NIC SIĘ NIE DZIEJE DOPÓKI NIE DOCHODZI DO SPRZEDAŻY

- BRIAN TRACY -

29/11/2019

WARSZAWA

PODCZAS SEMINARIUM

NAUCZYSZ SIĘ JAK:

1

POZNASZ NAJWAŻNIEJSZE ZASADY BUDOWANIA SWOJEJ MARKI OSOBISTEJ.

6

JAK ZBUDOWAĆ RELACJĘ Z KLIENTEM?JAK PODTRZYMAĆ RELACJĘ?JAK ODBUDOWAĆ RELACJĘ?

2

POZNASZ PRZEŁOMOWE NARZĘDZIA PERSWAZJI UŻYWANE PODCZAS STORYTELLINGU, UMOŻLIWIAJĄCE OSIĄGNIĘCIE WYSOKICH REZULTATÓW SPRZEDAŻOWYCH.

7

CZYM JEST DOBRY STORYTELLING I DLACZEGO TO AKTUALNIE JEDNO Z NAJBARDZIEJ EFEKTYWNYCH 

NARZĘDZI PODWYŻSZAJĄCYCH REZULTATY W SPRZEDAŻY?

3

DOWIESZ SIĘ JAKIE SĄ NAJBARDZIEJ SKUTECZNE NARZĘDZIA KOMUNIKACYJNE W STRATEGII MARKI OSOBISTEJ W SPRZEDAŻY

8

JAK ZBUDOWAĆ UNIWERSALNĄ STRUKTURĘ DO SWOICH WŁASNYCH SKUTECZNYCH HISTORII?

4

JAK ZAPLANOWAĆ I ZOPTYMALIZOWAĆ KOMUNIKACJĘ W STRATEGII BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ

9

POZNASZ 7 NAJBARDZIEJ SKUTECZNYCH STRATEGII KOMUNIKACYJNYCH MARKI OSOBISTEJ W SPRZEDAŻY

5

JAK WYKORZYSTAĆ NOWE TECHNOLOGIE W SPRZEDAŻY? W JAKI SPOSÓB SKUTECZNIE WYKORZYSTAĆ APLIKACJĘ INSTAGRAM W SPRZEDAŻY?

10

DOWIESZ SIĘ O NAJLEPSZYCH PRAKTYKACH, TECHNIKACH ORAZ STRATEGIACH SKUTECZNYCH SPRZEDAWCÓW TELEFONICZNYCH "ZIMNYCH TELEFONÓW", NA PRZYKŁADACH KONKRETNYCH ROZMÓW Z KLIENTAMI.

CZY ZASTANAWIASZ SIĘ CO ROBIĄ NAJLEPSI MENEDŻEROWIE SPRZEDAŻY, ŻE ICH FIRMY OSIĄGAJĄ SPEKTAKULARNIE SUKCESY?

 

CZY ODKRYŁEŚ JUŻ W SOBIE UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO SPRZEDAWCY?

 

CZY WIESZ JAK W PROSTY SPOSÓB ZWIĘKSZYĆ KOMPETENCJE SWOJE I SWOJEGO ZESPOŁU?

 

CZY CHCIAŁBYŚ DOWIEDZIEĆ SIĘ, CO ROBIĆ, BY FIRMA SPRZEDAWAŁA LEPIEJ, WIĘCEJ I SKUTECZNIEJ?

 

CZY CHCIAŁBYŚ DOWIEDZIEĆ SIĘ W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTAĆ NAJNOWSZE TECHNOLOGIE DO ZWIĘKSZENIA WYNIKÓW SPRZEDAŻY?

 

WEŹ UDZIAŁ W KILKUGODZINNYM SEMINARIUM SZKOLENIOWYM. PROWADZONYM PRZEZ MIĘDZYNARODOWYCH I POLSKICH LIDERÓW SPRZEDAŻY! 

 

ZASTOSUJ W SWOJEJ FIRMIE SPRAWDZONE I GWARANTUJĄCE KILKUKROTNY WZROST SPRZEDAŻY ROZWIĄZANIA, KTÓRE WDROŻYŁY NAJLEPSZE NA ŚWIECIE MARKI. 

 

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM ABY KILKAKROTNIE ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ SPRZEDAŻ 

 

SEMINARIUM

SKIEROWANE JEST DO:

PREZESÓW FIRM,

DYREKTORÓW SPRZEDAŻY,

MANAGERÓW SPRZEDAŻY

WŁAŚCICIELI FIRM,

LIDERÓW SPRZEDAŻY

OSÓB AKTYWNIE SPRZEDAJĄCYCH W KANAŁACH B2B, B2C 

SZKOLIMY

Z WYKORZYSTANIEM:

NASI EKSPERCI:

 

ADAM 

DĘBOWSKI

Od 2006 r. specjalizuje się w zarządzaniu i zarządzaniu zmianą. Współwłaściciel dwóch firm (doradztwo, nowe technologie). Uczy, jak uwalniać się od blokad, oporów, które nas ograniczają, oraz jak pracując z innymi jako pracownik, menedżer, szef, radzić sobie z obawami przed zmianą. Pracuje z liderami nad poczuciem przytłoczenia, przemęczenia, natłokiem negatywnych emocji i stresem. Wykłada na wyższych uczelniach, szkolił się w USA, UK i Australii. Specjalizuje się w koncepcjach Leadership 3.0, Inner Leadership. Twórca innowacyjnej koncepcji rozwoju kompetencji przywódczych, zarządzania zmianą i oporem CVP (Change Value Process) oraz rocznego programu rozwoju menadżerów i Liderów CVP Program. Zapraszany jako ekspert do mediów: TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio, „Forbes”, „Gazeta Prawna”. Prowadził szkolenia i procesy doradczo-coachingowe dla liderów z takich firm, jak: Orange, Google, Allegro, Alshaya, Smyk, LOT, Dell, P&G, RWE, PGNiG, Mars, GJ, X-Trade Brokers, czy ING.

PAWEŁ

MUSIAŁOWSKI

Trener, menedżer, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów; aktywista naukowy. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Aksjomat Training Institute. Kierownik okręgu w firmie Phinance S.A. Autor szkoleń z zakresu szeroko pojętych umiejętności miękkich, motywacji, komunikacji, zarządzania, autoprezentacji, sprzedaży oraz obsługi klienta dla firm i instytucji.

Występował na scenie m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem, Marcinem Prokopem oraz Robertem Korzeniowskim. Zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania.

Pracował dla, m.in.: Carte d’Or, Iglotex, Phinance SA, Fellowes, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SED Stowarzyszenie Edukacji Diabetologicznej, Studio Figura, KAS Urządzenia Biurowe, Agencja Pracy Tymczasowej Work&Benefit, Cashback i wielu innych.

OLIWIER 

PIETRZYKOWSKI

Lider, przedsiębiorca, ex bankier. Obecnie szkoleniowiec i biznesmen prowadzący oddziały sprzedażowe w całej Polsce. Dzieli się metodami sprzedażowymi wykorzystywanymi w najbardziej dochodowych firmach. Bez zbędnych konwenansów mówi o tajnikach branży. Bezpośrednio opowiada o metodach motywowania ludzi i budowania niezawodnego biznesu. Skreślony w wielu miejscach za niekonwencjonalne podejście, po wygaśnięciu klauzul dotyczących tajemnic warsztatowych „odkrywa karty”.

 

Zaczynał od sprzedaży maszyn rolnych, potem ubezpieczeń, kredytów, księgowości, usług, akcji i obligacji. Sprzedażą ostatnich zarządzał na poziomie lokalnym, ogólnopolskim i finalnie międzynarodowym.

 

W pierwszej połowie 2018 roku volumen sprzedaży w działach, którym doradzał lub zarządzał wyniósł 1,2 mld PLN.

RENATA 

KOZŁOWSKA

Partner w rozwoju ludzi i organizacji. Konsultant, trener biznesu, coach IICD. Absolwentka SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. W trakcie 7-letniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G.  zarządzała wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. 

 

Jako właścicielka agencji reklamowej sprzedawała i prowadziła projekty marketingowe dla takich firm jak Wella Polska, Bank Pocztowy, Vitax, Imperial Entertainment,  Philip Morris, M3 Komfort, Bank Handlowy. Będąc Dyrektorem Sprzedaży w austriackiej firmie szkoleniowej poszerzała kompetencje z zakresu zarządzania, zaawansowanych negocjacji i HR. Jest spełniona w roli mamy, wciąż zafascynowana światem i ludźmi.  

 

Ponad 500 pozyskanych do współpracy firm i międzynarodowych koncernów to jej bilans 15 lat aktywnej sprzedaży. 

Wnosi też wartość w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania operacyjnego, efektywności komunikacji i optymalizacji procesów, szkoląc członków zarządu,  menedżerów oraz  uczestnicząc w procesach transformacji średnich i dużych organizacji.

Pracowała dla: Airport Hotel Okęcie, Anek – hurtownia zabawek, Bank Pocztowy SA, BASF Polska, Carrefour Polska, CID Lines (chemia przemysłowa), Cleverlogistics Sp. zo.o. – spedycja, Continental Opony Polska, Douglas Polska, Kazgod (środki ochrony roślin),  Kromiss Bis – obecnie Europoles Kromiss – słupy energetyczne, Lafarge Cement, Millenium Leasing, MitMar/Pamapol – branża mięsna, Młyn Jacka Hotel&SPA, Orange Polska, Praktiker, ScandinavianExpress Sp. z o.o., SLX Sp. z o.o. (systemy multimedialne), Warbud

AGNIESZKA 

PIOTROWSKA

Praktyk biznesu z 20-letnim stażem. Lider zespołu w Network Marketingu oraz trener rozwoju, Coach NLP. Właścicielka firmy Piotrowska Consulting Coaching Business. Od 14 lat mieszka i pracuje w Irlandii. Celem Agnieszki jest edukacja i kształcenie, a także pomaganie przedsiębiorcom, liderom, menedżerom w rozwoju, budowaniu mocnej marki i skutecznie pracujących zespołów. Absolwentka Akademii Menedżera u Kamili Rowińskiej. Absolwentka elitarnej grupy World Class Speaker Academy Trainer w Milewski&Partnerzy Certified NLP Master Coach.

MAGDALENA 

WÓJCIK

Skutecznie rozwija i pozycjonuje na polskim rynku markę z branży medycyny estetycznej - Neauvia. Opracowuje i wdraża strategie sprzedaży, buduje efektywnie działające zespoły sprzedażowe, marketingowe i logistyczne.  Związana również z Holistix Consulting, gdzie pełni rolę Dyrektora Zarządzającego. W przeszłości pracowała dla Raiffeisen-Leasing Polska S.A. tworząc programy vendorowe oraz politykę kreatywną dla linii medycznej. Prelegent licznych wykładów, szkoleń dla pracowników, dostawców, klientów branży medycznej

MAŁGORZATA 

KLIMUNT

Jestem doświadczonym sprzedawcą, coachem, mentorem. Interesuje mnie sprzedaż i wszystkie jej zagadnienia. Z zawodu jestem magistrem rehabilitacji ruchowej ( AWF Kraków) i przez kilka lat pracowałam w swoim zawodzie, prowadząc gimnastykę dla dzieci z wadami postawy. W 1995 roku rozpoczęła się moja przygoda z firmami farmaceutycznymi. Pracowałam dla dużych, międzynarodowych korporacji przez 16 lat: Servier, Hexal, Abbott,  Eli Lilly. Był to czas szybkiego rozwoju, szkoleń, fascynacji nowościami na rynku leków oraz wprowadzania ich na polski rynek. Od 2011 roku pracuję dla Spółki Ekamedica, najpierw jako niezależny dystrybutor, a w kolejnych etapach rozwoju firmy, jako Kierownik Sprzedaży i Dyrektor Generalny.

 

Utworzyłam i samodzielne prowadziłam Klubu walki z nadwagą "Optymax" w Gliwicach, brałam udział w audycjach radiowych o tematyce zdrowotnej. Prowadziłam badania dzieci, w kierunku wykrywania wad postawy, unikatowym  urządzeniem badającym kręgosłup - bez użycia promieni UV. Był to nowatorski sposób wykrywania wad we wczesnym ich stadium. W firmach farmaceutycznych miałam topowe wyniki sprzedaży, nagrody, wyróżnienia, dające możliwość szkoleń i awansu. W 2005 roku ukończyłam studia podyplomowe " Zarządzanie w Ochronie Zdrowia" na Śląskim Uniwersytecie Medycznym , a w 2019 " Edukację zdrowotną z promocją zdrowia"w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie. W firmie Ekamedica utworzyłam od podstaw Dział Sprzedaży , którym kieruję do dziś. Zajmujemy się produkcją oraz dystrybucją naturalnych suplementów diety. Obecnie obsługujemy ponad  4 tys. klientów: apteki oraz  sklepy zielarskie w całym kraju.  Zaufały nam : apteki DOZ, Dr Max, Gemini, Cosmedica oraz wiele innych aptek Jestem certyfikowanym mówcą Brian Tracy International. Prowadzę wykłady i szkolenia z zakresu  naturalnej suplementacji, profilaktyki, edukacji zdrowotnej oraz technik sprzedaży.

 

Jestem od 32 lat szczęśliwą mężatką,  matką dwójki dzieci i babcią trzech wnuczek. W latach szkolnych byłam zawodniczką BBTS Włókniarz, uprawiłam narciarstwo alpejskie - pasja pozostała do dziś . 

MAGDALENA 

ADAMOWICZ

Z wykształcenia Italianistka. Z zawodu doświadczony Kupiec w branży fashion. Pracowała dla takich marek jak VENEZIA, UNISONO, SIMPLE, GINO ROSSI. Coach oraz mówczyni motywacyjna. Jej misją jest inspirować ludzi do podnoszenia jakości swojego życia. Z zamiłowania pasjonatka psychologii, rozwoju osobistego, propagatorka otwartości na zmianę i brania świadomej odpowiedzialności za życie.

MAGDALENA 

WOJTKOWIAK

Założycielka Future Skills ogólnopolskiej firmy szkoleniowej działającej na rynku od stycznia 2012. Charyzmatyczny Trener Biznesu, Coach ACC ICF, Master Reiss Motivation Profile. Ceniona za łatwość przekazywania merytorycznej wiedzy i praktycznego biznesowego doświadczenia w lekki i przystępny sposób. Pobudza do działania i wdrażania w praktyce poznanych techniki. Jako jedyny w Polsce Mówca, Trener, Coach posiada Certyfikacje „Speaker, Coach, Trainer GO GIVER International którą uzyskała szkoląc się u samego Boba Burg-a w USA.

 

Prowadzi zajęcia za Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu przywództwa oraz efektywności menedżerskiej. Autorka ebooków z zakresu liderstwa oraz efektywności osobistej, stworzyła innowacyjne narzędzie do planowania „Business & Life Planner” który łączy funkcję tradycyjnego kalendarza z nowoczesnym planowaniem. Stworzyła kilkadziesiąt autorskich szkoleń z zakresu motywacji, efektywności osobistej i kierowania. Posiada dwudziestoletnie interdyscyplinarne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz zarządzaniu terenowymi siłami sprzedaży. Kierowała działami Sprzedaży, Obsługi Klienta, Marketingu oraz HR. Dyrektor Sprzedaży w ogólnopolskiej sieci dystrybucyjnej z branży FMCG, a wcześniej Pharmacy Sales Manager w międzynarodowym koncernie kosmetyczno-farmaceutycznym NIVEA Polska S. A..

 

Posiada szeroką wiedzę w obszarze procesów zarządzania zasobami ludzkimi – rekrutacją, ewaluacją i rozwojem pracowników. Doświadczenie biznesowe zdobyła pracując w takich firmach jak: Vectra Sp. z o.o., PZ Cussons Polska S.A;  NIVEA Polska;  Polska Grupa Drogeryjna Sp. z o.o.;  Perfetti Van Melle Polska. W trakcie  szkoleń  wykorzystuje  merytoryczną wiedzę popartą bogatym biznesowym doświadczeniem praktycznym. Łączy wiedzę i praktykę z obszaru umiejętności menedżerskich, komunikacji oraz negocjacji i sprzedaży. Uczestnicy cenią ją za pozytywną energię, praktyczne wskazówki oraz elastyczność w sposobie prowadzenia szkoleń.

 

AGENDA

SPOTKANIA:

IX EKSPERT BTI Magdalena Wojtkowiak

Co motywuje wybitnych handlowców?

 

Czy każdy może być handlowcem? Tak, ale nie każdy z handlowców będzie osiągał wybitne wyniki. Jedni sprawdzają się w pozyskiwaniu klientów i szybkiej sprzedaży. Inni są wybitni w sprzedaży procesowej gdzie nagroda, czyli zamówienie jest oddalone w czasie. Jeżeli chcesz się dowiedzieć co odróżnia wybitnego sprzedawcę od przeciętnego to zapraszam cię na to spotkanie.

07:30 - 09:00 

09:05 - 09:10

 

09:10 - 10:00

10:05 - 10:55

11:00 - 11:30

11:30 - 11:50

11:55 - 12:25

12:25 - 13:10

13:15 - 14:00

14:05 - 14:50

14:55 - 15:30

15:35 - 16:05

16:10 - 16:25

16:30 - 17:00

17:00 - 17:55

Rejestracja Gości – networking

Rozpoczęcie

 

I EKSPERT BTI Adam Dębowski

Business&Brand Strategy – Skutecznie rozwiń swoją strategię biznesu i marki

 

Poznasz zasady strategicznego myślenia i planowania w biznesie, które jest podstawą budowania przewagi konkurencyjnej Jednocześnie odkryjesz najważniejsze zasady budowania swojej marki osobistej. Dowiesz się jakie są najbardziej skuteczne komunikacyjne w strategii marki firmy i marki osobistej w sprzedaży oraz jak zacząć planować i optymalizować komunikację marki firmy i marki osobistej.

II EKSPERT BTI Paweł Musiałowski

Koniec udawania. Jak zmusić klienta do szczerości?

 

Sprzedaż to gra. My gramy swoją rolę, klient swoją i obie strony udają często kogoś kim nie sa. Jak zerwać kurtynę i odkryć karty? Jak dotrzeć do prawdy i rozmawiać bez maski? Kilka sprawdzonych technik i narzędzi, które pozwalają zbudować sprzedaż opartą na szczerości.

III EKSPERT BTI Agnieszka Piotrowska

Język komunikacji

 

Jak lepiej podejść do problemu niezrozumienia w komunikacji międzyludzkiej dzięki  Poziomom Wartości wg Gravesa. Jak polepszyć swoja komunikacje na płaszczyźnie zawodowej i osobistej patrząc na drugiego człowieka przez jego filtry, a nie swoje.   Wiedza o poziomach wartości daje światło na to dlaczego osoby wokół mogą mieć różne podejście do życia. Często nie wynika to z ich złośliwości czy złych intencji. Po prostu oni naprawdę myślą inaczej.

PRZERWA KAWOWA

IV EKSPERT BTI 

Obiekcje klienta szansą na sprzedaż

 

Jak w konstruktywny sposób reagować na obiekcje i zagrywki klienta? Jak nie wpadać w pułapkę „obrony ceny” tylko uznać ją za argument sprzedażowy? Gotowe przykłady do wykorzystania od zaraz.

DEBATA: EKSPERCI BTI Oliwier Pietrzykowski, Magdalena Wójcik, Renata Kozłowska

Jak zbudować relację z Klientem?

Jak podtrzymać relację?

Jak odbudować relację?

 

PODSUMOWANIE DEBATY, PYTANIA I ODPOWIEDZI

PRZERWA NA LUNCH

V EKSPERT BTI Oliwier Pietrzykowski

Jak komunikują się z Klientami najbardziej skuteczni sprzedawcy?Lingwistyka sprzedaży jako sekretne narzędzie najlepszych sprzedawców!

 

Czym jest lingwistyka sprzedaży? Jak prezentować siebie w kontaktach z Klientami? Jak zbudować trwałe relacje z potencjalnymi Klientami? Poznasz najbardziej skuteczne strategie prowadzenia rozmów z Klientami prowadzące do zamknięcia sprzedaży. 

VI EKSPERT BTI Renata Kozłowska

10 tajemnych technik skutecznego Cold Callingu!

 

Dowiesz się o najlepszych praktykach, technikach oraz strategiach skutecznych sprzedawców telefonicznych “zimnych telefonów”, na przykładach konkretnych rozmów z Klientami. Poznasz casy sprzedażowe z wielu różnych branż.

VII EKSPERT BTI Małgorzata Klimunt

Work - Life - Balance - Skuteczny Detoks - Najbardziej efektywnym sposobem podnoszenia wydajności w sprzedaży

PRZERWA KAWOWA

VIII EKSPERT BTI Magdalena Adamowicz

Toksyczne manipulacje - jak rozpoznać toksycznych ludzi i mechanizmy ich działania

 

Niemalże każdy w swoim życiu trafił na toksyczną osobę - mógł to być współpracownik, szef, partner, rodzic, teść, teściowa, albo ktokolwiek z rodziny czy znajomych. Toksyczni ludzie, zwani również nie bez powodu energetycznymi wampirami są wśród nas, dlatego warto wiedzieć jak ich rozpoznać i jak się przed nimi chronić. Podam konkretne przykłady technik manipulacyjnych takich jak gaslighting, projekcja, sałatka słowna, karanie ciszą, obwinianie, subtelna krytyka. Są to techniki, których zazwyczaj nie jesteśmy świadomi, co sprawia, że wpadamy w nie i pozwalamy sobą manipulować. Jest to bardzo niebezpieczne i wpływa negatywnie na jakość naszego życia psychicznego, która z kolei przekłada się na nasze relacje, pracę, zdrowie, a więc na jakość naszego życia ogólnie. Dopiero, gdy widzimy czarno na białym co to za mechanizm i jaka to pułapka, to wiemy jak się przed tym bronić, a więc jak stawiać i chronić swoje granice. Świadomość jest początkiem transformacji, dlatego warto ją zdobyć.

 

DOSTĘPNE

BILETY:

150 zł

tylko 20 biletów

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube