
Warsztat skupia się na końcowym odcinku lejka – od rozmów „prawie sprzedaż” do podpisania umowy. Uczestnicy przećwiczą język obiekcji, pracę na wartości (zamiast rabatu), tworzenie Wspólnego Planu Działań z klientem oraz scenki z trudnymi sytuacjami (np. twardy zakupowiec, brak dostępu do decydenta).
Dla kogo jest to wydarzenie?
Warsztat rozwojowy Karolina Karolczak
Temat: Wyznaczanie celów sprzedażowych i ich realizacja
Mariusz Błaszczuk - Słowa mają moc, czyli lingwistyka w sprzedaży
Prezentacja Klubu BTI Tomasz Majewski, Sławomir Króliczek - Czym jest Klub, korzyści, jak dołączyć.
Domykanie sprzedaży w B2B (power-workshop 90’) Michael Tracy (wykład tłumaczony na j. polski)
Zamknięcie i networking
Feedback, zapowiedzi, zdjęcie grupowe, rozmowy 1:1


Co zyskasz (rezultaty):
Co otrzymasz (materiały):
Międzynarodowy mówca i trener sprzedaży B2B, syn Briana Tracy. Od lat wspiera firmy w domykaniu większej liczby transakcji i skracaniu czasu decyzji zakupowych. Występuje i szkoli na wielu rynkach, łącząc inspirujące keynote’y z praktycznymi ćwiczeniami i narzędziami wdrożeniowymi.
Współautor (z Brianem Tracy) książki „Unlimited Sales Success” i autor publikacji poświęconych nowoczesnej sprzedaży. W pracy z zespołami stawia na język wartości, planowanie wspólnej ścieżki z klientem i dyscyplinę egzekucji — tak, by zwiększać skuteczność bez konieczności obniżania cen.
Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska, międzynarodowy akredytowany trener biznesu, dyplomowany coach, doświadczony menedżer i handlowiec. Współwłaściciel Centrum Biznesowych Inspiracji, autor licznych publikacji branżowych i autorskich szkoleń z coachingu, sprzedaży, wystąpień publicznych i zarządzania. Wykładowca akademicki, doradca i praktyk biznesu.
Posiada bogate doświadczenie w pąracy w międzynarodowych korporacjach, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży. Odpowiadał za wyniki 77 oddziałów bankowych, zarządzając zespołem około 500 osób. Jego zespoły regularnie zajmowały czołowe miejsca w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych. Jest prelegentem wielu konferencji o tematyce rozwojowej, menedżerskiej i sprzedażowej.
Występował na wydarzeniach obok takich ekspertów jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Prowadzi coachingi oraz szkolenia otwarte i zamknięte na wszystkich szczeblach zarządzania. Posiada liczne certyfikaty trenerskie i coachingowe, a wiedzę zdobywał m.in. na studiach podyplomowych na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”. Doświadczenie zawodowe wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz rozwijania kompetencji pracowników w różnych branżach, co przekłada się na wzrost ich skuteczności i wyników finansowych.
Współpracuje jako wykładowca z SWPS, Wyższą Szkołą Handlową w Radomiu, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji oraz projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.
Szkoleniowo i coachingowo współpracował z pracownikami takich firm jak Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski, Bakoma, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, PFRON, Ryłko, ZUS, PARP, Tauron, Orlen, IKEA Retail, Metro Warszawskie, Państwowe Porty Lotnicze i wielu innych.

2025© Brian Tracy International Sp. z o.o.