google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page
MCCA_SLAJD_WWW.png

19.03.2021

WARSZAWA

16.04.2021

WARSZAWA

PRAWO PRZYCZYNY I SKUTKU: JEŚLI BĘDZIESZ ROBIĆ TO, CO INNI LUDZIE SUKCESU, W KOŃCU UZYSKASZ TE SAME REZULTATY, KTÓRE ONI UZYSKUJĄ.

- Brian Tracy - 

cudzyslow.png
Kotwica 1
O SZKOLENIU

JEŚLI JESTEŚ

ozobnik_bialy.png
  • właścicielem firmy

  • managerem

  • liderem

  • pracownikiem pracującym w zespole

  • fascynuje Cię praca z ludźmi…

ZASTANAWIASZ SIĘ

ozdobnik_zloty.png

1

Jak świadomie wykorzystać umiejętności komunikacyjne do budowania współpracy z innymi ludźmi?

2

Jak usprawnić komunikację z innymi ludźmi?

3

Jak osiągać wyższe wyniki biznesowe w zespołach?

4

Jak budować swój autorytet w oczach swojego zespołu?

5

W jaki sposób używać informacji zwrotnej, aby przekaz był skuteczny?

6

Jak motywować zespół używając właściwych perswazyjnych komunikatów?

7

Jak negocjować, aby uzyskiwać maksymalne rezultaty?

8

Jak komunikować się z osobami z różnych pokoleń?

9

W jaki sposób komunikować się asertywnie?

10

Jak budować swoją silną pozycję i przekonywać do swoich racji?

CEL KURSU

ozdobnik_zloty.png

Uczestnicząc w MASTER CLASS COMUNICATION ACADEMY nauczysz się jak stać się mistrzem komunikacji i perswazji.Poznasz prawa, rządzące skutecznym przekonywaniem i decydujące o tym czy skutecznie potrafisz przekonać innych do swojego punktu widzenia.Dowiesz się w jaki sposób komunikują się i negocjują najlepsi mówcy i negocjatorzy na świecie.

CEL.png
DLA CIEBIE

KORZYŚCI DLA CIEBIE

ozobnik_bialy.png
  • NAUCZYSZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z OSOBAMI RÓŻNYCH TYPÓW OSOBOWOŚCI, ZWIĘKSZAJĄC EFEKTYWNOŚĆ BIZNESOWĄ TWOICH ROZMÓW 

  • DOWIESZ SIĘ JAK POPROWADZIĆ ROZMOWĘ W KIERUNKU, KTÓREGO PRAGNIESZ I OSIĄGAĆ SWOJE CELE BIZNESOWE 

  • DOWIESZ SIĘ JAK SKUTECZNIE WYRAŻAĆ SWOJE RACJE, TAK ABY INNI CHCIELI CIĘ SŁUCHAĆ I UZNAĆ TWÓJ PUNKT WIDZENIA

  • ZROZUMIESZ, CO INNI PRÓBUJĄ CI PRZEKAZAĆ, ABY ROZMAWIAĆ Z NIMI Z POZYCJI SZACUNKU I UWAŻNOŚCI - A PRZEZ TO KIEROWAĆ ROZMOWĄ

  • DOWIESZ SIĘ JAK WPŁYNĄĆ SŁOWAMI NA ZMIANĘ POSTAWY ROZMÓWCY, ZAMIAST SAMEMU ULEGAĆ JEGO WPŁYWOWI

  • NAUCZYSZ SIĘ JAK PRZEKONAĆ INNYCH DO PRZYJĘCIA TWOICH RACJI

  • NAUCZYSZ SIĘ JAK NEGOCJOWAĆ TAK, ABY JAK NAJMNIEJSZYM KOSZTEM UZYSKAĆ TO CO CHCESZ

  • POZNASZ NAJBARDZIEJ SKUTECZNE NARZĘDZIA KOMUNIKACJI, DZIĘKI CZEMU ZMAKSYMALZIUJESZ EFEKTYWNOŚĆ OSIĄGANIA CELÓW WŁASNYCH ORAZ ORGANIZACJI 

  • NAUCZYSZ SIĘ INFORMACJI ZWROTNEJ, DZIĘKI KTÓREJ ZBUDUJESZ TRWAŁE RELACJE WŚRÓD RÓŻNYCH POKOLEŃ

  • POZNASZ TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU STOSOWANE PRZEZ NAJLEPSZYCH NEGOCJATORÓW NA ŚWIECIE 

  • ZROZUMIESZ NA CZYM POLEGA KOMUNIKACJA ASERTYWNA 

  • UŚWIADOMISZ SOBIE O CO ZADBAĆ PODCZAS WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH,
    A O CO W ROZMOWIE JEDEN NA JEDEN

PROWADZĄCA

ozobnik_bialy.png
DLA ORGANIZACJI
SKOCZYLAS.png

ANNA

SKOCZYLAS

linia.png

EKSPERT

BRIAN TRACY INTERNATIONAL

agreement-3489902_1280_edited.jpg

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

1

Zbudowanie pozytywnej atmosfery współpracy przekładającej się na zwielokrotnienie rezultatów zespołu 

2

Wyeliminowanie najczęściej popełnianych błędów w komunikacji, tak aby maksymalizować efektywność własną oraz efektywność zespołu  

3

Umiejętność stosowania efektywnych wzorców komunikacji w relacjach biznesowych.

4

Jak budować swój autorytet w oczach swojego zespołu?

5

Wymierny wzrost efektywności biznesowej

6

Zminimalizowanie błędów w komunikacji wewnątrz organizacji i z klientami

7

Wzrost zaangażowania w zespołach

8

Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów

9

Rozwój kultury organizacyjnej oparty na szacunku

10

Budowanie mostów pokoleniowych oparte na feedbacku

Rozwój inteligencji emocjonalnej 

11

ozdobnik_zloty.png

PROWADZĄCA

ozdobnik_zloty.png
PROWADZACA
SKOCZYLAS.png

ANNA

SKOCZYLAS

EKSPERT BRIAN TRACY INTERNATIONAL

ludziki.png

Ekspert z 23 letnim menedżerskim doświadczeniem w biznesie w zakresie rozwoju pracowników, wdrażania strategii firm, skutecznej komunikacji i profesjonalnej obsługi klienta, budowania efektywnych zespołów, sprzedaży i negocjacjach, tworzenia kultury organizacyjnej dopasowanej do działalności firmy, w tym kultury zwinnej Agile i Management 3.0. W biznesie zaczynała jako Menedżer ds. Sprzedaży i Marketingu, potem Dyrektor Generalny, a ostatnio CEO na Polskę w portugalskiej spółce, dzięki czemu znajduje wspólny język z Zarządami i Menedżerami z różnych kultur i branż.

 

Wyróżnia ją kreatywność, biznesowe podejście do nowych rozwiązań oraz skuteczność poparta nowymi produktami i firmami na polskim na rynku, wzrostem wyników i wdrożeniami nowej kultury organizacyjnej. Wspiera organizacje, Zarządy i Menedżerów w rozwoju nowych firm, zarządzaniu zmianą, motywowaniu pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich, skutecznej komunikacji, rekrutacjach, zarządzaniu projektami, Design Thinking i budowaniu innowacyjnego środowiska pracy. Od 16 lat Trener umiejętności interpersonalnych, przeszkoliła ponad 2 000 osób. Jest również certyfikowanym Coachem ACC ICF i ma za sobą ponad 700 godzin coachingu (Executive, Business, Life, Team i Agile Coaching) oraz akredytowanym konsultantem międzynarodowych testów osobowości FACET5 zatwierdzonych przez Brytyjskie Towarzystwo Psychologiczne oraz testów Talent Dynamics Profile Roger James Hamilton. Jest również Wykładowcą SGH w Warszawie na kierunku Zarządzanie Kapitałem Ludzkim, jest członkiem Elite Sales w Harvard Business Review w edycji Agile Selling. ​

 

Osobiste wartości i misję jaką realizuje wyraża poprzez pozytywne myślenie, zdrowy styl życia, dbałość o relacje i skuteczność w realizowaniu życiowej misji własnej i klientów. W projektach warsztatowo – coachingowych, jako Tener i/lub Coach pracowała m.in. dla: Aquael, Avalis, BOSCH, Bravilor Bonamat, ElGreco, Forclever, Galeria Wypieków, Gedeon Richter Polska Sp. z o.o., Gimnazjum w Słupsku, Hempel Polska, IMID Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, MINISTERSTWA Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwa Rozwoju (Departament Innowacji i Rozwoju), Phinance S.A., Proffes, Rentals United Polska, Starostwo Wąbrzeźno i wielu innych. Prowadziła coaching między innymi dla pracowników: Getin Bank, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o., CTPartners , Bank PeKaO SA., BGŻ, Rentals United Polska ( IT), Paros (HoReCa), prywatnych przedsiębiorców, menedżerów sprzedaży (export i kraj), finansistów, architektów, prawników, muzyków, dziennikarzy i wielu innych.

Autorka książki "Co jest dobrego w tym, czego jeszcze nie widzę?" do nabycia: TUTAJ.

PROGRAM

ozdobnik_zloty.png
AGENDA KONGRES
lnia_zlota.png

AGENDA

lnia_zlota.png

PROWADZENIE: ANNA SKOCZYLAS

WPROWADZENIE​

  • Przedstawienie programu i celów szkolenia, zebranie oczekiwań

NARZĘDZIA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

  • Zasady procesu komunikowania się

  • 3 elementy decydujące o efektywności komunikacji

  • Poprawienie umiejętności perswazji i argumentacji

  • Etapy skutecznej rozmowy

  • Metody komunikacji w sytuacjach trudnych

PRZERWA OBIADOWA


RÓŻNE TYPY OSOBOWOŚCI ROZMÓWCÓW

 

  • Test na style komunikacji 

  • Czynniki wpływające na decyzje o zakupie

  • Jak zachęcić do współpracy różnych od siebie


WYSTĄPIENIA PUBLICZNE A ROZMOWA JEDEN NA JEDEN

 

  • Plan efektywnego wystąpienia biznesowego

  • 5 sposobów, żeby ludzie czuli się ważni

  • Model GROW do rozwoju osób indywidualnych, zespołów i organizacji

 

​AKTYWNY TRENING

  • Przećwiczenie zdobytych umiejętności 

PODSUMOWANIE 

  • Pytania

  • Zadanie do wdrożenia w życie

chess-2727443_1280.jpg
architecture-3107302_1280.jpg
agreement-3489902_1280_edited.jpg

CZY WIESZ, ŻE:

ozdobnik_zloty.png

MAMY TYLKO 12 MIEJSC

 

MASZ MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI W RATACH

 

RATY NIE SĄ OPROCENTOWANE

WYBIERZ SWÓJ TERMIN

ozdobnik_zloty.png
KONTAKT

WARSZAWA

WARSZAWA

ZAPRASZAMY PO WIĘCEJ INFORMACJI:

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 - 899 - 999

kamil.romel@360sbc.pl 

lnia_zlota.png
lnia_zlota.png
bottom of page