HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

WIELCY LIDERZY NIE WYKORZYSTUJĄ LUDZI PO TO,

ABY SAMI MOGLI WYGRYWAĆ. PRZEWODZĄ LUDZIOM,

ABY ODNOSIĆ WSPÓLNE ZWYCIĘSTWA.

 

- John C. Maxwell -

PRZYWÓDZTWO

Jak rozmowa? Feedback? A może Korygowanie zachowań? Czy rozmowa dotycząca Rozwiązywanie problemów? A może skoncentrowana na Wydawaniu poleceń? Czy pracownik w rozmowie z przełożonym będzie odbywał Konsultacje? Spotkanie? Rozmowa, której tematem przewodnim będzie Udzielanie Pochwał, czy Delegowanie Zadań?

ROZMOWY MENADŻERSKIE

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 1-dniowe

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

 

O SZKOLENIU

 

Celem jest zapoznanie uczestników i nauczenie stosowania obowiązujących narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia siedmiu typów rozmów, przeprowadzanych przez menedżerów z pracownikami.. Dodatkowo uczestnicy nauczą się świadomie motywować członków zespołu do realizowania indywidualnych planów działania określonych w trakcie rozmów oceniających. Uczestnicy będą potrafić określić adekwatne mierniki postępu i realizacji zaplanowanych zadań, wynikających z przeprowadzonej oceny okresowej.

POZNASZ TYPY ROZMÓW

  • Pierwszy Typ rozmowy – Feedback. Rozmowa oceniająca – sztuka udzielania informacji zwrotnej

  • Drugi Typ rozmowy - Korygowanie zachowań.

 

  • Trzeci Typ rozmowy - Rozwiązywanie problemów

  • Czwarty Typ rozmowy - Wydawanie poleceń

  • Piąty Typ rozmowy - Konsultowanie

  • Szósty Typ rozmowy - Udzielanie pochwał 

  • Siódmy Typ rozmowy - Delegowanie

PROGRAM SZKOLENIA

TYPY ROZMÓW CZĘŚĆ II

  • Czwarty Typ rozmowy – Wydawanie poleceń.
    - Przedstaw cel rozmowy – Wydawanie poleceń.
    -Wyjaśnij sposób realizacji poleceń i zadań
    - Dokładnie omów ewentualne problemy i wątpliwości.
    - Sprawdź czy pracownik precyzyjnie zrozumiał wydane polecania..
    - Poprowadź dyskusję nad rozwiązaniem z pracownikiem
    - Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Piąty Typ rozmowy - Konsultowanie.
    - Przedstaw cel rozmowy – Konsultowanie.
    - Opisz zagadnienia do konsultacji i przedyskutowania.
    - Spytaj o opinię pracownika.
    - Aktywnie słuchaj.
    - Zadaj konkretne pytania i uszczegółów ustalenia poczynione z pracownikiem.
    - Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Szósty Typ rozmowy – Udzielanie pochwał.
    - Przedstaw cel rozmowy – Udzielanie pochwał.
    - Opisz i zinterpretuj pozytywne przykłady zachowań ocenianego pracownika.
    - Udziel pochwały i przedstaw swoją pozytywną opinię.
    - Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Siódmy Typ rozmowy – Delegowanie.
    Przedstaw cel rozmowy – Delegowanie.
    - Opisz i wyjaśnij dlaczego wybrałeś tego pracownika.
    - Przedstaw zadanie: cel, oczekiwane rezultaty, termin realizacji.
    - Omów i przedstaw środki realizacji i formalne kompetencje przekazane pracownikowi.
    - Uzgodnij zakres wsparcia i metody realizacji i komunikacji w trakcie realizacji zadania.
    - Podsumuj i zakończ rozmowę.

TYPY ROZMÓW CZĘŚĆ I

  • Pierwszy Typ rozmowy – Feedback. Rozmowa oceniająca.
    - Przedstaw cel rozmowy – Rozmowa oceniająca.
    - Zacznij od pozytywnych zachowań.
    - Opisz zadania lub działania, które oceniasz negatywnie. Podaj konkretne przykłady.
    - Poproś pracownika o wyjaśnienia.
    - Przedstaw swoje oczekiwania dotyczące zachowania pracownika.
    - Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Drugi Typ rozmowy – Korygowanie zachowań.
    - Przedstaw cel rozmowy – Korygowanie.
    - Przedstaw i opisz sytuację: opisz zachowania, działania, postępowanie, które są nieakceptowane.
    - Podaj konkretne przykłady.
    - Poproś pracownika o ocenę i komentarz.
    - Zaproponuję konkretne propozycje rozwiązania problemu.
    - Skonsultuj z pracownikiem i przedstaw swoją opinię.
    - Określ sposób i termin kontroli zachowań.
    - Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Trzeci Typ rozmowy – Rozwiązywanie problemów.
    - Przedstaw cel rozmowy – Rozwiązywanie problemów.
    - Dokładnie sprecyzuj i  opisz problem.
    - Pozyskaj szczególe informacje od pracownika.
    - Dokładnie upewnij się, że masz pełną wiedzę o przyczynach problemu.
    - Poprowadź dyskusję nad rozwiązaniem z pracownikiem
    - Podsumuj i zakończ rozmowę.

CZĘŚĆ WPROWADZAJĄCA

  • Przegląd narzędzi stosowanych do okresowych rozmów z pracownikami:

  • Rola i zadania systemów ocen pracowniczych w procesie skutecznego zarządzania pracownikami:

  • Cele prowadzenia rozmów z pracownikami w korporacjach/instytucjach/firmach:

  • Rozmowa jako narzędzie kierowania – korzyści ze skutecznego prowadzenia rozmów. menadżerów.

  • Przygotowanie do rozmów.

  • Struktura rozmów.

  • Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy.

  • Trudne sytuacje w trakcie rozmów.

  • Przegląd typów rozmów – relacja pracownik/przełożony podczas rozmowy.

  • Przygotowanie do roli prowadzącego rozmowy.

  • Zasady prowadzenia efektywnych rozmów.

  • Udzielanie informacji zwrotnej w trakcie rozmów.

  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie prowadzenia rozmów z pracownikami.

  • Przegląd typowych błędów podczas rozmów.
     

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube