top of page

POKONANIE DROGI NA SZCZYT NIE JEST TRUDNE.

OKAZUJE SIĘ, ŻE JADNAK NAJWIĘKSZĄ PRZESZKODĄ

JEST ZROBIENIE PIERWSZEGO KROKU. CI KTÓRZY SIĘ 

NA NIEGO ZDECYDOWALI, SĄ JUŻ W POŁOWIE DROGI 

DO SUKCESÓW.

- Brian Tracy -

Jak sprzedawać więcej, szybciej drożej?
Jak pozyskiwać nowych klientów i nie tracić obecnych?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

 

SPRZEDAŻ NIEAGRESYWNA

Trener: Marcin S. Rogowski

Miejsce: Warszawa

szkolenie 2-dniowe

Fotolia_162349183_Subscription_Monthly_M.jpg

CENNIK

cennik

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

dla osób indywidualnych

Ilość uczestników: 5 - 15

SZKOLENIE OTWARTE

dla grup

Ilość uczestników: 5 - 12

WYCENA

I SYSTEM RABATOWY

RABAT!

Dla zamówień powyżej 2 osób 

Dziękujemy! Wiadomość wysłana.

o szkoleniu

O SZKOLENIU

Badanie przeprowadzone przez Deloitte w 2013 roku na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec stałego dostawcy jest to, by był on partnerem ich biznesu.  By ich wzajemne relacje były trwałe oraz nacechowane zaufaniem. Kolejnym, istotnym czynnikiem była elastyczna i sprawna obsługa. Zarówno w tym, jak i innych, przeprowadzanych na całym świecie badaniach, korzystne warunki finansowe znajdowały się na czwartym lub piątym miejscu listy życzeń. Tym samym nie ma i nigdy nie było powodu by  zbyt szybko opuszczać cenę, czy wspierać sprzedaż hojnymi promocjami. 


Tak więc aby osiągnąć satysfakcjonujące partnerstwo należy zadbać o przynajmniej dwa czynniki – realną wartość jaką przedstawia dla  klienta produkt lub usługa i wzajemne zaufanie. sprzedaż która kładzie nacisk na wartość i zaufanie nazywamy nieagresywną, a sprzedawcę stosującego zasady i techniki tej sprzedaży z angielskiego „pully” salesperson, w odróżnieniu od „pushy” salesperson. 
Szkolenie „sprzedaż nieagresywna” prezentuje najważniejsze  zasady i techniki sprzedaży takie jak: coaching klienta, słuchanie kontekstowe, metoda SPIN, Neila Rackhama, technika PIWO, storytelling i wiele innych. Szkolenie dotyka każdego istotnego elementu psychologii sprzedaży i procesu sprzedaży w tym etapów rozmowy handlowej.

 

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

  • Wzrost skuteczności sprzedawców w obszarze kluczowych zadań.

  • Ograniczenie błędów w komunikacji między sprzedawcami i klientami.

  • Skuteczniejsze bronienie ceny i w konsekwencji sprzedaż na wyższej marży.

  • Wzrost motywacji i zaangażowania sprzedawców.

  • Poprawa efektywności sprzedaży i w konsekwencji lepsze wyniki.

  • Zminimalizowanie stresu, i wzrost pewności siebie sprzedawców.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Nauka zarządzania procesem sprzedaży własnej.

  • Poznanie nowoczesnych metod i narzędzi prospectingu.

  • Nauka rozpoznawania i dopasowania się do temperamentu i metaprogramu klienta. 
     

  • Nauka badania potrzeb poprzez coaching klienta i słuchanie kontekstowe
     

  • Nauka skutecznych technik pokonywania obiekcji, SPIN, PIWO
     

  • Wzmocnienie świadomości wagi zaufania w procesie sprzedaży.
     

  • Nauka skutecznych metod prezentowania i obrony ceny. 

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I

  • WPROWADZENIE

 

Przedstawienie programu i celów szkolenia, zebranie oczekiwań

 

  • PROCES NOWOCZESNEJ SPRZEDAŻY NIEAGRESYWNEJ

Zasady skutecznego prospectingu
Definiowanie profilu klienta docelowego i segmentacja
Zarządzanie sprzedażą własną w pipeline

 

  • TEMPERAMENTY KLIENTÓW I PIERWSZY KONTAKT

Test temperamentów i komunikacja z temperamentami klientów
Rozpoznawanie temperamentu na podstawie stroju i zachowania
Autoprezentacja i techniki otwierające 

  • TECHNIKI BADANIA POTRZEB

Zasady prowadzenia rozmowy badającej potrzeby
Techniki badania potrzeb – coaching klienta
Słuchanie kontekstowe

 

  • PRZERWA OBIADOWA

 

  • METAPROGRAMY I SŁUCHANIE KONTEKSTOWE

12 metaprogramów zakupowych i ich implikacje
Techniki dopasowania do metaprogramów
Rozpoznawanie metaprogramów

 

  • AKTYWNY TRENING

Przećwiczenie zdobytych umiejętności w scenkach
Feedback od trenera i z grupy

 

  • PODSUMOWANIE 

Pytania
Zadanie domowe

DZIEŃ II

  • POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI Z DNIA POPRZEDNIEGO
     

  •  PREZENTOWANIE

Wypracowanie korzyści na bazie Unique Selling Proposition 

Prezentowanie oferty w języku korzyści
Storytelling i inne zaawansowane techniki

 

  • POKONYWANIE OBIEKCJI

Technika pokonywania obiekcji PIWO
Technika unikania obiekcji Neila Rackhama 
Język wątpliwości

  • WYKORZYSTANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY

Mechanizmy wywierania wpływu
Gry kupców - taktyki negocjacyjne. 
Zamykanie

 

  • PODSUMOWANIE SZKOLENIA

Aktywny trening 
Egzamin
Indywidualny Plan Rozwojowy

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL - SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMEL@BRIANTRACY.PL

HR

FINANSE

MARKETING

PERSONAL BRANDING

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

bottom of page