HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

JEŚLI ZASIĄDZIESZ DO STOŁU NEGOCJACYJNEGO MÓWIĄC, ŻE ZNASZ OSTATECZNĄ PRAWDĘ I WIESZ JAK POWINNO WYGLĄDAĆ FINALNE ROZWIĄZANIE, NIE OSIĄGNIESZ NIC

- Harri Holkeri -

NEGOCJACJE

Celem szkolenia jest uświadomienie własnych, nawykowych zachowań odgrywanych w kontekście negocjacji.  Zwrócenie uwagi na subtelne zachowania negocjatora, zdradzające jego nastawienie oraz przekonania względem nas i prowadzonych przez nas negocjacji. 
.

Trener: Adam Gnych

Miejsce:Warszawa

szkolenie 3-dniowe

ANALIZA TRANSAKCYJNA 

W NEGOCJACJACH.

 

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla osób indywidualnych

Dla zamówień powyżej 3 dni szkoleniowych

RABAT!

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

 

O SZKOLENIU

Poza wzmocnieniem poczucia pewności siebie w trakcie negocjacji, wynikającej między innymi ze zrozumienia zachowania drugiej strony, Analiza Transakcyjna dostarcza skutecznych technik i strategii, do prowadzenia negocjacji na płaszczyźnie relacji. Dostarcza także metody pozwalające skutecznie planować strategię negocjacyjną na płaszczyźnie relacji, oraz nie pozostawia negocjatora w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, z obezwładniającym wrażeniem: „Nie wiem, jak mam się zachować, ani nie wiem, co może oznaczać, to zachowanie, które właśnie zaprezentował partner negocjacji”.
Szkolenie poszerza wachlarz zachowań negocjacyjnych uczestników oraz uczy umiejętnego, dynamicznego dostosowania zachowań własnych do zachowań i reakcji „drugiej strony”

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

Analiza własnych zachowań negocjacyjnych, przegląd najczęściej stosowanych technik i uświadomienie sobie, „Jakiego negocjatora gram w trakcie negocjacji?" i jakie mogą być tego przewidywalne skutki.

  • Określenie własnej tzw. „Pozycji życiowej” i analiza jej nieświadomego wpływu na relacje w procesie negocjacji; 

  • Analiza własnej Struktury Osobowości w świetle Analizy Transakcyjnej w kontekście negocjacji

  • Gry i Role w grach, czyli o nieświadomych nawykach i zachowaniach oraz ich wpływie na drugiego negocjatora. Połączenie „Pozycji życiowej” ze Strukturą osobowości

  • Zniekształcenia percepcyjne, najczęściej występujące w negocjacjach: Efekt „Zwierciadła” – lustrzanego odbicia,  Efekt „Podwójnych norm”; Efekt „Źdźbła i belki”; Efekt „Biegunowego myślenia”.
     

DZIEŃ II

Gra negocjacyjna, czyli sprawdzenie w praktyce zdobytej wiedzy i umiejętności z zakresu świadomego wpływania na zachowania negocjatora.

  • Drugiego dnia uczestnicy, będą mieli okazję rozegrać Grę Negocjacyjną, trwającą średnio od 4 do 5 godzin zegarowych. Udział w grze pozwala każdemu z uczestników na określenie własnych słabych i mocnych stron w kontekście zachowań negocjacyjnych, oraz zdefiniowanie obszarów wymagających dalszego rozwoju.

  • Mocno angażująca emocje i intelekt uczestników, Gra Negocjacyjna, której jednym z podstawowych celów jest sprawdzenie umiejętności negocjacyjnych uczestników, w kontekście przygotowania do negocjacji, określania obszarów negocjacyjnych, opracowania strategii. 

  • Cała gra zostaje zarchiwizowana w postaci zapisu video, który analizowany i omawiany będzie w trackie dnia III-go.
     

DZIEŃ III

  • Analiza zapisu video przebiegu negocjacji w drugim dniu szkolenia.
    Uczestnicy po zakończeniu gry negocjacyjnej otrzymują indywidualny feedback od: 
    Trenera; 

  • Od każdego z negocjatorów z własnej grupy; 

  • Od każdego z negocjatorów z grupy przeciwnej. 

  • Po tej sesji feedback’owej następuje szczegółowa analiza zapisu video, oraz tworzenie scenariuszy alternatywnych w stosunku do zarejestrowanych kamerą. 

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KONTAKT

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube