
POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.
OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ
JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ
NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI
DO SUKCESÓW.
- Brian Tracy -


Jak sprzedawać więcej, szybciej drożej?
Jak pozyskiwać nowych klientów i nie tracić obecnych?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
SPRZEDAŻ NIEAGRESYWNA
Trener: Marcin S. Rogowski
szkolenie 1-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
SZKOLENIE OTWARTE
dla grup
Ilość uczestników: 5 - 12
1.799
zł netto/osoba
WYCENA
I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 2 osób

TERMINY I MIEJSCE
WYBIERZ NAJBARDZIEJ DOGODNĄ DLA SIEBIE DATĘ I MIEJSCE
11.04.2019 | ŁÓDŹ
O SZKOLENIU
Badanie przeprowadzone przez Deloitte w 2013 roku na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec stałego dostawcy jest to, by był on partnerem ich biznesu. By ich wzajemne relacje były trwałe oraz nacechowane zaufaniem. Kolejnym, istotnym czynnikiem była elastyczna i sprawna obsługa. Zarówno w tym, jak i innych, przeprowadzanych na całym świecie badaniach, korzystne warunki finansowe znajdowały się na czwartym lub piątym miejscu listy życzeń. Tym samym nie ma i nigdy nie było powodu by zbyt szybko opuszczać cenę, czy wspierać sprzedaż hojnymi promocjami.
Tak więc aby osiągnąć satysfakcjonujące partnerstwo należy zadbać o przynajmniej dwa czynniki – realną wartość jaką przedstawia dla klienta produkt lub usługa i wzajemne zaufanie. sprzedaż która kładzie nacisk na wartość i zaufanie nazywamy nieagresywną, a sprzedawcę stosującego zasady i techniki tej sprzedaży z angielskiego „pully” salesperson, w odróżnieniu od „pushy” salesperson.
Szkolenie „sprzedaż nieagresywna” prezentuje najważniejsze zasady i techniki sprzedaży takie jak: coaching klienta, słuchanie kontekstowe, metoda SPIN, Neila Rackhama, technika PIWO, storytelling i wiele innych. Szkolenie dotyka każdego istotnego elementu psychologii sprzedaży i procesu sprzedaży w tym etapów rozmowy handlowej.

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
PROGRAM SZKOLENIA
WPROWADZENIE
-
Przedstawienie programu i celów szkolenia, zebranie oczekiwań
PROCES NOWOCZESNEJ SPRZEDAŻY NIEAGRESYWNEJ
-
Zasady skutecznego prospectingu
-
Definiowanie profilu klienta docelowego i segmentacja
-
Zarządzanie sprzedażą własną w pipeline
TEMPERAMENTY KLIENTÓW I PIERWSZY KONTAKT
-
Test temperamentów i komunikacja z temperamentami klientów
-
Rozpoznawanie temperamentu na podstawie stroju i zachowania
-
Autoprezentacja i techniki otwierające
TECHNIKI BADANIA POTRZEB
-
Zasady prowadzenia rozmowy badającej potrzeby
-
Techniki badania potrzeb – coaching klienta
-
Słuchanie kontekstowe
PRZERWA OBIADOWA
METAPROGRAMY I SŁUCHANIE KONTEKSTOWE
-
12 metaprogramów zakupowych i ich implikacje
-
Techniki dopasowania do metaprogramów
-
Rozpoznawanie metaprogramów
AKTYWNY TRENING
-
Przećwiczenie zdobytych umiejętności w scenkach
-
Feedback od trenera i z grupy
PODSUMOWANIE
-
Pytania
-
Zadanie domowe
INWESTUJĄC W SZKOLENIE


OTRZYMASZ
MERYTORYCZNIE PRZYGOTOWANE MATERIAŁY SZKOLENIOWE
IMIENNY CERTYFIKAT BRIAN
TRACY INTERNATIONAL
MATERIAŁY DO NOTOWANIA
LUNCH
CAŁODZIENNY BUFET
KAWOWY
PRESTIŻOWY MAGAZYN
WORLD BUSINESS CLASS MAGAZINE
KONTAKT
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
KAMIL ROMEL - SAMBOR
+48 602 899 999