google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 
Medale Army

WIELCY LIDERZY NIE WYKORZYSTUJĄ LUDZI PO TO,

ABY SAMI MOGLI WYGRYWAĆ. PRZEWODZĄ LUDZIOM,

ABY ODNOSIĆ WSPÓLNE ZWYCIĘSTWA.

 

- John C. Maxwell -

ikonka_przywodztwo.png

PRZYWÓDZTWO

NA SZKOLENIE ZAPRASZAMY NASTĘPUJĄCE OSOBY:
Menedżerowie, ze zróżnicowanym doświadczeniem, którzy zainteresowani są rozwijaniem umiejętności menedżerskich i stawania się jeszcze skuteczniejszymi liderami.

KONTROLA MENEDŻERSKA 

MOTYWOWANIE i ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW.

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

Fotolia_211468117_Subscription_Monthly_M
 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

 

O SZKOLENIU

 

Szkolenie jest w 90% prowadzone metodą warsztatową. wysokimi wskaźnikami psychometrycznymi i będący narzędziem wspierającym proces doradztwa i coachingu. Czas niezbędny na wypełnienie kwestionariusza to 20-25 minut. Wykłady (10% czasu) poświęcone Uczestnicy biorą udział w szeregu ćwiczeń rozwijających zdolność do wczuwania się w emocje innych. Uczestnicy będą mieli okazję określić swoją Inteligencję Emocjonalną wypełniając kwestionariusz INTE, charakteryzujący się bardzo będą na przedstawienie natury emocji oraz najważniejszych koncepcji teoretycznych. Uczestnicy będą analizować własne doświadczenie oraz poproszeni zostaną o wypełnienie kwestionariuszy psychologicznych. Zaplanują dla siebie zadania do wykonania w trakcie przerw pomiędzy kolejnymi sesjami szkoleniowymi.

CEL SZKOLENIA

  • Celem jest nauczenie menedżerów, takich sposób kontroli podległych pracowników, aby nie mieli oni wrażenia, że są pod ciągłą obserwacją i że tylko czyha się na ich potknięcia. Będą umieli dobrać sposoby sprawowania kontroli, w zależności od indywidualnych cech pracownika. Cel osiągniemy poprzez systematyczne, rozłożone na 12 miesięcy, wprowadzanie sposobów kontroli, wykorzystywanych przez najskuteczniejszych menedżerów dużych korporacji.

EFEKTY SZKOLENIOWE

Nauczysz się:

  • Dzięki nowym technikom, będziesz potrafił zastosować, najbardziej motywujący i „ludzki” sposób kontroli pracowników. Dzięki temu atmosfera w zespole stanie się przyjazna i twórcza, a Ty nie będziesz postrzegany, jako „nadzorca” i „kontroler”. Wzmocni to Twoją pozycję, jako menedżera i pozwoli budować klimat zaufania wśród pracowników, co przełoży się także na ich satysfakcję z wykonywanej pracy.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

Ta część szkolenia będzie poświęcona zmierzeniu własnej Inteligencji Emocjonalnej kwestionariuszem INTE, poszerzeniu wiedzy na temat emocji i ich wpływu na zachowanie człowieka oraz zdobywaniu umiejętności rozumienia i kontrolowania własnych emocji. Uczestnicy będą mieli okazję zbadać swój styl wydawania poleceń oraz najczęstsze metody ich kontrolowania i egzekwowania.

  • Budowanie spójnego modelu komunikacji w firmie na podstawie najnowszych osiągnięć Psychologii Poznawczej.

  • Dyrektywność „serdeczna” i „agresywna” oraz jej wpływ na zachowania i ceny podległego personelu.

  • Dyrektywność serdeczna

  • Dyrektywność agresywna

  • Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej INTE

  • Czym są emocje? Definicje i wynikające z nich wskazówki praktyczne.

  • Osiowe emocje według Paula Ekmana i Daniela Golemana.

  • Ćwiczenie „Zarządzanie emocjami” mające na celu, określenie najczęściej przeżywanych stanów emocjonalnych. Zidentyfikowanie i nazwanie własnych emocji, które najczęściej kierują zachowaniem danej osoby.

  • Jak moje emocje wpływają na ludzi wokół mnie i na ich oceny mojej osoby, czyli rozwijanie świadomości z wywierania wpływu w aspekcie komunikacji niewerbalnej.
     

DZIEŃ II

Ta część szkolenia będzie poświęcona zdobyciu wiedzy z zakresu Psychologii Dynamiki Grup i przeglądowi najczęściej pojawiających się problemów w zarządzaniu zespołem

  •  Koncentracja na Problemach vs Koncentracja na Rozwiązaniach

  • Przegląd najczęstszych problemów związanych z decyzjami grupowymi

  • Przegląd najczęstszych zachowań utrudniających funkcjonowanie grupy

  • Przegląd sytuacji sprzyjających powstawaniu konfliktów i nieporozumień w zespole

  • Stres zespołowy, czyli przegląd wskaźników wskazujących na istnienie stresu zespołowego;

  • Warunki sprzyjające współpracy i zapobiegające powstawaniu konfliktów;

  • Przyczyny stresu zespołowego;

  • Zaplanowanie indywidualnego zadania na najbliższe dwa miesiące
     

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA