top of page

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Dwu modułowy warsztat poświęcony sprzedaży eksperckiej.
 

ZAAWANSOWANE TECHNIKI

SPRZEDAŻY

Trener: Adam Gnych

Miejsce: Warszawa

szkolenie 4-dniowe

Fotolia_176589953_Subscription_Monthly_M.jpg
cennik

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

o szkoleniu

O SZKOLENIU

CELE SZKOLENIOWE

  • Zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu Programowania Neurolingwistycznego (NLP), oraz Psychologii wywierania wpływu.

  • Przedstawienie techniki wykorzystywanych przez najskuteczniejszych negocjatorów, sprzedawców, handlowców oraz menedżerów, służących uzyskiwaniu celów biznesowych.

  • W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i ćwiczeniach sprzedażowych, bazujących na prezentowanej wiedzy. 

EFEKTY SZKOLENIOWE

  • Nauczysz się bardzo precyzyjnie wywoływać u klienta określone uczucia związane z Twoim produktem/usługą, dzięki czemu produkt/usługa, zacznie się Twojemu klientowi bardzo dobrze kojarzyć.

  • Będziesz potrafił umiejętnie stosować metafory i stosować zaawansowane techniki sprzedaży, które sprawią, iż klientowi będzie bardzo trudno odmówić skorzystania z Twojej oferty.

  • Będziesz potrafił tak precyzyjnie prezentować produkt, że obalisz niemal wszystkie obiekcje klienta, zanim zdąży je on wypowiedzieć.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

TA CZĘŚĆ SZKOLENIA SŁUŻY OPANOWANIU UMIEJĘTNOŚCI SŁUCHANIA ODZWIERCIEDLAJĄCEGO, NIEZBĘDNEGO DO SKUTECZNEJ ANALIZY POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA ORAZ ZAPOZNANIU SIĘ Z NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCYMI „PRZESZKODAMI KOMUNIKACYJNYMI”, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA POWSTAWANIE SYTUACJI „TRUDNYCH” W KONTAKCIE Z KLIENTEM.

  • Rama partnerstwa, czyli pierwszy krok do rozwiązywania konfliktów i budowania długofalowych relacji z klientami w myśl zasady WIN-WIN, według Dr Dudleya Weeksa, pracującego nad rozwiązywaniem konfliktów w partiach politycznych oraz dużych korporacjach, w ponad 60 krajach.

  • Konflikty – 12 najczęstszych Przeszkód w komunikacji, prowadzących do konfliktu i trudności w procesie sprzedaży, ujęte w cztery grupy

  • Słuchanie Odzwierciedlające – niezwykle pomocna umiejętność, umożliwiająca odzwierciedlenie uczuć i informacji z zawartości wypowiedzi drugiej osoby.

  • Pytania zorientowane na rozwiązanie konfliktu, czyli Model Zmiany, nazywany podejściem Zorientowanym na Rozwiązanie, opracowany przez Steva de Shazera oraz Insoo Kim Berga.

  • Komunikat „JA”, składający się z trzech części 
     

DZIEŃ II

BĘDZIE POŚWIĘCONY ĆWICZENIU ZAAWANSOWANYCH UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH, NIEZBĘDNYCH W PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY ORAZ POZNANIU SZEREGU TECHNIK WYKORZYSTANYCH W SPRZEDAŻY. 

  • W jaki sposób mówić o produkcie i usłudze, aby przekonać klienta za pierwszym razem i bezbłędnie trafić opisać je w taki sposób, aby klient miał jak najmniej zastrzeżeń. 
    Ognisko zainteresowań, czyli co ludzi najbardziej interesuje w momencie, kiedy prezentuje się im produkt bądź usługę. 
    Schemat prezentacji i sprzedaży w oparciu o Ognisko zainteresowań zawierający odpowiedzi na pytania: Dla kogo? Kiedy? W jakim miejscu? Jak używać/stosować?

  • Użycie metafory w procesie sprzedaży, czyli jak tworzyć wizję produktu/usługi w umyśle klienta w niezauważalny sposób

  • Zaawansowane techniki sprzedaży;
    Technika kontrastu
    Technika przesądów
    Technika przygwożdżenia
    Technika przyjaciół
    Technika skojarzeń

Programowanie

DZIEŃ IV

TO KONTYNUACJA DNIA POPRZEDNIEGO, CZYLI POZNAWANIE STYLÓW SORTOWANIA INFORMACJI, NIEŚWIADOMYCH SPOSOBÓW MYŚLENIA, W PROCESIE SPRZEDAŻY. 

  • Egocentryczny, myślący tylko i wyłącznie o sobie samym, karierowicz, o osobowości narcystycznej, czyli Klient, który wpatrzony jest tylko i wyłącznie w siebie

  • Podejrzanie myślący o "dobru" korporacji, cwaniaczek i manipulator w jednej osobie, czyli Klient w przebraniu "Matki Teresy": 

  • Stworzenie 6 typów Klientów w oparciu o Style Sortowania Informacji, i skonstruowanie najskuteczniejszych narzędzi, w postaci „autorskich” technik sprzedaży.

  • Trudne sytuacje w sprzedaży, w kontekście sześciu Typów Klienta i sposoby radzenia sobie z obiekcjami.

  • Wspólne wypracowanie narzędzi w postaci pytań, służące diagnozie potrzeb określonego Typu Klienta.

Fotolia_168271253_Subscription_Monthly_M.jpg

DZIEŃ III

BĘDZIE POŚWIĘCONY POZNANIU TYPOLOGII KLIENTA W ŚWIETLE PSYCHOLOGII POZNAWCZEJ ORAZ WYPRACOWANIE „AUTORSKICH” TECHNIK SPRZEDAŻY.

  • Nowa definicja Sytuacji Sprzedaży, Roli Handlowca oraz Roli Kupującego.

  • Przedstawienie Typologii Klienta, w oparciu o Psychologię Poznawczą, badającą mechanizmy odpowiedzialne za decyzje, jakie podejmują ludzie – Style Sortowania Informacji.

  • Szukający dziury w całym, pesymistycznie nastawiony do oferty, wiecznie niezadowolony Klient

  • Obiecujący przysłowiowe gruszki na wierzbie, lejący wodę i oderwany od rzeczywistości Klient

  • Zadufany w sobie, najmądrzejszy w całym "województwie", nieliczący się z opinią innych Klient

  • Chwiejny niczym chorągiewka na wietrze, bez własnego zdania i opinii, czyli Klient, który nie potrafi samodzielnie podjąć żadnej decyzji, bo nie ma pełnomocnictw

  • Zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen, w procesie sprzedaży.

ic_kola_zębate.png

METODOLOGIA

Szkolenie będzie w 80% prowadzone w postaci warsztatu. Uczestnicy będą mieli okazję skonfrontować swoją dotychczasową wiedzę i umiejętności w ćwiczeniu symulującym zdobywanie nowego klienta. W trakcie szkolenia będą mieli okazję porównać stosowną dotąd przez siebie strategią zdobywania Klienta z Typologią opartą na Psychologii Poznawczej. Pozostałe 20% czasu poświęcone będzie na wykład, burzę mózgów, oraz dyskusję moderowaną.

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

bottom of page