

WIELCY LIDERZY NIE WYKORZYSTUJĄ LUDZI PO TO,
ABY SAMI MOGLI WYGRYWAĆ. PRZEWODZĄ LUDZIOM,
ABY ODNOSIĆ WSPÓLNE ZWYCIĘSTWA.
- John C. Maxwell -

PRZYWÓDZTWO

NA SZKOLENIE ZAPRASZAMY NASTĘPUJĄCE OSOBY:
Dyrektorzy, którzy zainteresowani są rozwijaniem umiejętności menedżerskich i stawania się jeszcze skuteczniejszymi liderami.
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa
szkolenie 2-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU
Szkolenie jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników. Wykłady ograniczone zostaną do niezbędnego minimum. Uczestnicy będą analizować własne doświadczenie oraz poproszeni zostaną o wypełnienie kwestionariuszy psychologicznych.

CEL SZKOLENIA
-
Rozwój umiejętności interdyscyplinarnego spojrzenia na funkcjonowanie organizacji oraz optymalnego łączenia odpowiedzialności za realizację celów strategicznych i zadań operacyjno – taktycznych. Doskonalenie warsztatu menedżerskiego uczestników, wspierającego trafne definiowanie problemów, poszukiwanie odpowiednich rozwiązań i przeprowadzanie koniecznych zmian.

EFEKTY SZKOLENIOWE
-
Dzięki poznaniu etapów zarządzania strategicznego uczestnicy zrozumieją zasady pracy w tworzeniu planu strategicznego. Będą potrafić planować w systemowy sposób rozwój kompetencji związanych z planowaniem strategicznym oraz nauczą się wypracowywania koncepcji, gotowych do zakomunikowania wewnątrz organizacji, na poszczególnych poziomach zarządzania.
PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I
Myślenie strategiczne oraz wyznaczanie celów. Wizja, misja strategia, czyli dokąd zmierzamy?.
Strategia i zarządzanie strategiczne jako czynnik sukcesu firmy;
-
Zarządzanie strategicznie – definicja i koncepcje;
-
Czynniki determinujące wybór strategii zarządzania;
-
Wyznaczanie celów strategicznych firmy/korporacji./organizacji:
-
Zarządzanie poprzez cele – mocne i słabe strony;
-
Matryca celów strategicznych – planowanie i kontrola procesu;
-
Wizja, misja i cele strategiczne – koncepcja poziomów logicznych;
-
Prezentacja Koncepcji Poziomów Logicznych, czyli wszystkie płaszczyzny na jakich wprowadzane są zmiany strategiczne i na których dokonywać można zmian;
-
Wpływ poszczególnych poziomów na siebie i na system oraz analiza charakterystycznych i specyficznych problemów na styku poszczególnych poziomów;
-
Poziom Pierwszy: Środowisko. Przegląd i analiza dostępnych zasobów i możliwości ich wykorzystania do realizacji celów biznesowych firmy, czyli najbliżsi współpracownicy, klienci, przełożeni;
-
Poziom Drugi: Obserwowalne zachowania w konkretnym środowisku. Analiza zachowań, pracowników, współpracowników, managerów w określonym środowisku i określanie zachowań skutecznych i wymagających korekty;
-
Poziom Trzeci: Umiejętności. Przegląd kompetencji i umiejętności zawodowych niezbędnych do wykonywania zajmowanej funkcji w kontekście celów strategicznych;
-
Poziom Czwarty: Przekonania/Wartości pracowników. Wpływ przekonań na realizacje celów biznesowych i na funkcjonowaniu ludzi w organizacji, czyli co ja najczęściej myślę o sobie samym, moich kolegach i koleżankach w pracy, klientach.
-
Poziom Piąty: Tożsamość. Charakterystyka i zdefiniowanie roli, zachowań, przekonań, sposobów działania, czyli co tak naprawdę oznacza dla mnie.
-
Określenie i zdefiniowanie wizji, misji i strategii na wszystkich poziomach.

DZIEŃ II
Planowanie wizji rozwoju. Punkt wyjścia, czyli analiza i ocena stanu aktualnego. Metody i strategie budowania spójnej strategii. Koncentracja na Problemach vs Koncentracja na Rozwiązaniach
-
Podejmowanie decyzji strategicznych – teoria i praktyka;
-
Analiza drzewa decyzyjnego;
-
Uwarunkowania podejmowania decyzji strategicznych w warunkach niepewności .
-
Wizja rozwoju – strategie kreowania;
-
Tworzenie i poszukiwanie wizji rozwoju – analiza otoczenia;
-
Planowanie zdolności, kompetencji i zdolności;
-
Wizja i kluczowe wartości – sposoby określania
-
Wizualizacja i komunikacja założonych zmian;
-
Analiza i ocena stanu aktualnego.
-
Opracowanie i przygotowanie agendy zmian strategicznych;
-
Realizacja strategii – scenariusze alternatywne
-
Budowanie spójnej strategii;
-
Wybór inicjatyw i działań strategicznych;
-
Przygotowanie koncepcji struktury wspierającej realizację strategii;
-
Wyznaczenie celów strategicznych dla inicjatyw;
-
Planowanie i kontrola działań strategicznych
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
KONTAKT