top of page

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Masz trudności żeby zamknąć sprzedaż? Jak reagujesz na obiekcje klienta? i jak je pokonujesz? Uzbrój się w najlepsze techniki i łam bariery, które nie pozwalają ci osiągnąć celu sprzedażowego. naucz się jak rozmawiać z klientem i osiągnąć najlepsze rezultaty!

 

Umiejętności komunikacyjne i kompetencje interpersonalne to kluczowe i niezbędne cechy, aby osoba zajmująca się sprzedażą, z sukcesem realizowała powierzone zadania i cele w tym zakresie

TECHNIKI POKONYWANIA

OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY

Trener: Mauricio Vargas

Miejsce: Warszawa

szkolenie 1-dniowe

Fotolia_197066428_Subscription_Monthly_M.jpg

CENNIK

cennik

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

O SZKOLENIU

o szkoleniu

CELE SZKOLENIOWE

  • Przekazywanie narzędzi i technik proaktywnego odpowiadania na obiekcje klienta.

  • Przekazywanie podejścia i metod służących do identyfikacji właściwego momentu finalizacji, aby maksymalizować sukces biznesowy obu stron.

  • Udoskonalenie umiejętności zarządzania rozmową handlową.

EFEKTY SZKOLENIOWE

Nauczysz się:

  • Uzyskasz konkretne praktyczne rozwiązania, narzędzia i metody, do natychmiastowego zastosowania, we własnym procesie sprzedażowym.

  • Nauczysz się przeprowadzić proces sprzedaży od początku do końca. Innymi słowy, jak odpowiednio otworzyć, zarządzać i zamykać proces sprzedaży.

  • Lepiej planować i wzmocnić własne strategie zamykające. i inne.

PROGRAM SZKOLENIA

TECHNIKI OTWARCIA SPRZEDAŻY

  • Zaciekawisz swoimi rozwiązaniami i ofertą większe grono potencjalnych Klientów

  • Proces planowania pierwszego spotkania z klientem

  • Głębokie rozpoznanie klienta
    Co, gdzie, kiedy, jak, co, kto?.
    Jak otworzyć spotkanie?. Od czego zacząć?. Co prezentować?. W jakiej kolejności?

  • Techniki dobrego otwarcia

  • Proces komunikacji

  • Proces pozyskania informacji od klienta.

  • Diagnozowanie: przygotować klienta do wyjaśnienia własnych zastrzeżeń i/lub obiekcji. Czyli jak budować własną pozycję w wczesnym etapie procesu sprzedaży?.

  • Przedstawienie rozwiązań i skutków ich zastosowania w działalności klienta.

TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI

  • Co jest a co Obiekcją nie jest?

  • Z jakimi obiekcjami najczęściej spotyka się sprzedawca?. Rodzaje?
    Jak nimi zarządzać?

  • Jakie sprzedawca ma alternatywy przeciwdziałania?

  • Jak odpowiadać na zastrzeżenia i obiekcje klienta?

  • Jak rozwiązać obiekcje klienta?
    Strategia rozwiązywania obiekcji klienta.

TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY

  • Odkryj ograniczenia psychologiczne, lęki i obawy przy zamykaniu sprzedaży .

  • Poznaj rodzaje umiejętności zamykania, które będą działać dla Twojego naturalnego stylu.

  • Dowiedz się, jakie kluczowe składniki są potrzebne do pomyślnej finalizacji sprzedaży.

  • Zrozum, co motywuje kupujących do powiedzenia "tak" - tajemnice ludzkich zachowań i umiejętności podczas finalizacji sprzedaży.

  • Uświadom sobie moc szczerości, empatii i szacunku podczas zamykania sprzedaży.

  • Rozpoznawanie sygnałów zamykających ze strony kupującego - sygnały werbalne i niewerbalne.

  • Zapoznaj się z ryzykiem: współczynnik zwrotu i sposób, w jaki możesz budować wartość do końca.

  • Dowiedz się, jak sprawdzić punkt kontrolny i próbne zamknięcie w odpowiednich punktach procesu sprzedaży.

  • Poznaj kluczowe etapy zamknięcia w typowym procesie sprzedaży.

  • Naucz się używać potężnego języka, tonu, autorytetu i profesjonalnej asertywności podczas zamykania.

  • Kluczowe sposoby myślenia na nogach podczas zamykania.

  • Dowiedz się ponad 20 pytań zamykających i wybierz te, które pasują do Twojego naturalnego stylu!

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

bottom of page