HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Dwu modułowy warsztat poświęcony sprzedaży eksperckiej.
 

ZAAWANSOWANE TECHNIKI

SPRZEDAŻY

Trener: Adam Gnych

Miejsce: Warszawa

szkolenie 4-dniowe

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

 

O SZKOLENIU

CELE SZKOLENIOWE

  • Zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu Programowania Neurolingwistycznego (NLP), oraz Psychologii wywierania wpływu.

  • Przedstawienie techniki wykorzystywanych przez najskuteczniejszych negocjatorów, sprzedawców, handlowców oraz menedżerów, służących uzyskiwaniu celów biznesowych.

  • W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i ćwiczeniach sprzedażowych, bazujących na prezentowanej wiedzy. 

EFEKTY SZKOLENIOWE

  • Nauczysz się bardzo precyzyjnie wywoływać u klienta określone uczucia związane z Twoim produktem/usługą, dzięki czemu produkt/usługa, zacznie się Twojemu klientowi bardzo dobrze kojarzyć.

  • Będziesz potrafił umiejętnie stosować metafory i stosować zaawansowane techniki sprzedaży, które sprawią, iż klientowi będzie bardzo trudno odmówić skorzystania z Twojej oferty.

  • Będziesz potrafił tak precyzyjnie prezentować produkt, że obalisz niemal wszystkie obiekcje klienta, zanim zdąży je on wypowiedzieć.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

TA CZĘŚĆ SZKOLENIA SŁUŻY OPANOWANIU UMIEJĘTNOŚCI SŁUCHANIA ODZWIERCIEDLAJĄCEGO, NIEZBĘDNEGO DO SKUTECZNEJ ANALIZY POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA ORAZ ZAPOZNANIU SIĘ Z NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCYMI „PRZESZKODAMI KOMUNIKACYJNYMI”, KTÓRE WPŁYWAJĄ NA POWSTAWANIE SYTUACJI „TRUDNYCH” W KONTAKCIE Z KLIENTEM.

  • Rama partnerstwa, czyli pierwszy krok do rozwiązywania konfliktów i budowania długofalowych relacji z klientami w myśl zasady WIN-WIN, według Dr Dudleya Weeksa, pracującego nad rozwiązywaniem konfliktów w partiach politycznych oraz dużych korporacjach, w ponad 60 krajach.

  • Konflikty – 12 najczęstszych Przeszkód w komunikacji, prowadzących do konfliktu i trudności w procesie sprzedaży, ujęte w cztery grupy

  • Słuchanie Odzwierciedlające – niezwykle pomocna umiejętność, umożliwiająca odzwierciedlenie uczuć i informacji z zawartości wypowiedzi drugiej osoby.

  • Pytania zorientowane na rozwiązanie konfliktu, czyli Model Zmiany, nazywany podejściem Zorientowanym na Rozwiązanie, opracowany przez Steva de Shazera oraz Insoo Kim Berga.

  • Komunikat „JA”, składający się z trzech części 
     

DZIEŃ II

BĘDZIE POŚWIĘCONY ĆWICZENIU ZAAWANSOWANYCH UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH, NIEZBĘDNYCH W PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY ORAZ POZNANIU SZEREGU TECHNIK WYKORZYSTANYCH W SPRZEDAŻY. 

  • W jaki sposób mówić o produkcie i usłudze, aby przekonać klienta za pierwszym razem i bezbłędnie trafić opisać je w taki sposób, aby klient miał jak najmniej zastrzeżeń. 
    Ognisko zainteresowań, czyli co ludzi najbardziej interesuje w momencie, kiedy prezentuje się im produkt bądź usługę. 
    Schemat prezentacji i sprzedaży w oparciu o Ognisko zainteresowań zawierający odpowiedzi na pytania: Dla kogo? Kiedy? W jakim miejscu? Jak używać/stosować?

  • Użycie metafory w procesie sprzedaży, czyli jak tworzyć wizję produktu/usługi w umyśle klienta w niezauważalny sposób

  • Zaawansowane techniki sprzedaży;
    Technika kontrastu
    Technika przesądów
    Technika przygwożdżenia
    Technika przyjaciół
    Technika skojarzeń

DZIEŃ IV

TO KONTYNUACJA DNIA POPRZEDNIEGO, CZYLI POZNAWANIE STYLÓW SORTOWANIA INFORMACJI, NIEŚWIADOMYCH SPOSOBÓW MYŚLENIA, W PROCESIE SPRZEDAŻY. 

  • Egocentryczny, myślący tylko i wyłącznie o sobie samym, karierowicz, o osobowości narcystycznej, czyli Klient, który wpatrzony jest tylko i wyłącznie w siebie

  • Podejrzanie myślący o "dobru" korporacji, cwaniaczek i manipulator w jednej osobie, czyli Klient w przebraniu "Matki Teresy": 

  • Stworzenie 6 typów Klientów w oparciu o Style Sortowania Informacji, i skonstruowanie najskuteczniejszych narzędzi, w postaci „autorskich” technik sprzedaży.

  • Trudne sytuacje w sprzedaży, w kontekście sześciu Typów Klienta i sposoby radzenia sobie z obiekcjami.

  • Wspólne wypracowanie narzędzi w postaci pytań, służące diagnozie potrzeb określonego Typu Klienta.

DZIEŃ III

BĘDZIE POŚWIĘCONY POZNANIU TYPOLOGII KLIENTA W ŚWIETLE PSYCHOLOGII POZNAWCZEJ ORAZ WYPRACOWANIE „AUTORSKICH” TECHNIK SPRZEDAŻY.

  • Nowa definicja Sytuacji Sprzedaży, Roli Handlowca oraz Roli Kupującego.

  • Przedstawienie Typologii Klienta, w oparciu o Psychologię Poznawczą, badającą mechanizmy odpowiedzialne za decyzje, jakie podejmują ludzie – Style Sortowania Informacji.

  • Szukający dziury w całym, pesymistycznie nastawiony do oferty, wiecznie niezadowolony Klient

  • Obiecujący przysłowiowe gruszki na wierzbie, lejący wodę i oderwany od rzeczywistości Klient

  • Zadufany w sobie, najmądrzejszy w całym "województwie", nieliczący się z opinią innych Klient

  • Chwiejny niczym chorągiewka na wietrze, bez własnego zdania i opinii, czyli Klient, który nie potrafi samodzielnie podjąć żadnej decyzji, bo nie ma pełnomocnictw

  • Zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen, w procesie sprzedaży.

METODOLOGIA

Szkolenie będzie w 80% prowadzone w postaci warsztatu. Uczestnicy będą mieli okazję skonfrontować swoją dotychczasową wiedzę i umiejętności w ćwiczeniu symulującym zdobywanie nowego klienta. W trakcie szkolenia będą mieli okazję porównać stosowną dotąd przez siebie strategią zdobywania Klienta z Typologią opartą na Psychologii Poznawczej. Pozostałe 20% czasu poświęcone będzie na wykład, burzę mózgów, oraz dyskusję moderowaną.

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube