


SKUTECZNOŚĆ JEST MIARĄ PRAWDY. JEŻELI CZŁOWIEK NIE JEST W ŻYCIU SKUTECZNY, TO ZNACZY, ŻE PRAWDA, KTÓRĄ SIĘ POSŁUGUJE JEST NIEAKTUALNA ‒ I WARTO JĄ ZMIENIĆ
- JACEK WALKIEWICZ -
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE SWOIM CZASEM TO W DZISIEJSZYM ŚWIECIE WYJĄTKOWE WYZWANIE I BEZCENNA UMIEJĘTNOŚĆ. DYNAMICZNY ROZWÓJ TECHNOLOGII, ZMIENIAJĄCE SIĘ OTOCZENIE KONKURENCYJNE, WALKA CENOWA, BŁYSKAWICZNY PRZEPŁYW INFORMACJI TO GŁÓWNE PRZYCZYNY STYMULUJĄCE CIĘ DO ROZWOJU I POSZUKIWANIA CORAZ BARDZIEJ EFEKTYWNYCH METOD I TECHNIK ZARZĄDZANIA SOBĄ I SWOIMI PROCESAMI BIZNESOWYMI W CZASIE.
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM TO W KOŃCU KLUCZ DO SUKCESU ZARÓWNO NA PŁASZCZYŹNIE OSOBISTEJ, JAK I ZAWODOWEJ. TO UMIEJĘTNOŚĆ POZWALAJĄCA ZMAKSYMALIZOWAĆ TWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTĄ I WYDAJNOŚĆ W BIZNESIE.

- EDGAR ALLAN POE -
CZAS TO PIENIĄDZ, A PIENIĄDZ
TO WIĘCEJ NIŻ CZAS
ODKRYJ, JAK ELIMINOWAĆ „POŻERACZE CZASU” I ZOBACZ, JAK WZRASTA TWOJA PRODUKTYWNOŚĆ.
Wszyscy dysponujemy taką samą liczbą godzin w ciągu dnia ‒ w takim razie, dlaczego niektórzy łatwiej realizują większą liczbę zadań niż inni?
Brak umiejętności efektywnego zarządzania własnym czasem może doprowadzić do permanentnego stresu, poczucia przytłoczenia liczbą zaległych obowiązków i niskiej produktywności.
CELEM SZKOLENIA jest podniesienie twoich umiejętności zarządzania sobą w czasie oraz twojego zarządzania procesami biznesowymi do poziomu pozwalającego ci osiągać maksymalne rezultaty w biznesie.
Podczas konferencji tematycznej poznasz praktyczne techniki, które można zastosować od razu, aby przejąć kontrolę nad swoim czasem.
CZEGO SIĘ DOWIESZ
01.
02.
JAK EFEKTYWNIE DELEGOWAĆ ZADANIA.
JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM W TRUDNYCH SYTUACJACH, ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ CELÓW I WYKONYWANIEM WIELU ZADAŃ POD PRESJĄ CZASU.
08.
JAK WŁAŚCIWIE DBAĆ O RÓWNOWAGĘ W CZTERECH WYMIARACH: DUCHOWYM, FIZYCZNYM, UMYSŁOWYM I SPOŁECZNO-EMOCJONALNYM.
JAK SKUTECZNIE WPŁYWAĆ NA SIEBIE.
05.
JAK SKUTECZNIE GOSPODAROWAĆ CZASEM, CZYLI ELIMINOWAĆ TZW. ZŁODZIEI CZASU.
07.
JAKA JEST ROLA PLANOWANIA W EFEKTYWNYM ZARZĄDZANIU SOBĄ W CZASIE.
JAK ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ POPRZEZ ASERTYWNĄ POSTAWĘ.
JAKIE SĄ BARIERY EFEKTYWNEGO WYKORZYSTANIA CZASU PRACY I NAJLEPSZE SPOSOBY ICH POKONYWANIA.
04.
06.
03.
Proces efektywnego wyznaczania celów i priorytetów.
-
Najbardziej skuteczne metody, systemy oraz zasady zarządzania czasem.
-
Praktyczne wskazówki sprawnej organizacji dnia pracy.
UCZESTNICY NAUCZĄ SIĘ RÓWNIEŻ EFEKTYWNIEJ PLANOWAĆ I PRIORYTETYZOWAĆ POPRZEZ ZARZĄDZANIE PRZERWAMI I ZAKŁÓCENIAMI.
POZNASZ
ODKRYJESZ JAK
Najbardziej skuteczne metody, systemy oraz zasady zarządzania czasem.
Praktyczne wskazówki sprawnej organizacji dnia pracy.
UCZESTNICY NAUCZĄ SIĘ RÓWNIEŻ EFEKTYWNIEJ PLANOWAĆ I PRIORYTETYZOWAĆ POPRZEZ ZARZĄDZANIE PRZERWAMI I ZAKŁÓCENIAMI.
O SZKOLENIU
-
JAK ORGANIZOWAĆ I PRIORYTETYZOWAĆ W CELU ZWIĘKSZENIA SKUTECZNOŚCI?
-
SPOSOBY WYJŚCIA Z TRYBU KRYZYSOWEGO I SKUPIENIA SIĘ NA RZECZACH WAŻNYCH
-
PROCES PLANOWANIA ‒ JAK GO STOSOWAĆ?
-
KORZYSTANIE Z HARMONOGRAMU, ABY PRZEJĄĆ I UTRZYMAĆ KONTROLĘ NAD SWOIM CZASEM.
-
ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKIEM PRACY.
-
ZARZĄDZANIE ZAKŁÓCENIAMI.
-
JAK EFEKTYWNIE KORZYSTAĆ Z TECHNOLOGII, ABY ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ PRODUKTYWNOŚĆ?
DLA KOGO
SEMINARIUM ZAINTERESUJE KAŻDEGO:
-
kto pragnie przejąć kontrolę nad swoim czasem i życiem oraz wrócić na właściwe tory.
-
kto chciałby maksymalizować swoje wyniki biznesowe poprzez właściwe zarządzanie czasem
-
nabyć najlepsze, praktyczne umiejętności planowania i organizowania pracy,
-
kontrolować nakłady pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy,
-
potrafić rangować zadania i właściwie określać priorytety,
-
osiągać ponadnormatywne wyniki pracując pod presją czasu
-
monitorować postępy w zaplanowanych działaniach
-
identyfikować i likwidować czynniki zakłócające pracę
PRELEGENCI
3
O MNIE:
Właściciel firmy Biznes Plus oraz Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. W latach 2003 – 2011 dyrektor działu nauczania języków obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie dzięki alternatywnym metodom zwiększył sprzedaż swoich produktów o 740%. Współtwórca koncepcji CGT – Corporate Global Thinking – metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu Zarządzania, Sprzedaży, Marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem Efektywnych strategii komunikacyjnych, Innowacji w zarządzaniu oraz Marketingu 3.0.
OSIĄGNIĘCIA:
Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej.Autor wielu publikacji na temat zarządzania.
ŁUKASZ KUCIŃSKI

2
O MNIE:
Posiada 15-letnie doświadczenie, które zdobywała pracując dla międzynarodowych korporacji, oraz polskich liderów rynku gdzie odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich. Ambasadorka programu „Marka jest kobietą” który jest dedykowany przedsiębiorczym kobietom szukającym realizacji w życiu zawodowym i osobistym.
OSIĄGNIĘCIA:
Laureatka najlepszej prezentacji eksperckiej – podczas konferencji „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż” MARKETING PROGRESS 2014. Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, wykładowca Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych poświęconych mikrotrendom, zagadnieniom pricing’u behawioralnemu, strategiom sprzedaży, wysokim standardom obsługi klienta oraz budowaniu silnych marek na rynku.

KAROLINA KAROLCZAK
1

ROBERT KOZAK
O MNIE:
Jako ekspert doradza wysokiej kadrze menedżerskiej z zakresu skutecznego przywództwa, komunikacji, zarządzania zmianą, tworzenia i wdrażania strategii. Prowadzi projekty z zakresu interim management.
OSIĄGNIĘCIA:
Pełnił Funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie rozwijał praktykę FMCG i poszukiwał członków zarządów dla międzynarodowych firm działających na rynku Europy Środkowej i Wschodniej. Jest członkiem zespołu strategicznego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz w Państwowej Wyższej Szkole Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu dziennikarstwa telewizyjnego. Współautor „Biblii Dziennikarstwa” (Znak) i serii książek „Wędrówki z Gandalfem” napisane wspólnie z Brianem Tracy.
4
O MNIE:
Prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.
OSIĄGNIĘCIA:
Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Jest często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 roku Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego internetu. Co jest silniejsze – osobowość czy okoliczności? Okazuje się, że odpowiedź jest bardziej skomplikowana niż Ci się wydaje. Znając ją będziesz w stanie z jednej strony naginać okoliczności, z drugiej – naginać osobowość rozmówcy. Wszystko po to, żeby osiągnąć swoje cele. Mając tę wiedzę będziesz w stanie zarażać ludzi swoimi pomysłami – a to we współczesnej sprzedaży jest jedna z najważniejszych umiejętności.

PAWEŁ TKACZYK
PANELIŚCI
5
Przedsiębiorca, mediator. Od 2006 specjalizuje się w zarządzaniu i zarządzaniu zmianą. Współwłaściciel dwóch firm (doradztwo, nowe technologie). Twórca innowacyjnej koncepcji rozwoju kompetencji przywódczych, zarządzania zmianą i oporem CVP (Change Value Process) oraz rocznego programu rozwoju menadżerów i Liderów CVP Program.
Uczy, jak uwalniać się od blokad, oporów, które nas ograniczają oraz jak pracując z innymi. jako pracownik, menadżer, szef radzić sobie z obawami przed zmianą.
Pracuje z liderami nad poczuciem przytłoczenia, przemęczenia, natłokiem negatywnych emocji i stresem. Wykłada na wyższych uczelniach, szkolił się w USA, UK i Australii. Specjalizuje się w koncepcjach Leadership 3.0, Inner Leadership. Zapraszany jako ekspert do mediów: TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio, Forbes, Gazeta Prawna.
Prowadził szkolenia i procesy doradczo - coachingowe dla liderów z takich firm: Orange, Google, Allegro, Alshaya, Smyk, LOT, Dell, P&G, RWE, PGNiG, Mars, GJ, X-Trade Brokers, czy ING. Autor: - książki “Proste, ale ważne w zarządzaniu” - premiera październik 2016 (www.prostealewazne.pl) - bloga (www.adamdebowski.pl ) i videobloga( ) o zarządzaniu zmianą, zarządzaniu ludźmi i firmą oraz platformy online z zakresu rozwoju cech i kompetencji menadżerskich, coachingowych, integralnych, psychologicznych: adamadebowski.pl. - cyklu online
ADAM DĘBOWSKI

6
O MNIE:
Absolwent warszawskiego SWPS. Mówca z 17-letnim doświadczeniem i ponad 2-letnim członkostwem w elitarnym Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców. Prywatnie: żonaty, ojciec dwóch córek i syna. Zapalony kolarz, mors i biegacz.
ZAUFALI MI:
Pracownicy wielu polskich oraz międzynarodowych firm i korporacji, jak choćby: PGNiG, PKO BP, Egurrola Dance Studio, Business Centre Club, DekorGlass, Praktiker, Bosch, Sony Centre. Doświadczenie korporacyjne zdobywał, pracując w największej wówczas firmie świata – General Electric. Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia „Jak wyeliminować SamoUtrudnianie?”, a także założyciel Akademii Skuteczności PRO.
OSIĄGNIĘCIA:
Ma za sobą ponad 3,5 tysiąca wystąpień, prezentacji i szkoleń. Sprzedawca z ponad 100.000.000 zł sprzedaży oraz twórca patentu zgłoszonego w Urzędzie Patentowym RP.

KAROL BARTKOWSKI

1
O MNIE:
Z wykształcenia ekonomista, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych z zakresu Business Coaching.
W trakcie swojej kariery zawodowej pełnił funkcje m.in. Prezesa Zarządu ZARA Polska SA oraz Ultimate Fashion Sp. z o.o. (zatrudniającej ponad 1000 pracowników). Był też członkiem zarządu Fundacji PZLA.
Od dwóch lat zajmuje się pisaniem. Autor książek „Myśl co chcesz. To Twoje życie” oraz „Prawo przyciągania. Jak nasze dzisiejsze myśli tworzą naszą przyszłość?”. Prowadzi również fanpage „Myśl co chcesz” na Facebooku, gdzie zamieszcza teksty będące rozwinięciem tego, co zawarł w swoich książkach.
INSPIRUJĄ MNIE:
Napoleon Hill, Earl Nightingale, Harv Eker, Jack Canfield, Mike Dooley, Bob Proctor, Vishen Lakhiani oraz Brian Tracy. Pisząc, przeplata zdobytą od nich wiedzę z własnymi doświadczeniami. Stara się przede wszystkim inspirować swoich czytelników do działania, alternatywnego spojrzenia na otaczającą ich rzeczywistość, zmiany przekonań na wspierające. Wszystko, co pisze, sygnuje logo „Myśl co chcesz”.
TOMASZ KANIA
2
O MNIE:
Pasjonat zarządzania sprzedażą, ceniący bezpośrednie kontakty z klientem i współpracownikami. Kontakty te traktuje jako drogę – równie ważną, co obrany cel. Entuzjasta nowoczesnych metod komunikacji z wykorzystaniem narzędzi Myślenia Wizualnego.
Jego misją jest:
Wspieranie menedżerów i handlowców w budowaniu relacji sukcesu z klientami poprzez komunikację 360°.
Osiągnięcia:
Poprzez skuteczne zarządzanie P&L stworzył podwaliny nowoczesnych kanałów dystrybucji u liczących się dystrybutorów FMCG w Polsce (m.in. VIMA). Budował i zarządzał pierwszą polską siecią franczyzową (Chata Polska SA). Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowej korporacji (T-Mobile) odnosił potwierdzone sukcesy, zarządzając zespołami liczącymi ponad 200 osób.
KRZYSZTOF KRECZMER

AGENDA
07:30 - 09:00 09:05 - 09:10 09:10 - 10:10
10:15 - 11:55
11:20 - 11:45
11:50 - 13:00
13:05 - 14:00
14:05 - 14:35
14:40 - 15:40
15:40 - 16:10
16:10 - 16:25
16:30 - 17:30
17:30 - 17:40
Rejestracja Gości – networking
Rozpoczęcie
Paweł Tkaczyk
I PRELEGENT BTI: Zarządzanie Czasem ‒ Najefektywniejsze Metody i Techniki zwiększenia Produktywności ‒ ROBERT KOZAK - BRIAN TRACY POLSKA
Przerwa kawowa – networking
DEBATA: WORK-LIFE BALANCE W XXI WIEKU. STRES JUŻ NIE JEST MODNY? Krzysztof KRECZMER - były Dyrektor Sprzedaży T-MOBILE POLSKA, Tomek KANIA - były prezes ZARA POLSKA, ROBERT KOZAK - EKSPERT BRIAN TRACY POLSKA, KAMILA WROCIŃSKA oraz Prowadzący.
-
Jak nieodpowiednie zarządzanie czasem negatywnie wpływa na nas samych?
-
Stres. Co jest, a co nie jest stresem?
-
Zarządzanie emocjami oraz budowanie odporności psychicznej na stres, presję i wyzwania.
-
Jak przeciwdziałać wypaleniu?
-
Inteligencja Emocjonalna. Jak pomaga nam zarządzać otoczeniem, aby lepiej korzystać z naszego czasu?
PODSUMOWANIE DEBATY, PYTANIA I ODPOWIEDZI
Lunch – networking
Prokrastynacja - Zdradliwy Mechanizm Obronny - Karol Bartkowski
II PRELEGENT BTI: Zarządzanie Celami ‒ Jak budować cele i je realizować, zwiększając naszą skuteczność? - KAROLINA KAROLCZAK - SODEXO
Adam Dębowski
Przerwa kawowa – networking
III PRELEGENT BTI: Jak zarządzać czasem w XXI wieku? Jak technologia może wspierać wzrost naszej produktywności? - Łukasz KUCIŃSKI
Zakończenie


3
O MNIE:
Prezes Zarządu i współwłaściciel marki Milado Centrum Rozwoju Personalnego. W 2004 roku założyła firmę, a jej zadaniem jest łączenie ludzi, którzy realizują wspólne cele biznesowe. Wraz ze swoim zespołem rekrutuje najlepszych dla najlepszych. Jest ekspert w zakresie budowania zespołów handlowych, konsultantem kariery, ale przede wszystkim doświadczonym handlowcem. Łączy swoje umiejętności managerskie, handlowe i doświadczenie rekrutera, a konsekwencją tego jest fakt, iż dziś jest trenerem sprzedaży, doradza w obszarze rozwoju sprzedaży i budowy zespołów handlowych swoich klientów. Praca nad budową zespołu handlowego to godziny rozmów, konsultacji i wypracowywania najlepszych rozwiązań, które będą wspierały realizację strategicznych celów jej klientów. W rozmowach z managerami na temat obsadzania stanowisk handlowców przekonuje, że dziś proces rekrutacji można przyrównać do procesu sprzedaży. Pokazuje w jaki sposób przyciągnąć do firmy najlepszych, jak sprawdzić ich kompetencje, ale przede wszystkim „ a kogo postawić”.
OSIĄGNIĘCIA:
Jest aktywnym członkiem organizacji Toastmasters International, która rozwija mówców i liderów. Autor artykułów związanych z rekrutacją i budowaniem zespołów sprzedażowych. Mówca konferencji biznesowych, członkini Business Lady Club oraz Klubu Marka jest Kobietą.
KAMILA WROCIŃSKA
LOKALIZACJA
BILETY

I PULA BILETÓW
WYPRZEDANE
490 zł
tylko 20 biletów
390 zł
tylko 20 biletów
tylko 20 biletów
290 zł
W CENIE BILETU
VIP
GOLD+
GOLD
SILVER
II PULA BILETÓW
490 zł
tylko 20 biletów
390 zł
tylko 20 biletów
tylko 20 biletów
290 zł
170 zł
tylko 20 biletów
III PULA BILETÓW
550 zł
tylko 20 biletów
450 zł
tylko 20 biletów
tylko 20 biletów
350 zł
190 zł
tylko 20 biletów
RABAT NA WSZYSTKIE WIOSENNE SZKOLENIA
RABAT NA WSZYSTKIE WIOSENNE WARSZTATY