google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
 
SZKOLA_ZARZADZANIA.png

Akademia Przywództwa Strategicznego realizowana jest w formule otwartej dla indywidualnych uczestników, grup pracowników delegowanych przez pracodawcę oraz w formule In - Company.

MERYTORYKA I OBSZARY TEMATYCZNE

PRZYWÓDZTWO A ZAANGAŻOWANIE W REALIZACJĘ STRATEGII

Określenie wizji misji firmy wraz z wynikającą z nich strategią jest osobistym wyzwaniem lidera. Moduł opisuje sposoby tworzenia wizji, misji i strategii z udziałem działań Lidera. Lider transformacji wychodził poza zależności i ograniczenia, wynikające z kontekstu biznesowego - planuje długoterminowo, widzi wyzwania dostrzega szanse. Oddziałuje na umysły serca innych, zarażając ich swoją wizją zapraszając do współtworzenia i współdziałania.

AKADEMIA

TRENERÓW

ROZWÓJ ORGANIZACJI A ROLA LIDERA - SZANSE I ZAGROŻENIA

Podejmowanie decyzji to jedna z kluczowych umiejętności lidera. Czy i kiedy decyzja jest dobra, co sprawia, że warto ryzykować? Jak przekazywać decyzje, jak je komunikować a jak podejmować? Czy można być pewnym decyzji? Proces decyzyjny w organizacji - rozumienie decyzji biznesowych a podejmowanie decyzji (zarządzanie wiedzą i odpowiedzialnością). Narzędzia wspierające podejmowanie decyzji biznesowych.

ZARZĄDZANIE FIRMĄ A ODPOWIEDZIALNOŚĆ W ORGANIZACJI

Myślenie strategiczne w zarządzaniu firmą, jak szukać wyzwań i jak planować wyprzedzając konkurencję. Jak połączyć koncentrację na wskaźnikach finansowych z myśleniem o rozwoju firmy? Jak wykorzystać w pełni potencjał firmy. Efektywne sposoby operacjonalizacji Na jakie wskaźniki należy zwracać uwagę w biznesie? Zarządzanie z odwołaniem do wartości, wartości jako podstawa modelu kompetencji i modelu działań HR.

PLANY MARKETINGOWE

I BIZNESOWE W PIGUŁCE

Planowanie i organizowanie inwestycji przedsiębiorstwa i działalności kluczem do sukcesu dochodowości Jak myśleć strategicznie i całościowo, jak analizować zależności nie tracąc z oczu perspektywy i systemu? Konstruowanie skutecznych biznesplanów i strategii marketingowych z odwołaniem do wolności kultury organizacyjnej - komunikacja wartości do wewnątrz i na zewnątrz organizacji. “Chemia zarządzania” w pigułce.

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I - PRZYWÓDZTWO A ZAANGAŻOWANIE

W REALIZACJĘ STRATEGII

Formy pracy: wykład, dyskusje, warsztat praktyczny, case study, symulacje

lew.png

DZIEŃ 1

Wykład

PRZYWÓDCA CZY PRZEDSIĘBIORCA - JEDNA CZY DWIE DROGI W ZARZĄDZANIU FIRMĄ?

Warsztat

• Określenie roli wizji i misji firmy oraz wartości realizowanych w firmie - rola Lidera oraz kreowania liderów w firmie

• Określenie zasobów organizacji w kontekście budowania strategii

DZIEŃ 2

Warsztat

• Niezbędnik lidera - procesy i  narzędzia w praktyce lidera transformacjl

• Łączenie osobistego stylu przywódcy ze strategią realizowaną w firmie

MODUŁ II - ROZWÓJ ORGANIZACJI A ROLA LIDERA -

SZANSE I ZAGROŻENIA

Formy pracy: wykład, dyskusje, warsztat praktyczny, case study, symulacje

DZIEŃ 1

lew.png

Wykład

PODEJMOWANIE DECYZJI BIZNESOWYCH - DECYZJE STRATEGICZNE W KONTEKŚCIE NIEJASNOŚCI I NIEPEWNOŚCI RYNKU.

Warsztat

• Modele podejmowania decyzji a wyzwania realnego biznesu

• Umysł lidera, techniki podejmowania decyzji

DZIEŃ 2

lew.png

Warsztat

• Bariery w rozwoju firmy - jak je odnajdywać i przezwyciężać?

• Decyzje w organizacji - komunikowanie i zarządzanie informacjami w procesie przekazywania i podejmowania decyzjI

• Jak lider może wpływać na decyzyjność zespołów?

MODUŁ III - ZARZĄDZANIE FIRMĄ A ODPOWIEDZIALNOŚĆ

W ORGANIZACJI

Formy pracy: wykład, dyskusje, warsztat praktyczny, case study, symulacje

DZIEŃ 1

Wykład

STRATEGIE ROZWOJU FIRMY - REALIZACJA MARZEŃ CZY DŁUGOTERMINOWE PLANOWANIE

Warsztat

• Wskaźniki finansowe a myślenie i planowanie rozwoju firmy - wyzwania i ograniczenia

• Wykorzystywanie potencjału firmy - podejście długodystansowca

DZIEŃ 2

Warsztat

• Zarządzanie firmą w oparciu o wartości

• Dialog w organizacji i dzielenie się wiedzą - jak je stymulować?

MODUŁ IV - PLANY MARKETINGOWE

I BIZNESOWE W PIGUŁCE

Formy pracy: wykład, dyskusje, warsztat praktyczny, case study, symulacje

DZIEŃ 1

lew.png

Wykład

PRZYWÓDZTWO A MARKETING

Warsztat

• Relacja pomiędzy przywództwem a marketingiem - dwa różne głosy czy spójna twarz organizacji?

• Skuteczny marketing - całościowe i strategiczne analizy

DZIEŃ 2

Warsztat

• Dbanie o potrzeby klienta i spełnianie jego potrzeb czy przekraczanie oczekiwań?

• Klient wewnętrzny i klient zewnętrzny - komunikacja i standardy obsługi