
POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.
OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ
JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ
NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI
DO SUKCESÓW.
- Brian Tracy -


Sprzedaż bywa dzisiaj nazywana najważniejszą umiejętnością przyszłości. Jest ona zespołem kompetencji, które należy nieustannie rozwijać, aby nadążać za trendami, dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się rynku i stale podnosić swoją skuteczność. Efektywny sprzedawca wie,
że fundamentem sprzedaży jest relacja. Każdy z nas jest jednak inny, więc i każdy ma inne potrzeby i oczekiwania dotyczące preferowanego stylu komunikacji.
Poniższe szkolenie to doskonałe narzędzie do jeszcze skuteczniejszego budowania relacji i sprzedaży. Dzięki niemu uczestnicy będą komunikować w sposób maksymalnie dostosowany do rozmówcy. Tak powstaje sprzedaż szyta na
miarę.
SKUTECZNE WYKORZYSTANIE
PSYCHOLOGII W PROCESIE SPRZEDAŻY
Trener: Paweł Musiałowski

Miejsce: Warszawa
szkolenie 1-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

EFEKTY SZKOLENIOWE
-
Poznasz podstawy psychologii sprzedaży i typologii osobowości C.G Junga oraz ich praktyczne zastosowania.
-
Posiądziesz umiejętności rozpoznawania typu osobowości rozmówcy i dowiesz się, jak z nim skutecznie komunikować, dostosowując się do preferowanego przez niego stylu. Styl ten obejmuje zarówno treść komunikatów, formę ich podania (ton głosu, szybkość mówienia, modulacja) oraz niewerbalną część przekazu.
-
Poznasz preferencje zakupowe poszczególnych psychologicznych typów klientów i wykorzystasz to w procesie sprzedaży. Narzędzia te pozwolą Ci sprzedawać „na miarę”, czyli skutecznie.
-
Poznasz swoją osobowość, swoje mocne strony i główne obszary rozwoju, dzięki czemu zrozumiesz więcej procesów towarzyszących sprzedaży i stajniesz się efektywniejszy.
PROGRAM SZKOLENIA


KOLOROWI KLIENCI - CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ NA MIARĘ
-
Psychologiczne typy klientów
-
Energie kolorystyczne a preferencje zakupowe
-
Język korzyści w kolorowym wydaniu
-
Jak przekonać dany typ do zakupu – metody i narzędzia
-
Niewerbalna strona sprzedaży a typologia osobowości

PO DRUGIEJ STRONIE LUSTRA - CZYLI KOLOROWI SPRZEDAWCY
-
Typologia osobowości a sprzedawcy
-
Jak sprzedaje dany kolor?
-
Silne strony kolorowych sprzedawców
-
Nad czym pracować, aby sprzedawać lepiej?
TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI
C.G. JUNGA
-
Postawy (introwersja i ekstrawersja) i funkcje racjonalne
-
Zapoznanie z typologią osobowości C.G. Junga
-
Charakterystyka typów osobowości
-
Silne strony i obszary do rozwoju poszczególnych kolorów osobowości
-
Dwa punkty widzenia – jak widzą nas inni, a jak my widzimy siebie

ROZPOZNAWANIE TYPÓW OSOBOWOŚCI
-
Podstawowe metody detekcji cech osobowościowych
-
Kluczowe pytania
-
Parametry pomocne przy detekcji dominującej energii kolorystycznej
-
Najczęstsze zagrożenia i błędy
-
Jak się upewnić, czy jestem w „dobrej ćwiartce”

SKUTECZNA KOMUNIKACJA - JAK
ROZMAWIAĆ EFEKTYWNIE
-
Jak rozmawiać z różnymi typami osobowości? (cztery energie dominujące)
-
Czego unikać w rozmowie z nimi
-
Główne motywatory
-
„Z Francuzem po francusku, z Czechem po czesku”, czyli dopasowanie stylu komunikacji do
danego typu rozmówcy
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
KONTAKT