Do ceny produktu doliczane jest 17 zł na koszty wysyłki kurierskiej i pakowania.
Droga do bogactwa jest wybrukowana sprzedażą i obsługą klienta. Ty też powinieneś poświęcać co najmniej 50% czasu tym dwóm obszarom. Jeśli ktoś zapyta czym się zajmujesz w firmie, możesz powiedzieć: „odpowiadam za pozyskiwanie nowych transakcji i obsługę klienta.”
Twoim zadaniem jest szukanie i utrzymywanie przy sobie klienta, od rana do wieczora. Klienci są wszystkim. Jak mawiał Peter Drucker: „celem biznesu jest zdobyć i utrzymać przy sobie klienta. Wszelkie działania skutecznych firm skupiają się na pozyskiwaniu i utrzymywaniu przy sobie klientów.”
Zatem jeśli obracasz się w świecie biznesu, obracasz się również w świecie obsługi klienta – bez znaczenia na jakim stanowisku się znajdujesz i jakie zadania wykonujesz. Gdy w sposób płynny, sprawny i nowoczesny prowadzisz swój marketing, sprzedaż i obsługę klienta, rozwijasz swoją sieć klientów, którzy dzięki temu są docelowymi odbiorcami Twoich produktów. Tacy klienci zostają z Tobą na dłużej, a nawet na zawsze, cenią sobie Twój produkt, akceptują jego cenę i kupują od Ciebie nieustannie. W tej lekcji, nauczę Cię jak tego dokonać. Chcę abyś miał obsesję. Obsesję na punkcie swoich klientów, marketingu i sprzedaży. Obsesję, która stanie się Twoją pasją, dzięki czemu będziesz doskonałym partnerem biznesowym.
CO WIĘCEJ?
-
Mix marketingowy
-
4 klucze skutecznej strategii marketingowej
-
Skuteczna reklama
-
Najważniejsze słowo w biznesie
-
Ostateczne pytanie