top of page
Dwóch mężczyzn drżenie rąk

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

ikonka_negocjacje.png

NEGOCJACJE

Celem szkolenia jest nauka precyzyjnego wyznaczania i osiągania celów biznesowych drogą negocjacji.

NEGOCJACJE W BIZNESIE

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

spotkanie biznesowe
cennik

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

SZKOLENIE OTWARTE

Ilość uczestników: 5 - 12

dla grup

WYCENA

I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 2 osób 

RABAT!

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

o szkoleniu

O SZKOLENIU

Uczestnicy szkolenia uczą się jak przygotować się i przeprowadzić negocjacje; rozpoznać i nazwać własne zachowania podczas negocjacji; Uczą się otwierać, elastycznie i skutecznie prowadzić oraz  domykać negocjacje. Poznają style, strategie i techniki prowadzenia negocjacji oraz uczą się definiować rolę negocjatora i sytuację negocjacyjną. Poznają także techniki służące wzbudzaniu osobistego zaangażowania negocjatora w proces negocjacji.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

  • Przygotowanie do negocjacji na płaszczyźnie przedmiotu. Zdefiniowanie "Roli negocjatora" i "Sytuacji negocjacyjnej"

  • Cel i rola negocjacji, jako sposobu osiągania porozumienia w biznesie

  • Cel negocjacji - osiągnięcie stałego i satysfakcjonującego obie strony, porozumienia

  • Zasady, strategie i taktyki prowadzenia negocjacji

  • Kwestionariusz: badanie postaw negocjacyjnych. W trakcie pierwszego dnia szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość wypełnić Kwestionariusz Postaw Negocjacyjnych, i porównać swoje wyniki, z wynikami uzyskiwanymi przez profesjonalnych negocjatorów!
     

DZIEŃ II

  • Drugiego dnia uczestnicy, będą mieli okazję rozegrać Grę Negocjacyjną, trwającą średnio od 4 do 5 godzin zegarowych. Udział w grze pozwala każdemu z uczestników na określenie własnych słabych i mocnych stron w kontekście zachowań negocjacyjnych, oraz zdefiniowanie obszarów wymagających dalszego rozwoju.

  • Mocno angażująca emocje i intelekt uczestników, Gra Negocjacyjna, której jednym z podstawowych celów jest sprawdzenie umiejętności negocjacyjnych uczestników, w kontekście przygotowania do negocjacji, określania obszarów negocjacyjnych, opracowania strategii. Podczas Gry uczestnicy zostaną postawieni przed zadaniami, tak skonstruowanymi, że aby wygrać, trzeba będzie się wykazać umiejętnościami i znajomością podstawowych reguł rządzących negocjacjami oraz podstawowymi technikami.   

  • Gra wymagać będzie od uczestników podstawowych umiejętności z zakresu współpracy w zespole negocjacyjnym. 

  • Z kim negocjujemy? Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy negocjatorów i rozegrają negocjacje między sobą. Trener występuje w roli obserwatora i protokolanta. 

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL-SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

bottom of page