17 PAŹDZIERNIKA           2018 WARSZAWA

Największe w 2018 roku międzynarodowe wydarzenie 

dla menadżerów, dyrektorów sprzedaży, osób zajmujących się sprzedażą. Na jednej scenie wystąpią najlepsi eksperci sprzedaży.

Na pewno słyszałeś o Systemie Sprzedaży Kevina Hogana, którego uczą się pracownicy korporacji na całym świecie, zaś wszyscy pozostali mieli szansę poznać go w trakcie wydarzenia 
Influence: Boot Camp.

Teraz Kevin Hogan przyjeżdża z nim do Polski, by zademonstrować Ci na własnym przykładzie, w jaki sposób pozyskać stałych klientów i rozwinąć relacje biznesowe w nowej firmie. W ciągu ostatnich 25 lat świat sprzedaży zmienił się diametralnie. Wiele technik sprzedaży, kiedyś bardzo skutecznych (o „wysokim ciśnieniu”), dzisiaj nie generuje już wyników sprzedaży.

Dlatego właśnie Kevin stworzył swój system, aby móc sprzedawać niemal wszystko, niemal każdemu w dowolnej branży.

SUKCES SPRZEDAŻOWY 

W 10 KROKACH

 

W trakcie spotkania z Kevinem nauczysz się zarówno technik sprzedaży, dzięki którym zyskasz nowych klientów, a także najlepszych strategii, które pozwolą Ci zatrzymać jak najwięcej obecnych klientów.


TO UNIKATOWE - NIEZNANE DO TEJ PORY PODEJŚCIE

DO PROCESU SPRZEDAŻY


Poznasz, krok po kroku, cały system: od samego początku do końca. A w każdym z 10 kroków nauczysz się przynajmniej jednej nowej umiejętności.

Masz niepowtarzalną okazję wziąć udział w unikatowym, nigdzie nie rejestrowanym webinarze z udziałem Kevina Hogana, który zapozna Cię z podstawami swojego Systemu Sprzedaży. Dzięki temu, w czasie kongresu, będziesz już gotów, żeby SZYBKO przyswoić wiedzę, której nauczenie wymagało wcześniej całodniowego szkolenia.


Webinar pomoże Ci zrozumieć, DLACZEGO powinieneś wykorzystywać określone techniki sprzedaży (ponieważ one działają). Otrzymasz także konkretne przykłady, w jaki sposób użyć ich w rzeczywistych scenariuszach z życia wziętych.


WCZEŚNIEJ ŻADNE SZKOLENIE NIE MIAŁO TAKIEGO DWUETAPOWEGO PRZEBIEGU 

Zapoznaj się z podstawami Systemu Sprzedaży podczas Webinaru Kevina Hogana.

                 

 

Poznaj cały system na żywo, w dniu  17 października 2018 r.

[1]

[2]

 

Trener mentalny juniorów oraz trener fitness. Motywujący i inspirujący, ale przede wszystkim podążający za swoją pasją i realizujący swoją misję, jaką jest odkrywanie potencjału drugiego człowieka. Wierzy, że marzenia i jasno określone cele są w stanie odmienić życie. W swojej pracy koncentruje się przede wszystkim na rozwoju dzieci i młodzieży, ponieważ jest przekonany, że siła treningu mentalnego może zmienić ich całe przyszłe życie. Spełnia się również na dużej scenie, między innymi w roli konferansjera najbardziej prestiżowych konferencji w zakresie biznesu i rozwoju osobistego. 

  • Jak skutecznie otwierać  relację z kupcem? 

  • Dlaczego, pomimo niższej ceny, wyższej  jakości, lepszego serwisu, nie możesz wygrać z konkurencją? 

  • Jakich błędów należy unikać  przy rozpoczęciu  procesu sprzedaży? 

W sprzedaży najważniejsze jest zaufanie. Są przynajmniej dwa niezwykle istotne czynniki,  które na to zaufanie wpływają. Relacja i realna wartość oferowanego rozwiązania. Który z tych czynników jest ważniejszy i dlaczego dowiesz się podczas pierwszego wystąpienia merytorycznego trenera Brian Tracy Polska - Marcina Sebastiana Rogowskiego. Poznasz najważniejsze zasady otwierania relacji sprzedażowej oraz  praktyczne techniki wzmacniające twój wpływ na decyzje kupca.


Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji. coach prowokatywny, trener, konsultant. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. 
Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu mln euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji. Posiada 20-letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc 

  • Jak osiągać spektakularne wyniki sprzedażowe zarządzając działem handlowym? 

 

Sprzedaż jest jedynym procesem przynoszącym pieniądze i jednocześnie jest najmniej opisany. Sprzedaż to nie sztuka a zarządzanie sprzedażą to nie iluzja. Sprzedaż ma być podobnie sparametryzowana i zarządzana, jak produkcja i ma dostarczać pieniędzy do organizacji. Podczas wystąpienia zostanie zaprezentowany silnik sprzedażowy łączący w sobie system sprzedaży, model zarządzania sprzedażą oraz model pracy handlowca.

Doradzał i szkolił firmy z 20 branż. Specjalizuje się we wdrożeniach metodyki zarządzania operacyjnego, zarządzania sprzedażą i systemu sprzedaży. Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP, menedżer projektów PMI i zarządzania procesowego. Publicysta: Puls Biznesu, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, BusinessWoman, COMARCH: Nowoczesne zarządzanie. Prelegent i ekspert na konferencjach biznesowych. Autor książki: „Formuła 8”.

Współpracował z m.in.: Shell, Kärcher, Schumacher Packaging, Konimpex, Hutchinson, Douglas Polska, Bibby Financial Services, BASF Polska, Centrostal Handel. 

  • Jak myśleć i co robić aby zostać profesjonalnym sprzedawcą?


Uczestnicy poznają:

- co różni profesjonalnych sprzedawców od amatorów? 
- jak skutecznie sprzedawać na dojrzałym rynku?
- kluczowe obszary aktywności sprzedawcy
- jakich zasad należy przestrzegać aby trwale zarabiać i żyć bez stresu?


Od blisko 30 lat jest przedsiębiorcą i z sukcesami zajmuje się sprzedażą, budową sieci dystrybucji, zarządzaniem oraz mentoringiem. Zorientowany na cel – skuteczny praktyk i naturalny lider.


Zaczynał jako właściciel małej firmy produkcyjnej, następnie sprzedawał ubezpieczenia a potem budował sieci dystrybucji produktów finansowych. Przeszedł całą drogę od szeregowego agenta przez wszystkie szczeble menedżerskie do Dyrektora Pionu sprzedaży w ING Nederland. Był Prezesem Zarządu w kilku spółkach i konsultantem. Obecnie jest top liderem w jednej z największych firm networkowych na świecie i posiada struktury z około 20 000 partnerów biznesowych w kilkunastu krajach świata. Codziennie pomaga liderom zarabiać na godne życie i realizację ich marzeń.

  • Słowem sprzedaż

Znaczenie właściwego doboru słów w efektywnym procesie komunikacji z klientem i procesie sprzedaży.


Językoznawca, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.


Prof. Bralczyk jest dyrektorem Instytutu Kultury i Komunikowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, dziekanem Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych tejże uczelni. Jest członkiem Prezydium Rady Języka Polskiego i Komitetu Językoznawstwa PAN. Prowadzi program „Mówi się” na antenie Telewizji Polonia. Pisuje felietony w „Charakterach” i „Przekroju”. Ma na swoim koncie liczne publikacje, do najważniejszych należą: „O języku polskiej propagandy politycznej lat siedemdziesiątych” (1987), „Język na sprzedaż” (1996), „Mówi się” (2001).

Partner w rozwoju ludzi i organizacji. Konsultant, trener biznesu, coach IICD.

Absolwentka SGH i Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu. W trakcie 7-letniej pracy w koncernie Bertelsmann A.G. zarządzała wielomilionowymi projektami pozyskiwania członków do klubu „Świat Książki”. Jako właścicielka agencji reklamowej sprzedawała i prowadziła projekty marketingowe dla takich firm jak Wella Polska, Bank Pocztowy, Vitax, Imperial Entertainment, Philip Morris, M3 Komfort, Bank Handlowy. 

Będąc Dyrektorem Sprzedaży w austriackiej firmie szkoleniowej poszerzała kompetencje z zakresu zarządzania, zaawansowanych negocjacji i HR.  Jest spełniona w roli mamy, wciąż zafascynowana światem i ludźmi.  

Ponad 500 pozyskanych do współpracy firm i międzynarodowych koncernów to jej bilans 15 lat aktywnej sprzedaży. Wnosi też wartość w obszarach marketingu strategicznego, zarządzania operacyjnego, efektywności komunikacji i optymalizacji procesów, szkoląc członków zarządu, menedżerów oraz  uczestnicząc w procesach transformacji średnich i dużych organizacji.

Współpracowała z Airport Hotel Okęcie, Anek – hurtownia zabawek, Bank Pocztowy SA, BASF Polska, Carrefour Polska, CID Lines (chemia przemysłowa), Cleverlogistics Sp. zo.o. – spedycja, Continental Opony Polska, Douglas Polska, Kazgod (środki ochrony roślin), Kromiss Bis – obecnie Europoles Kromiss – słupy energetyczne, Lafarge Cement, Millenium Leasing, MitMar/Pamapol  – branża mięsna, Młyn Jacka Hotel&SPA, Orange Polska, Praktiker, ScandinavianExpress Sp. z o.o., SLX Sp. z o.o. (systemy multimedialne), Warbud.

Dojrzały menedżer, z dużym doświadczeniem w Polsce i za granicą. Bardzo dobry motywator, posiadający umiejętność myślenia strategicznego przy dogłębnym zrozumieniu zarządzania operacyjnego. Dzięki zdolnościom interkulturalnym cieszy się opinią doświadczonego negocjatora na poziomie europejskim i globalnym. Wnosi ducha przedsiębiorczości.


Wiceprezes Zarządu i członek Rad Nadzorczych Grupa Piotr i Paweł Sp. z o.o.
oraz Piotr i Paweł S.A. Wcześniej zajmował wysokie stanowiska kierownicze w firmach: Electrolux, Makro Cash and Carry, Berger Strategy Consultants, Julius Meinl AG oraz Tradis Sp. z o.o. Od 2005 r. pełni również funkcję zewnętrznego konsultanta biznesowego, specjalizującego się m.in. w zagadnieniach związanych z handlem komercyjnym i zakupami; twórca strategii dla biznesu. Z wykształcenia prawnik – ukończył z wyróżnieniem studia na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Jest amerykańskim ekspertem wywierania wpływu oraz języka ciała. Obecnie wykłada na prestiżowych uczelniach w Stanach Zjednoczonych, między innymi w University of St. Thomas Management Center. Prowadzi treningi dla profesjonalistów sprzedaży, zarządzania i komunikacji w wielu krajach na świecie, w których uczestniczą szefowie i managerowie największych firm, takich jak IBM, 3M, Microsoft, Boeing czy Starbucks.

Swoją wiedzą z zakresu perswazji, wywierania wpływu, języka ciała, motywacji, hipnozy oraz rozwoju osobistego dzielił się w popularnych dziennikach (The New York Times) oraz w magazynach, takich jak Cosmopolitan, Women’s World czy Playboy. W 2004 r. komentował kampanię prezydencką w USA , oceniając język ciała kandydatów na prezydenta i wiceprezydenta podczas wyborów. W 2000 roku był w Polsce, gdzie przeprowadził szkolenia na zlecenie polskiego rządu.

Kevin jest autorem dwunastu książek, między innymi wydanych po polsku: „Psychologia Perswazji”, „Sztuka porozumienia”, „Ukryta perswazja” czy „Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu”.

 
 

07:30 - 09:00 

09:05 - 09:10

09:10 - 09:40

09:45 - 11:15

 

 

 

11:20 - 11:45   

 

11:50 - 13:15   

13:15 - 14:10   

 

14:15 - 15:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15:50 - 16:15 

 

16:20 - 16:50

 

16:55 - 17:55

17:55 - 18:00 

Rejestracja Gości – networking

Rozpoczęcie Kongresu

MARCIN SEBASTIAN ROGOWSKI

  • Jak skutecznie otwierać  relację z kupcem?

  • Dlaczego, pomimo niższej ceny, wyższej  jakości, lepszego serwisu, nie możesz wygrać z konkurencją?

  • Jakich błędów należy unikać  przy rozpoczęciu procesu sprzedaży?

 

DR KEVIN HOGAN 

Sukces sprzedażowy w 10 krokach

 

Przerwa kawowa – networking

DR KEVIN HOGAN 

Sukces sprzedażowy w 10 krokach

 

 

 

Lunch – networking

 

 

ROBERT NOWOROLSKI 

Jak osiągać spektakularne wyniki sprzedażowe zarządzając działem handlowym?

 

DEBATA: 

W którym kierunku zmierza sprzedaż?

Eksperci BTI Renata Kozłowska, Robert Krzak oraz Prowadzący Karol Ciborowski

  • W którym kierunku zmierza sprzedaż?

  • Jak będzie wyglądać sprzedaż nowej generacji?

  • Gdzie jest miejsce na osobiste relacje w ogromnym tempie pracy?

  • Fatalna jakości obsługi posprzedażowej? 

  • Znaczenie jakości obsługi posprzedażowej w procesie sprzedaży

 

PODSUMOWANIE DEBATY, PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Przerwa kawowa – networking

 

JACEK BARTKOWIAK

Jak myśleć i co robić aby zostać profesjonalnym sprzedawcą?

 

 

 

PROF. JERZY BRALCZYK

Słowem sprzedaż

 

Zakończenie 

 
 
 

BRIAN TRACY INTERNATIONAL SP. Z O.O.

ul. Mickiewicza 9/u5

01-517 Warszawa

NIP: 701 009 23 90

DOŁĄCZ DO NASZEGO NEWSLETTERA I ODBIERZ RABAT:

OBSŁUGA KLIENTA:

+48 730 200 222

natalia@360sbc.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z dnia 13 czerwca 2016 r. Dz.U. z 2016 poz. 922) przez Spółkę Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

Jednocześnie oświadczam i przyjmuję do wiadomości, że:

  • Administratorem moich danych osobowych jest Spółka Brian Tracy International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mickiewicza 9/5, 01-517 Warszawa (KRS 0000272176, REGON: 140876181, NIP: 7010092390).

  • Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu informowania o aktualnych i przyszłych produktach, usługach i przedsięwzięciach 360 Smart Business Consulting Sp. z o.o.

  • Przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych dotyczących mojej osoby, ich aktualizacji, poprawiania i usunięcia, a także wycofania w każdym czasie zgody na ich przetwarzanie, jak również prawo do pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania

  • Podanie powyższych danych osobowych jest w pełni dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji wymienionych celów, na co wyrażam zgodę.

  • Facebook
  • YouTube