POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE. OKAZUJE SIĘ JEDNAK, ŻE NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ, JEST WYKONANIE PIERWSZEGO KROKU.

CI KTÓRZY SIĘ NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI DO WIELKICH SUKCESÓW

- BRIAN TRACY -

UZYSKASZ UNIKATOWĄ WIEDZĘ, DZIĘKI KTÓREJ BĘDZIESZ MÓGŁ ZMAKSYMALIZOWAĆ SWOJĄ SKUTECZNOŚĆ I OSIĄGAĆ PONADNORMATYWNE WYNIKI, KTÓRE DO TEJ PORY POZOSTAWAŁY POZA TWOIM ZASIĘGIEM!

 

O SZKOLENIU 

UMIEJĘTNOŚĆ EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY JEST AKTUALNIE NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANĄ KOMPETENCJĄ WŚRÓD PRACOWNIKÓW. PRZECIEŻ SUKCES KAŻDEGO BIZNESU ZALEŻY WŁAŚNIE OD WYNIKÓW SPRZEDAŻY. NIE MOŻESZ SOBIE POZWOLIĆ NA TO, ABY SIĘ NIE ROZWIJAĆ I POZOSTAĆ Z TYŁU.

 

Trudne czasy na rynku, technologiczna rewolucja, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci – to właśnie najczęstsze wymówki, które ograniczają osiągnięcie przez Ciebie lepszych wyników sprzedażowych. Pamiętaj, że najlepsi sprzedawcy osiągają ponadnormatywne rezultaty niezależnie od zmiennego środowiska. Ich sukces zależy głównie od umiejętności porzucenia chaotycznego działania i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.
 

Aby osiągnąć mistrzowski poziom działania w sprzedaży trzeba nieustannie uczyć się i rozwijać, czerpać wiedzę i umiejętności od najlepszych. Efektywna, ponadprzeciętna sprzedaż to jest właśnie to co definiuje najlepszych!
Celem tego programu jest podanie ci najskuteczniejszych metod zamykania sprzedaży, pomysłów, technik i strategii, które będziesz mógł wykorzystać od razu, aby sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.

CZEGO SIĘ DOWIESZ

01.

02.

DOWIESZ SIĘ, JAK PANOWAĆ NAD EMOCJAMI I NIE DAĆ SIĘ WYPROWADZIĆ Z RÓWNOWAGI.

POZNASZ SKUTECZNE TECHNIKI BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI I NAJSKUTECZNIEJSZE METODY ZAMYKANIA SPRZEDAŻY.

08.

09.

NAUCZYSZ SIĘ ROZPOZNAWAĆ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROSPECTINGU.

DOWIESZ SIĘ, JAK WPŁYWAĆ NA ZACHOWANIA KLIENTA.

 

03.

POZNASZ NAJBARDZIEJ EFEKTYWNE PODEJŚCIA, METODY I TECHNIKI OTWARCIA SPRZEDAŻY.  DOWIESZ SIĘ, JAK PRZECIWDZIAŁAĆ NIECHĘCI DO ROZMOWY HANDLOWEJ.

05.

DOWIESZ SIĘ, JAK PROWADZIĆ TRUDNE ROZMOWY Z KLIENTAMI I JAK WŁAŚCIWIE ZADAWAĆ IM PYTANIA, ABY  ZWIĘKSZYĆ POTENCJAŁ SPRZEDAŻOWY.

07.

DOWIESZ SIĘ, JAK SKUTECZNIE ROZPOZNAWAĆ OSOBOWOŚCI KUPUJĄCYCH I DOPASOWYWAĆ DO NICH WŁAŚCIWĄ STRATEGIĘ SPRZEDAŻOWĄ.

DOWIESZ SIĘ, JAK NIE DOPUSZCZAĆ

DO POWSTAWANIA OBIEKCJI.

POZNASZ EFEKTYWNE TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI, KIEDY JUŻ POWSTANĄ.

DOWIESZ SIĘ, JAK WŁAŚCIWIE ODCZYTYWAĆ SYGNAŁY WERBALNE I NIEWERBALNE KLIENTA, ABY SKUTECZNIE ZAMYKAĆ SPRZEDAŻ.

04.

06.

10.

DLA KOGO 

Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji sprzedaży - stanowi integralną część jednego z najbardziej zaawansowanych, kompleksowych i rozwojowych sprzedażowo programów treningowych na świecie, jakie kiedykolwiek były oferowane na rynku: SALES MASTER CLASS ACADEMY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

 

Jest on skierowany do:

- skutecznych przedsiębiorców, aktywnie prowadzących swoje biznesy i sprzedających;

- profesjonalistów w sprzedaży, chcących zwielokrotnić swoje wyniki sprzedażowe;

- efektywnych menedżerów zarządzających sprzedażą;

- każdego kto aktywnie sprzedaje i/lub planuje sprzedawać oraz poważnie myśli o swojej karierze.

Program SALES MASTER CLASS ACADEMY BRIAN TRACY INTERNATIONAL obejmuje unikatową wiedzę z kluczowych dziedzin sprzedaży i zarządzania sprzedażą, takich jak m.in.:

 

EFEKTYWNY TELEMARKETING,

NOWOCZESNE TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY,

NOWOCZESNE TECHNIKI UTRZYMANIA KLIENTA.

Celem programu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i zarządzania sprzedażą, tak aby realizować pożądane, ponadprzeciętne cele sprzedażowe i osiągać maksimum wyników w biznesie. Program stanowi zestaw narzędzi, metod, technik i strategii, którymi posługują się najskuteczniejsi handlowcy różnych branż z całego świata.

 

CELE WYDARZENIA:

1. Przekazywanie najbardziej efektywnych narzędzi i technik proaktywnego odpowiadania na najtrudniejsze obiekcje klienta.

2. Przekazywanie podejścia, metod i strategii służących do identyfikacji właściwego momentu finalizacji, aby zmaksymalizować sukces biznesowy obu stron.

3. Udoskonalenie umiejętności skutecznego zarządzania rozmową handlową.

METODOLOGIA:

1. Szkolenie prowadzone w postaci interaktywnego seminarium z udziałem uczestników oraz elementami warsztatowymi.

 

2. Wzbogacone o dyskusję panelową z możliwością zadawania pytań ekspertom Brian Tracy International oraz najlepszym praktykom z najbardziej efektywnych biznesowo firm polskich i korporacji.

3. Wykład inspiracyjno-motywacyjny specjalnego gościa.

PRELEGENCI

 
 

5

O MNIE:

Zarządza kanałem zewnętrznym Doradców Biznesowych P4 Sp. z o.o. ( PLAY), dyplomowany coach ICC, master NLP. Prowadzi prezentacje oraz szkolenia z zakresu budowania zespołów, procesu sprzedażowego, rozwoju osobistego, planowania czasu i osiągania celów.

 

JEGO MISJĄ JEST:

Rozwój managerów poprzez osiąganie rozwoju na wielu płaszczyznach. Interesuje się kulturą wschodu, malarstwem oraz tańcem.

BOGDAN SOSNOWSKI

ADAM GNYCH

4

O MNIE:

Trener, konsultant, doradca. Praktyk sprzedaży, zarządzania, negocjacji, retoryki i erystyki oraz wywierania wpływu i perswazji.

 

OSIĄGNIĘCIA:

Występuje jako ekspert w TVP2 i TVN. Przez 15 lat przeprowadził ponad 3000 dni szkoleniowych, w których udział wzięło około 22 tys. pracowników największych korporacji. Autor Akademii Sprzedaży – Excellent Customer Service Academy.

 

ZAUFALI MI:

Członkowie zarządów największych firm z branży FMCG, Polskiej Telefonii Cyfrowej, banków, PGE Bełchatów, PGE Energia Jądrowa, firmy Samsung.

3

O MNIE:

Absolwent warszawskiego SWPS. Mówca z 17-letnim doświadczeniem i ponad 2-letnim członkostwem w elitarnym Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców. Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia „Jak wyeliminować SamoUtrudnianie?”, a także założyciel Akademii Skuteczności PRO. Prywatnie żonaty, ojciec dwóch córek i syna; zapalony kolarz, mors i biegacz.

 

OSIĄGNIĘCIA:

Ma za sobą ponad 3,5 tysiąca wystąpień, prezentacji i szkoleń. Sprzedawca z ponad 100.000.000 zł sprzedaży oraz twórca patentu zgłoszonego w Urzędzie Patentowym RP. Doświadczenie korporacyjne zdobywał, pracując w największej wówczas firmie świata – General Electric.

 

ZAUFALI MI:

Klienci, uczestnicy szkoleń, prezentacji i prelekcji, członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

KAROL BARTKOWSKI

2

O MNIE:

Prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu. Ceniony mówca publiczny Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni.

 

OSIĄGNIĘCIA:

Uhonorowany w 2011 r. nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez ogólnopolskie media. Prowadzi bloga o marketingu i sprzedaży. W styczniu 2015 r. Onet umieścił go w rankingu 50 osobowości polskiego Internetu. Jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia.

 

ZAUFALI MI:

Pracował i pracuje min. in. dla Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl.

PAWEŁ TKACZYK

1

JACEK WALKIEWICZ

O MNIE:

Charyzmatyczny i motywujący trener, mówca i mentor. Ceniony za szeroką wiedzę merytoryczną oraz inspirujący, ciekawy, energetyzujący, pełen humoru i narracyjny styl prowadzenia spotkań i szkoleń. Tworzył i zarządzał działem reklamy „Gazety Wyborczej”. Wieloletni  współwłaściciel i prezes zarządu Europejskiego Instytutu Rozwoju Kadr. Prowadzi wykłady dla studentów SGH i Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Występuje jako ekspert w prasie, radio i telewizji.  Wydał dwukasetowy program audio „Ukryta perswazja, czyli techniki wywierania wpływu w partnerskiej sprzedaży”. Autor książki „Pełna MOC życia” oraz „Pełna MOC możliwości”.

 

OSIĄGNIĘCIA:

Autor szkoleń dla ponad 300 firm i korporacji. Jego wykład „Pełna MOC możliwości” na TEDxWSB obejrzało na YouTube ponad 2,5 mln ludzi. Autor książki „Pełna MOC możliwości”, uznanej za najpopularniejszą książkę psychologiczną 2013 r. w konkursie miesięcznika „Charaktery”.

 

ZAUFALI MI:

Klienci (m.in. Allianz Polska, Auchan, Deutsche Bank, Ernst & Young, Eurobank, Generali, Radio ESKA, Hewlett Packard, ING Finanse, NBP, PKN ORLEN, PKO BP, PLAY), uczestnicy szkoleń, prelekcji i wystąpień, czytelnicy książek, studenci.

PANELIŚCI

GOŚĆ SPECJALNY

1

O MNIE:

Absolwent warszawskiego SWPS. Mówca z 17-letnim doświadczeniem i ponad 2-letnim członkostwem w elitarnym Stowarzyszeniu Profesjonalnych Mówców. Certyfikowany trener i pomysłodawca pierwszego na świecie szkolenia „Jak wyeliminować SamoUtrudnianie?”, a także założyciel Akademii Skuteczności PRO. Prywatnie żonaty, ojciec dwóch córek i syna; zapalony kolarz, mors i biegacz.

 

OSIĄGNIĘCIA:

Ma za sobą ponad 3,5 tysiąca wystąpień, prezentacji i szkoleń. Sprzedawca z ponad 100.000.000 zł sprzedaży oraz twórca patentu zgłoszonego w Urzędzie Patentowym RP. Doświadczenie korporacyjne zdobywał, pracując w największej wówczas firmie świata – General Electric.

 

ZAUFALI MI:

Klienci, uczestnicy szkoleń, prezentacji i prelekcji, członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

KAROL BARTKOWSKI

2

O MNIE:

Trener, konsultant, pedagog. Od 2011 r. właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center. Praktyk call i contact center. Wykładowca na uczelni Collegium Da Vinci (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa) w Poznaniu, z zakresu Zarządzania Sprzedażą. Certyfikowany trener FRIS – narzędzia, które umożliwia diagnozę Stylu Myślenia i Działania.

 

OSIĄGNIĘCIA:

Sześciokrotnie zasiadał w jury ogólnopolskiego konkursu Telemarketer Roku, organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w latach 2011-2016. Od dwóch lat pełni funkcję Przewodniczącego Jury Konkursu. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla Holicon Sp. z o.o. – jednej z największych firm call i contact center w Polsce, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi „trudnego klienta” zdobywał jako konsultant telefoniczny w Telekomunikacji Polskiej. Przeprowadził ponad 1200 dni szkoleniowych – to przeszło 9000 godzin spędzonych w salach szkoleniowych.

 

ZAUFALI MI:

Klienci, menedżerowie, członkowie zarządów firm, uczestnicy szkoleń.

ADAM PLUCIŃSKI

AGENDA

 

07:30 - 09:00

09:05 - 09.10

09:10 - 10:10 

10:15 - 10::45

10:50 - 11:20 

11:20 - 11:45

 

11:50 - 13:00

​​

13:05 - 14:00 

 

14:05 - 15:05 

15:10 - 16.10

16:15 - 16:45

 

16:50 - 17:50

 

17:50 - 18:00

Rejestracja Gości – networking

Rozpoczęcie

I EKSPERT BTI: TECHNIKI OTWARCIA - KAROL BARTKOWSKI

GRA O ZWYCIĘSTWO - BOGDAN SOSNOWSKI

ZNANY PRELEGENT

 

Przerwa kawowa – networking

 

DEBATA: FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

Karol Bartkowski, Adam Pluciński  Ekspert BTI oraz Prowadzący.

 

  • Zachowanie ułatwiające finalizację sprzedaży

  • Reagowanie na błędne reakcje klienta

  • Błędy na etapie zamknięcia sprzedaży

  • Rozpoznanie odpowiedniego momentu zamknięcia - sygnałów zakupu

 

PODSUMOWANIE DEBATY, PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Lunch – networking

 

II EKSPERT BTI: TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI - ADAM GNYCH

III EKSPERT BTI: TECHNIKI ZAMYKANIA SPRZEDAŻY - PAWEŁ TKACZYK

Przerwa kawowa – networking

GOŚĆ SPECJALNY - Pełna Moc Sprzedaży - JACEK WALKIEWICZ

 

Zakończenie

LOKALIZACJA

 
 

BILETY

I PULA BILETÓW

490 zł

tylko 20 biletów

390 zł

tylko 20 biletów

tylko 20 biletów

290 zł

W CENIE BILETU

VIP

GOLD+

GOLD

SILVER

II PULA BILETÓW

490 zł

tylko 20 biletów

390 zł

tylko 20 biletów

tylko 20 biletów

290 zł

170 zł

tylko 20 biletów

III PULA BILETÓW

550 zł

tylko 20 biletów

450 zł

tylko 20 biletów

tylko 20 biletów

350 zł

190 zł

tylko 20 biletów

RABAT NA WSZYSTKIE WIOSENNE SZKOLENIA

RABAT NA WSZYSTKIE WIOSENNE WARSZTATY

150 zł

tylko 5 biletów

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube