HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

NEGOCJACJE

Celem tego szkolenia jest zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu Programowania Neurolingwistycznego (NLP). Przedstawione zostaną najmocniejsze techniki wywierania wpływu wykorzystywane przez najskuteczniejszych negocjatorów. W trakcie szkolenia zostaną wyjaśnione i zaprezentowane najefektywniejsze sposoby myślenia o negocjatorze.

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 2-dniowe

INSTRUKCJA OBSŁUGI

NEGOCJATORA

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

 

O SZKOLENIU

Uczestnicy szkolenia będą wiedzieć, jaki styl przekonywania i wywierania wpływu zastosować w odniesieniu do konkretnego negocjatora i będą potrafić dopasować się do jego „stylu myślenia”. Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby ich stanowisko, było postrzegane przez drugą stronę, jako najbardziej satysfakcjonujące. Nauczą się także zwracać uwagę, na subtelne sygnały zdradzające sposób myślenia osoby, z która negocjują. Poznają najtrafniejszą typologię negocjatorów, wykorzystywaną przez najskuteczniejszych negocjatorów i mediatorów, co zaowocuje elastycznością w doborze technik negocjacyjnych. Po szkoleniu będą oni potrafić zarządzać nieświadomym systemem ocen w trakcie negocjacji, w taki sposób, aby stworzyć w umyśle drugiego negocjatora, wrażenie, że znają się od dawna, choć być może dopiero co się poznali. Efektem doszkoleniowym będzie fakt, że zaczną oni zwracać uwagę i świadomie korzystać, z nie uświadamianych zazwyczaj aspektów komunikacji w negocjacjach.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

Szukający dziury w całym, pesymistycznie nastawiony do oferty, wiecznie niezadowolony negocjator.

  • Jak i o czym myśli taki typ negocjatora? 

  • Techniki i sposoby negocjowania.

Obiecujący przysłowiowe gruszki na wierzbie, „lejący wodę” i oderwany od rzeczywistości negocjator.

  • O czym, w jaki sposób, myśli taki typ negocjatora? 

  • Techniki i sposoby negocjowania.

.Styl Sortowania Informacji, odpowiedzialny za sposób postrzegania faktów i drugiego człowieka, w procesie negocjacji

  • Czteropolowa Matryca, Nieświadomego Systemu Ocen, czyli jak zostanę oceniony przez negocjatora, w momencie kiedy rozpoznam jego SSI, oraz jak zostanę oceniony gdy będę się komunikował niezgodnie z rozpoznanym SSI.

  • Zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen, w trakcie negocjacji.

Zadufany w sobie, najmądrzejszy w całym mieście, nie liczący się z opinią z innych negocjator.

  • Sposoby rozkodowania stylu myślenia negocjatora, o powyższych cechach. 

  • Techniki i sposoby negocjowania.

Chwiejny niczym chorągiewka na wietrze, bez własnego zdania i opinii, czyli negocjator, który nie potrafi samodzielnie podjąć żadnej decyzji, bo nie ma pełnomocnictw.

  • Styl myślenia i postrzegania negocjacji, przez ten typ negocjatora. 

  • Techniki i sposoby negocjowania.

DZIEŃ II

Styl Sortowania Informacji, odpowiedzialny za sposób podejmowania decyzji, w procesie negocjacji.

  • Czteropolowa Matryca, Nieświadomego Systemu Ocen, czyli jak zostanę oceniony przez negocjatora, w momencie kiedy rozpoznam jego SSI, oraz jak zostanę oceniony gdy będę się komunikował niezgodnie z rozpoznanym SSI.

  • Zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen, w trakcie negocjacji.

Egocentryczny, myślący tylko i wyłącznie o sobie samym, karierowicz, o osobowości narcystycznej, czyli negocjator, który wpatrzony jest tylko i wyłącznie w siebie. 

  • Jak myśli taki typ negocjatora i jak do niego trafić. 

  • Techniki i sposoby negocjowania.

Podejrzanie myślący o „dobru korporacji”, cwaniaczek i manipulator w jednej osobie, czyli negocjator w przebraniu „Matki Teresy”. 

  • Jak i co myśli taki typ negocjatora i jak go skutecznie przekonać. 

  • Techniki i sposoby negocjowania.

Styl Sortowania Informacji, odpowiedzialny motywację do podejmowania działań.

  • Czteropolowa Matryca Nieświadomego Systemu Ocen.

  • Zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen.

Stworzenie 6 typów negocjatorów w oparciu o Style Sortowania Informacji, i skonstruowanie najskuteczniejszych narzędzi, w postaci „autorskich” technik, mających na celu, finalizację negocjacji w myśl zasady WIN-WIN.
 

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube