HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Szkolenie przygotowane jest w oparciu o narzędzie FRIS®. Jest to model określający style myślenia i działania ludzi. W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się rozpoznawać style myślenia zarówno swoje jak i swoich klientów, dzięki czemu
odkryją metody dotarcia do poszczególnych osób i zwiększenia efektywności swoich działań handlowych.

KOLOROWA SPRZEDAŻ

Trener: Kamila Wrocińska

Miejsce: Warszawa

szkolenie 1-dniowe

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

 

CELE

  • Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom w jaki sposób zwiększyć efektywność działań handlowych, a co za tym idzie osiągać zakładane cele handlowe.

  • Celem procesu rozwojowego jest poznanie siebie, zrozumienie, że po drugiej stronie mamy klienta, który myśli i podejmuje decyzje często w odmienny sposób. Co za tym idzie, jeśli zrozumiemy w jaki sposób myśli i działa nasz partner w rozmowie biznesowej, będziemy potrafili skutecznie się z nim komunikować z sukcesem dla obu
    stron rozmowy.

EFEKTY SZKOLENIOWE

  • Poprawa efektywności pracy handlowców

  • Poczucie radości ze sprzedaży, chęć bawienia się sprzedażą, dlatego, że dotarcie i zrozumienie klienta, stanie się proste, a to przełoży się na wyniki sprzedażowe i prowizje dla handlowców.

  • Zdobyta wiedza powinna w perspektywie kwartału przełożyć się na wyniki finansowe. W tym celu konieczne jest, aby osoba zarządzająca uczestnikami szkolenia również przeszła przez ten program lub indywidualne konsultacje.

PROGRAM SZKOLENIA

TYPY LUDZI

  • Rozróżnienie typów klientów oraz nauczenie się̨ w jaki sposób
    wykorzystać́ to w sprzedaży

  • Typy ludzi ich style myślenia i działania

  • Co i w jaki sposób kupują̨ poszczególne grupy klientów?

  • Jak rozmawiać z poszczególnymi typami klientów, aby chcieli nas słuchać?

  • W jaki sposób przygotować i prezentować ofertę w zależności od stylu myślenia jaki reprezentuje klient

  • Metody negocjacji i wywierania wpływu

  • Czy relacje mają dla wszystkich takie samo znaczenie

  • Podejmowanie decyzji przez poszczególne typy klientów

SEGMENTACJA KLIENTÓW

  • Co wiesz o swoich klientach

  • Analiza potencjału klienta

  • Optymalizacja działań handlowych w kontekście poszczególnych grupklientów

PLANOWANIE PRACY HANDLOWCA

  • Aktywne podejście do zarządzania czasem

  • Organizacja własnej pracy w kontekście poszczególnych grup klientów

  • „Złodzieje czasu”

  • Analiza własnego stylu zarządzania czasem.

  • Zagrożenia dla zarządzania
    czasem wynikające z poszczególnych stylów myślenia

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube