

WIELCY LIDERZY NIE WYKORZYSTUJĄ LUDZI PO TO,
ABY SAMI MOGLI WYGRYWAĆ. PRZEWODZĄ LUDZIOM,
ABY ODNOSIĆ WSPÓLNE ZWYCIĘSTWA.
- John C. Maxwell -

PRZYWÓDZTWO

NA SZKOLENIE ZAPRASZAMY NASTĘPUJĄCE OSOBY:
Menedżerowie, ze zróżnicowanym doświadczeniem, którzy zainteresowani są rozwijaniem umiejętności menedżerskich i stawania się jeszcze skuteczniejszymi liderami.
ROLA I ZADANIA KIEROWNIKA
PRZYWÓDZTWO INDYWIDUALNE I ELEMENTY COACHINGU
Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa
szkolenie 2-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

CEL SZKOLENIA
-
Celem jest nauczenie menedżerów przejmowania silnego i skutecznego przywództwa nad zespołem. Nauczą się jak być liderem z krwi i kości, a nie menedżerem wydającym „rozkazy i rozporządzenia”. Cel osiągniemy poprzez rozłożony w czasie 12 miesięcy trening, rozwijający i wzmacniający te cechy osobowości, które związane są z przywództwem i budowaniem postawy liderskiej.

EFEKTY SZKOLENIOWE
Nauczysz się:
-
Jeżeli do tej pory miałeś, w niektórych sytuacjach trudności, w stanowczym i konsekwentnym egzekwowaniu, zadań i poleceń, po tym module, będziesz umiał zachowywać się jak prawdziwy, inspirujący i stanowczy Lider, za którym ludzie dążą, ponieważ tego chcą. Będziesz wiedział jak pobudzać ludzi do pracy i działania, w taki sposób, aby czuli, że są jednym zespołem na czele, którego stoi Przywódca, za którym wszyscy, pójdą nawet w ogień.
PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I
Rozwijanie umiejętności menedżerskich związanych z coachingiem podległego personelu, udzielaniem informacji zwrotnych, motywowania oraz budowania zespołu w oparciu o kompetencje i predyspozycje psychologiczne podległych osób.
-
Budowanie spójnego modelu komunikacji w firmie na podstawie najnowszych osiągnięć Psychologii Poznawczej
-
Przełożony, jako coach
-
KWESTIONARIUSZ: Autodiagnoza możliwości komunikacyjnych, czyli sprawdzenie jak „dobry” jestem w komunikacji międzyludzkiej i czy aby na pewno wszyscy mnie dobrze i precyzyjnie rozumieją.
-
W trakcie pierwszego dnia szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość wypełnić Kwestionariusz Autodiagnoza możliwości komunikacyjnych, dzięki czemu uzyskają informację na temat swoich mocnych i wartych rozwinięcia obszarów związanych z komunikacją interpersonalną oraz umiejętnością motywowania i udzielania informacji zwrotnych podwładnym.
-
Rama partnerstwa, czyli pierwszy krok do rozwiązywania konfliktów w myśl zasady WIN-WIN, według Dr Dudleya Weeksa, pracującego nad rozwiązywaniem konfliktów w partiach politycznych oraz dużych korporacjach, w ponad 60 krajach.
-
Konflikty oraz udzielanie informacji zwrotnych – 12 najczęstszych Przeszkód w komunikacji, prowadzących do konfliktu, ujęte w cztery grupy
-
Słuchanie Odzwierciedlające
-
Pytania zorientowane na rozwiązanie konfliktu, czyli tzw. Model Zmiany

DZIEŃ II
Modele zarządzania i motywowania pozafinansowego podległego personelu, w zależności od stopnia „dojrzałości” korporacyjnej pracownika. Wypracowanie skutecznych metod delegowania zadań i celów. Analiza stylów kierowania wg Kena Blancharda.
-
Kwestionariusz Moja Rola W Zespole
-
Style kierowania
-
Poznanie zagrożeń związanych w nadużywaniem poszczególnych stylów zarządzania
-
Lidership sytuacyjny (SL II) – rozpoznanie dojrzałości pracownika według metodologii Blancharda
-
Etapy rozwoju zespołu (model Blancharda)
-
Dwie płaszczyzny oceny pracownika i zespołu
-
Matryca dojrzałości zespołu pod kątem kluczowych kompetencji
-
Delegowanie zadań, odpowiedzialności, nadawanie uprawnień i monitoring – kluczowe kompetencje modelu lidershipu sytuacyjnego
-
Podanie cel
-
R4 – ZPW – zarządzanie przez wizję (i autonomię
-
Trudne sytuacje z pracownikami
-
Zaplanowanie indywidualnego zadania do wykonania do następnego szkolenia
-
Proponowane kwestionariusze psychologiczne: Kwestionariusz Moja Rola W Zespole, Kwestionariusz Autodiagnoza możliwości komunikacyjnych oraz Psychometrica Personal Development.
-
Każdy z uczestników szkolenia wybiera, ten obszar do rozwoju, który uzna najbardziej kluczowy w kontekście rozwoju własnych umiejętności menedżerskich. Wybór obszaru do rozwoju, podyktowany będzie wynikiem uzyskanym w teście psychologicznym Psychometrica Personal Development, oraz indywidualnej decyzji konkretnego menedżera, będącej wynikiem analizy własnego doświadczenia biznesowego.
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
KONTAKT