POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Jak sprzedawać więcej, szybciej drożej?
Jak pozyskiwać nowych klientów i nie tracić obecnych?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

 

SPRZEDAŻ NIEAGRESYWNA

Trener: Marcin S. Rogowski

szkolenie 1-dniowe

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

SZKOLENIE OTWARTE

dla grup

Ilość uczestników: 5 - 12

1.799

zł netto/osoba

WYCENA

I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 2 osób 

 

TERMINY I MIEJSCE

WYBIERZ NAJBARDZIEJ DOGODNĄ DLA SIEBIE DATĘ I MIEJSCE

11.04.2019 | ŁÓDŹ

 

O SZKOLENIU

Badanie przeprowadzone przez Deloitte w 2013 roku na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec stałego dostawcy jest to, by był on partnerem ich biznesu.  By ich wzajemne relacje były trwałe oraz nacechowane zaufaniem. Kolejnym, istotnym czynnikiem była elastyczna i sprawna obsługa. Zarówno w tym, jak i innych, przeprowadzanych na całym świecie badaniach, korzystne warunki finansowe znajdowały się na czwartym lub piątym miejscu listy życzeń. Tym samym nie ma i nigdy nie było powodu by  zbyt szybko opuszczać cenę, czy wspierać sprzedaż hojnymi promocjami. 


Tak więc aby osiągnąć satysfakcjonujące partnerstwo należy zadbać o przynajmniej dwa czynniki – realną wartość jaką przedstawia dla  klienta produkt lub usługa i wzajemne zaufanie. sprzedaż która kładzie nacisk na wartość i zaufanie nazywamy nieagresywną, a sprzedawcę stosującego zasady i techniki tej sprzedaży z angielskiego „pully” salesperson, w odróżnieniu od „pushy” salesperson. 


Szkolenie „sprzedaż nieagresywna” prezentuje najważniejsze  zasady i techniki sprzedaży takie jak: coaching klienta, słuchanie kontekstowe, metoda SPIN, Neila Rackhama, technika PIWO, storytelling i wiele innych. Szkolenie dotyka każdego istotnego elementu psychologii sprzedaży i procesu sprzedaży w tym etapów rozmowy handlowej.
 

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

  • Wzrost skuteczności sprzedawców w obszarze kluczowych zadań.

  • Ograniczenie błędów w komunikacji między sprzedawcami i klientami.

  • Skuteczniejsze bronienie ceny i w konsekwencji sprzedaż na wyższej marży.

  • Wzrost motywacji i zaangażowania sprzedawców.

  • Poprawa efektywności sprzedaży i w konsekwencji lepsze wyniki.

  • Zminimalizowanie stresu, i wzrost pewności siebie sprzedawców.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Nauka zarządzania procesem sprzedaży własnej.

  • Poznanie nowoczesnych metod i narzędzi prospectingu.

  • Nauka rozpoznawania i dopasowania się do temperamentu i metaprogramu klienta. 
     

  • Nauka badania potrzeb poprzez coaching klienta i słuchanie kontekstowe
     

  • Nauka skutecznych technik pokonywania obiekcji, SPIN, PIWO
     

  • Wzmocnienie świadomości wagi zaufania w procesie sprzedaży.
     

  • Nauka skutecznych metod prezentowania i obrony ceny. 

PROGRAM SZKOLENIA

WPROWADZENIE

  • Przedstawienie programu i celów szkolenia, zebranie oczekiwań

 

PROCES NOWOCZESNEJ SPRZEDAŻY NIEAGRESYWNEJ

  • Zasady skutecznego prospectingu

  • Definiowanie profilu klienta docelowego i segmentacja

  • Zarządzanie sprzedażą własną w pipeline

TEMPERAMENTY KLIENTÓW I PIERWSZY KONTAKT

  • Test temperamentów i komunikacja z temperamentami klientów

  • Rozpoznawanie temperamentu na podstawie stroju i zachowania

  • Autoprezentacja i techniki otwierające 

TECHNIKI BADANIA POTRZEB

  • Zasady prowadzenia rozmowy badającej potrzeby

  • Techniki badania potrzeb – coaching klienta

  • Słuchanie kontekstowe

PRZERWA OBIADOWA

METAPROGRAMY I SŁUCHANIE KONTEKSTOWE

  • 12 metaprogramów zakupowych i ich implikacje

  • Techniki dopasowania do metaprogramów

  • Rozpoznawanie metaprogramów

AKTYWNY TRENING

  • Przećwiczenie zdobytych umiejętności w scenkach

  • Feedback od trenera i z grupy

PODSUMOWANIE 

  • Pytania

  • Zadanie domowe

INWESTUJĄC W SZKOLENIE

OTRZYMASZ

MERYTORYCZNIE PRZYGOTOWANE MATERIAŁY SZKOLENIOWE

IMIENNY CERTYFIKAT BRIAN

TRACY INTERNATIONAL

MATERIAŁY DO NOTOWANIA

LUNCH

CAŁODZIENNY BUFET 

KAWOWY

PRESTIŻOWY MAGAZYN

WORLD BUSINESS CLASS MAGAZINE

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube