
POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.
OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ
JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ
NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI
DO SUKCESÓW.
- Brian Tracy -


Masz trudności żeby zamknąć sprzedaż? Jak reagujesz na obiekcje klienta? i jak je pokonujesz? Uzbrój się w najlepsze techniki i łam bariery, które nie pozwalają ci osiągnąć celu sprzedażowego. naucz się jak rozmawiać z klientem i osiągnąć najlepsze rezultaty!
Umiejętności komunikacyjne i kompetencje interpersonalne to kluczowe i niezbędne cechy, aby osoba zajmująca się sprzedażą, z sukcesem realizowała powierzone zadania i cele w tym zakresie
TECHNIKI POKONYWANIA
OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY
Trener: Mauricio Vargas

Miejsce: Warszawa
szkolenie 1-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

CELE SZKOLENIOWE
-
Przekazywanie narzędzi i technik proaktywnego odpowiadania na obiekcje klienta.
-
Przekazywanie podejścia i metod służących do identyfikacji właściwego momentu finalizacji, aby maksymalizować sukces biznesowy obu stron.
-
Udoskonalenie umiejętności zarządzania rozmową handlową.

EFEKTY SZKOLENIOWE
Nauczysz się:
-
Uzyskasz konkretne praktyczne rozwiązania, narzędzia i metody, do natychmiastowego zastosowania, we własnym procesie sprzedażowym.
-
Nauczysz się przeprowadzić proces sprzedaży od początku do końca. Innymi słowy, jak odpowiednio otworzyć, zarządzać i zamykać proces sprzedaży.
-
Lepiej planować i wzmocnić własne strategie zamykające. i inne.
PROGRAM SZKOLENIA

TECHNIKI OTWARCIA SPRZEDAŻY
-
Zaciekawisz swoimi rozwiązaniami i ofertą większe grono potencjalnych Klientów
-
Proces planowania pierwszego spotkania z klientem
-
Głębokie rozpoznanie klienta
Co, gdzie, kiedy, jak, co, kto?.
Jak otworzyć spotkanie?. Od czego zacząć?. Co prezentować?. W jakiej kolejności? -
Techniki dobrego otwarcia
-
Proces komunikacji
-
Proces pozyskania informacji od klienta.
-
Diagnozowanie: przygotować klienta do wyjaśnienia własnych zastrzeżeń i/lub obiekcji. Czyli jak budować własną pozycję w wczesnym etapie procesu sprzedaży?.
-
Przedstawienie rozwiązań i skutków ich zastosowania w działalności klienta.

TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI
-
Co jest a co Obiekcją nie jest?
-
Z jakimi obiekcjami najczęściej spotyka się sprzedawca?. Rodzaje?
Jak nimi zarządzać? -
Jakie sprzedawca ma alternatywy przeciwdziałania?
-
Jak odpowiadać na zastrzeżenia i obiekcje klienta?
-
Jak rozwiązać obiekcje klienta?
Strategia rozwiązywania obiekcji klienta.

TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
-
Odkryj ograniczenia psychologiczne, lęki i obawy przy zamykaniu sprzedaży .
-
Poznaj rodzaje umiejętności zamykania, które będą działać dla Twojego naturalnego stylu.
-
Dowiedz się, jakie kluczowe składniki są potrzebne do pomyślnej finalizacji sprzedaży.
-
Zrozum, co motywuje kupujących do powiedzenia "tak" - tajemnice ludzkich zachowań i umiejętności podczas finalizacji sprzedaży.
-
Uświadom sobie moc szczerości, empatii i szacunku podczas zamykania sprzedaży.
-
Rozpoznawanie sygnałów zamykających ze strony kupującego - sygnały werbalne i niewerbalne.
-
Zapoznaj się z ryzykiem: współczynnik zwrotu i sposób, w jaki możesz budować wartość do końca.
-
Dowiedz się, jak sprawdzić punkt kontrolny i próbne zamknięcie w odpowiednich punktach procesu sprzedaży.
-
Poznaj kluczowe etapy zamknięcia w typowym procesie sprzedaży.
-
Naucz się używać potężnego języka, tonu, autorytetu i profesjonalnej asertywności podczas zamykania.
-
Kluczowe sposoby myślenia na nogach podczas zamykania.
-
Dowiedz się ponad 20 pytań zamykających i wybierz te, które pasują do Twojego naturalnego stylu!
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
KONTAKT