
POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.
OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ
JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ
NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI
DO SUKCESÓW.
- Brian Tracy -


Dwu modułowy warsztat poświęcony sprzedaży eksperckiej.
ZAAWANSOWANE TECHNIKI
SPRZEDAŻY
Trener: Adam Gnych

Miejsce: Warszawa
szkolenie 4-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

CELE SZKOLENIOWE
-
Zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu Programowania Neurolingwistycznego (NLP), oraz Psychologii wywierania wpływu.
-
Przedstawienie techniki wykorzystywanych przez najskuteczniejszych negocjatorów, sprzedawców, handlowców oraz menedżerów, służących uzyskiwaniu celów biznesowych.
-
W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i ćwiczeniach sprzedażowych, bazujących na prezentowanej wiedzy.

EFEKTY SZKOLENIOWE
-
Nauczysz się bardzo precyzyjnie wywoływać u klienta określone uczucia związane z Twoim produktem/usługą, dzięki czemu produkt/usługa, zacznie się Twojemu klientowi bardzo dobrze kojarzyć.
-
Będziesz potrafił umiejętnie stosować metafory i stosować zaawansowane techniki sprzedaży, które sprawią, iż klientowi będzie bardzo trudno odmówić skorzystania z Twojej oferty.
-
Będziesz potrafił tak precyzyjnie prezentować produkt, że obalisz niemal wszystkie obiekcje klienta, zanim zdąży je on wypowiedzieć.
PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I
TA CZĘŚĆ SZKOLENIA SŁUŻY OPANOWANIU UMIEJĘTNOŚCI SŁUCHANIA ODZWIERCIEDLAJĄCEGO, NIEZBĘDNEGO DO SKUTECZNEJ ANALIZY POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA ORAZ ZAPOZNANIU SIĘ Z NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCYMI „PRZESZKODAMI KOMUNIKACYJNYMI”, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA POWSTAWANIE SYTUACJI „TRUDNYCH” W KONTAKCIE Z KLIENTEM.
-
Rama partnerstwa, czyli pierwszy krok do rozwiązywania konfliktów i budowania długofalowych relacji z klientami w myśl zasady WIN-WIN, według Dr Dudleya Weeksa, pracującego nad rozwiązywaniem konfliktów w partiach politycznych oraz dużych korporacjach, w ponad 60 krajach.
-
Konflikty – 12 najczęstszych Przeszkód w komunikacji, prowadzących do konfliktu i trudności w procesie sprzedaży, ujęte w cztery grupy
-
Słuchanie Odzwierciedlające – niezwykle pomocna umiejętność, umożliwiająca odzwierciedlenie uczuć i informacji z zawartości wypowiedzi drugiej osoby.
-
Pytania zorientowane na rozwiązanie konfliktu, czyli Model Zmiany, nazywany podejściem Zorientowanym na Rozwiązanie, opracowany przez Steva de Shazera oraz Insoo Kim Berga.
-
Komunikat „JA”, składający się z trzech części
DZIEŃ II
BĘDZIE POŚWIĘCONY ĆWICZENIU ZAAWANSOWANYCH UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH, NIEZBĘDNYCH W PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY ORAZ POZNANIU SZEREGU TECHNIK WYKORZYSTANYCH W SPRZEDAŻY.
-
W jaki sposób mówić o produkcie i usłudze, aby przekonać klienta za pierwszym razem i bezbłędnie trafić opisać je w taki sposób, aby klient miał jak najmniej zastrzeżeń.
Ognisko zainteresowań, czyli co ludzi najbardziej interesuje w momencie, kiedy prezentuje się im produkt bądź usługę.
Schemat prezentacji i sprzedaży w oparciu o Ognisko zainteresowań zawierający odpowiedzi na pytania: Dla kogo? Kiedy? W jakim miejscu? Jak używać/stosować? -
Użycie metafory w procesie sprzedaży, czyli jak tworzyć wizję produktu/usługi w umyśle klienta w niezauważalny sposób
-
Zaawansowane techniki sprzedaży;
Technika kontrastu
Technika przesądów
Technika przygwożdżenia
Technika przyjaciół
Technika skojarzeń


DZIEŃ IV
TO KONTYNUACJA DNIA POPRZEDNIEGO, CZYLI POZNAWANIE STYLÓW SORTOWANIA INFORMACJI, NIEŚWIADOMYCH SPOSOBÓW MYŚLENIA, W PROCESIE SPRZEDAŻY.
-
Egocentryczny, myślący tylko i wyłącznie o sobie samym, karierowicz, o osobowości narcystycznej, czyli Klient, który wpatrzony jest tylko i wyłącznie w siebie
-
Podejrzanie myślący o "dobru" korporacji, cwaniaczek i manipulator w jednej osobie, czyli Klient w przebraniu "Matki Teresy":
-
Stworzenie 6 typów Klientów w oparciu o Style Sortowania Informacji, i skonstruowanie najskuteczniejszych narzędzi, w postaci „autorskich” technik sprzedaży.
-
Trudne sytuacje w sprzedaży, w kontekście sześciu Typów Klienta i sposoby radzenia sobie z obiekcjami.
-
Wspólne wypracowanie narzędzi w postaci pytań, służące diagnozie potrzeb określonego Typu Klienta.

DZIEŃ III
BĘDZIE POŚWIĘCONY POZNANIU TYPOLOGII KLIENTA W ŚWIETLE PSYCHOLOGII POZNAWCZEJ ORAZ WYPRACOWANIE „AUTORSKICH” TECHNIK SPRZEDAŻY.
-
Nowa definicja Sytuacji Sprzedaży, Roli Handlowca oraz Roli Kupującego.
-
Przedstawienie Typologii Klienta, w oparciu o Psychologię Poznawczą, badającą mechanizmy odpowiedzialne za decyzje, jakie podejmują ludzie – Style Sortowania Informacji.
-
Szukający dziury w całym, pesymistycznie nastawiony do oferty, wiecznie niezadowolony Klient
-
Obiecujący przysłowiowe gruszki na wierzbie, lejący wodę i oderwany od rzeczywistości Klient
-
Zadufany w sobie, najmądrzejszy w całym "województwie", nieliczący się z opinią innych Klient
-
Chwiejny niczym chorągiewka na wietrze, bez własnego zdania i opinii, czyli Klient, który nie potrafi samodzielnie podjąć żadnej decyzji, bo nie ma pełnomocnictw
-
Zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen, w procesie sprzedaży.

METODOLOGIA
Szkolenie będzie w 80% prowadzone w postaci warsztatu. Uczestnicy będą mieli okazję skonfrontować swoją dotychczasową wiedzę i umiejętności w ćwiczeniu symulującym zdobywanie nowego klienta. W trakcie szkolenia będą mieli okazję porównać stosowną dotąd przez siebie strategią zdobywania Klienta z Typologią opartą na Psychologii Poznawczej. Pozostałe 20% czasu poświęcone będzie na wykład, burzę mózgów, oraz dyskusję moderowaną.
KONTAKT
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI