
19.03.2021
WARSZAWA
16.04.2021
WARSZAWA
PRAWO PRZYCZYNY I SKUTKU: JEŚLI BĘDZIESZ ROBIĆ TO, CO INNI LUDZIE SUKCESU, W KOŃCU UZYSKASZ TE SAME REZULTATY, KTÓRE ONI UZYSKUJĄ.
- Brian Tracy -

JEŚLI JESTEŚ

-
właścicielem firmy
-
managerem
-
liderem
-
pracownikiem pracującym w zespole
-
fascynuje Cię praca z ludźmi…

ZASTANAWIASZ SIĘ

1
Jak świadomie wykorzystać umiejętności komunikacyjne do budowania współpracy z innymi ludźmi?
2
Jak usprawnić komunikację z innymi ludźmi?
3
Jak osiągać wyższe wyniki biznesowe w zespołach?
4
Jak budować swój autorytet w oczach swojego zespołu?
5
W jaki sposób używać informacji zwrotnej, aby przekaz był skuteczny?
6
Jak motywować zespół używając właściwych perswazyjnych komunikatów?
7
Jak negocjować, aby uzyskiwać maksymalne rezultaty?
8
Jak komunikować się z osobami z różnych pokoleń?
9
W jaki sposób komunikować się asertywnie?
10
Jak budować swoją silną pozycję i przekonywać do swoich racji?
CEL KURSU

Uczestnicząc w MASTER CLASS COMUNICATION ACADEMY nauczysz się jak stać się mistrzem komunikacji i perswazji.Poznasz prawa, rządzące skutecznym przekonywaniem i decydujące o tym czy skutecznie potrafisz przekonać innych do swojego punktu widzenia.Dowiesz się w jaki sposób komunikują się i negocjują najlepsi mówcy i negocjatorzy na świecie.


KORZYŚCI DLA CIEBIE

-
NAUCZYSZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z OSOBAMI RÓŻNYCH TYPÓW OSOBOWOŚCI, ZWIĘKSZAJĄC EFEKTYWNOŚĆ BIZNESOWĄ TWOICH ROZMÓW
-
DOWIESZ SIĘ JAK POPROWADZIĆ ROZMOWĘ W KIERUNKU, KTÓREGO PRAGNIESZ I OSIĄGAĆ SWOJE CELE BIZNESOWE
-
DOWIESZ SIĘ JAK SKUTECZNIE WYRAŻAĆ SWOJE RACJE, TAK ABY INNI CHCIELI CIĘ SŁUCHAĆ I UZNAĆ TWÓJ PUNKT WIDZENIA
-
ZROZUMIESZ, CO INNI PRÓBUJĄ CI PRZEKAZAĆ, ABY ROZMAWIAĆ Z NIMI Z POZYCJI SZACUNKU I UWAŻNOŚCI - A PRZEZ TO KIEROWAĆ ROZMOWĄ
-
DOWIESZ SIĘ JAK WPŁYNĄĆ SŁOWAMI NA ZMIANĘ POSTAWY ROZMÓWCY, ZAMIAST SAMEMU ULEGAĆ JEGO WPŁYWOWI
-
NAUCZYSZ SIĘ JAK PRZEKONAĆ INNYCH DO PRZYJĘCIA TWOICH RACJI
-
NAUCZYSZ SIĘ JAK NEGOCJOWAĆ TAK, ABY JAK NAJMNIEJSZYM KOSZTEM UZYSKAĆ TO CO CHCESZ
-
POZNASZ NAJBARDZIEJ SKUTECZNE NARZĘDZIA KOMUNIKACJI, DZIĘKI CZEMU ZMAKSYMALZIUJESZ EFEKTYWNOŚĆ OSIĄGANIA CELÓW WŁASNYCH ORAZ ORGANIZACJI
-
NAUCZYSZ SIĘ INFORMACJI ZWROTNEJ, DZIĘKI KTÓREJ ZBUDUJESZ TRWAŁE RELACJE WŚRÓD RÓŻNYCH POKOLEŃ
-
POZNASZ TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU STOSOWANE PRZEZ NAJLEPSZYCH NEGOCJATORÓW NA ŚWIECIE
-
ZROZUMIESZ NA CZYM POLEGA KOMUNIKACJA ASERTYWNA
-
UŚWIADOMISZ SOBIE O CO ZADBAĆ PODCZAS WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH,
A O CO W ROZMOWIE JEDEN NA JEDEN
PROWADZĄCA


ANNA
SKOCZYLAS

EKSPERT
BRIAN TRACY INTERNATIONAL

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI
1
Zbudowanie pozytywnej atmosfery współpracy przekładającej się na zwielokrotnienie rezultatów zespołu
2
Wyeliminowanie najczęściej popełnianych błędów w komunikacji, tak aby maksymalizować efektywność własną oraz efektywność zespołu
3
Umiejętność stosowania efektywnych wzorców komunikacji w relacjach biznesowych.
4
Jak budować swój autorytet w oczach swojego zespołu?
5
Wymierny wzrost efektywności biznesowej
6
Zminimalizowanie błędów w komunikacji wewnątrz organizacji i z klientami
7
Wzrost zaangażowania w zespołach
8
Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
9
Rozwój kultury organizacyjnej oparty na szacunku
10
Budowanie mostów pokoleniowych oparte na feedbacku
Rozwój inteligencji emocjonalnej
11

PROWADZĄCA


ANNA
SKOCZYLAS
EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

Ekspert z 23 letnim menedżerskim doświadczeniem w biznesie w zakresie rozwoju pracowników, wdrażania strategii firm, skutecznej komunikacji i profesjonalnej obsługi klienta, budowania efektywnych zespołów, sprzedaży i negocjacjach, tworzenia kultury organizacyjnej dopasowanej do działalności firmy, w tym kultury zwinnej Agile i Management 3.0. W biznesie zaczynała jako Menedżer ds. Sprzedaży i Marketingu, potem Dyrektor Generalny, a ostatnio CEO na Polskę w portugalskiej spółce, dzięki czemu znajduje wspólny język z Zarządami i Menedżerami z różnych kultur i branż.
Wyróżnia ją kreatywność, biznesowe podejście do nowych rozwiązań oraz skuteczność poparta nowymi produktami i firmami na polskim na rynku, wzrostem wyników i wdrożeniami nowej kultury organizacyjnej. Wspiera organizacje, Zarządy i Menedżerów w rozwoju nowych firm, zarządzaniu zmianą, motywowaniu pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich, skutecznej komunikacji, rekrutacjach, zarządzaniu projektami, Design Thinking i budowaniu innowacyjnego środowiska pracy. Od 16 lat Trener umiejętności interpersonalnych, przeszkoliła ponad 2 000 osób. Jest również certyfikowanym Coachem ACC ICF i ma za sobą ponad 700 godzin coachingu (Executive, Business, Life, Team i Agile Coaching) oraz akredytowanym konsultantem międzynarodowych testów osobowości FACET5 zatwierdzonych przez Brytyjskie Towarzystwo Psychologiczne oraz testów Talent Dynamics Profile Roger James Hamilton. Jest również Wykładowcą SGH w Warszawie na kierunku Zarządzanie Kapitałem Ludzkim, jest członkiem Elite Sales w Harvard Business Review w edycji Agile Selling.
Osobiste wartości i misję jaką realizuje wyraża poprzez pozytywne myślenie, zdrowy styl życia, dbałość o relacje i skuteczność w realizowaniu życiowej misji własnej i klientów. W projektach warsztatowo – coachingowych, jako Tener i/lub Coach pracowała m.in. dla: Aquael, Avalis, BOSCH, Bravilor Bonamat, ElGreco, Forclever, Galeria Wypieków, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Gimnazjum w Słupsku, Hempel Polska, IMID Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, MINISTERSTWA Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwa Rozwoju (Departament Innowacji i Rozwoju), Phinance S.A., Proffes, Rentals United Polska, Starostwo Wąbrzeźno i wielu innych. Prowadziła coaching między innymi dla pracowników: Getin Bank, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o., CTPartners , Bank PeKaO SA., BGŻ, Rentals United Polska ( IT), Paros (HoReCa), prywatnych przedsiębiorców, menedżerów sprzedaży (export i kraj), finansistów, architektów, prawników, muzyków, dziennikarzy i wielu innych.
Autorka książki "Co jest dobrego w tym, czego jeszcze nie widzę?" do nabycia: TUTAJ.
PROGRAM


AGENDA

PROWADZENIE: ANNA SKOCZYLAS
WPROWADZENIE
-
Przedstawienie programu i celów szkolenia, zebranie oczekiwań
NARZĘDZIA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
-
Zasady procesu komunikowania się
-
3 elementy decydujące o efektywności komunikacji
-
Poprawienie umiejętności perswazji i argumentacji
-
Etapy skutecznej rozmowy
-
Metody komunikacji w sytuacjach trudnych
PRZERWA OBIADOWA
RÓŻNE TYPY OSOBOWOŚCI ROZMÓWCÓW
-
Test na style komunikacji
-
Czynniki wpływające na decyzje o zakupie
-
Jak zachęcić do współpracy różnych od siebie
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE A ROZMOWA JEDEN NA JEDEN
-
Plan efektywnego wystąpienia biznesowego
-
5 sposobów, żeby ludzie czuli się ważni
-
Model GROW do rozwoju osób indywidualnych, zespołów i organizacji
AKTYWNY TRENING
-
Przećwiczenie zdobytych umiejętności
PODSUMOWANIE
-
Pytania
-
Zadanie do wdrożenia w życie



CZY WIESZ, ŻE:

MAMY TYLKO 12 MIEJSC
MASZ MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI W RATACH
RATY NIE SĄ OPROCENTOWANE
WYBIERZ SWÓJ TERMIN
