HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Szkolenie Cold Calling w Sprzedaży - jest przeznaczone dla mikro i małych przedsiębiorstw, które chcą wykorzystać
porzucony lecz bardzo skuteczny sposób na sprzedaż lub umawianie spotkań biznesowych. Jest ono również
rewelacyjnym uzupełnieniem szkolenia Jak Sprzedawać Więcej z Pomocą LinkedIn - najlepszego portalu biznesowego
na świecie.

COLD CALLING

W SPRZEDAŻY

Trener: Karol Bartkowski

Miejsce: Warszawa

szkolenie 1-dniowe

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

 

O SZKOLENIU

CELE SZKOLENIOWE

  • Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności związanych z przygotowaniem mentalnym,
    technicznym (grupa docelowa, legalna baza kontaktów, unikalna treść rozmowy) i praktycznym (dla chętnych-wykonanie kilka telefonów w nowy sposób jeszcze podczas szkolenia).

EFEKTY SZKOLENIOWE

  • Wynikiem szkolenia będzie przeprowadzony proces przygotowawczy do rozmowy oraz jej unikalna treść, a także zmniejszony lub całkiem pokonany stres i dyskomfort z nią związany.

  • Na szkoleniu uczestnicy nabędą wiedzę w zakresie automotywacji i roli nastawienia mentalnego w procesach sprzedażowych oraz na temat legalnych źródeł kontaktów biznesowych.

PROGRAM SZKOLENIA

PRZYGOTOWANIE MENTALNE DO DZWONIENIA "NA ZIMNO"

  • najczęstsze przyczyny i objawy niechęci oraz stresu związanego z telefonowaniem;

  • sposoby radzenia sobie z mentalnymi przeszkodami;

  • techniki utrwalania pozytywnego nastawienia mentalnego;

OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ

  • kogo poszukuję;

  • w jakich branżach;

  • na jakich rynkach;

  • jaki problem mogę rozwiązać

LEGALNE ŹRÓDŁA KONTAKTÓW

  • skąd i jak pozyskiwać kontakty on-line;

  • skąd i jak pozyskiwać kontakty off-line;

PRZYGOTOWANIE UNIKALNEJ ROZMOWY

  • czym jest UR;

  • określenie celów dla danej UR;

  • elementy UR;

  • schemat UR;

  • prowadzenie statystyk wykonanych UR;

WSPARCIE PROCESU DZWONIENIA "NA ZIMNO"

  • media społecznościowe;

  • e-mail;

  • strona internetowa;

  • rekomendacje;

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube