
HIGH PERFORMANCE
MANAGEMENT - SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Trenerzy: Patrycja Korpacka-Błaszczuk
Mariusz Błaszczuk
szkolenie 2-dniowe




Miejsce: Warszawa
High Performance Management, czyli skutecznie zarządzać ludźmi w XXI wieku? Celem warsztatów "Skuteczne zarządzanie zespołem" jest wypracowanie standardów w zakresie zarządzania i motywowania pracowników, oraz podejmowaniu przez nich działań.
CENNIK
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Ilość uczestników: 5 - 15
dla firm
SZKOLENIE OTWARTE
Ilość uczestników: 5 - 12
dla osób indywidualnych
zł netto/osoba
2.290
WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 2 osób
RABAT!
TERMINY I MIEJSCE
WYBIERZ NAJBARDZIEJ DOGODNĄ DLA SIEBIE DATĘ I MIEJSCE
TERMIN 1: 18 - 19/01/2023 | WARSZAWA
TERMIN 2: 27 - 28/04/2023 | WARSZAWA
O SZKOLENIU
Udział w warsztacie pozwoli znaleźć odpowiedzi na często nurtujące menedżerów pytania, m.in. jak zbudować autorytet lidera, w jaki sposób postępować, jakich technik i metod użyć, aby inni chcieli ze mną współpracować?
Metody pracy polegają na warsztatowym przećwiczeniu technik, po to aby menedżerowie mieli świadomość czego wymagać od swoich pracowników a potem, przez szkolenie, dostarczanie wiedzy, umiejętności wiedzieli jak rozwijać i egzekwować realizację wyznaczonych celów, ale na poziomie postawy "wiem i chcę", a nie "wiem, ale mi się nie chce".
Menedżerowie po projekcie zdobędą wiedzę, umiejętności jak być liderem/mentorem dla swoich pracowników, jak wspierać ich w stosowaniu właściwych postaw i podejmowanych działaniach. Udział w sesjach ma na celu dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy oraz rozwinięcie umiejętności wyrażania swoich myśli, sztuki i zasad prowadzenia rozmów z podwładnymi. Uczestnicy szkolenia poznają różne style docierania do pracowników (typologia PEKA) oraz nauczą się odpowiednio współpracować z każdym z nich.
Celem szkolenia jest również rozwijanie i doskonalenie umiejętności, predyspozycji oraz inteligencji emocjonalnej menedżerów w osiąganiu przez nich sukcesów oraz sukcesów i rozwoju podległych pracowników w realizowanych zadaniach i celach firmy. Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności motywowania siebie i innych do osiągania najlepszych rezultatów, nieustannej poprawy jakości pracy oraz doskonalenia własnego stylu zarządzania ludźmi. W trakcie szkolenia uczestnicy nabędą także umiejętności w zakresie rozwijania i doskonalenia zasad w zakresie postawy asertywnej i obowiązków oraz doskonalenia stylu zarządzania zespołem w kontekście rozwoju i realizacji wyników oraz misji firmy. Grupa pozna również techniki radzenia sobie ze stresem i w sytuacjach kryzysowych.
METODOLOGIA STOSOWANA W PROJEKCIE:
-
dyskusja;
-
ćwiczenia grupowe i indywidualne;
-
burza mózgów;
-
wymiana doświadczeń;
-
gry strategiczne
-
feedback;
-
obserwacja;
-
mini wykład interaktywny;
-
role playing;
-
enerigizery;
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
-
Efektywnie zarządzać ludźmi w oparciu o nowoczesne techniki kierowania zespołem
-
Skutecznie motywować pracowników do efektywniejszej pracy
-
Tworzyć pozytywne relacje z pracownikami oraz rozwijać elastyczną i otwartą komunikację, sprzyjającą współdziałaniu w sytuacjach zmiany
-
Skutecznie delegować zadania oraz radzić sobie z trudnościami podczas przekazywania zadań
-
Przygotować i przeprowadzić efektywną rozmowę oceniającą z pracownikiem
-
Panować nad własnymi emocjami i wykorzystywać je do skuteczniejszego działania na polu zawodowym
-
Radzić sobie w sytuacjach stresujących
-
Działać i podejmować decyzje w sytuacjach trudnych i konfliktowych

PORUSZANE ZAGADNIENIA:
-
Rozwój osobisty menedżera.
-
Motywowanie – finansowe i pozafinansowe narzędzia.
-
Delegowanie i większej odpowiedzialności i decyzyjności.
-
Rozwiązywanie konfliktów.
-
Zarządzanie zmianą – umiejętność działania i podejmowania decyzji także w sytuacjach trudnych i kryzysowych.
-
Radzenie sobie ze stresem w pracy menedżera.
-
Schematy mówienia i myślenia liderów,
-
Schematy emocji i zachowań,
-
Kierowanie zespołem,
-
Elementy zarządzania strategicznego i przywództwa.

KORZYŚCI:
-
trening umiejętności współpracy
-
trening umiejętności budowania efektywnego zespołu
-
prezentacja uwarunkowań skutecznej współpracy
-
trening umiejętności konstruktywnego przezwyciężania sytuacji trudnych i konfliktowych
-
trening i działania nakierunkowane na procesy motywacji, automotywacji, zarządzania stresem oraz własnymi emocjami
-
przekazywanie informacji zwrotnych w sposób motywujący – zasady komunikacji i komunikacji asertywnej
-
poznanie zasad skutecznego delegowania zadań ,tak by zostały zrozumiane i wykonane
zwiększenie poczucia odpowiedzialności u podwładnych -
poznanie skutecznych sposobów na automotywację oraz metod podnoszenia własnej efektywności działania
INWESTUJĄC W SZKOLENIE
OTRZYMASZ
MERYTORYCZNIE PRZYGOTOWANE MATERIAŁY SZKOLENIOWE
IMIENNY CERTYFIKAT BRIAN
TRACY INTERNATIONAL
MATERIAŁY DO NOTOWANIA
LUNCH
CAŁODZIENNY BUFET
KAWOWY
PRESTIŻOWY MAGAZYN
WORLD BUSINESS CLASS MAGAZINE
KONTAKT
JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI