top of page

SKUTECZNE BUDOWANIE

MARKI OSOBISTEJ

PERSONAL BRANDING BEZ MAKE UP'U

Trenerzy: Marta Sawicka

szkolenie 2-dniowe

personal_brand.jpg
top.png

Miejsce: Warszawa

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla firm

SZKOLENIE OTWARTE

Ilość uczestników: 5 - 12

dla osób indywidualnych

zł netto/osoba

2.790

zł netto/osoba

1.190

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 2 osób 

RABAT!

terminy

TERMINY I MIEJSCE

WYBIERZ NAJBARDZIEJ DOGODNĄ DLA SIEBIE DATĘ I MIEJSCE

16 - 17/02/2023 | WARSZAWA

o szkoleniu

O SZKOLENIU

Każdy z nas jest marką - niezależnie od tego czy sobie tego życzymy, czy nie. Możemy po prostu tą marką zarządzać… albo nie. 

Gdy dochodzimy do tego, że faktycznie nasze nazwisko jest unikalną marką – wówczas z pomocą przy jej budowaniu przychodzi cały arsenał profesjonalnej wiedzy z zakresu marketingu, mediów i psychologii. Bo czy budowanie marki własnej różni się od budowania marki Coca Cola albo Netflix? Jednym tchem potrafimy wymienić osoby, które na swoim nazwisku zbudowały potęgi biznesowe: Gianni Versace, William Procter i James Gamble czy Karol Wedel. Oni sprzedawali produkty sygnowane swoim nazwiskiem. Współcześnie owym produktem stał się sam człowiek. 


A może najlepiej nie czytać żadnych teoretycznych opracowań, tylko odwołać się do własnej intuicji oraz wiary w magnetyzm osobowiści? Czy Madonna czytała „Marketing” Philipa Kotlera? Miała taką możliwość, bo pierwsza edycja tej biblii wydana została w 1967 roku. Pewnie Madonna nie czytała, ale już jej manager i autorzy kampanii kolejnych płyt – prawdopodobnie tak.
Wreszcie media… katalizator rozwoju karier graczy w Minecrafta lub posiadaczek pośladków brazylijskich. Spróbujemy odpowiedzieć na pytanie: jak zaprząc do własnych celów Facebook’a, You Tuba’e oraz wyszukiwarkę Google. Czy dzisiejsze kariery bohaterów podcastów na Spotify’u albo kanałów na YT to chwilowi celebryci, a może już prawdziwe gwiazdy pop kultury?

Podczas warsztatów uczestnicy wezmą udział w kreatywnym omówieniu budowy marki, przybliżeniu archetypów w komunikacji oraz opracują samodzielnie architekturę wybranej przez siebie marki, również osobistej. Mając brand, przejdziemy przez współczesne kanały komunikacji, te tradycyjne, ale przede wszystkim te digitalowe. Za co trzeba w sieci płacić, a co możemy „wypracować” samodzielnie? Jakie programy pomagają kształtować wizerunek, który chcemy budować? W jaki sposób można monetyzować popularność?

 

Po szkoleniu uczestnicy będą znać techniki, zasady i możliwości, jakie stoją przed nimi w kształtowaniu marki osobistej.

PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • POZYCJONOWANIE MARKI

Budowa marki i pozycjonowanie w oparciu o Brand Ladder: cele, wartości, benefity,
osobowość marki i insighty; omówienie RTB; case study i ćwiczenia
Osobowość marki na podstawie archetypów Junga
Budowa marki osobistej w oparciu o narzędzia: analiza zasobów i spójna konstrukcja
Zarządzanie marką a kreowanie wizerunku

  • GRUPA DOCELOWA

Profilowanie
Targetowanie komunikacji
Badanie potencjału grupy docelowej

  • KANAŁY KOMUNIKACJI

Media tradycyjne szerokozasięgowe
Nowoczesne kanały i dotarcie punktowe
Dopasowanie skali działania do wyboru strategii mediowej

  • SOCIAL MEDIA: FB, INSTAGRAM, YOUTUBE, TIKTOK, LINKEDIN

Era mobile
Narzędzia do tworzenia kreatywnego contentu
Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, LinkedIn
Planowanie komunikacji w social mediach: przekaz, kanały, pomiar efektywność

  • ZAGROŻENIA, SPORY I UZALEŻNIENIE OD SOCIAL MEDIÓW

Zamykanie kont: case study
Spory wydawców
Optymalizacje wyników ADSów

  • GOOGLE

Ekosystem Google z omówieniem: Google Trends, Google Moja Firma, Google

Analytics
Pozycjonowanie i ADSy
Bańka filtrująca

  • POKOLENIA SIECI

Sposoby konsumowania Internetu
Młode pokolenie w sieci
E-commerce w dobie COVID

ic_testimoniale_edited.png

PO SZKOLENIU UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI:

  • Zdefiniować czym jest marka, jak jest zbudowana; oraz jaka jest rola komunikacji w kształtowaniu marki

  • Poruszać się po podstawowych archetypach Junga przełożonych na świat reklamy

  • Dopasować do celów marketingowych odpowiedni mediamix 

  • Określić grupę docelową komunikacji oraz umieć wyszukać potencjał grupy

  • Wymienić cechy szczególne grup odbiorców, a nawet całych pokoleń

  • Umieć wybrać kanały komunikacji w mediach digitalowych, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów

  • Określić podstawowe zasady budowania zasięgów w sposób płatny i bezpłatny

INWESTUJĄC W SZKOLENIE

OTRZYMASZ

MERYTORYCZNIE PRZYGOTOWANE MATERIAŁY SZKOLENIOWE

IMIENNY CERTYFIKAT BRIAN

TRACY INTERNATIONAL

MATERIAŁY DO NOTOWANIA

LUNCH

CAŁODZIENNY BUFET 

KAWOWY

AUDIOBOOKI SZKOLENIOWE

TRENER PROWADZĄCY

MARTA SAWICKA - Łączy w sobie wiedzę z zakresu marketingu, ecommerce i zarządzania. W swojej pracy zawodowej wykorzystuje wszystkie trzy obszary skutecznie budując rozwijające się biznesy. Szkoleniowo zaś pomaga wzrastać markom doradzając jak budować efektywną komunikację, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w digitalu. Dodatkowym wymiarem „marki” jest personal branding, który w aktualnej rzeczywistości nabiera coraz istotniejszego znaczenia. Przez kilkanaście lat pracowała w międzynarodowych agencjach reklamowych, gdzie prowadziła kampanie dla takich firm jak: Polkomtel, Kompania Piwowarska, Samsung, Microsoft, Mastercard, GSK, Lotos. Odpowiadała za launch nowych marek, m.in.: smartDOM oraz Showmax. Odebrała liczne nagrody za prowadzone kampanie: Effie, KTR, Mixx, Kreatura. Marketing traktuje do dziś jako serce każdego biznesu. W związku z rozwijającym się rynkiem ecommerce poszerzyła obszar swoich kompetencji. Aktualnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego ecommerce Moliera 2. Rzeczywistość cyfrowa jest obecnie jej drugim życiem. Posiada dyplom Executive MBA Nottingham Trent University. Ukończyła również liczne szkolenia z zakresu praw autorskich i marketing performance.

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL-SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMELI@BRIANTRACY.PL

bottom of page