
POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.
OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ
JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ
NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI
DO SUKCESÓW.
- Brian Tracy -


Szkolenie Cold Calling w Sprzedaży - jest przeznaczone dla mikro i małych przedsiębiorstw, które chcą wykorzystać
porzucony lecz bardzo skuteczny sposób na sprzedaż lub umawianie spotkań biznesowych. Jest ono również
rewelacyjnym uzupełnieniem szkolenia Jak Sprzedawać Więcej z Pomocą LinkedIn - najlepszego portalu biznesowego
na świecie.
COLD CALLING
W SPRZEDAŻY
Trener: Karol Bartkowski

Miejsce: Warszawa
szkolenie 1-dniowe



CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
dla osób indywidualnych
Ilość uczestników: 5 - 15
WYCENA I SYSTEM RABATOWY
RABAT!
Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

O SZKOLENIU

CELE SZKOLENIOWE
-
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności związanych z przygotowaniem mentalnym,
technicznym (grupa docelowa, legalna baza kontaktów, unikalna treść rozmowy) i praktycznym (dla chętnych-wykonanie kilka telefonów w nowy sposób jeszcze podczas szkolenia).

EFEKTY SZKOLENIOWE
-
Wynikiem szkolenia będzie przeprowadzony proces przygotowawczy do rozmowy oraz jej unikalna treść, a także zmniejszony lub całkiem pokonany stres i dyskomfort z nią związany.
-
Na szkoleniu uczestnicy nabędą wiedzę w zakresie automotywacji i roli nastawienia mentalnego w procesach sprzedażowych oraz na temat legalnych źródeł kontaktów biznesowych.
PROGRAM SZKOLENIA

PRZYGOTOWANIE MENTALNE DO DZWONIENIA "NA ZIMNO"
-
najczęstsze przyczyny i objawy niechęci oraz stresu związanego z telefonowaniem;
-
sposoby radzenia sobie z mentalnymi przeszkodami;
-
techniki utrwalania pozytywnego nastawienia mentalnego;
OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ
-
kogo poszukuję;
-
w jakich branżach;
-
na jakich rynkach;
-
jaki problem mogę rozwiązać

LEGALNE ŹRÓDŁA KONTAKTÓW
-
skąd i jak pozyskiwać kontakty on-line;
-
skąd i jak pozyskiwać kontakty off-line;
PRZYGOTOWANIE UNIKALNEJ ROZMOWY
-
czym jest UR;
-
określenie celów dla danej UR;
-
elementy UR;
-
schemat UR;
-
prowadzenie statystyk wykonanych UR;

WSPARCIE PROCESU DZWONIENIA "NA ZIMNO"
-
media społecznościowe;
-
e-mail;
-
strona internetowa;
-
rekomendacje;
KONTAKT
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI