top of page
Medale Army

WIELCY LIDERZY NIE WYKORZYSTUJĄ LUDZI PO TO,

ABY SAMI MOGLI WYGRYWAĆ. PRZEWODZĄ LUDZIOM,

ABY ODNOSIĆ WSPÓLNE ZWYCIĘSTWA.

 

- John C. Maxwell -

ikonka_przywodztwo.png

PRZYWÓDZTWO

 

Wyjątkowy warsztat skierowany do osób, które zarządzają zespołami - do menadżerów oraz właścicieli firm, który chcą zarządzać zmianą, radzić sobie z oporem pracowników, i kształtować takie myślenie na którym im zależy. 

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ 3.0

WG CVP

Trener: Adam Dębowski

Miejsce: Warszawa

szkolenie 1-dniowe

Fotolia_205922691_Subscription_Monthly_M
cennik

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

o szkoleniu

O SZKOLENIU

PROGRAM SZKOLENIA

Ludzie mogą mieć wiedzę, umiejętności, doświadczenie, ale jeśli ich postawa, myślenie nie jest wspierająca biznes, ciągle napotykamy na opór to mamy dwie możliwości: zwolnić albo zarządzić zmianą. Czasami pierwsza opcja jest najlepsza. Jednak często więcej zyskamy jeśli zastosujemy drugą.
Metoda i filozofia zarządzania zmianą Change Value Process (CVP) to praktyczne sposoby na to, jak rozmawiać z ludźmi, aby ich obawy znikały, a postawy, mentalność i nastawienie sprzyjało zmianą. CVP rozprawia się z mitami na temat zmian oraz pokazuje w jaki sposób wychodzić z pułapek, w które wpadają liderzy.

DZIEŃ II

  • Inner Leadership - spojrzenie na siebie jako lidera pod kątem Cech, Emocji, Kompetencji

  • Mechanizm Cienia u pracowników, jako źródło oporu i obaw

  • Mechanizm Cienia u Lidera, jako źródło decyzji i strategii

  • Jak zarządzać oporem, niechęcią, obawami?

  • Mental Change System - jak przekonywać i przeprowadzać zmianę - wymiar podstawowy

DZIEŃ I

  • Czym jest zarządzanie zmianą 1.0, 2.0, 3.0?

  • Czym jest Leadership 3.0?

  • Czym jest zarządzanie oporem?

  • Czym jest Change Value Process jako zarządzanie zmianą w obszarach: Mentalność,

  • Komunikacja, Strategia

  • 7 etapów ewolucji osobistej - na jakich etapach jest osoba, zespół, firma i jak do tego dopasować strategię zmiany

  • Na czym polega bycie praktycznym psychologiem biznesu w roli menadżera?

  • Jak łączyć twarde procesy ze zmianą mentalną ludzi
    Koło pytań wg CVP

 

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

bottom of page