google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

SPRZEDAŻ ROZWIĄZAŃ PRZEZ TELEFON

DLA STRUKTUR SPRZEDAŻY WEWNĘTRZNEJ

szkolenie 1-dniowe

Trener: Mauricio Vargas

Miejsce: Warszawa

Sprzedaż rozwiązań przez telefon dla struktur sprzedaży wewnętrznej odpowiada na konkretne potrzeby sprzedawców sprzedających przez telefon i / lub technologii wspierającej współpracy z klientami.

Fotolia_212382739_Subscription_Monthly_M (1).jpg
 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

 

O SZKOLENIU

NAUCZYSZ SIĘ

  • Opisać, w jaki sposób klienci kupują i odpowiednio dostosowywać działania sprzedaży wewnętrznej.
     

  • Stymulować zainteresowanie i budować wiarygodność zarówno dzięki potencjalnym jak i obecnym klientom.
     

  • Uzyskać prospektów / klientów. Identyfikować i omówić ich problemy biznesowe i przedstawić dopasowane rozwiązania.
     

  • Zaangażować się w dialog konsultacyjny, który promuje mocne strony zróżnicowanych rozwiązań.
     

  • Skutecznie zakwalifikować i zdyskwalifikować możliwości sprzedaży wewnętrznej w oparciu o obiektywne kryteria decyzyjne
     

  • Lepiej kontrolować i zarządzać wewnętrznymi cyklami sprzedaży
     

  • Poprawiać szanse wygranych wśród sprzedawców wewnętrznych, szczególnie w szansach konkurencyjnych.
     

  • Skrócić wewnętrzne cykle sprzedaży i unikać "braku decyzji".
     

  • Negocjować kroki prowadzące do pomyślnego zamknięcia sprzedaży wewnętrznej.
     

  • Zmodyfikować wewnętrzne działania sprzedażowe wg typu połączenia (tj. Połączenia wychodzące / przychodzące)
     

  • Dostosować działania, w celu rozwiązywania różnych sytuacji związanych ze sprzedażą 

EFEKTY SZKOLENIOWE

  • Sprzedaż Rozwiązań przez Telefon dla struktur sprzedaży wewnętrznej  zapewnia wiedzę i umiejętności dot. procesów sprzedażowych i działań dostosowanych do sprzedaży wewnętrznej i zewnętrznej oraz odnosi się do konkretnych rodzajów sytuacji sprzedażowych, z jakimi spotykają się specjaliści w wewnętrznym kanale sprzedażowym (np. Tele-prospecting, sprzedaż transakcyjna, złożone rozwiązania i / lub rozwiązywania problemów klienta).

  • Program dostosowany do konkretnych potrzeb poszczególnych wewnętrznych zespołów sprzedażowych.

  • Zastosowanie odpowiednich taktyki i metod tworzenia popytu
     

  • Identyfikowanie problemów biznesowych klientów
     

  • Informowanie kupujących o tym, jak rozwiązać ich problemy
     

  • Zatwierdzanie lub ulepszanie istniejących  wizji
    rozwiązań dla kupujących

  • Utworzenie nowej wartości dla klientów
     

  • Bardziej efektywna współpraca z kupującymi.
     

PROGRAM SZKOLENIA

WPROWADZENIE DO SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ PRZEZ TELEFON

  • Kluczowe koncepcje sprzedaży wewnętrznej

  • Proces kupowania i proces dopasowania sprzedawcy

  • Wewnętrzny proces sprzedaży

  • Proaktywne wewnętrzne planowanie sprzedaży / rozwijanie biegłości sytuacyjnej i planowania pre-call

BUDOWANIE KLIMATU DLA ROZMOWY I KONSULTACJI TELEFONICZNEJ

  • Stymulowanie zainteresowania klienta.

  • Zdobywanie zaufania i wiarygodności wśród klientów.

  • Otwieranie rozmów telefonicznych, pozycjonowanie, identyfikacja problemu.

  • Konsultacyjna wewnętrzna rozmowa sprzedażowa

  • Tworzenie wizji zakupu

  • Przeprojektować istniejące wymagania

FINALIZACJA ROZMOWY

  • Wspólna ocena rozwiązania / zarządzanie ryzykiem

  • Kwalifikacja szansy sprzedażowej

  • Negocjacje / osiągnięcie ostatecznego porozumienia

  • Reaktywna wewnętrzna sprzedaż

  • Pierwsze kroki

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA