HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

SPRZEDAŻ ROZWIĄZAŃ PRZEZ TELEFON

DLA STRUKTUR SPRZEDAŻY WEWNĘTRZNEJ

szkolenie 1-dniowe

Trener: Mauricio Vargas

Miejsce: Warszawa

Sprzedaż rozwiązań przez telefon dla struktur sprzedaży wewnętrznej odpowiada na konkretne potrzeby sprzedawców sprzedających przez telefon i / lub technologii wspierającej współpracy z klientami.

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

 

O SZKOLENIU

NAUCZYSZ SIĘ

  • Opisać, w jaki sposób klienci kupują i odpowiednio dostosowywać działania sprzedaży wewnętrznej.
     

  • Stymulować zainteresowanie i budować wiarygodność zarówno dzięki potencjalnym jak i obecnym klientom.
     

  • Uzyskać prospektów / klientów. Identyfikować i omówić ich problemy biznesowe i przedstawić dopasowane rozwiązania.
     

  • Zaangażować się w dialog konsultacyjny, który promuje mocne strony zróżnicowanych rozwiązań.
     

  • Skutecznie zakwalifikować i zdyskwalifikować możliwości sprzedaży wewnętrznej w oparciu o obiektywne kryteria decyzyjne
     

  • Lepiej kontrolować i zarządzać wewnętrznymi cyklami sprzedaży
     

  • Poprawiać szanse wygranych wśród sprzedawców wewnętrznych, szczególnie w szansach konkurencyjnych.
     

  • Skrócić wewnętrzne cykle sprzedaży i unikać "braku decyzji".
     

  • Negocjować kroki prowadzące do pomyślnego zamknięcia sprzedaży wewnętrznej.
     

  • Zmodyfikować wewnętrzne działania sprzedażowe wg typu połączenia (tj. Połączenia wychodzące / przychodzące)
     

  • Dostosować działania, w celu rozwiązywania różnych sytuacji związanych ze sprzedażą 

EFEKTY SZKOLENIOWE

  • Sprzedaż Rozwiązań przez Telefon dla struktur sprzedaży wewnętrznej  zapewnia wiedzę i umiejętności dot. procesów sprzedażowych i działań dostosowanych do sprzedaży wewnętrznej i zewnętrznej oraz odnosi się do konkretnych rodzajów sytuacji sprzedażowych, z jakimi spotykają się specjaliści w wewnętrznym kanale sprzedażowym (np. Tele-prospecting, sprzedaż transakcyjna, złożone rozwiązania i / lub rozwiązywania problemów klienta).

  • Program dostosowany do konkretnych potrzeb poszczególnych wewnętrznych zespołów sprzedażowych.

  • Zastosowanie odpowiednich taktyki i metod tworzenia popytu
     

  • Identyfikowanie problemów biznesowych klientów
     

  • Informowanie kupujących o tym, jak rozwiązać ich problemy
     

  • Zatwierdzanie lub ulepszanie istniejących  wizji
    rozwiązań dla kupujących

  • Utworzenie nowej wartości dla klientów
     

  • Bardziej efektywna współpraca z kupującymi.
     

PROGRAM SZKOLENIA

WPROWADZENIE DO SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ PRZEZ TELEFON

  • Kluczowe koncepcje sprzedaży wewnętrznej

  • Proces kupowania i proces dopasowania sprzedawcy

  • Wewnętrzny proces sprzedaży

  • Proaktywne wewnętrzne planowanie sprzedaży / rozwijanie biegłości sytuacyjnej i planowania pre-call

BUDOWANIE KLIMATU DLA ROZMOWY I KONSULTACJI TELEFONICZNEJ

  • Stymulowanie zainteresowania klienta.

  • Zdobywanie zaufania i wiarygodności wśród klientów.

  • Otwieranie rozmów telefonicznych, pozycjonowanie, identyfikacja problemu.

  • Konsultacyjna wewnętrzna rozmowa sprzedażowa

  • Tworzenie wizji zakupu

  • Przeprojektować istniejące wymagania

FINALIZACJA ROZMOWY

  • Wspólna ocena rozwiązania / zarządzanie ryzykiem

  • Kwalifikacja szansy sprzedażowej

  • Negocjacje / osiągnięcie ostatecznego porozumienia

  • Reaktywna wewnętrzna sprzedaż

  • Pierwsze kroki

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube