google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Szkolenie przygotowane jest w oparciu o narzędzie FRIS®. Jest to model określający style myślenia i działania ludzi. W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się rozpoznawać style myślenia zarówno swoje jak i swoich klientów, dzięki czemu
odkryją metody dotarcia do poszczególnych osób i zwiększenia efektywności swoich działań handlowych.

KOLOROWA SPRZEDAŻ

Trener: Kamila Wrocińska

Miejsce: Warszawa

szkolenie 1-dniowe

Fotolia_213587803_Subscription_Monthly_M.jpg
 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

O SZKOLENIU

 

CELE

  • Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom w jaki sposób zwiększyć efektywność działań handlowych, a co za tym idzie osiągać zakładane cele handlowe.

  • Celem procesu rozwojowego jest poznanie siebie, zrozumienie, że po drugiej stronie mamy klienta, który myśli i podejmuje decyzje często w odmienny sposób. Co za tym idzie, jeśli zrozumiemy w jaki sposób myśli i działa nasz partner w rozmowie biznesowej, będziemy potrafili skutecznie się z nim komunikować z sukcesem dla obu
    stron rozmowy.

EFEKTY SZKOLENIOWE

  • Poprawa efektywności pracy handlowców

  • Poczucie radości ze sprzedaży, chęć bawienia się sprzedażą, dlatego, że dotarcie i zrozumienie klienta, stanie się proste, a to przełoży się na wyniki sprzedażowe i prowizje dla handlowców.

  • Zdobyta wiedza powinna w perspektywie kwartału przełożyć się na wyniki finansowe. W tym celu konieczne jest, aby osoba zarządzająca uczestnikami szkolenia również przeszła przez ten program lub indywidualne konsultacje.

PROGRAM SZKOLENIA

TYPY LUDZI

  • Rozróżnienie typów klientów oraz nauczenie się̨ w jaki sposób
    wykorzystać́ to w sprzedaży

  • Typy ludzi ich style myślenia i działania

  • Co i w jaki sposób kupują̨ poszczególne grupy klientów?

  • Jak rozmawiać z poszczególnymi typami klientów, aby chcieli nas słuchać?

  • W jaki sposób przygotować i prezentować ofertę w zależności od stylu myślenia jaki reprezentuje klient

  • Metody negocjacji i wywierania wpływu

  • Czy relacje mają dla wszystkich takie samo znaczenie

  • Podejmowanie decyzji przez poszczególne typy klientów

SEGMENTACJA KLIENTÓW

  • Co wiesz o swoich klientach

  • Analiza potencjału klienta

  • Optymalizacja działań handlowych w kontekście poszczególnych grupklientów

PLANOWANIE PRACY HANDLOWCA

  • Aktywne podejście do zarządzania czasem

  • Organizacja własnej pracy w kontekście poszczególnych grup klientów

  • „Złodzieje czasu”

  • Analiza własnego stylu zarządzania czasem.

  • Zagrożenia dla zarządzania
    czasem wynikające z poszczególnych stylów myślenia

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA