top of page

HIGH PERFORMANCE

MANAGEMENT - SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Trenerzy: Patrycja Korpacka-Błaszczuk

      Mariusz Błaszczuk

szkolenie 2-dniowe

sz1.jpg
top.png

Miejsce: Warszawa

High Performance Management, czyli skutecznie zarządzać ludźmi w XXI wieku? Celem warsztatów "Skuteczne zarządzanie zespołem" jest wypracowanie standardów w zakresie zarządzania i motywowania pracowników, oraz podejmowaniu przez nich działań.

 

cennik

CENNIK

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Ilość uczestników: 5 - 15

dla firm

SZKOLENIE OTWARTE

Ilość uczestników: 5 - 12

dla osób indywidualnych

zł netto/osoba

2.290

WYCENA I SYSTEM RABATOWY

Dla zamówień powyżej 2 osób 

RABAT!

terminy

TERMINY I MIEJSCE

WYBIERZ NAJBARDZIEJ DOGODNĄ DLA SIEBIE DATĘ I MIEJSCE

TERMIN 1: 18 - 19/01/2023 | WARSZAWA

TERMIN 2: 27 - 28/04/2023 | WARSZAWA

o szkoleniu

O SZKOLENIU

Udział w warsztacie pozwoli znaleźć odpowiedzi na często nurtujące menedżerów pytania, m.in. jak zbudować autorytet lidera, w jaki sposób postępować, jakich technik i metod użyć, aby inni chcieli ze mną współpracować? 

Metody pracy polegają na warsztatowym przećwiczeniu technik, po to aby menedżerowie mieli świadomość czego wymagać od swoich pracowników a potem, przez szkolenie, dostarczanie wiedzy, umiejętności wiedzieli jak rozwijać i egzekwować realizację wyznaczonych celów, ale na poziomie postawy "wiem i chcę", a nie "wiem, ale mi się nie chce".

Menedżerowie  po projekcie zdobędą wiedzę, umiejętności jak być  liderem/mentorem dla swoich pracowników, jak wspierać ich w stosowaniu właściwych postaw  i podejmowanych działaniach. Udział w sesjach ma na celu dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy oraz rozwinięcie umiejętności wyrażania swoich myśli, sztuki i zasad prowadzenia rozmów z podwładnymi. Uczestnicy szkolenia poznają różne style docierania do pracowników (typologia PEKA) oraz nauczą się odpowiednio współpracować z każdym z nich.

Celem szkolenia jest również rozwijanie i doskonalenie umiejętności, predyspozycji oraz inteligencji emocjonalnej menedżerów w osiąganiu przez nich sukcesów oraz sukcesów i rozwoju podległych pracowników w realizowanych zadaniach i celach firmy. Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności motywowania siebie i innych do osiągania najlepszych rezultatów, nieustannej poprawy jakości pracy oraz doskonalenia własnego stylu zarządzania ludźmi. W trakcie szkolenia uczestnicy nabędą także umiejętności w zakresie rozwijania i doskonalenia zasad w zakresie postawy asertywnej i obowiązków oraz doskonalenia stylu zarządzania zespołem w kontekście rozwoju i realizacji wyników oraz misji firmy. Grupa pozna również techniki radzenia sobie ze stresem i w sytuacjach kryzysowych.

METODOLOGIA STOSOWANA W PROJEKCIE:

  • dyskusja;

  • ćwiczenia grupowe i indywidualne;

  • burza mózgów;

  • wymiana doświadczeń;

  • gry strategiczne

  • feedback;

  • obserwacja;

  • mini wykład interaktywny;

  • role playing;

  • enerigizery;


Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Efektywnie zarządzać ludźmi w oparciu o nowoczesne techniki kierowania zespołem

  • Skutecznie motywować pracowników do efektywniejszej pracy

  • Tworzyć pozytywne relacje z pracownikami oraz rozwijać elastyczną i otwartą komunikację, sprzyjającą współdziałaniu w sytuacjach zmiany

  • Skutecznie delegować zadania oraz radzić sobie z trudnościami podczas przekazywania zadań

  • Przygotować i przeprowadzić efektywną rozmowę oceniającą z pracownikiem

  • Panować nad własnymi emocjami i wykorzystywać je do skuteczniejszego działania na polu zawodowym

  • Radzić sobie w sytuacjach stresujących

  • Działać i podejmować decyzje w sytuacjach trudnych i konfliktowych

PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • Rozwój osobisty menedżera.

  • Motywowanie – finansowe i pozafinansowe narzędzia.

  • Delegowanie i większej odpowiedzialności i decyzyjności.

  • Rozwiązywanie konfliktów.

  • Zarządzanie zmianą – umiejętność działania i podejmowania decyzji także w sytuacjach trudnych i kryzysowych.

  • Radzenie sobie ze stresem w pracy menedżera.

  • Schematy mówienia i myślenia liderów,

  • Schematy emocji i zachowań,

  • Kierowanie zespołem,

  • Elementy zarządzania strategicznego i przywództwa.

ic_testimoniale_edited.png

KORZYŚCI:

  • trening umiejętności współpracy 

  • trening umiejętności budowania efektywnego zespołu 

  • prezentacja uwarunkowań skutecznej współpracy 

  • trening umiejętności konstruktywnego przezwyciężania sytuacji trudnych i konfliktowych 

  • trening i działania nakierunkowane na procesy motywacji, automotywacji, zarządzania stresem oraz własnymi emocjami

  • przekazywanie informacji zwrotnych w sposób motywujący – zasady komunikacji i komunikacji asertywnej

  • poznanie zasad skutecznego delegowania zadań ,tak by zostały zrozumiane i wykonane 
    zwiększenie poczucia odpowiedzialności u podwładnych

  • poznanie skutecznych sposobów na automotywację oraz metod podnoszenia własnej efektywności działania 

INWESTUJĄC W SZKOLENIE

OTRZYMASZ

MERYTORYCZNIE PRZYGOTOWANE MATERIAŁY SZKOLENIOWE

IMIENNY CERTYFIKAT BRIAN

TRACY INTERNATIONAL

MATERIAŁY DO NOTOWANIA

LUNCH

CAŁODZIENNY BUFET 

KAWOWY

PRESTIŻOWY MAGAZYN

WORLD BUSINESS CLASS MAGAZINE

KONTAKT

JEŚLI MASZ PYTANIA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

KAMIL ROMEL-SAMBOR

+48 602 899 999

KAMIL.ROMELI@BRIANTRACY.PL

bottom of page