 

  • Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku – Typ Przywódczy. 

  • Typ negocjatora o silnej pozycji na rynku  –  Typ Przyjacielski. 

W co grają negocjatorzy o silnej pozycji na rynku – przegląd technik i zagrywek.

  • Technika TAKE IT or LEAVE IT – i jak sobie z nią radzić?

  • Wojna psychologiczna, czyli gra na czas. Kto przetrzyma kogo?

  • Technika wycofanie oferty i jak sobie z nią radzić i skutecznie przeciwdziałać? 

Impas w negocjacjach. Strategie i techniki wychodzenia z impasu.

  • Wyliczenie kosztów i strat wynikających z braku porozumienia.

  • Wyliczenie utraconych korzyści wynikających z braku porozumienia.

  • Wyliczenie korzyści wynikających z podpisania porozumienia.

  • Spotkanie „poza protokołem”.

  • Zmiana miejsca negocjacji.

  • Wymiana negocjatorów – jeżeli jest silny spór/konflikt interpersonalny

  • Ponowne przeanalizowanie spornych obszarów negocjacji

  • Stworzenie „grup roboczych” – każda ze stron negocjacji

  • Odroczenie w czasie – o ile jest taka możliwość

  • „Gra w otwarte karty”

  •  Mediacje

  •  Arbitraż

  • Technika „ZASŁONA DYMNA”, czyli jak doprowadzić do sytuacji, że znów zaczynamy negocjować z partnerem o silnej pozycji na rynku?

  • Drzewa decyzyjne, czyli siła argumentacji wg Fishera’a i Uhr’y.

  • Efektywność pracy zespołu negocjacyjnego  w perspektywie długoterminowej

  • Jak się zachowują prawdziwi Liderzy i Przywódcy w kontakcie z partnerami o silnej pozycji na rynku, czyli przegląd zachowań z komunikacji niewerbalnej tzw. Mowy Ciała, charakterystycznej dla liderów

  • ​TURNIEJ NEGOCJACYJNY, czyli gra negocjacyjna: „Negocjacje z monopolistą”. Czas trwania , od 1,5 do 2 godzin zegarowych.

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube