google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 

MENTORING TO SPOSÓB NA MĄDRE POKIEROWANIE ŚCIEŻKĄ ZAWODOWĄ PRACOWNIKÓW - TAK, BY WSPIERAĆ

ICH TALENTY I MOŻLIWOŚCI.

brian tracy

„Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł” – radzi Robert T. Kiyosaki, amerykański milioner i autor bestsellerów dotyczących skutecznego inwestowania. Mentoring to sposób na mądre pokierowanie ścieżką zawodową pracowników - tak, by wspierać ich talenty i możliwości. To też wyjątkowo skuteczny sposób na zwiększenie kompetencji i efektywności całej firmy.

Mentoring w organizacji to partnerska, oparta na zaufaniu i często przebiegająca poza zależnościami służbowymi relacja mistrz – uczeń. Jej celem jest odkrywanie i rozwijanie potencjału ucznia, inspiracja i stymulowanie rozwoju zawodowego.

Mentor to osoba:

  • Posiadająca doświadczenie i wysokie kwalifikacje zawodowe.

  • Etyczna, zdolna do przyjęcia odpowiedzialności za osobę, której rozwojem się zajmuje.

  • Elastyczna, tolerancyjna i wolna od uprzedzeń. Gotowa do tworzenia otwartej relacji, która opiera się na wzajemnym zaufaniu z uwzględnieniem i poszanowaniem osobistych granic.

 

Mentoring to program dla firm poszukujących nowych, efektywnych rozwiązań zorientowanych na pełne wykorzystanie talentów i potencjału pracowników oraz ich rozwój wewnątrz przedsiębiorstwa.

W BTI skupiamy się na dwóch kierunkach dla rozwoju talentów:

  • Mentoring prowadzony przez Ekspertów BTI

  • Mentoring jako program edukacyjny dla przyszłych mentorów w organizacji

Proponujemy systemowe i zindywidualizowane podejście do wdrażania mentoringu w firmie. Rekomendujemy rozpoczęcie projektu od spotkania Kick-off, podczas którego zostaną określone cele i sposoby ich realizacji. Zapewniamy stymulację i wsparcie w procesie uczenia, ewaluację wyników oraz planowanie dalszego rozwoju.

MENTORING JAKO PROCES TO:

STYMULACJA I WSPARCIE W PROCESIE UCZENIA SIĘ

DORADZTWO, EWALUACJA WYNIKÓW

PLANOWANIE DALSZEGO ROZWOJU

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z MENTORINGU - CZYLI JAK TO DZIAŁA W PRAKTYCE?

1

WYKORZYSTANIE DOŚWIADCZENIA I WYSOKICH KWALIFIKACJI MENTORA DO SZKOLENIA NOWYCH KADR

2

UWOLNIENIE DRZEMIĄCYCH W MŁODYM PRACOWNIKU TALENTÓW I MOŻLIWOŚCI ORAZ OKREŚLENIE OBSZARÓW, NAD KTÓRYMI PRACOWAĆ

3

WSPARCIE UCZNIA W PODEJMOWANYCH WYZWANIACH I REALIZOWANIU AMBITNYCH CELÓW

4

TWORZENIE ATMOSFERY ZAUFANIA I WSPARCIA W ZESPOLE