
SKUTECZNE BUDOWANIE
MARKI OSOBISTEJ
PERSONAL BRANDING BEZ MAKE UP'U
Trenerzy: Marta Sawicka
szkolenie 2-dniowe



Miejsce: Warszawa
CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Ilość uczestników: 5 - 15
dla firm
SZKOLENIE OTWARTE
Ilość uczestników: 5 - 12
dla osób indywidualnych
zł netto/osoba
2.790
zł netto/osoba
1.190
WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 2 osób
RABAT!
TERMINY I MIEJSCE
WYBIERZ NAJBARDZIEJ DOGODNĄ DLA SIEBIE DATĘ I MIEJSCE
16 - 17/02/2023 | WARSZAWA
O SZKOLENIU
Każdy z nas jest marką - niezależnie od tego czy sobie tego życzymy, czy nie. Możemy po prostu tą marką zarządzać… albo nie.
Gdy dochodzimy do tego, że faktycznie nasze nazwisko jest unikalną marką – wówczas z pomocą przy jej budowaniu przychodzi cały arsenał profesjonalnej wiedzy z zakresu marketingu, mediów i psychologii. Bo czy budowanie marki własnej różni się od budowania marki Coca Cola albo Netflix? Jednym tchem potrafimy wymienić osoby, które na swoim nazwisku zbudowały potęgi biznesowe: Gianni Versace, William Procter i James Gamble czy Karol Wedel. Oni sprzedawali produkty sygnowane swoim nazwiskiem. Współcześnie owym produktem stał się sam człowiek.
A może najlepiej nie czytać żadnych teoretycznych opracowań, tylko odwołać się do własnej intuicji oraz wiary w magnetyzm osobowiści? Czy Madonna czytała „Marketing” Philipa Kotlera? Miała taką możliwość, bo pierwsza edycja tej biblii wydana została w 1967 roku. Pewnie Madonna nie czytała, ale już jej manager i autorzy kampanii kolejnych płyt – prawdopodobnie tak.
Wreszcie media… katalizator rozwoju karier graczy w Minecrafta lub posiadaczek pośladków brazylijskich. Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie: jak zaprząc do własnych celów Facebook’a, You Tuba’e oraz wyszukiwarkę Google. Czy dzisiejsze kariery bohaterów podcastów na Spotify’u albo kanałów na YT to chwilowi celebryci, a może już prawdziwe gwiazdy pop kultury?
Podczas warsztatów uczestnicy wezmą udział w kreatywnym omówieniu budowy marki, przybliżeniu archetypów w komunikacji oraz opracują samodzielnie architekturę wybranej przez siebie marki, również osobistej. Mając brand, przejdziemy przez współczesne kanały komunikacji, te tradycyjne, ale przede wszystkim te digitalowe. Za co trzeba w sieci płacić, a co możemy „wypracować” samodzielnie? Jakie programy pomagają kształtować wizerunek, który chcemy budować? W jaki sposób można monetyzować popularność?
Po szkoleniu uczestnicy będą znać techniki, zasady i możliwości, jakie stoją przed nimi w kształtowaniu marki osobistej.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
-
POZYCJONOWANIE MARKI
Budowa marki i pozycjonowanie w oparciu o Brand Ladder: cele, wartości, benefity,
osobowość marki i insighty; omówienie RTB; case study i ćwiczenia
Osobowość marki na podstawie archetypów Junga
Budowa marki osobistej w oparciu o narzędzia: analiza zasobów i spójna konstrukcja
Zarządzanie marką a kreowanie wizerunku
-
GRUPA DOCELOWA
Profilowanie
Targetowanie komunikacji
Badanie potencjału grupy docelowej
-
KANAŁY KOMUNIKACJI
Media tradycyjne szerokozasięgowe
Nowoczesne kanały i dotarcie punktowe
Dopasowanie skali działania do wyboru strategii mediowej
-
SOCIAL MEDIA: FB, INSTAGRAM, YOUTUBE, TIKTOK, LINKEDIN
Era mobile
Narzędzia do tworzenia kreatywnego contentu
Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, LinkedIn
Planowanie komunikacji w social mediach: przekaz, kanały, pomiar efektywność
-
ZAGROŻENIA, SPORY I UZALEŻNIENIE OD SOCIAL MEDIÓW
Zamykanie kont: case study
Spory wydawców
Optymalizacje wyników ADSów
-
GOOGLE
Ekosystem Google z omówieniem: Google Trends, Google Moja Firma, Google
Analytics
Pozycjonowanie i ADSy
Bańka filtrująca
-
POKOLENIA SIECI
Sposoby konsumowania Internetu
Młode pokolenie w sieci
E-commerce w dobie COVID

PO SZKOLENIU UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI:
-
Zdefiniować czym jest marka, jak jest zbudowana; oraz jaka jest rola komunikacji w kształtowaniu marki
-
Poruszać się po podstawowych archetypach Junga przełożonych na świat reklamy
-
Dopasować do celów marketingowych odpowiedni mediamix
-
Określić grupę docelową komunikacji oraz umieć wyszukać potencjał grupy
-
Wymienić cechy szczególne grup odbiorców, a nawet całych pokoleń
-
Umieć wybrać kanały komunikacji w mediach digitalowych, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów
-
Określić podstawowe zasady budowania zasięgów w sposób płatny i bezpłatny
INWESTUJĄC W SZKOLENIE
OTRZYMASZ
MERYTORYCZNIE PRZYGOTOWANE MATERIAŁY SZKOLENIOWE
IMIENNY CERTYFIKAT BRIAN
TRACY INTERNATIONAL
MATERIAŁY DO NOTOWANIA
LUNCH
CAŁODZIENNY BUFET
KAWOWY
AUDIOBOOKI SZKOLENIOWE
TRENER PROWADZĄCY
MARTA SAWICKA - Łączy w sobie wiedzę z zakresu marketingu, ecommerce i zarządzania. W swojej pracy zawodowej wykorzystuje wszystkie trzy obszary skutecznie budując rozwijające się biznesy. Szkoleniowo zaś pomaga wzrastać markom doradzając jak budować efektywną komunikację, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w digitalu. Dodatkowym wymiarem „marki” jest personal branding, który w aktualnej rzeczywistości nabiera coraz istotniejszego znaczenia. Przez kilkanaście lat pracowała w międzynarodowych agencjach reklamowych, gdzie prowadziła kampanie dla takich firm jak: Polkomtel, Kompania Piwowarska, Samsung, Microsoft, Mastercard, GSK, Lotos. Odpowiadała za launch nowych marek, m.in.: smartDOM oraz Showmax. Odebrała liczne nagrody za prowadzone kampanie: Effie, KTR, Mixx, Kreatura. Marketing traktuje do dziś jako serce każdego biznesu. W związku z rozwijającym się rynkiem ecommerce poszerzyła obszar swoich kompetencji. Aktualnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego ecommerce Moliera 2. Rzeczywistość cyfrowa jest obecnie jej drugim życiem. Posiada dyplom Executive MBA Nottingham Trent University. Ukończyła również liczne szkolenia z zakresu praw autorskich i marketing performance.
KONTAKT
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI