HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Masz trudności żeby zamknąć sprzedaż? Jak reagujesz na obiekcje klienta? i jak je pokonujesz? Uzbrój się w najlepsze techniki i łam bariery, które nie pozwalają ci osiągnąć celu sprzedażowego. naucz się jak rozmawiać z klientem i osiągnąć najlepsze rezultaty!

 

Umiejętności komunikacyjne i kompetencje interpersonalne to kluczowe i niezbędne cechy, aby osoba zajmująca się sprzedażą, z sukcesem realizowała powierzone zadania i cele w tym zakresie

TECHNIKI POKONYWANIA

OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY

Trener: Mauricio Vargas

Miejsce: Warszawa

szkolenie 1-dniowe

CENNIK

 

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

 

CELE SZKOLENIOWE

  • Przekazywanie narzędzi i technik proaktywnego odpowiadania na obiekcje klienta.

  • Przekazywanie podejścia i metod służących do identyfikacji właściwego momentu finalizacji, aby maksymalizować sukces biznesowy obu stron.

  • Udoskonalenie umiejętności zarządzania rozmową handlową.

EFEKTY SZKOLENIOWE

Nauczysz się:

  • Uzyskasz konkretne praktyczne rozwiązania, narzędzia i metody, do natychmiastowego zastosowania, we własnym procesie sprzedażowym.

  • Nauczysz się przeprowadzić proces sprzedaży od początku do końca. Innymi słowy, jak odpowiednio otworzyć, zarządzać i zamykać proces sprzedaży.

  • Lepiej planować i wzmocnić własne strategie zamykające. i inne.

PROGRAM SZKOLENIA

TECHNIKI OTWARCIA SPRZEDAŻY

  • Zaciekawisz swoimi rozwiązaniami i ofertą większe grono potencjalnych Klientów

  • Proces planowania pierwszego spotkania z klientem

  • Głębokie rozpoznanie klienta
    Co, gdzie, kiedy, jak, co, kto?.
    Jak otworzyć spotkanie?. Od czego zacząć?. Co prezentować?. W jakiej kolejności?

  • Techniki dobrego otwarcia

  • Proces komunikacji

  • Proces pozyskania informacji od klienta.

  • Diagnozowanie: przygotować klienta do wyjaśnienia własnych zastrzeżeń i/lub obiekcji. Czyli jak budować własną pozycję w wczesnym etapie procesu sprzedaży?.

  • Przedstawienie rozwiązań i skutków ich zastosowania w działalności klienta.

TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI

  • Co jest a co Obiekcją nie jest?

  • Z jakimi obiekcjami najczęściej spotyka się sprzedawca?. Rodzaje?
    Jak nimi zarządzać?

  • Jakie sprzedawca ma alternatywy przeciwdziałania?

  • Jak odpowiadać na zastrzeżenia i obiekcje klienta?

  • Jak rozwiązać obiekcje klienta?
    Strategia rozwiązywania obiekcji klienta.

TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY

  • Odkryj ograniczenia psychologiczne, lęki i obawy przy zamykaniu sprzedaży .

  • Poznaj rodzaje umiejętności zamykania, które będą działać dla Twojego naturalnego stylu.

  • Dowiedz się, jakie kluczowe składniki są potrzebne do pomyślnej finalizacji sprzedaży.

  • Zrozum, co motywuje kupujących do powiedzenia "tak" - tajemnice ludzkich zachowań i umiejętności podczas finalizacji sprzedaży.

  • Uświadom sobie moc szczerości, empatii i szacunku podczas zamykania sprzedaży.

  • Rozpoznawanie sygnałów zamykających ze strony kupującego - sygnały werbalne i niewerbalne.

  • Zapoznaj się z ryzykiem: współczynnik zwrotu i sposób, w jaki możesz budować wartość do końca.

  • Dowiedz się, jak sprawdzić punkt kontrolny i próbne zamknięcie w odpowiednich punktach procesu sprzedaży.

  • Poznaj kluczowe etapy zamknięcia w typowym procesie sprzedaży.

  • Naucz się używać potężnego języka, tonu, autorytetu i profesjonalnej asertywności podczas zamykania.

  • Kluczowe sposoby myślenia na nogach podczas zamykania.

  • Dowiedz się ponad 20 pytań zamykających i wybierz te, które pasują do Twojego naturalnego stylu!

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube