
POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.
OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ
JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ
NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI
DO SUKCESÓW.
- Brian Tracy -

SPRZEDAŻ ROZWIĄZAŃ PRZEZ TELEFON
DLA STRUKTUR SPRZEDAŻY WEWNĘTRZNEJ
szkolenie 1-dniowe

Trener: Mauricio Vargas

Miejsce: Warszawa
Sprzedaż rozwiązań przez telefon dla struktur sprzedaży wewnętrznej odpowiada na konkretne potrzeby sprzedawców sprzedających przez telefon i / lub technologii wspierającej współpracy z klientami.
.jpg)


CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

NAUCZYSZ SIĘ
-
Opisać, w jaki sposób klienci kupują i odpowiednio dostosowywać działania sprzedaży wewnętrznej.
-
Stymulować zainteresowanie i budować wiarygodność zarówno dzięki potencjalnym jak i obecnym klientom.
-
Uzyskać prospektów / klientów. Identyfikować i omówić ich problemy biznesowe i przedstawić dopasowane rozwiązania.
-
Zaangażować się w dialog konsultacyjny, który promuje mocne strony zróżnicowanych rozwiązań.
-
Skutecznie zakwalifikować i zdyskwalifikować możliwości sprzedaży wewnętrznej w oparciu o obiektywne kryteria decyzyjne
-
Lepiej kontrolować i zarządzać wewnętrznymi cyklami sprzedaży
-
Poprawiać szanse wygranych wśród sprzedawców wewnętrznych, szczególnie w szansach konkurencyjnych.
-
Skrócić wewnętrzne cykle sprzedaży i unikać "braku decyzji".
-
Negocjować kroki prowadzące do pomyślnego zamknięcia sprzedaży wewnętrznej.
-
Zmodyfikować wewnętrzne działania sprzedażowe wg typu połączenia (tj. Połączenia wychodzące / przychodzące)
-
Dostosować działania, w celu rozwiązywania różnych sytuacji związanych ze sprzedażą

EFEKTY SZKOLENIOWE
-
Sprzedaż Rozwiązań przez Telefon dla struktur sprzedaży wewnętrznej zapewnia wiedzę i umiejętności dot. procesów sprzedażowych i działań dostosowanych do sprzedaży wewnętrznej i zewnętrznej oraz odnosi się do konkretnych rodzajów sytuacji sprzedażowych, z jakimi spotykają się specjaliści w wewnętrznym kanale sprzedażowym (np. Tele-prospecting, sprzedaż transakcyjna, złożone rozwiązania i / lub rozwiązywania problemów klienta).
-
Program dostosowany do konkretnych potrzeb poszczególnych wewnętrznych zespołów sprzedażowych.
-
Zastosowanie odpowiednich taktyki i metod tworzenia popytu
-
Identyfikowanie problemów biznesowych klientów
-
Informowanie kupujących o tym, jak rozwiązać ich problemy
-
Zatwierdzanie lub ulepszanie istniejących wizji
rozwiązań dla kupujących
-
Utworzenie nowej wartości dla klientów
-
Bardziej efektywna współpraca z kupującymi.
PROGRAM SZKOLENIA

WPROWADZENIE DO SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ PRZEZ TELEFON
-
Kluczowe koncepcje sprzedaży wewnętrznej
-
Proces kupowania i proces dopasowania sprzedawcy
-
Wewnętrzny proces sprzedaży
-
Proaktywne wewnętrzne planowanie sprzedaży / rozwijanie biegłości sytuacyjnej i planowania pre-call

BUDOWANIE KLIMATU DLA ROZMOWY I KONSULTACJI TELEFONICZNEJ
-
Stymulowanie zainteresowania klienta.
-
Zdobywanie zaufania i wiarygodności wśród klientów.
-
Otwieranie rozmów telefonicznych, pozycjonowanie, identyfikacja problemu.
-
Konsultacyjna wewnętrzna rozmowa sprzedażowa
-
Tworzenie wizji zakupu
-
Przeprojektować istniejące wymagania

FINALIZACJA ROZMOWY
-
Wspólna ocena rozwiązania / zarządzanie ryzykiem
-
Kwalifikacja szansy sprzedażowej
-
Negocjacje / osiągnięcie ostatecznego porozumienia
-
Reaktywna wewnętrzna sprzedaż
-
Pierwsze kroki
KONTAKT
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI