TRZEBA WRESZCIE SPOJRZEĆ PRAWDZIE W OCZY: PRZYCZYNĄ NUMER JEDEN PORAŻKI W SPRZEDAŻY JEST PUSTY LEJEK SPRZEDAŻOWY, ZAŚ GŁÓWNYM POWODEM, DLA KTÓREGO TAK SIĘ DZIEJE, JEST NIEUMIEJĘTNOSĆ ZNALEZIENIA KLIENTA.

- JEB BLOUNT - 

 

O SZKOLENIU 

SKUTECZNE POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO FIRMY ORAZ SPRZEDAŻ DO NICH TO W DZISIEJSZYCH TRUDNYCH CZASACH, NA RYNKU NASYCONYM PRODUKTAMI I USŁUGAMI ABSOLUTNIE NIEZBĘDNY FUNDAMENT KAŻDEGO PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLOWEGO I JEDNA Z NAJBARDZIEJ POŻĄDANYCH UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH. „SPRZEDAŻ TO W KOŃCU ESENCJA BIZNESU”, „SPRZEDAŻ JEST PALIWEM DO DZIAŁANIA KAŻDEJ FIRMY” ‒ TO OD NIEJ ZALEŻY SUKCES KAŻDEGO BIZNESU!

„To nie jest dobry czas na rozmowę”, „Nikt do mnie nie oddzwania”, „Te wskazówki nie są dobre”, „A co, jeśli odmówi?”,„Teraz nie mam czasu, jutro nadgonię” – to najpopularniejsze wymówki, które nie pozwalają ci działać na miarę swoich możliwości w sprzedaży i osiągać maksymalne rezultaty. Supergwiazdy w sprzedaży osiągają rekordowe wyniki, wypełniając swoje lejki sprzedażowe cennymi potencjalnymi klientami, bez względu na zmieniające się otoczenie lub niesprzyjające okoliczności. Ich sukces to efekt odpowiednich umiejętności i skutecznego działania!

 

Celem tego programu jest podanie ci najskuteczniejszych metod, pomysłów, technik oraz strategii poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów, które będziesz mógł wykorzystać od razu, aby sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.

 

ZRÓB COŚ PONAD TO, CZEGO SIĘ OD CIEBIE WYMAGA.CZYM RÓŻNI SIĘ OSOBA, KTÓRA OSIĄGA SWOJE CELE OD KOGOŚ, KTO PO PROSTU STARA SIĘ NADĄŻYĆ? OTÓŻ, LUDZIE SUKCESU SĄ SKŁONNI PRZEJŚĆ JESZCZE JEDEN DODATKOWY KILOMETR


- GARY RYAN - BLAIR
 

 

CZEGO SIĘ DOWIESZ

01.

NAUCZYSZ SIĘ EFEKTYWNIE, W SPOSÓB ZOPTYMALIZOWANY CZASOWO WYKORZYSTYWAĆ NAJLEPSZE METODY POZYSKIWANIA KLIENTA, TAKIE JAK: MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY, BLOGI, WEBINARIA, MAILING, COLD CALLING, SMS-Y, POLECENIA CZY NETWORKING.POZNASZ SKUTECZNĄ METODOLOGIĘ ZRÓWNOWAŻONYCH POSZUKIWAŃ.

03.

POZNASZ SKUTECZNE METODY POZYCJONOWANIA KLIENTÓW. SEGMENTACJA I TARGETING W PRAKTYCE. METODY ANALIZY POTENCJAŁU KLIENTA. METODY DOCIERANIA DO WYBRANYCH GRUP KLIENTÓW. BUDOWANIE BAZY LEADÓW. KRYTERIA KWALIFIKACJI KLIENTÓW.

05.

DOWIESZ SIĘ, CO ZROBIĆ, ABY PODCZAS SPOTKANIA KLIENT CHCIAŁ POŚWIĘCIĆ CI SWÓJ CZAS I JAK GO ZAINSPIROWAĆ DO ROZWAŻENIA ZAKUPU OD CIEBIE

07.

DOWIESZ SIĘ, JAK TWORZYĆ WŁAŚCIWE I SKUTECZNE STRATEGIE PROSPECTINGU I JAK PRZEZWYCIĘŻYĆ NIECHĘĆ DO PROSPECTOWANIA.

09.

DOWIESZ SIĘ, JAK ROZWIJAĆ SWÓJ PRZEKAZ HANDLOWY, ABY BYŁ LEPIEJ SŁYSZALNY.

11.

POZNASZ 11 MAGICZNYCH SŁÓW, KTÓRE ZMIENIŁY ŻYCIE NAJLEPSZYCH HANDLOWCÓW NA ŚWIECIE!

POZNASZ NAJBARDZIEJ SKUTECZNE SPOSOBY POZYSKIWANIA KLIENTÓW.

02.

POZNASZ SKUTECZNE METODY POZYCJONOWANIA KLIENTÓW. SEGMENTACJA I TARGETING W PRAKTYCE. METODY ANALIZY POTENCJAŁU KLIENTA.

04.

DOWIESZ SIĘ JAK EFEKTYWNIE UMAWIAĆ SPOTKANIA I JAK SKUTECZNIE  DOTRZEĆ DO OSÓB DECYZYJNYCH

06.

DOWIESZ SIĘ, JAK SKUTECZNIE TWORZYĆ NOWE RELACJE, KTÓRE PRZYNIOSĄ KORZYŚCI BIZNESOWE W DŁUŻSZEJ PERSPEKTYWIE CZASOWEJ.

08.

NAUCZYSZ SIĘ ROZPOZNAWAĆ NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROSPECTINGU.

10.

NAUCZYSZ SIĘ POZYCJONOWAĆ SIEBIE JAKO CENNY ZASÓB DLA WŁASNYCH KLIENTÓW

12.

DLA KOGO 

Prospecting nowej generacji - sztuka skutecznego pozyskania i utrzymania klienta stanowi integralną część jednego z najbardziej zaawansowanych, kompleksowych i rozwojowych sprzedażowo programów treningowych na świecie, jakie kiedykolwiek były oferowane na rynku: SALES MASTER CLASS ACADEMY BRIAN TRACY INTERNATIONAL

 

Jest on skierowany do:

- skutecznych przedsiębiorców, aktywnie prowadzących swoje biznesy i sprzedających;

- profesjonalistów w sprzedaży, chcących zwielokrotnić swoje wyniki sprzedażowe;

- efektywnych menedżerów zarządzających sprzedażą;

- każdego kto aktywnie sprzedaje i/lub planuje sprzedawać oraz poważnie myśli o swojej karierze.

Program SALES MASTER CLASS ACADEMY BRIAN TRACY INTERNATIONAL obejmuje unikatową wiedzę z kluczowych dziedzin sprzedaży i zarządzania sprzedażą, takich jak m.in.:

 

EFEKTYWNY TELEMARKETING,

NOWOCZESNE TECHNIKI POKONYWANIA OBIEKCJI I FINALIZACJI SPRZEDAŻY,

NOWOCZESNE TECHNIKI UTRZYMANIA KLIENTA.

Celem programu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i zarządzania sprzedażą, tak aby realizować pożądane, ponadprzeciętne cele sprzedażowe i osiągać maksimum wyników w biznesie. Program stanowi zestaw narzędzi, metod, technik i strategii, którymi posługują się najskuteczniejsi handlowcy różnych branż z całego świata.

 
 

PRELEGENCI

BOGDAN SOSNOWSKI

O MNIE:

Zarządza kanałem zewnętrznym Doradców Biznesowych P4 Sp. z o.o. ( PLAY), dyplomowany coach ICC, master NLP. Prowadzi prezentacje oraz szkolenia z zakresu budowania zespołów, procesu sprzedażowego, rozwoju osobistego, planowania czasu i osiągania celów.

 

JEGO MISJĄ JEST:

Rozwój managerów poprzez osiąganie rozwoju na wielu płaszczyznach. Interesuje się kulturą wschodu, malarstwem oraz tańcem.

MAURICIO VARGAS

O MNIE:

Aktywny menedżer i trener biznesu z głęboką wiedzą praktyczną w dziedzinie zarządzania strategicznego i operacyjnego, szkoleń i doradztwa dla wyższej i średniej kadry oraz zespołów handlowych. Doświadczenie zdobywał na przestrzeni kilkunastu lat w różnych branżach rynku B2B w Polsce, Europie Zachodniej i Środkowej. Od początku kariery zawodowej zaangażowany w realizację wymagających projektów biznesowych, usprawniających procesy funkcjonowanie działów sprzedaży i firm z którymi dotychczas współpracował.

ZAUFALI MI:

Kadra menedżerska i zespoły handlowe wielu dużych, średnich i małych polskich i zagranicznych firm działających na rynku B2B, m.in. Volkswagen, GEWA, EL-PLUS, Temper S.A., Sonepar, PPG Industries, Kente Polska i wiele innych.

OSIĄGNIĘCIA:

Bogate, dwudziestoletnie doświadczenie. Pełne wprowadzenie z sukcesem kilku marek produktów technicznych i technologicznych na rynek Polski i krajów UE. Budowa, wdrożenie i realizacja strategii rozwoju kilkunastu firm funkcjonujących na rynku B2B w Polsce i na rynkach UE.

ŁUKASZ KUCIŃSKI

O MNIE:

Właściciel firmy Biznes Plus oraz Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. W latach 2003 – 2011 dyrektor działu nauczania języków obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie dzięki alternatywnym metodom zwiększył sprzedaż swoich produktów o 740%. Współtwórca koncepcji CGT – Corporate Global Thinking – metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu Zarządzania, Sprzedaży, Marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem Efektywnych strategii komunikacyjnych, Innowacji w zarządzaniu oraz Marketingu 3.0.

OSIĄGNIĘCIA:

Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej.Autor wielu publikacji na temat zarządzania.

TOMASZ MARCINKOWSKI

O MNIE:

Ekspert z unikalnym doświadczeniem i znaczącymi sukcesami po obu stronach stołu negocjacyjnego - zakupowej i sprzedażowej. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w połowie lat 90, kiedy to konstruował i wdrażał strategie sprzedaży do tworzących się wówczas struktur zagranicznych sieci handlowych. Pod koniec lat 90 był odpowiedzialny za parametry sprzedaży w nowo otwieranych restauracjach franczyzowych Pizza Hut. W styczniu 2000, w ramach kontraktu z HMS Host International – grupa Mariott, wyjechał na staż do Nowego Jorku, gdzie uzyskał Certyfikację w zakresie zarządzania konceptem franczyzowym. Doświadczenia te spożytkował koordynując projekt otwarcia, a następnie zarządzając kompleksem restauracyjno – rozrywkowym z poziomem zatrudnienia ponad 80 osób. Zajmując kluczowe stanowisko w zakresie zakupów dla jednej z największych na świecie firm branży biuroserwisowej (LYRECO Polska S.A.) negocjował wysokowartościowe kontrakty zarówno z dostawcami krajowymi jak i zagranicznymi. Będąc odpowiedzialnym nie tylko część zakupową ale również za strategie wsparcia sprzedaży - budował mechanizmy promocyjne, które umożliwiły znaczące zwiększenie udziału rynkowego.

OSIĄGNIĘCIA:

Po otrzymaniu nominacji do „Najlepszej akcji promocyjnej roku 2005 (w skali ogólnoświatowej – wśród 33 oddziałów) współpracował projektowo przy tworzeniu założeń zakupowo – sprzedażowych z poziomu centrali firmy we Francji. Od roku 2007 przechodził stopniowo w obszar szkoleń i wsparcia działań sprzedażowych. Biorąc osobiście udział w negocjacjach z największymi klientami tworzył programy szkoleniowe, które prowadził dla wysoko wyspecjalizowanych managerów sprzedaży. Przechodząc do branży IT (RICOH Polska Sp. z o.o.) jako Dyrektor Marketingu był odpowiedzialny między innymi za efektywność Telesales oraz wprowadzanie nowych produktów / usług na rynek Polski. Analizując zachowania konsumenckie i możliwości zwiększania sprzedaży przedsiębiorstw sektora SMB, zaangażował się w branżę zakupów grupowych, gdzie jako Dyrektor zarządzał regionalnymi strukturami sprzedaży największej na świecie firmy o takim modelu działania ( GROUPON Polska Sp. z o.o.). Z wykształcenia jest ekonomistą – socjologiem. Ukończył studia na Uniwersytecie Łódzkim oraz Studium w Canadian International Management Institute.

 

ZAUFALI MI:

Osobiście prowadził konsultacje i szkolenia dla firm: Bosh - Siemens, BZ WBK, Energa, Euro RTV AGD, Fiat, Ford, Groupon, HSBC, Jaguar, Kaufland, Kronopol, Nissan, Orlen Oil, Onet, SEAT, Play, Puls Biznesu, Tesco, Tauron, Unilever, Wiśniowski.

ROBERT KOZAK

O MNIE:
Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji. coach prowokatywny, trener, konsultant. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label.

 

ZAUFALI MI:

Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu mln euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji.

 

OSIĄGNIĘCIA:

Posiada 20-letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem wielu firm – liderów w swoich branżach. Wychował setki profesjonalnych negocjatorów, managerów, sprzedawców. Od 2014 roku szkoli trenerów w ramach Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor i Szkoły Trenerów Biznesu ASC.

 

AGENDA

07:30 - 09:00

09:05 - 09.10

09:10 - 10:10 

10:15 - 10:45

10:50 - 11:20 

11:20 - 11:45 

 

11:50 - 13:00

13:05 - 14:00 

 

14:05 - 15:05 

15:10 - 16.10

16:10 - 16:40

 

16:45 - 17:40

 

17:40 - 17:50 

Rejestracja Gości – networking

Rozpoczęcie

I PRELEGENT BTI: Podstawy Prospectingu - Mauricio Vargas

Gra o zwycięstwo - Bogdan Sosnowski

Znany prelegent

 

Przerwa kawowa – networking

 

DEBATA: Pokonywanie wyzwań związanych z prospectingiem. Trzech gości specjalnych – przedstawicieli znanych polskich i międzynarodowych firm. Michał Dominiak, Mauricio Vargas, Andrzej Borcz, Marcin Grela

 

  • Jak eliminować odkładanie na później

  • Jak samo-motywować się do działania

  • Znalezienie czasu na prospecting w obliczu zakłóceń z otoczenia

  • Wykorzystanie spotkań nie-prezentacyjnych na twoją korzyść

  • Przezwyciężanie nerwów, niechęci do telefonowania i bezczynności

 

PODSUMOWANIE DEBATY, PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Lunch – networking

 

II PRELEGENT BTI: Strategia Prospectingu - Robert Kozak

III PRELEGENT BTI: Sztuka Networkingu - Łukasz Kuciński

 

Przerwa kawowa – networking

IV PRELEGENT BTI: Strategia Prospectingu II i Realizacja - Tomasz Marcinkowski

 

Zakończenie

 

LOKALIZACJA

BILETY

 

BILETY

W CENIE BILETU

VIP

GOLD+

GOLD

SILVER

I PULA BILETÓW

WYPRZEDANE

490 zł

tylko 20 biletów

390 zł

tylko 20 biletów

tylko 20 biletów

290 zł

II PULA BILETÓW

490 zł

tylko 20 biletów

390 zł

tylko 20 biletów

tylko 20 biletów

290 zł

170 zł

tylko 20 biletów

III PULA BILETÓW

550 zł

tylko 20 biletów

450 zł

tylko 20 biletów

tylko 20 biletów

350 zł

190 zł

tylko 20 biletów

RABAT NA WSZYSTKIE WIOSENNE SZKOLENIA

RABAT NA WSZYSTKIE WIOSENNE WARSZTATY

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube